Гуляйтер Гройсман решил сэкономить отняв у малоимущих субсидии на жилищно-коммуАнальные услуги для этого он
26.04.2017 внёс изменения в
постановление КМ N 848 регулирующее порядок предоставления гражданам субсидий - теперь предполагаемые (по версии изготовителя услуг) должники будут лишены субсидирования, а проще говоря будут брошены на произвол судьбы.
Ниже по тексту приводится заготовка гневной мессаги адресованой пану Гройсману, вероятнее всего она к нему лично не дойдёт, а будет отфильтрована на секретариате, но это не повод сидеть сложа руки и молча подыхать от этого геноцида.
© Геноцид - навмисне створення умов для вимирання
ЗАЯВА
Хело, шановне панство! Хочемо висловити свою щиру "подяку" усьому складу Кабінету Міністрів України за все те “пакращення”, що ми вже маємо, а також окремо подякувати пану Гройсману за зміни внесені до постанови Кабінету Міністрів України "
Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива" від 21 жовтня 1995 р. N 848, що були внесені постановою кабінету міністрів України
N 300 (300-2017-п) від 26.04.2017.
Також хочемо "подякувати" уряду та Верховній Зраді за запровадження мораторію на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами: Постанова КМ від 13 серпня 2014 р. № 408 "Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами"; Закон України "Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 03.11.2016 № 1728-VIII.
Переконані, що зазначені вище зміни спрямовані виключно на подальше "пакращення" добробуту малозабезпечених Українських сімей вже сьогодні!
УРЯДОВА ПОЛІТИКА ГЕНОЦИДУ МАЛОЗАБЕЗПЕЧЕНИХ НА 2017-2018 р.
п. 14 абзац одинадцятий постанови КМ N 848
У разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг субсидія на наступний строк не призначається, про що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує особу.
© Щоб всі були щасливі - потрібно вбити всіх нещасних.
На наступний строк не призначається субсидія тільки на ту послугу за якою є борги, чи не призначається субсидія і на всі інші послуги за якими боргів немає?
А коли у родині горе трапилось і терміново знадобились кошти на "безкоштовне" лікування, а при цьому родина ще й взяла кредит на лікування, то як бути ще й з оплатою комуанальних послуг?
Треба таку родину задавить/додавить тарифами забравши в неї субсидію!?
А якщо борги неіснуючі і надавач послуг понаписував в борги що попало!? А такого свавілля на кожному кроці, наведемо декілька прикладів із реального життя:
1) "Київобленерго” пад..ка в кінець було знахабніло, виїдало і готівкові кошти і субсидії додаючи в рахунки ще неспожиті понад 100 кВт по майже по двійній ціні (споживаємо до 100 кВт, а воно нахабно понад 100 ще додавало по 40, 60, 80 кВт, а потім все більше й більше — ніяк не могло наїстись пас.уда) і постійно писало про борг;
2) Інша ско..няка з назвою КП "Броваритепловодоенергія" позивалась до пенсіонерки, дитини війни, про стягнення неіснуючих боргів, а судом було доведено зворотнє і навіть встановлено переплату, яку те па.ло (КП "Броваритепловодоенергія") не бажає враховувати і каже що то погане рушення суду;
3) Місцева влада м. Бровари (ку.ва) в тандемі із своїм структурним підрозділом під назвою КП "Броваритепловодоенергія" вже який рік, окремо від тарифу на "послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій", хоче змусити нас додатково сплачувати за "обслуговування внутрішньобудинкових мереж водо- та тепло- постачання", неправомірно вважає її окремою (самостійною) житлово-комунальною послугою за якою виставляє рахунки із багатомісячною заборгованістю які ми не визнаємо і сплачувати відмовляємось (про підстави відмови див. Додаток №1).
4) Таких прикладів виставлення громадянам неіснуючого боргу можна наводити до 2-го чи 3-го пришестя...
А СУДДІ ХТО?
п. 13 абзац одинадцятий постанови КМ N 848
Для нарахування субсидій на запит структурних підрозділів з питань соціального захисту населення у п'ятиденний строк з дня його отримання подаються відомості про:
...
"... сума простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, - підприємствами - виробниками/виконавцями житлово-комунальних послуг;"
А як же презумпція невинуватості!? - правовий принцип, за яким щодо особи, яка підозрюється у вчиненні злочину, припускається невинність до того часу, поки її вину не буде доведено у порядку, передбаченому законодавством, і встановлено вироком суду, який набрав законної сили.
Повноваження виносити вирок про те, чи є особа боржником чи ні тепер передано підрозділам з питань соціального захисту населення чи виробниками/виконавцями житлово-комунальних послуг!?
Коли, наприклад, особа переплатила один-два-три роки назад, а надавач послуг відмовляється визнавати передплату і продовжує писати неіснуючі борги (див. вище "А якщо борги неіснуючі"),
то як особа повинна доводити підрозділу з питань соціального захисту населення про відсутність в неї боргів? Надати квитанцію один-два-три річної давності про одноразову сплату великої суми грошей, яку сплачено в рахунок майбутніх платежів, а надавач послуг її не визнає і каже що то в погашення попередніх (минулих) платежів та пише про борги, - і, пане Гройсман, як в такій ситуації підрозділ з питань соціального захисту населення має вирішувати чи є борги чи їх немає? Згідно тих "чудових" змін до п.п. 13-14 підрозділ з питань соціального захисту населення на свій запит отримавши від надавача послуг інформацію про заборгованість понад 2 міс. і не отримавши від громадянина документів про сплату саме цих вимог, - по-факту повинен відмовити громадянину в призначенні субсидії. І що робити малозабезпеченому громадянину, позиватися до суду? А чим малозабезпечені повинні сплачувати судові збори, власною натурою? Хоча в ч. 3 ст. 22 закону "Про захист прав споживачів" і є норма коли "Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.", та переважна більшість суддів відмовляє в звільненні з тих підстав, що про споживачів немає згадки в ст. 5 закону України "Про судовий збір" (Пільги щодо сплати судового збору).
Ото коли п. 14 абзац одинадцятий буде мати приблизно таку редакцію "
У разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг і ця інформація підтверджується рішенням суду, то субсидія на наступний строк не призначається, про що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення письмово рекомендованим листом інформує особу.", - то це буде ще більш-менш справедливо і то не зовсім, див. вище "А коли у родині горе трапилось і терміново знадобились кошти на "безкоштовне" лікування".
Але в поточній редакції п. 14 абзац одинадцятий спрямований на відвертий геноцид малозабезпечених українських сімей, що є однією із ознак фашизму! Та й взагалі для розгляду питань про наявність чи відсутність заборгованості, її стягнення, є відповідні правовий механізм і “правоохоронні” органи.
Пане Гройсман © "Вы, проффессор, воля ваша, что-то нескладное придумали! Оно, может, и умно, но больно непонятно."!
ИТОГО
Після запровадження мораторію на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами, бариги/спекулянти вкрай знахабніли, - цінники кожного дня пишуть які заманеться, крок-два ступив і вже ціна на 10-20-хх грн різниться бо контролю немає ні за цінами, а ні за якістю - просто рай для бариг, спекулянтів, крадіїв та інших покидьків і "кравасісєй".
Ви там все кричите про "пакращення", що добавили пенсіонерам грошей!? Багато добавили!? 40-50 грн добавили в одну кишеню, а одночасно з іншої тисячі відбираєте через ціни на харчування та комунальні тарифи, а зараз ще й право на субсидію хочете відняти?!
Відпрацювавши майже 40 років, маючи статус ветерана праці та дитини війни, при європейських цінах на харчування та комуанальні послуги я маю жалюгідну пенсію 1590 грн якої навіть на більш-менш повноцінне харчування на одну людину не вистачає вже не кажучи про комунальні послуги, якийсь одяг, ремонт, відпочинок тощо. А що має їсти мій син, який здійснює за мною догляд та піклування бо мені 79 років і я вже фізично по господарству не в змозі нічого робити!?
Для порівняння рівня життя з українськими ветеранами праці, російські ветерани праці отримують:
1) 6-7 тис р. (примерно 3 тыс грн.) - в Украине 1000-1600 грн (2-3 тыс р.);
2) 50% скидка на услуги связи - в Украине отсутствует;
3) 50% скидка на коммунальные услуги - в Украине отсутствует;
4) Пенсионерам-долгожителям (достигшим 80 лет) полагается три типа выплат:
- 100% увеличение фиксированной пенсии - в Украине отсутствует;
- компенсация ухаживающим за пенсионером лицам - в Украине 4,80 грн.;
- фиксированные выплаты на иждивенцев - в Украине отсутствует.
Маючи б 3 тис грн та 50% знижки на послуги зв'язку та комунальні послуги мені б і та субсидія не була би потрібна, а при досягненні 80-річного віку при 100% збільшенні пенсії до 6 тис грн можна було б хоча б перед смертю себе і людиною відчути замість того щоб ходить деінде шукати додаткові засоби для виживання! Порівнявши становище українських та російських пенсіонерів, ветеранів праці, - відповідь про те, в політиці уряду якої країни більше фашизму, напрошується сама-собою.
Політика уряду України (включаючи "папірєдніков") по відношенню до пенсіонерів і ветеранів праці завжди мала всі ознаки геноциду (навмисне створення умов для вимирання), але такого як зараз, та ще й в поєднанні із тарифним фашизмом, - бачити ще не доводилось! Ганьба!
Крім постійного фінансового геноциду який чиниться по відношенню до українських пенсіонерів, ветеранів праці і дітей війни, ви в додаток ще й субсидію в них відібрати хочете!?
Вам там видно не вистачає на “чіргавий рестайлінговий ренж-ровер”, золотий батон, золотий унітаз чи вертольот? То забирайте і їжте, та й наїстесь же колись мабуть, смачного — та дивіться ж не обляпайтесь!
Прошу:
1) Припинити фашистську політику спрямовану на геноцид українських пенсіонерів, ветеранів праці та дітей війни;
2) Викорінити із постанови Кабінету Міністрів України "Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива" від 21 жовтня 1995 р. N 848, згадки про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг як підставу для відмови громадянину в призначенні субсидії.
Додатки:
Про незаконність відокремлення "обслуговування внутрішньобудинкових мереж водо- та тепло- постачання" від тарифу на "послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій".
"
обслуговування внутрішньобудинкових мереж водо- та тепло- постачання"
є невід'ємною складовою житлово-комунальної "
послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій", а
тому не може називатись окремою (самостійною) житлово-комунальною послугою як і не може називатись автомобілем одне лише колесо від нього або ж інша його складова частина.
ст. 19 Конституції України - Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
ч. 1 ст. 16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (Порядок надання житлово-комунальних послуг): “Порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства.”
Згідно з вимогами
п. 2 ч. 1 ст 13 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (Розподіл житлово-комунальних послуг залежно від функціонального призначення) обслуговування внутрішньобудинкових мереж входить до складу: "
послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо);".
"ТИПОВИЙ ДОГОВІР про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 529 від 20 травня 2009 року, до якого також затверджено "ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій", до якого зокрема включено і послуги з "
технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем: a) гарячого водопостачання; b) холодного водопостачання; c) водовідведення; d) теплопостачання; e) зливової каналізації."
Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 1 червня 2011 р. "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" затверджено "Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" в п. 13 якого закріплено і "
Витрати з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення і зливової каналізації та з ліквідації аварій у внутрішньоквартирних мережах" і ці витрати "визначаються за кожною інженерною системою окремо", а також те, що "У разі виконання робіт з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем субпідрядним способом витрати визначаються згідно з договорами, укладеними між виконавцем та субпідрядниками.". Варто зазначити, що згідно п. 1 "
Цей Порядок визначає механізм формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і поширюється на суб'єктів господарювання всіх форм власності, які надають послуги (далі - виконавці), суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах субпідрядних договорів з виконавцями (далі - субпідрядники), органи місцевого самоврядування, власників, орендарів житлових будинків (гуртожитків), власників (наймачів) квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках).", а відповідно до п. 2 "
Тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість або єдиного податку."
В ч. 4 ст. 26 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (Істотні умови договору між виконавцем/виробником та споживачем) зазначено, що: "
У разі якщо виконавець не є виробником, відносини між ним та виробником регулюються окремим договором, який укладається відповідно до вимог цієї статті."
Обов'язковість безумовного дотримання форми та змісту типових договорів випливає із змісту імперативної норми а. 2 ч. 3 ст. 6 ЦК (Акти цивільного законодавства і договір), в якій зазначено, що "
Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами."
Згідно імперативної норми ч .1 ст. 648 ЦК (Договір та правові акти органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування): "
Зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.". Правовим актом органу державної влади на підставі якого укладаються договори на житлово-комунальні послуги є Закон України “Про житлово-комунальні послуги” та ТИПОВІ ДОГОВОРИ, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Отже, типові договори є обов’язковими для сторін і сторони не можуть відступити від їх умов, а порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства.
Тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість або єдиного податку, - включно з витратами "з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення і зливової каналізації та з ліквідації аварій у внутрішньоквартирних мережах" які згідно Порядку є невід'ємною складовою тарифу.
Окремого ТИПОВОГО ДОГОВОРУ на послугу "з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення і зливової каналізації та з ліквідації аварій у внутрішньоквартирних мережах", як і окремого механізму формування тарифу на таку послугу законодавством не передбачено, а згідно ст. 19 Конституції України "Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.".
Тому, будь яка зміна кількісних та якісних показників житлово-комунальних послуг передбачених типовими договорами з порушенням встановленого Порядку формування тарифів, а також примус до споживання та оплати житлово-комунальних послуг які не відповідають вимогам чинного законодавства, - є завідомо безпідставними, а як наслідок і незаконними.
©
Skarger [20.06.2017] |
Переглядів: 2551