для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Втрата енергетики… Обман.

Втрата енергетики… Обман.
     Тут у нас весною електроенергії не буде вистачати, як сказав Кабмін, бо почали втрачати енергетику, коли перестали закупляти вугілля для електростанцій. Де перестали закупляти вугілля? В окупованих районах Донецька, в окупантів-сепаратистів. Коли? На початку року. Хто виступив за нестачу вугілля електростанціям, що належать Ахметову? Народні депутати Семен Семенченко, Парасюк та інші. Хто їх підтримав? Ви не повірите, але Порошенко, бо він був змушений узаконити антиокупацію товарів з окупованих територій. В надії, що Семенченку та Парасюку це набридне, вони  звалять у Верховну Раду, а президент почне й далі отримувати від сепаратистів свої зароблені проценти. Бо вже три роки отримує від сепаратистів та російської залізниці непоганий заробіток. Тому дуже понадіявся, що нардепи відвалять від забороненої ним блокади через місяць-другий.
     Але блокадники не втратили почуття гідності від заборони торгівлі з ворогами, і ця блокада продовжується уже півроку. А Кабінет міністрів з самого початку попередив, що від блокади торгівлі вони почнуть періодично відключати міста та села від недостачі електроенергії. Бо якщо не вистачає вугілля, то не вистачить і електроенергії. Але в подальшому виявилось, що електроенергії у нас більше, ніж ми її споживаємо, тому Кабмін виявився занадто брехливим. Бо ціна однієї кВт-год коштує 1,68 грн. Тому Україна в січні-травні 2017 року збільшила експорт електроенергії на 40,6% в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року - до 2,618 млрд кВт-год. А це в перекладі зароблених грошей означає 4,4 млрд грн. Це в тому разі, якщо Кабмін не бреше нам про свій заробіток. А може й бреше, а 4,4 млрд грн. уже переведено у їхній офшор…
     А  поставку електроенергії ми ведемо в Угорщину, Словаччину,  Румунію, Польщу, Молдову. Крім того, ми закупаємо електроенергію в Російській Федерації та Білорусі. Мені лише одне незрозуміло, чому ми закупаємо електроенергію у ворогів, з якими ми боремось уже три роки? Невже тому, що наш президент вважає їх достойними для торгівлі, а наші вороги підтримують нашого президента, бо він – лише торгаш? Може й так, бо Порошенко за три роки лише заробляє на торгівлі з ворогами, у той же час хоче знищити Україну. Може й хоче, але хто буде знищений, подивимось незабаром. Не будемо надіятись на його вибори, а понадіємось на його перемовини з президентом США Трампом. Бо дуже Порох боїться зустрічі з Трампом. А ми Трампа не боїмося, ми більше боїмося нашого шоколадного корупційного президента.


© Михаил Григорук [19.06.2017] | Рейтинг: 41.2/32 | Переглядів: 1174

2 3 4 5 41.2/32





Коментарі

1 2   »
19.06.2017 09:12:24
А  поставку електроенергії ми ведемо в Угорщину, Словаччину,  Румунію, Польщу, Молдову. Крім того, ми закупаємо електроенергію в Російській Федерації та Білорусі. Мені лише одне незрозуміло, чому ми закупаємо електроенергію у ворогів, з якими ми боремось уже три роки?

А у кого же тогда ее закупать, если Румыния, Венгрия, Словакия, Польша и Молдавия ее сами у нас  покупают?
Остаются только Белоруссия и РФ.  
Теоретически есть еще Турция, но она сама испытывает серьезный дефицит э/э.
 
Конечно, когда, через 705 дней, президентом станет БабаХули, она сразу подпишет договор с Марсом на условии "бери или плати".
Поэтому нужно сжать зубы, не забыть выключить свет в туалете и потерпеть 705 страшных дней.
 
278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 26%(5/19)

19.06.2017 09:30:57
блокадники не втратили почуття гідності від заборони торгівлі з ворогами, і ця блокада продовжується уже півроку.///
 
Автору.
 
Для Автора енергетичної теми і прихильника блокади пора би вже знати ,що Україна вже давно припинила купувати вугіль з ОРДЛО ОФІЦІЙНО.
Не згоден Згоден  Підтримка: 23%(3/13)

19.06.2017 09:46:24
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 85%(11/13)

19.06.2017 10:14:21
Чи спитає їх хтось про ел/енергію? Може Трамп?
Востаннє редаговано mix_ko 19.06.2017 10:15:05
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

st

st
19.06.2017 11:02:05
5.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

19.06.2017 13:15:54
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

19.06.2017 14:11:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

sob

sob
19.06.2017 14:43:40
электроэнергию впрок не запасешь, а АЭС не остановишь, когда хочется, поэтому демпфирующими для АЭС и были всегда тепловые да гидростанции. А так конечно, атомной электроэнергии у нас могло быть до фига, некоторые модули пришлось даже останавливать...
что касается торговли с рассеей - так это все из-за часовых поясов, взаимная передача выгодна...
но видно, надо переводить демфирующие станции на наш уголь, дрова, другие виды, налаживать сотрудничество с западными странами, спокойнее и безопаснее будет
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

19.06.2017 16:21:04
Pavlotex 19.06.2017 09:30:57
Україна вже давно припинила купувати вугіль з ОРДЛО ОФІЦІЙНО.
А не офіційно?  I think
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

19.06.2017 16:23:07
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

19.06.2017 18:05:10
ланецкий 19.06.2017 09:12:24
А у кого же тогда ее закупать, если Румыния, Венгрия, Словакия, Польша и Молдавия ее сами у нас  покупают?
Остаются только Белоруссия и РФ.  
Теоретически есть еще Турция, но она сама испытывает серьезный дефицит э/э.
278385 Зачем вы задаете эти вопросы местным отважным (но увы виртуальным) борцам с Порошенко? Их задача выявлять ЗРАДУШКУ ЗРАДЛИВУЮ, а не на вопросы отвечать.
Этому допысувачу 2 даже не читая. Им слесарь Федоренко такой хороший сайт создал, а они игнорируют Not precisely
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/7)

20.06.2017 08:26:12
Опять "зрада-зрадушка"  лезет у тузика из всех дырок278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

20.06.2017 09:46:35
ланецкий 19.06.2017 09:12:24
А у кого же тогда ее закупать, если Румыния, Венгрия, Словакия, Польша и Молдавия ее сами у нас  покупают?

 
нищеебы предлагают не продавать энергию Молдавии (где молдаванин покупает квтч за 3.20), а продавать им, нищееебам по 0.80.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

20.06.2017 10:38:12
сильвер 20.06.2017 09:46:35
нищеебы предлагают не продавать энергию Молдавии (где молдаванин покупает квтч за 3.20), а продавать им, нищееебам по 0.80.

Дайте срок и мы приучим айболатов и мавп платить сполна.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

20.06.2017 12:04:55
сильвер 20.06.2017 09:46:35
нищеебы предлагают не продавать энергию Молдавии (где молдаванин покупает квтч за 3.20), а продавать им, нищееебам по 0.80.
Так ведь Павло Зибров ебёт бобров pardon
 
ланецкий 20.06.2017 10:38:12
Дайте срок и мы приучим айболатов и мавп платить сполна.
Но как же тогда "соцуальная справидливасть"? Когда уже богатые начнут платить за бедных?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

20.06.2017 12:11:21
ланецкий 20.06.2017 10:38:12
мы приучим

Сперва приучись "не ходить под себя" ланецкий278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

20.06.2017 12:43:13
Sumerky 20.06.2017 12:11:21
20.06.2017 12:11:21
ланецкий "ходит" исключительно на тебя.
biggrinbiggrinbiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.06.2017 12:44:27
ланецкий 20.06.2017 10:38:12
Дайте срок и мы приучим айболатов и мавп платить сполна.

за 703 дня это будет трудно сделать.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.06.2017 14:25:58
сильвер 20.06.2017 12:43:13
ланецкий "ходит" исключительно на тебя.
278385 Excellently Applause
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

sob

sob
20.06.2017 15:20:44
ланецкий 20.06.2017 10:38:12
нищеебы предлагают не продавать энергию Молдавии (где молдаванин покупает квтч за 3.20), а продавать им, нищееебам по 0.80.
 
Дайте срок и мы приучим айболатов и мавп платить сполна.
Ребята, давайте не выделываться. За 25 лет не построили ни одной частной атомной или гидростанции. Значит, все они, кроме тепловых, сдуру проданных сами знаете кому, являются достоянием граждан Украины. Поэтому повышать стоимость квт/ч до 3-4 грн, доплачивая потом всем 2-3 грн в качестве субсидий - бессмысленно, как бессмысленно ставить разные цены на энергию разным категориям. Цена для внутреннего потребления должна быть одна, равная себестоимость плюс прибыль плюс налоги. Цена может отличаться в зависимости от районов (областей), но не в зависимости от потребителей.
А вот четко установленные нормы, после которых цена увеличивается - должны быть. Но не 100 квт на семью!!! Имхо, не менее 300.
А уже на внешний рынок - по рыночной цене, которая вычисляется очень просто - еще берут, значит, справедливая. Уже не берут - снижаем или перестаем продавать))
Но все маржа за внешку (стоимость вне - доставка - стоимость внутри) должна идти в бюджет. И все это должно быть совершенно прозрачно.
Кстати, неплох и бартер - потребители на демпфирующие ТЭЦ топливо, мы им - атомное электричествоsmile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

1 2   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login