для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

РИГО-СОЛІДАРНІСТЬ

РИГО-СОЛІДАРНІСТЬ
Факти, які свідчать про неформальну "ширку" БПП і Опоблоку, я викладала у темі "Колишніх ригів не буває". Пройшло небагато часу, але ті численні факти доповнюються новими подіями. Тому, не маючи змоги редагувати, в кінці тієї теми  такі "досягнення" засновника ПР я, як то кажуть "для історії",  доповнюю вже у коментарях.

       Порошенко вже давно тісно співпрацює як з ригівськими спонсорами  Фірташем-Льовочкіним (ще від часу передвиборчої віденської змови), так і з іншими впливовими олігархами та політиками, які тепер засіли в Опоблоці: керівником партії Юрієм Бойко і контрольованими Рінатом Ахметовим політиками:  головою тіньового уряду Борисом Колесніковим та нардепом-олігархом Вадимом Новинським. Опоблок робить послуги у голосуванні в обмін на особисту  недоторканість найбільш впливових колишніх регіоналів-бізнеменів і недоторканість їхнього бізнесу. Інколи така "співпраця" може приносити користь, інколи - навпаки. Але біда в іншому: при таких розкладах у нас немає правової держави. Бо влада у відповідь на послуги Опоблоку йде назустріч їхнім меркантильним інтересам, іноді - навіть подавлячи ініціативу своїх же однопартійців.
 
    В результаті таких парламентських "широк"  ми маємо де-факто іншу більшість, яку поєднують зовсім не ті цінності, цілі і політика, яку підтримали виборці.    
 
     Проти такої ширки виступають навіть самі опоблоківці, особливо Рабинович. , за словами якого питання голосування Опоблоком Закону про КСУ була оцінене у 10 млн. дол.  
 
Навіть зняття під тиском громадськості недоторканості з нардепа Добкіна не пройшло без закулісних договорняків.  Під час голосування за зняття недоторканості з М. Добкіна, за непідтвердженою інформацією, Нестор Шуфрич підійшов до Юрія Бойка і нібито пообіцяв «відірвати руки», якщо той ще раз піде про щось домовлятися з БПП.
  
Екс-перший заступник голови СБУ Віктор Трепак заявив, що, готуючи нову "ширку" з Опоблоком, Порошенко цинічно обдурив майдан.

 
Отож, неформальна "ширка" сьогодні живе і процвітає у "звершеннях" Президента: колишні регіонали, які голосували за "диктаторські закони", отримали від Порошенка нагороди до Дня Конституції.

 
Ще з часів Януковича повелося, що головні позиції в дерибані країни продовжують займати колишні регіонали, багато з яких тепер є опоблоківцями. Про них-то і турбується влада. Не безкорисливо, звичайно.
 
Саме Опоблок допоміг пропихнути Закон про Конституційний суд, де Порошенко отримує повноваження не передбачені навіть Конституцією.  Досить вже того, що він заради свого кума на посту генпрокурора, змінив законодавство країни, де до подібної наглості навіть ЯнукОвоч не міг додуматись.  А тут по суті встановлюється ще більший контроль однієї особи над усіма сферами життя країни. Прихильники  Президента, звичайно, таке вітатимуть, не розуміючи, що головне тут не у прізвищі "Порошенко", головне - у посаді "Президент", адже тепер КСУ буде підконтрольним будь-якому Президентові.
Напередодні голосування Закону про КСУ  колега Порошенка по віденському договорняку "сірий кардинал" Опоблоку Сергій Льовочкін зустрічався з Президентом в АП. Про що вони домовлялися - знає тільки керівництво фракції. Ми лише бачимо результати такого "співробітництва".

 
Ну а суть ІМХО така ж як і попереднього: Враховуючи сукупність усіх фактів і обставин, стає зрозумілим, що жодних ефективних розслідувань, пов’язаних із злочинами колишніх високопоставлених регіоналів часів режиму Януковича, за часів правління П.Порошенка не було, нема і не буде.


© Даяна [15.08.2017] | Рейтинг: 36.0/97 | Переглядів: 4194

2 3 4 5 36.0/97




Коментарі

1 2 3 4 5 ... 6   »
MVF

MVF
15.08.2017 11:02:26
Враховуючи сукупність усіх фактів і обставин, стає зрозумілим, що жодних ефективних розслідувань, пов’язаних з колишніми високопоставленими регіоналами, за часів правління П.Порошенка не було, нема і не буде.  Yes
Такі да!!!  ac
 
5  give_rose
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(19/23)

st

st
15.08.2017 12:05:11
5.
Тільки царапнула фраза: "...Проти такої ширки виступають навіть самі опоблоківці,особливо Рабинович ...".
 
Це така хитросрака особь, що з тілівізара воно незгідне, а при видачі ніштяків, блакитних слоників, перше стане в чергу в "касу ПР".
Це чєчетов-ляшко-мураєв-віннік-ківа-луценко(ю)-гройсман-монтян-барна-тетерук -  в одній цинічній харі.
Продасть, потім купить та продасть щє дорожчє (як сказав класік).
Не згоден Згоден  Підтримка: 79%(15/19)

15.08.2017 12:24:00
даяна - умничка.
5.5.5.
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(15/21)

15.08.2017 12:32:45
Excellently

 
А де цюцюрки?
Не згоден Згоден  Підтримка: 77%(17/22)

15.08.2017 12:55:07
Цілком у стилі Діми Кісєльва.
 
натикати багато домислів, пліток, припущень та свідчень "за неперевіреною інформацією",
потім в кінці написати
"Враховуючи сукупність усіх фактів..."
 
і роби висновок який хочеш і хоч про що хочеш...
 

а "доказова" база дає посилання на такі авторитетні джерела, що, як сказав би Гамлєт, Данія здригнеться!!!
 
Даяно, як Ви знаходите те інформаційне сміття?
Востаннє редаговано Igor Karatsuba 15.08.2017 12:58:05
Не згоден Згоден  Підтримка: 30%(8/27)

15.08.2017 13:00:16

РИГО-СОЛІДАРНІСТЬ Факти, які свідчать про неформальну "ширку" БПП і Опоблоку, я викладала у темі "Колишніх ригів не буває"

Даяна "розродилась" на ІМХО )))..
 
"подобаються" мені подібні теми" із циклу -"з хворої голови на здорову  )))
 
Для Авторки.."нарив" ))))):
 
КАК «10 НЕГРИТЯТ» РЕШИЛИ УЗАКОНИТЬ «ИПМИЧМЕНТ РЕЖИМОВ»… ИЛИ НОВЫЕ СОЮЗНИКИ , «БАТЬ
Не згоден Згоден  Підтримка: 21%(4/19)

15.08.2017 13:00:43
   Порошенко вже давно тісно співпрацює як з ригівськими спонсорами  Фірташем-Льовочкіним (ще від часу передвиборчої віденської змови), так і з іншими впливовими олігархами та політиками, які тепер засіли в Опоблоці: керівником партії Юрієм Бойко і контрольованими Рінатом Ахметовим політиками:  головою тіньового уряду Борисом Колесніковим та нардепом-олігархом Вадимом Новинським. Опоблок робить послуги у голосуванні в обмін на особисту  недоторканість найбільш впливових колишніх регіоналів-бізнеменів і недоторканість їхнього бізнесу.
бездоказово...
 
Igor Karatsuba 15.08.2017 12:55:07

 
Даяно, як Ви знаходите те інформаційне сміття?
278385
Востаннє редаговано Pavlotex 15.08.2017 13:02:27
Не згоден Згоден  Підтримка: 23%(5/22)

15.08.2017 13:04:10
Нашей «даме с косой» удалось побывать только лишь на молитвенном завтраке, где уродливая «старушка Юля» пыталась приворожить своей былой красотой новоизбранного президента США, устроив «туалетную засаду» на него. Не прокатило, поэтому индульгенцию в поддержке узурпации власти в Украине пришлось просить у старого доброго «друга-любовника» Путина. Тот, как говорится, «дал добро» и «кокаиновый экс-премьер-министр» поехал воплощать свои президентские амбиции по регионам Украины, начав с Днепра. Днепр, кстати, Тимошенко до сих пор называет «Днепропетровск», потому что прощаться с коммунистическим прошлым она не хочет, так как поддерживает старые контакты с идеологами пролетариата. Она до сих пор не может смириться с тем, что город, в котором она родилась, к сожалению, для его жителей, давно уже отрекся от нее, потому что она навсегда запомнилась ее жителям и вошла в историю как банальная воровка.
beach
 
http://blogs.korrespondent.net/blog/politics/3875566/
Востаннє редаговано Pavlotex 15.08.2017 13:17:43
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(5/20)

15.08.2017 13:05:11
Приезжает в Днепр наша «мадам» обычно уже с подготовленной программой, утвержденной в Кремле, по раскачке очередных общественных волнений и дестабилизации обстановки. Также, заранее проплачивая для промо-акции представителей СМИ из кармана партийных спонсоров «молокососа-свинопаса» Мгера Куючмяна с известными феодалами-помещиками Владимиром Хоришко с папой Вовой. Увы, без денежного допинга ее устаревшие речевки и дешевый блатняк транслировать и публиковать никто из представителей мас-медиа не хочет. Все одно и то же. Оголтелая и безапелляционная критика любой власти, — от Кучмы до Порошенко. Тема сельскохозяйственной земли и ценообразования на энергоносители выбрана Тимошенко тоже неспроста. Не зря она мотала срок за газовый контракт с РФ, за что и получила свое одно из прозвищ «газовая принцесса», да и в вопросе как «срубить» на энергоресурсах, она всегда была впереди планеты всей.
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(5/20)

15.08.2017 13:06:48
Ставка же в Днепропетровском регионе сделана на молодого и амбициозного «босса-молокососа» Мгера Куючмяна,
который и занимается раскачиванием ситуации в области под амбиции президентского кресла для Юлии Владимировны или, как он ее называет, простым и нежным словом «жаба».
В общем, для нас с Вами разыгрывается схема, именуемая в шахматной комбинации как «контргамбит». Целью этого нехитрого шахматного хода является в том, что на предложение жертвы в дебюте одной стороной, другая сторона (Тимошенко), не принимая ее, сама предлагает встречную жертву (в нашем случае – народ Украины). Вот и получается, что для реализации своей мечты оседлать трон Президента Украины, в жертву она предлагает принести нас с Вами, то есть украинский народ. А сценарий, по которому она хочет добраться до власти, с радостью режиссирует Кремль, во главе со «злобным карликом», помогая довести его реализацию до логического завершения.
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(5/20)

15.08.2017 13:16:21
евгений рекушев 15.08.2017 12:24:00
даяна - умничка.
5.5.5.
запитання рекушеву "на засипку"..
 
читаємо сайт "Батьківщини"
 
В інтересах діючої влади надалі продовжувати роздмухувати вогонь ненависті між Україною та Росією для подальшого отримання наживи, при цьому прикриватися гаслами патріотизму, відстоювання незалежності та інтересів української нації.
Тільки Юлія Тимошенко як майбутній Президент України може змінити ситуацію у протилежне русло.
 
 
Актив ВО «Батьківщина»!

протилежне русло У яке ПОСТАРАЄТЬСЯ  повернути Україну Тимошенко -ДО ДРУЖБИ З РОСІЄЮ ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(5/20)

15.08.2017 13:29:27
Igor Karatsuba 15.08.2017 12:55:07
Даяно, як Ви знаходите те інформаційне сміття?
Та звичайно не з вашої засміченої "мінстецьом" голови. Я не стверджую, що ВСЯ інформація є переконливим доказом "ширки".  Вся інформація поділяється на ПРЯМІ і НЕПЯРМІ докази. Прямі докази не потребують додаткових пояснень, а непрямі роглядаються у сукупності і співставляються з результатами, які з них випливають, наприклад:
1. Ряд прямихі очевидних фактів договорняків (як наприклад факт передвиборних переговорів з ригівськими спонсорами на віденській "стрєлці") і пояснення змісту цих договорняків на суді фігурантами цих переговорів.
2. Ряд непрямих фактів, як наслідок ПРЯМИХ фактів, наприклад (акурат після віденської змови у табір Пороха синхронно, без жодних логічних пояснень як з їхнього боку так і з боку порохоботів, перебіг цілий натовп депутатів, навіть тих, які буквально перед цим клялися у вірності опонентам Петра (Турчинов, Яценюк, Аваков, Денисова, Петренко, Гриневич, Головко, Матейченко, Пашинський, Парубій, Пышний, Бурбак, Хміль, Апостол, Ємець, Лунченко та ін.»
3. Ряд прямих очевидних фактів синхронності голосувань БПП і Опоблоку.
4. Свідчення очевидців. яким можна і не довіряти. але які цілком логічно вкладаються у загальну картину очевидних прямих фактів.
 
Я почула вас, відповіла на ваші питання, а ви почули мене. Після цього раджу просто задовольнитись оцінкою "2" і не втягуватись у дурнуваитий "диспут", де я маю з вами вже такий досвід, коли ви так і не змогли відповісти на мої питання.  
 
Або краще робіть як Тузик або Stranger - просто серіть під ноги. Або попросіть когось з них запостити сюди якусь дурну картинку не в тему, як ви це зробили після моїх запитань у попередній полеміці. В будь-якому разі ваша "праця" буде гідно оцінена вашим штабом. smile3
Востаннє редаговано Даяна 15.08.2017 14:17:24
Не згоден Згоден  Підтримка: 74%(17/23)

15.08.2017 13:41:22
Даяна 15.08.2017 13:29:27
ваша "праця" буде гідно оцінена вашим штабом.

наскільки я розумію, наявність у мене якогось штабу - це для Вас прямий факт?
 
Це Вам у Вашому штабі так сказали?
Не згоден Згоден  Підтримка: 32%(8/25)

15.08.2017 13:43:37
АВТОРЦІ РЕСПЕКТ! Excellently 5
 
st 15.08.2017 12:05:11 5drinks
100% - цинічне, мерзене, хитросраке, користолюбне, лицемірне, запопадливе й невгамовне!
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(12/18)

15.08.2017 13:46:56
Воно!
Досить флудити.
Все навкруги вже засрало. Зупинись!biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(12/16)

15.08.2017 13:52:07
Pavlotex 15.08.2017 13:00:43
бездоказово...

Як у народі кажуть: "Ти йому стрижене, а воно тобі шмалене"biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(14/18)

15.08.2017 14:03:15
Igor Karatsuba 15.08.2017 13:41:22
наскільки я розумію, наявність у мене якогось штабу - це для Вас прямий факт?  Це Вам у Вашому штабі так сказали?
Це просто здогадка. А ви запитуєте, щоб продовжити "диспут" ? То спочатку вам сюди, там залишилось для вас питання.  
А тут ІМХО зводиться до висновку:
Враховуючи сукупність усіх фактів і обставин, стає зрозумілим, що жодних ефективних розслідувань, пов’язаних із злочинами колишніх високопоставлених регіоналів часів режиму Януковича, за часів правління П.Порошенка не було, нема і не буде.
Якщо у вас є аргументи і заперечення проти цього висновку, зробленого на основі прямих і непрямих доказів, то викладіть свої зворотні факти.
Якщо вважаєте, що вашому підзахисному ТРЬОХ років для цього мало patient, то скажіть, скільки на вашу думку потрібно для цього, скільки років ще почекати і тоді повернемося до цієї теми. biggrin
smile3
 

 
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(15/20)

15.08.2017 14:07:00
Шота кахта грусна...
Я вам вот песенку принёс.
Весёленькую.
pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 26%(5/19)

15.08.2017 14:07:49
колишніх ригів не буває
 
Востаннє редаговано Сліпий Пью 15.08.2017 14:36:41
Не згоден Згоден  Підтримка: 84%(21/25)

15.08.2017 14:12:34
Pavlotex 15.08.2017 13:00:16
Для Авторки.."нарив" ))))):
Pavlotex 15.08.2017 13:04:10
Нашей «даме с косой» удалось побывать только лишь на молитвенном завтраке,
Pavlotex 15.08.2017 13:05:11
Приезжает в Днепр наша «мадам» обычно уже с подготовленной программой,
Pavlotex 15.08.2017 13:06:48
который и занимается раскачиванием ситуации в области под амбиции президентского кресла для Юлии Владимировны
Pavlotex 15.08.2017 13:16:21
читаємо сайт "Батьківщини"
Ти хворий? patient Я тобі жодного разу не заперечувала у цих питаннях. Це схоже або на хворобу або на спецзамовлення. БО ТЕМА ТУТ ІНША. Ти вже задрав флудом у всіх темах про свою тимошенчиху, яка по суті є за бортом великої політики і тому наразі нецікава. biggrin А якщо тебе ніколи не покидає думка про ЮВТ, то напиши про неї імхо і викладай там все, що не встиг викласти за десять років, залучивши до обговорення заюльків (колишніх і теперішніх)  fp
Востаннє редаговано Даяна 15.08.2017 14:41:45
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(12/18)

1 2 3 4 5 ... 6   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login