для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

"Русскомірская" інфекція

   Є, знаєте, такий старий анекдот. Зустрічаються два приятелі. Один, сумний та невеселий, розповідає своєму друзяці страшну таємницю: він, вже дорослий дядько, кожної ночі укакується як немовля. Приятель радить звернутися до психолога. А через деякий час, знову зустрівши друга, какун радісно розповідає: психолог допоміг, тепер усе в порядку! "Що, невже більше не укакуєшся?"- "Та ні, обсираюся ще більше, але тепер я цим пишаюсь!".
 
   Я це до чого? Та ось прочитав дещо сьогодні в інтернеті. Є, знаєте, такий ресурс "Страна.ЮА". Хоч і "ЮА", та пише він для "Страни" та в її інтересах. Тобто, такий собі ресурс для "білої" чи то "сірої" пропаганди. Це, звісно, на мій погляд, можливо я й помиляюсь. Так от, сьогодні я прочитав невеличкого поста, де автор з погано прихованим здивуванням розповів про рекламні плакати, в яких російська мова порівнювалася з інфекційною хворобою. Прочитав, подумав, згадав про інтерв'ю з матір'ю "іхтамнєта" Агєєва, ще дещо... і прийшов до висновку: а таки ж хвороба! Причому, носій цієї хвороби нею пишається та нав'язує усім, хто його оточує.
 
   Зразу дещо поясню: я думаю російською. Поки що. Я закінчив російську школу, в якій українську ми вчили з другого класу, а не з першого, як російську. А діти офіцерів (та й не тільки), яких в нашому місті було чимало, від вивчення української мови та літератури взагалі звільнялись. Мій старший брат з другого класу вивчав англійську та українську. Так він англійську мову звав англійською, а українську- іноземною.
 
   В школі я був правовірним ленінцем. Піонером, членом міського піонерського штабу. Одним з перших комсомольців класу. Але мене вже тоді гриз черв'ячок сумнівів: чому на державні свята, в піснях, згадується Росія, а не СРСР? Чому нашу країну іноземці звуть Росією? Це ж не вірно! А потім до мене дійшло: усе вірно. Наш СРСР- це Російська імперія 2.0.
 
   А потім з'явилася РФ, яку спритно почали перетворювати на імперію 3.0.
 
   "Мижебратья!"- чуємо ми з-за парєбріка. "Миадіннарод!". Це нам так прозоро натякають, що треба нам швиденько перефарбовуватись, як Москва скаже. У них нібито федерація- і у нас повинна бути федерація. А раз адіннарод, то треба бігцем переходити на "абщедоступний язик", а "на мовє" можна поспівати пісеньок в Дворце С'єздов на державні свята. Хоча з "аднімнародом" цікаво виходить.
 
   Так, згоден: чимало українців: хто за довгим рублем, хто за відносною безпекою, а хто й щиро віривши в імперію, виїздили до Московії, яку потім назвали Росією. Осідали там. Але що: так уся величезна країна стала населеною "братами та сестрами"? З ким? З русскімі? Коли я чую: "Я русскій", то завжди хочу спитати: русскій хто? Мєря, Вєсь, Мурома, Ерзя, мордвин? Хто? Чудь бєлоглазая? Ні, я розумію: "русскій"- не етнічна ознака, а ментальна. Імперська. Так що запитання "Русскій- хто?"- це з розряду приколів. А от "русская" ментальність, прояви "русского міра"- це вже не прикол, це вже й страшно. Бо кожний московит вважає себе таким, що має право на осуд того, хто нібито бувши братом, вирішив жити самостійно. Вот же ж падлєц! Бєз Расєї-матушкі!
 
   Бо цю синтетичну квазі-націю тримає в купі отой самий язик: не свинячий, не яловичий, а русскій. А там, де язик- там і Расєя. А туди, де Расєя, кожен правильний расєйський патрійот має право прибігти з автоматом. Вбогого ментально та морально Мотороллу на Расєї, мабуть, канонізують. Садист, фашист та вбивця Мільчаков розїжджає з лекціями. Жириновський волає на телеефірах, що українців треба розстрілювати. Та що там Жирик: Дугін, що себе вважає вченим, патякає, що Росія змушена вбивати якнайбільше українців, щоб зберегти "русскій мір". Почухавши лоба, з серйозною та суворою мордою ліца, таке ляпає язиком. За це нікого не покарають! Це ж не розпалення міжнаціональної ворожнечі. А здохший Моторолла- не найманець, а "мальчік с благодатью" на усе їдало. За тими законами, що тільки-но я згадав, можуть посадити того, хто хоч якось протестує проти російського фашизму. А можуть і будь-кого: щоб інші боялися.
 
   "Ми вам, русофобам, прінєслі культуру! Построілі промишлєнность!"- волає рашист. В його куценьких мізках не вміщується факт, що нести культуру з Росії, скажімо, до Узбекістану, смішно. Бо в Самарканді вчені ще 500 років тому розв'язували квадратні рівняння. А що культурного приніс до Балтії комісар з наганом, який сраку лопухом витирати навчився в армії? Це літом, а скільки там тієї зими?
 
   Почитайте інтерв'ю з матір'ю "іхтамнєта" Агєєва. Наче ж не темна: вчителька англійської. Сіє, бачте, "разумноє, доброє, вєчноє". Політикою цікавиться. Соловйова любить. Не вірила, що російські солдати на Донбасі воюють. І далі не вірить. Мабуть таке інтерв'ю давав би перший-ліпший німець влітку 45-го. "Тавишо? Я не знав! У нас за Гітлера не голосували!" А в розмові без свідків, просто переписуючись... о, тут вона себе показала. "Так і надо хахлам. Чтоб русскіх нє обіжалі". Та, власне, так вони кажуть усі: від Васі Пупкіна, до Путіних-Мєдвєдєвих.
 
   Тому вибудовується такий собі логічний ланцюжок: живе та процвітає язик замість (за рахунок) мови- готуйтесь, чекайте: як тільки сусіди відчують себе в силі- прилетять з-за парєбріка ракети, приїдуть звідти ж "возмущьонниє простиє гражданє". Бо там де є язик- там "русскій мір": вони самі так нам кажуть, так нам погрожують. Та й не тільки нам.
 
   Мойсей водив народ Ізраїлю пустелею 40 років. Щоб пішло покоління, яке звикло до неволі. Щоб виросли ті, хто з народження засвоїв: важка воля краща за неволю навіть у гарного та добросердого рабовласника. У нас нема стільки часу, щоб повністю вилікуватися від інфекційної хвороби: запалення "русского міра". Ми цілком свідомі того, що зовнішня загроза для самого існування нашої країни лишатиметься ще дуже довго. Так що треба нам побороти оту "узкоязичную" інфекцію: гарним прикладом, престижем нашої мови, цікавою нашою літературою та перекладами, гарною музикою, піснями, театром. Усім нашим буттям. І вже тоді стане безсилим апологет "русского міра", йому тільки й лишиться плакати: "какую страну патєрялі!"- згадуючи ядерні ракети, ковбасу за 2-20 та давно втрачену ерекцію.

© Саня электрик [02.07.2017] | Рейтинг: 44.2/41 | Переглядів: 2220

2 3 4 5 44.2/41





Коментарі

1 2 3   »
02.07.2017 22:16:01
Вірно, Саня! friends
Не згоден Згоден  Підтримка: 69%(11/16)

02.07.2017 22:33:42
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 76%(13/17)

02.07.2017 22:54:46
Іуда-Путін сьогодні вніс доповнення в закон "Про військовий стан в РФ", а саме про створення територіальної оборони (це в придачу до сотень попередніх, призваних знизвести піпл до стану повної обаранілості). Очевидно, це ще один з підготовчих до самоліквідації Мордору. От, як тільки добудує Палац на о.Буяні (сучасн. ЮБК, Олива ), звезе туди пітерську челядь, білку, щоб радувала царське око, стрибаючи по газпромовських горішках, 33-ти фесеошника з десятком іскандерів та ще може п"яток няшок поклонських, щоб було кого час від часу кидати в бочці в море, так і піде відмашка, 140-ка мільйонне стадо вже таке, як треба - готове вбивати кого завгодно і здохнути за що завгодно, а хоч би й за просто так.
 
А нам - своє робити. І проблем тут - що в того Сизіфа. Ось перегляньте, хто забажає :
https://www.youtube.com/watch?v=0swxU4k2V1g
 
Сашкові 5.  
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(12/15)

02.07.2017 23:05:22
5
Смерть москалями та тузам з Київу
Не згоден Згоден  Підтримка: 54%(7/13)

02.07.2017 23:41:50
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
 
Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов'їну.
 
Для нас вона в світі єдина, одна
в просторів солодкому чарі...
Вона у зірках, і у вербах вона,
і в кожному серця ударі...
 
Як та купина, що горить —— не згора,
живе у стежках, у дібровах,
у зойках гудків, і у хвилях Дніпра,
і в хмарах отих пурпурових.
 
Любіть у коханні, в труді, у бою,
як пісню, що лине зорею...
Всім серцем любіть Україну свою —-
і вічні ми будемо з нею!
(Володимир Сосюра)

Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(10/14)

03.07.2017 07:37:48
mix_ko 02.07.2017 23:41:50

  По-перше, автору 5
По-друге, шановний mix_ko, табличка ваша не зовсім відповідає дійсності.
1. Прапор Київської Русі був жовто-блакитний, жовтий зверху, блакитний внизу. Нині, він перевернутий.
2. І гривна, і рубль, і карбованець, це валюта Київської Русі. Гривною називався срібний злиток вагою приблизно 200 грамів. Такі злитка носили на шнурку на шиї (гриві), тому і гривні. На ярмарках були спеціалісти, які РУБАЛИ гривні на сто рівних шматочків. Такий шматочок називався РУБЕЛЬ (від слова рубати). Коли ж князь ставив на рублі клеймо (карбував), гарантуючи його повноважність, то це вже був КАРБОВАНЕЦЬ. До-речі, карбованці були дорожчі ніж рублі.
3. Українські орнаменти унікальні. Ні одна культура не має подібних.  
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(14/16)

03.07.2017 08:08:48
mix_ko 02.07.2017 23:41:50

TVOREC 03.07.2017 07:37:48
Українські орнаменти унікальні. Ні одна культура не має подібних.  

В этом смысле? Так это таджикский традииционный орнамент. Такой же орнамент присущь узбекской культуре, похожая тесьма есть и у туркменов.
 

При этом и используются такая тесьма точно для того же, что и в украине: для оторочки  нательных сорочек.
 
А это - узбекский деревенский ковер. Традиция. В городах ткали в таджикском (персидском стиле), а в кишлаках - традиционно. Настоящий родновер в нем быстро найдет "славянскую" Берегиню и "праславянскую" Ладу.

 
Уникальность украинской культуры - в синтеза  двух ярких культур:  центральноазиатских кочевников и центральноевропейских земледельцев.
Типа микс Кракова и Бухары.
 

 

Востаннє редаговано ланецкий 03.07.2017 10:53:32
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(5/15)

03.07.2017 08:47:01
TVOREC 03.07.2017 07:37:48
По-друге, шановний mix_ko, табличка ваша не зовсім відповідає дійсності.
Я не про математичну схожість - про історичну!
Дякую.
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

03.07.2017 09:03:52
саня.  дякую за це імхо
дуже добре - 5.5.5.
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

03.07.2017 09:19:44
Це нам так прозоро натякають, що треба нам швиденько перефарбовуватись, як Москва скаже. У них нібито федерація- і у нас повинна бути федерація. //
 
1)дивує інколи..
 
ніби розумні люди,а продовжують повторювати маячню,що в Україні має бути федерація за "московськими лекалами"...
 
2) Імперія не є федерацією за визначенням.
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(3/7)

03.07.2017 09:22:59
TVOREC 03.07.2017 07:37:48
1. Прапор Київської Русі був жовто-блакитний, жовтий зверху, блакитний внизу. Нині, він перевернутий.
  і тому ніяк ми не можемо утвердити Незалежність  ))))))))))))))))
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(2/8)

03.07.2017 09:48:58
Так на Раші ж "нібито" федерація. І у нас вони вимагали б губернію з формальними федеративними ознаками.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

03.07.2017 14:58:28
5  Але із зауваженнями зі свого досвіду. Я коли багато років тому приїхала навчатися в Київ, щиро вірила, що це - Україна, тому розмовляти  на українській тут нормально. Оскільки українською я розмовляла з народження, то й понеслась... до того, що багато разів обламувалася. Тепер ті самі люди, що крутили мені в слід біля скронь, мов, ненормальна, закликають забути своїх рідних у росії.
Висновок: деякі люди, як тут, так і там, є залежними від загального напрямку розвитку в країні та пропаганди. Добре, що є невелика кількість тих, що мають внутрішній стрижень і не змінюють переконань залежно від умов. Чим їх буде більше, тим кращими будуть шанси для України ствердитися.
P.S.  Я зараз дуже проти мовних дискусій, вважаю, що цим нас відволікають від того жахіття, яке має місце навколо.
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(5/8)

st

st
03.07.2017 15:24:42
5.
 
"...Так що треба нам побороти оту "узкоязичную" інфекцію: гарним прикладом, престижем нашої мови, цікавою нашою літературою та перекладами, гарною музикою, піснями, театром. Усім нашим буттям. ..."
 
5++.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

03.07.2017 16:04:14
АВТОРОВІ РЕСПЕКТ! 555
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

03.07.2017 16:34:43
ланецкий 03.07.2017 08:08:48
В этом смысле? Так это таджикский традииционный орнамент. Такой же орнамент присущь узбекской культуре, похожая тесьма есть и у туркменов.
А украинский орнамент все равно лучше 278385 Да и слоны пошли из Украины и римские цезари произошли от нас и вообще...
Не згоден Згоден  Підтримка: 11%(1/9)

03.07.2017 16:47:58
Тузик_Киевлянски 03.07.2017 16:34:43
Да и слоны пошли из Украины и римские цезари произошли от нас и вообще...

Такая себе  калька с кацапов.
 
Кацапы тоже жутко стесняются своего ближайшего родства с угро-финами.
 
Но в раскопках на Змиевых валах археологи на находили ничего, что подтвердило бы  принадлежность жителей городищ к славянам, ибо неизвестно, были ли славяне в 9 - 4 веке до н.э., зато точно определяют, что оружие, наконечники стрел и копий имеют скифо-сарматское происхождение, а косы и топоры - кельтские привозные.
 
Но скифы и сарматы - как и таджики - были иранскими народами. Притом относились к восточной ветви, как и таджики-горцы, чьи орнаменты на фото.  И,  вероятно, вышивали крестиком тесьму где-то в районе нынешнего Запорожья или Обухова  задолго до появления там славян.
Востаннє редаговано ланецкий 03.07.2017 16:58:24
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(2/7)

03.07.2017 16:57:48
ланецкий 03.07.2017 16:47:58
Такая себе  калька с кацапов.
Даже кацапы не всегда могут сравниться с нашими уникумами pardon Когда я слышу от разных сантехников-юристов россказни о величии украинцев над всеми нациями Мира, то сразу вспоминаю Ющенко и сколько во время его правления, повылазило "научных сотрудников" рассказывающих о том, что Украина родина слонов и вообще Иисус был украинцем I roll! И ведь не плохую карьеру на этой болтовне сделали... Может и наш полудурок с многомужичковым бобром из таких же "ученых"?
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(1/5)

03.07.2017 17:05:57
Тузик_Киевлянски 03.07.2017 16:57:48
Может и наш полудурок с многомужичковым бобром из таких же "ученых"?

Похоже на то.
 
И что интересно. Допустим, что Иисус был украинцем. И Будда - тоже. И Соломон, и Сократ, и даже Тимошенко.
 
Но ведь это доказывает только то, что сумеречный бобер не украинец, т.к. явно не принадлежит к группе указанных лиц в силу скудости ума.
 
Логично?
 
Второй важный вывод, который можно сделать из утверждений об украинскости Иисуса, состоит в том, что под украинским языком следует понимать язык Голды Меир и Моше Даяна. Т.е. либо Иисус - еврей, а мы - украинцы, либо Христос - украинец,  а мы -  мы - рогули.
Нет?
 
Востаннє редаговано ланецкий 03.07.2017 17:12:56
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(3/9)

03.07.2017 18:28:23
Саня электрик 03.07.2017 09:48:58
Так на Раші ж "нібито" федерація. І у нас вони вимагали б губернію з формальними федеративними ознаками.
Так и Украина Федерация, ибо
Федерация (от лат. слова foederatio – союз, объединение) – это форма государственного устройства, которая представляет собой сложное (союзное) государство, включающее государственные образования с определенной политической самостоятельностью и специфическими признаками.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/3)

1 2 3   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login