для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Єлисаветград у Кропивницькому

Єлисаветград у Кропивницькому
Перша публікація тут
 
14 липня 2016 - Кіровоград перейменовано на Кропивницький.
 
Сергій Ларін, депутат ВРУ (ОБ), колишній голова Кіровоградської ОДА, колишній заступник голови адміністрації президента Януковича заявляє, що оскаржуватиме дане рішення в суді.

Обурення виказує і Костянтин Яриніч, теж депутат ВРУ (БПП), колишній депутат Кіровоградської ОДА від "Фронту змін", головний лікар Кіровоградського обласного онкологічного диспансеру.

15 липня 2016 - під стінами Кіровоградської міськради проходить мітинг проти перейменування міста на Кропивницький за участю працівників підприємств "Гідросила" (директор Ю. Тітов), "Радій" (директор Є. Бахмач) та "Ельворті" (директор С. Калапа), а також за участю вірних УПЦ (МП).


Одна з учасниць мітингу, росіянка Ніна Нечаєва, заявила, що спеціально приїхала з Омська, аби підтримати назву "Єлисаветград".

25 липня 2016 - екс-міністр юстиції Олена Лукаш оприлюднює текст позову до ВРУ та її голови Андрія Парубія.


18 вересня 2016 - на в'їзді до Кропивницького зіпсовано дорожні знаки з новою назвою міста.

8 грудня 2016 - депутати Кіровоградської міської ради відмовляються перейменувати її на Кропивницьку міську раду. Відповідне рішення підтримують лише десятеро депутатів.
 
12 грудня 2016 - прихильники назви "Єлисаветград" проводять "загальноміські громадянські збори" у Будинку культури “Радій”, де ухвалюють відкрите звернення до Президента України Петра Порошенка, депутатів Верховної Ради, міського голови Андрія Райковича, депутатів міськради та облради з приводу повернення місту назви "Єлисаветград".


Січень 2017 - на білбордах Кропивницького з'являються привітання з новим роком, адресовані єлисаветградцям.

16 січня 2017 - зі стелли на в'їзді до Кропивницького зірвали тимчасовий напис з новою назвою міста.

Лютий 2017 - на вулицях Кропивницького з'являються білборди, де назву "Єлисаветград" рекламує Тарас Шевченко.

15 серпня 2017 має відбутися наступне засідання Вищого адміністративного суду про скасування перейменування Верховною Радою України Кіровограда на Кропивницький.
______________________________________________________________________________________________
То все прісказка була, а от і сказка...
 
Отже, з того часу, як рік тому, 14 липня, Верховна Рада України прийняла історичне рішення про перейменування Кіровограда на Кропивницький, недобитки "Партії регіонів", Сергій Ларін, Артем Стрижаков, Людмила Шубіна, Євген Бахмач, Олександр Саінсус та інші (багато їх), все ворушать тему "незаконного" на їхній розсуд перейменування міста, не даючи їй затихнути природнім чином.
 
Наголос згадані персонажі перш за все ставлять на тому, що:
1. Місто має бути перейменовано на Єлисаветград, "бо це воля містян"
2. Місто буде перейменоване після того, як через суд (український чи міжнародний) буде доведено, що рішення про перейменування Кіровограда на Кропивницький було прийнято Верховною Радою України з порушенням процедури.

Тут варто зауважити, що колишній Кіровоград збиралися перейменувати на Єлисаветград уже давно. Почалося все у 1989 році, коли, виступаючи на головній площі міста, одіозна Лариса Скорик, тоді ще членкиня Народного Руху В. Чорновола, звернулася до теперішніх кропивничан: "шановні єлисаветградці", закликавши таким чином містян замінити комуністичну назву міста історичною.
 
Перший мер міста часів Незалежної України Василь Мухін у пресі озвучив ідею повернення містові назви "Єлисаветград". З того часу і тривали суперечки як перейменувати місто і чи треба це взагалі, що в'яло велися до 2016 року.
 
Суперечки ці виникли не на порожньому місці. Адже і до прийняття Закону "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів...", Закон "Про географічні назви" передбачав, що
Перейменування географічних об’єктів здійснюється у випадку:
- повторення назв однорідних географічних об’єктів у межах однієї адміністративно-територіальної одиниці;
- необхідності повернення окремим географічним об’єктам їхніх історичних назв;
- істотної зміни функції або призначення географічного об’єкта;

Отже для перейменування Кіровограда на Єлисаветград законна підстава була. Не було волі. Однак ідея була і вона користувалася популярністю.
 
Втім, я відволікся від головного. Отже, колишні регіонали усіляко підігрівають у Кропивницькому ворожнечу між містянами щодо назви міста і за будь-якої можливості побряцують судовою справою проти ВРУ щодо "незаконного" перейменування міста.
 
Однак, якби принциповим для них було саме питання про перейменування міста на Єлисаветград, вони би ні з ким і не повинні були би судитися. Адже навіщо витрачати енергію намарне, якщо можна скористатися тим самим Законом "Про географічні назви", в якому чорним по білому написано:
Перейменування географічних об’єктів здійснюється у випадку... необхідності повернення окремим географічним об’єктам їхніх історичних назв...

Отже, якщо й дійсно Ларін і ко прагнуть саме повернути містові історичне ім'я, то чом би просто не подати відповідний законопроект до Верховної Ради? Чом би не провести просвітницьку роботу серед містян і столичних чиновників? Чом би не закинути ідею повернення Кропивницькому первісної назви у блогосферу? І перейменувати врешті місто більшістю голосів у Верховній Раді України... Куди як прості і очевидні дії. Особливо для "авторитетних юристів", які мали би бути знайомі з українським законодавством.
 
Відтак, стає цілком очевидно що для екс-регіоналів просто-напросто вигідний розкол серед жителів Кропивницького на прихильників нової і старої назви, що їм вигідно виводити на вулиці стінка на стінку твердолобих прихильників імперської назви з не менш твердолобими прихильниками назви чинної, що вони бажають, користуючись тотальним незнанням українського законодавства серед населення пролізти у органи влади, всього лиш солодко пообіцявши наївному виборцю: "ми доб'ємося, щоб Кропивницький став Єлисаветградом".
 
Інакше вони просто не пішли би шляхом судової тяганини з ВРУ, вигода якої полягає лише в тому, що бабусям, пролєтаріям та іншим потенційним виборцям тепер можна сказати: "Ми захищаємо вашу думку в суді!". Так і виглядає популізм. Просто кажи піплу те, що він хоче чути.
 
Саме тому й неприпустимо нині бажати щоб Кропивницький став Єлисаветградом.

© @ндрійко [22.07.2017] | Рейтинг: 41.5/26 | Переглядів: 2287

2 3 4 5 41.5/26




Коментарі

1 2 3 4   »
22.07.2017 11:44:15
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(6/10)

22.07.2017 12:33:47
А звідкіля всплив "Кропівницький" ? Мені здається,
що мешканців міста більш дратує нова назва, ніж
подобається цей сраний "Єлисаветград".
Зробіть це вбоге місто якимось "Зірковим"
чи "Інгулом", та припиніть вже буцатися...
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(4/10)

22.07.2017 12:40:25
fucker 22.07.2017 12:33:47
Зробіть це вбоге місто якимось "Зірковим"
чи "Інгулом", та припиніть вже буцатися...
Назва "Інгул" дратує "це вбоге місто" значно більше, ніж чинна назва. Це раз.
Два - нема більше законних підстав давати містові НОВУ назву. Тепер якщо його й перейменують (не дай Бог), то лише на Єлисаветград чи Єлисавет, як він звався за часів УНР (згідно чинного законодавства)
fucker 22.07.2017 12:33:47
А звідкіля всплив "Кропівницький" ?
Три - назву Кропивницький запропонував місцевий художник-графік Ігор Володимирович Смичек, викладач дитячої художньої школи ім. О. Осмьоркіна.
fucker 22.07.2017 12:33:47
припиніть вже буцатися...
Це до опоблоку. Гівна на вентилятор і дріжджів у виходок підкидають наразі лише вони.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)

22.07.2017 13:11:58
Відверто кажучи, мені байдуже яка назва буде у міста "Кропівницький"
(хоча "Єлісаветград" - це повний непотріб з моєї точки зору).
У зв'язку з цим мене непокоїть тільки одне :
повна імпотенция місцевої громади навіть у цьому
цілком прозорому питанні.
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

22.07.2017 13:17:09
@ндрійко 22.07.2017 12:40:25
нема більше законних підстав давати містові НОВУ назву
Мені здається, що справа перейменування це є суто
внутрішня справа містян. Якщо це не так, то треба
змінювати законодавство.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(3/6)

22.07.2017 13:17:25
fucker 22.07.2017 13:11:58
У зв'язку з цим мене непокоїть тільки одне :
повна імпотенция місцевої громади навіть у цьому
цілком прозорому питанні.
А я скажу, звідки імпотенція. Місто нах нікому не потрібне навіть серед його ж жителів. Їдуть всі. У Київ їдуть, у Львів. Видати дочку за німця, ляха чи мериканця - то прям великке досягнення.
Не доходить до людей, що "покращення життя уже сьогодні" треба робити ТУТ і ЗАРАЗ своїми власними ручками. Не буває безкоштовного сиру. Львівяни зрозуміли. Кропивничани туплять.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

22.07.2017 13:17:31
fucker 22.07.2017 12:33:47
А звідкіля всплив "Кропівницький" ? Мені здається,
що мешканців міста більш дратує нова назва, ніж
подобається цей сраний "Єлисаветград".
Зробіть це вбоге місто якимось "Зірковим"
чи "Інгулом", та припиніть вже буцатися...

Справді..
Пропонувалось ж  Ексампей ,Тобілевичі...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/3)

22.07.2017 13:17:44
@ндрійко 22.07.2017 12:40:25
Тепер якщо його й перейменують (не дай Бог), то лише на Єлисаветград чи Єлисавет, як він звався за часів УНР (згідно чинного законодавства)

И это будет правильно.
 
Лично я был бы против переименования Киева в Булгаков или Маковецкий.
Хотя, с моей точки, Собачье сердце и Дни Турбиных, Белая гвардия и Бег значительнее, чем "Поки сонце зійде - роса очі виїсть"
Поэтому я разделяю позицию тех, кому это не понравилось.
 
Востаннє редаговано ланецкий 22.07.2017 13:49:06
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(2/6)

22.07.2017 13:19:01
@ндрійко 22.07.2017 13:17:25
Львівяни зрозуміли. Кропивничани туплять.
не перебільшуйте.Туплять поки що всі.
 
Ми,львів"яни, зі своїм мером "засрались " у смітті..
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(2/6)

22.07.2017 13:20:05
ланецкий 22.07.2017 13:17:44

И это будет правильно.

НІ.Це не відповідає правилам української граматики.. ))
 

Я знаю як примирити всіх !
 
ПЕрейменувати Кропивницький у честь Королеви Єлизавети 1.(Непорочної королеви)
 
!!!!!!!!!!!!!!!! Єлизавет !!!!!!!!!!!!!!
 

У 1558 році Єлизавета у віці 25 років стала королевою. Народ обожнював молоду королеву, повернула протестантську віру в країну (втім, вона мудро дозволила католикам відвідувати месу). За допомогою мудрих радників, особливо Вільяма Сесіла, Єлизавета проводила активну економічну політику, що веде до процвітання промисловості і торгівлі.
Востаннє редаговано Pavlotex 22.07.2017 13:24:50
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/4)

22.07.2017 13:22:53
Pavlotex 22.07.2017 13:19:01
не перебільшуйте.Туплять поки що всі.
Ми,львів"яни, зі своїм мером "засрались " у смітті..
Так-то воно так. Але я трошки не про те.
Я про те, що Львів з непримітного обласного центру став туристичним містом, до якого їдуть не лише українцці, а й іноземці, лише завдяки старанням громади міста. Ніякий Садовий на таке не здатний. Тут ключ саме в усвідомленні львівянами, що треба не їхати туди, де добре, а робити добре ТУТ.
І сміттєві проблєми розрулите, я певен.
Востаннє редаговано @ндрійко 22.07.2017 13:23:47
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

22.07.2017 13:31:01
Pavlotex 22.07.2017 13:20:05
Я знаю як примирити всіх !
Як не мири, а недовольні знайдутьсяbiggrin
Заткнути пельку опозиційному блокові - і буде тішь.
Назва "Кропивницький" входить в ужиток. З'явилися народні назви Кропик і Кро. Залізничну станцію "Кіровоград" перейменовано на "Кропивницький", отже квитки хоч-не-хоч купляють саме до Кропивницького.
Нова назва фігурує на телебаченні та в інтернеті, і в рекламі зокрема:

 
Отже процес іде. Єдине, що треба - усунути подразник. А подразник - це опозиційний блок. Прихильників "Єлисаветграда" з БПП до уваги не беремо, бо вони страшаться начальства і активної пропаганди не ведуть.
Востаннє редаговано @ндрійко 22.07.2017 13:38:13
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

22.07.2017 13:32:47
@ндрійко 22.07.2017 13:22:53
Львів з непримітного обласного центру став туристичним містом, до якого їдуть не лише українцці, а й іноземці, лише завдяки старанням громади міста. Ніякий Садовий на таке не здатний.

Я тут живу.
 
Власне Садовий ЗА РАХУНОК іншого(наприклад інвестиційної привабливості)  завжди робив Львів привабливим для туристів..
 
А В Економіці Львова ЖОПА. Порівнюючи навіть з Рівне..
 
Нікого не дивувало ,що рейтинг "самопомочі" по Львову не такий і великий ?Навіть ще  до "сміттєвого колапсу"..
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

22.07.2017 13:37:43
@ндрійко 22.07.2017 13:31:01
Як не мири, а недовольні знайдуться

l дійсно ,дехто захоче асоціювати назву з касяпен Імператіцей....
тому завжди у назві уточнення -
 
Elizabeth, "virgin queen"
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

22.07.2017 13:45:42
Щоб Я ще порадив кропивничанам.Вихід з ситуації..
 
Новація "світового рівня"..
 
Місто зі змінною назвою (у всіх документах ставити ***)..
 
Назва міста обирається на 4 роки рейтинговим голосуванням під час Президентських виборів..
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

22.07.2017 13:48:48
@ндрійко 22.07.2017 13:31:01
А подразник - це опозиційний блок. Прихильників "Єлисаветграда" з БПП до уваги не беремо, бо вони страшаться начальства і активної пропаганди не ведуть.
  Справжній Подразник -РПЦ МП..
 
ЦІ "Рицарі кадила і слова руссмірского" не змиряться..
 
вИхід -зробити з РПЦ МП  в Україні те,що з робили в Росії з "Свідками Єгови"..
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

22.07.2017 14:55:58
Держи Андрийко 5 Молодец Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

Ami

Ami
22.07.2017 15:02:27
Закон "Про географічні назви" передбачав, що
Перейменування географічних об’єктів здійснюється у випадку:
- повторення назв однорідних географічних об’єктів у межах однієї адміністративно-територіальної одиниці;
- необхідності повернення окремим географічним об’єктам їхніх історичних назв;
- істотної зміни функції або призначення географічного об’єкта;
 
Отже для перейменування Кіровограда на Єлисаветград законна підстава була

 
В таком случае те кто предлагают вернуть Кировограду его историческое название всего лишь стоят на стороне Закона. Это во-первых
 
И предлагают решить спорный вопрос народным волеизъявлением. Это во-вторых
 
Разумно и демократично
 
Непонятно, почему автор с этим несогласенsmile3
 
Востаннє редаговано Ami 22.07.2017 15:05:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(3/8)

22.07.2017 15:04:54
Ami 22.07.2017 15:02:27
В таком случае те кто предлагают вернуть Кировограду его историческое название всего лишь стоят на стороне Закона.

Да, но вопрос в том, КТО эти люди и КАК они стоят на стороне закона. Или вы забыли, кто такая Елена Лукаш?
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)

Ami

Ami
22.07.2017 15:05:52
Автору плюсик за статьюsmile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

1 2 3 4   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login