для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

ПРИСТРАСТІ ЗА СААКАШВІЛІ: ЗАКОН, ЧИ ПОДВІЙНА МОРАЛЬ?

ПРИСТРАСТІ ЗА СААКАШВІЛІ: ЗАКОН, ЧИ ПОДВІЙНА МОРАЛЬ?
Як стало відомо, Грузія запит на екстрадицію Саакашвілі відсилала як мінімум три рази, долучаючи до цих документів весь перелік фактів і звинувачень на адресу М.Саакашвілі.  Це виплило з офіційної відповіді  Генеральної прокуратури  України, наданої на запит адвоката Павла Богомазова, де підкреслюється, що 24.11.2014 та 19.02.2015 до Генпрокуратури України вже надходили клопотання Головної прокуратури Міністерства юстиції Грузії про розшук, взяття під варту і видачу Михайла Саакашвілі. Але за результатами проведеної екстрадиційної перевірки 31.03.2015 Генпрокуратурою України прийнято рішення про відмову у видачі (екстрадиції) Саакашвілі до Грузії.  

 
Таким чином, звернувши увагу на дати, ми побачимо, що станом на  29 травня 2015 року Петро Порошенко,  підписуючи Указ про надання громадянства України Михайлу Саакашвілі, прекрасно знав про порушення проти нього справ у Грузії, як і зміст усіх звинувачень. Пізніше Антон Геращенко повідомив про те, що Генеральна прокуратура Грузії передала Україні факти, які не були відомі їй під час надання Міхеілу Саакашвілі українського громадянства, але «полінувався»  уточнити про що йде мова, тож слова Геращенка залишились лише словами, які нічим не були підтверджені.  Очевидно, що нічого нового у справі Саакашвілі не з’явилось.
 
«Українська правда» розшукала і 5 вересня опублікувала  цікавий документ.  Він називається «ПОСТАНОВА про відмову у видачі (екстрадиції) особи. Документ датований 31 березня 2015 року. Він досить об’ємний, тож я подам його початок і закінчення:
 

 

 
У цьому документі зазначено купу юридичних причин, з яких Україна не може видати Грузії М. Саакашвілі.  Крім того, наголошується, що «аналіз запитів грузинської сторони дає підстави вважати, що  запит про його видачу був зроблений з метою переслідування за політичні переконання і у разі видачі до Грузії існує велика ймовірність піддання його нечесному суду».
 
Як відомо, 10.09.17р. Саакашвілі, який знаходиться у Польщі, планує офіційно перетнути українсько-польський кордон з метою, щоб йому дали можливість в українських судах спробувати відстояти правомірність позбавлення його громадянства.
Цікаво – як поступить влада: чи надасть таку можливість?  І взагалі – чи впустить до України?
З одного боку  заступник голови Держприкордонслужби Серватюк заявив, що «Заборони на в'їзд Саакашвілі немає, це міфи і домисли».
 
Можливо це так і є, але відсутність заборони «зверху» ще не означає, що його впустять в Україну. Тому речник ДПС Олег Слободян, коментуючи наміри Саакашвілі повернутися, сказав: "Якщо кордон перетинає людина, у якої недійсний документ, то відповідно такий документ вилучається, а такій людині відмовляють у перетині кордону".
 
Тож багато як прихильників Міхо, так і його ворогів, з цікавістю чекають 10 вересня 2017 року.
 

 
А я у контексті всього зазначеного, без втручання у юридичні перипетії,  хочу задуматись над питанням: Чому Порошенко від такого впертого захисту Саакашвілі раптом різко змінив позицію і сам ініціював його покарання у вигляді позбавлення громадянства і навіть можливої майбутньої екстрадиції?  
Відповідь я знайшла у цих словах А.Геращенко: «Саакашвили скорое использовал Украину как запасной аэродром в надежде вернуться в Грузию. Надежде, которая оказалась позорно разрушена им самим в ходе парламентских выборов осенью 2016-го.  Сегодня эта ошибка была исправлена ».
Ось щк коли він підписав собі "вирок".
Таким чином, основною причиною позбавлення громадянства Саакашвілі є помста за його політичну позицію, продемонстровану в ході парламентських виборів.
 
Далі, як то кажуть, «БЕЗ СЛІВ…»


© Даяна [06.09.2017] | Рейтинг: 40.4/52 | Переглядів: 2103

2 3 4 5 40.4/52





Коментарі

1 2 3   »
06.09.2017 19:05:08
А правда що бронетехніку з Майдану погнали на україно-польский кордон для гідної відсічі агрессору Міхо?
 
Анонсованій спробі лютого ворога українського народу  Саакашвілі перетнути державний кордон присвячується :
 

На границе тучи ходят хмуро
Край карпатский тишиной обьят
У поста высокого таможни
Часовые Родины стоят....
 
На траву легла роса густая,
Полегли туманы, широки.
В эту ночь решил Саакашвили
Перейти границу у реки.
В эту ночь решил Саакашвили
Перейти границу у реки... .
 
Но разведка доложила точно:
И пошел, командою взметен,
По родной землице галичанской
Броневой ударный батальон.
По родной землице галичанской
Броневой ударный батальон.
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(16/18)

06.09.2017 19:40:18
даяна, вы умничка!!!. 5.5.5.
несмотря на то, что к саакашвили отношусь с прохладцей,
понимаю, что должна быть какая-то честность в политических играх.
юридические тонкости в этих играх  для меня
далеки от понимания сути вопроса.
виноват ли он, или нет - до сих пор не понятно.
но то, что эти игры становятся грязными,
очень удручает. остается осадок на душе.
однако становится понятным, что наша власть - дерьмо,
не имеющее ни капли совести.
как там у классика:   любая власть это насилие.
я бы к этой фразе добавил: подлое насилие.
а ваши комментарии всегда точны и  справедливы.
спасибо.
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(18/21)

06.09.2017 19:53:47
евгений рекушев 06.09.2017 19:40:18
06.09.2017 19:40:18
drinks
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(12/14)

06.09.2017 19:58:01
5
Історія з Міхо яскраво демонструє дріб'язковість, підлість і ницість офшорника та його кодли, які не здатні на чесну політичну конкуренцію. Договірняки, обман, підлоти - звичний уже modus operandi цих пройдисвітів.
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(22/25)

06.09.2017 20:17:34
пілігрім.
згоден з вашим коментом.
а шо воно буде 10-го, не зрозуміло.
мабуть пов*яжуть, чі повбивають усіх на кордоні.
Не згоден Згоден  Підтримка: 87%(13/15)

06.09.2017 20:26:55
Патамушо Пеца - гандон! И всегда им был
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(20/22)

06.09.2017 20:42:37
до громаднейшего ПШИКА осталось три с половиной дня...
 
От шо вы потом будете все писать и кто будет тут трясти архивными ссылками?
Не згоден Згоден  Підтримка: 16%(3/19)

06.09.2017 20:44:42
даже как то похуй
Не згоден Згоден  Підтримка: 10%(2/21)

sob

sob
06.09.2017 21:25:25
Igor Karatsuba 06.09.2017 20:42:37
до громаднейшего ПШИКА осталось три с половиной дня...
А все таки интересно, как все разрулится..Автору 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(12/17)

06.09.2017 21:33:42
Парламентские выборы осенью 2016 были в Грузии, а не в Украине. Партия Михи сильно проиграла, поэтому вернуться он не может. Всё логично.
 
Ценил ли он гражданство Украины? Вот об этом не пецепидорам рассуждать. Если ему нужен был запасной аэродром, зачем было ругаться с Пецей? Знал же, какая это блядь.
Востаннє редаговано Виктор Симович 06.09.2017 21:44:42
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(12/14)

06.09.2017 22:07:25
Виктор Симович 06.09.2017 21:33:42
Если ему нужен был запасной аэродром, зачем было ругаться с Пецей? Знал же, какая это блядь.
"Запасний аеородром" - це ПРИПУЩЕННЯ  А.Геращенко, а Міхо, я думаю, просто не передбачав такого від Порошенка.
А ще Порошенко хитро підібрав час для скасування громадянства - коли Міхо був за кордоном, щоб була підстава потім його не впустити в Україну. В будь-якому випадку Міхо поплатився за свою позицію стосовно Порошенка і його оточення. smile3
Востаннє редаговано Даяна 06.09.2017 23:08:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

06.09.2017 22:31:33
sob 06.09.2017 21:25:25
А все таки интересно, как все разрулится..
Скоріше всього, все пройде тихо, пропустять, потім спробують тихенько арештувати і депортувати.
Даяна 06.09.2017 22:07:25
В будь-якому випадку Міхо поплатився за свою позицію стосовно Порошенка і його оточення.
Урок усім: не зв'язуйтеся з офшорником - зрадить і обгадить!
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(17/19)

06.09.2017 22:35:01
sob 06.09.2017 21:25:25
А все таки интересно, как все разрулится.
Тут ще одна цікава ситуація:
Саакашвілі: "В анкеті на отримання українського громадянства не мій підпис"
http://www.pravda.com.ua/news/2017/07/29/7150874/
Якщо документ дійсно підроблений, то Порох не зацікавлений, щоб Міхо з допомогою графічної експертизи відстоював свою позицію в суді.smile3
Востаннє редаговано Даяна 06.09.2017 22:38:49
Не згоден Згоден  Підтримка: 77%(10/13)

06.09.2017 22:50:13
Даяна 06.09.2017 22:35:01
Якщо документ дійсно підроблений,
Тогда на основании чего Миха получил гражданство? И кто подделывал? И где то, что писал Миха? Или он не писал:::?
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

06.09.2017 22:56:01
sob 06.09.2017 21:25:25
    Igor Karatsuba 06.09.2017 20:42:37
    до громаднейшего ПШИКА осталось три с половиной дня...
 
А все таки интересно, как все разрулится..

Вы взрослый адекватный человек.
На протяжении последних 3 лет практически каждый месяц идёт пророчество какого-нибудь всеукраинского апокалипсиса.
 
Приходит дата очередного апокалипсиса, который "ну точно уж !!!",
происходит великое НИХУЯ
и буквально на следующий день все о нем забывают и начинают торохтеть на весь интернет о грядущем новом ПИЗДЕЦЕ.
 
как конкретно произойдет именно в этот раз - масса вариантов от получения ксивы другого государства до отмены поездки вообще "из-за поступивших сведений о готовящейся физической расправе".
кстати, может ногу сломать )
Не згоден Згоден  Підтримка: 23%(3/13)

06.09.2017 22:59:59
АВТОРЦІ 5Excellentlydrinks
 
Даяна 06.09.2017 22:35:01
Якщо документ дійсно підроблений, то Порох не зацікавлений, щоб Міхо з допомогою графічної експертизи відстоював свою позицію в суді.

У нашому суді істинність чи сфальшованість документа немає жодного значення - істинний можуть сфальшувати, а сфальшований "зробити" істинним. biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(14/17)

06.09.2017 23:05:58
Виктор Симович 06.09.2017 22:50:13
Тогда на основании чего Миха получил гражданство? И кто подделывал? И где то, что писал Миха? Или он не писал:::?
Звичайно Міхо заповнював анкету (або служба заповнила а він підписався) Але наполягає, що для позбавлення громадянства використано підробку. А де оригінал, і чи була підробка, і чи був взагалі оригінал (а не заповнена і підписана службою анкета) - я не знаю, я не адвокат Саакашвілі, а лиш констатую інформацію. Міхо хоче це питання підняти в українському суді з допомогою графічної експертизи. Але чи дадуть йому таку можливість?  Мені б самій цікаво було - чим би закінчилась така експертиза.smile3
Востаннє редаговано Даяна 06.09.2017 23:24:50
Не згоден Згоден  Підтримка: 79%(11/14)

06.09.2017 23:13:04
сильвер 06.09.2017 20:44:42
даже как то похуй
Нехорошие люди всегда с этого начинают, а заканчивают плохо.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

06.09.2017 23:16:39
PiligrimK 06.09.2017 22:31:33
Скоріше всього, все пройде тихо, пропустять,
Я теж думаю що пройде тихо - ніякий Міхо 10-го вересня на кордоні не з'явиться. biggrin
Востаннє редаговано Пирк 06.09.2017 23:17:13
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(7/11)

06.09.2017 23:27:40
Даяна 06.09.2017 23:05:58
Звичайно Міхо заповнював анкету
Угу, й написав там:  "на мене заведені кримінальні справи в Грузіїі, тому прошу надати мені громадянство України й посаду Голови Одеської Обласної державної адміністрації"?! rofl
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

1 2 3   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login