для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Ліки від імпотенції, або тяпріотизм

Ліки від імпотенції, або тяпріотизм
   Пробачте, грішний: люблю, коли час дозволяє, почитати Кінга. Згоден, не особливо інтелектуальне читання, але мені подобається. Ось, згадав його відому книгу "Та, що породжує вогонь". Ще фільм такий був: пам'ятаєте? Є там такий момент: вбивця каже дівчинці: я тобі не брехав, я просто переінакшив правду!
 
   А знаєте, це зараз таки актуально.
 
   Може пам'ятаєте, як 14 року, коли потроху вже почало доходити до європейського загалу, що російська журналістика- це різновид пропаганди, що новини усякі "лайфньюси" та "рашатудей" створюють самотужки, що пересмикування й відверта брехня, сіра та чорна пропаганда з арсеналу психологічної війни- візитні картки російської, пробачте, журналістики, тоді раша-журналісти давали приблизно таке пояснення: ми не брешемо, ми показуємо альтернативну картину та даємо альтернативний погляд на події.
 
   Як гарно виходить: збрехав- не збрехав, а показав альтернативну реальність! Послідовників Кисельова (чи Гебельса?) вистачає. Усе ж проосто! Головне, як той казав, вчасно зробити морду лопатою. І полетіли "распятиє мальчікі" поряд з "іспанскімі діспєтчєрамі".
 
   Змушений констатувати, що бажаючих годувати посполитих "альтернативною реальністю" вистачає і в нашій країні. Є такі собі тяпріоти, що досить часто маскуються під нормальних, цілком патріотичних людей. Їх досить на радіо, телабаченні, в Інтернеті (тут аж занадто). Ось прищемили трохи хвоста "Радіо Вєсті" (а що: дуууже українська назва!)- і полетіли шмарклі: ущємляют! Страдаєт свобода совєсті! Свобода слова! Зараз радіо Ера ридма ридає. І теж готове панихіду по отій "свободі слова" справляти. Тільки чомусь виходить свобода безсовісності. І виіхати на свободі слова чомусь намагаються ті, хто її в труні бачив, як до влади дорветься. Як он у Вовочки: "управляємая дємократія"- і харош! А то швидко до Кадирова вибачатися.
 
   Ось питаєш у людини: ти пересмикуєш, те, що ти кажеш, сприймається як щось антиукраїнське: тобі не здається? Відповідь: то ти проти свободи слова? Я так бачу, ти- ні. В чім справа? Я висловлюю свою думку, це цілком відповідає європейській практиці.
 
   Ну й що йому скажеш?
 
   А газетка "Вєсті" роздається, як і роздавалася. І стоять за ідеологічним наркотиком спраглі за совком черги. А тяпріоти, майстри з пересмикування та "альтернативного погляду" цвітуть та пахнуть: процес йде, як і йшов. А ледь що- можна поістерити: "Хвашисти жизні лішают!".
 
   До речі, з мовою те ж кіно. Недарма великий Остап Вишня ще он коли казав: дехто українізацію сприймає як кастрацію. "Нє дают говоріть на язикє! Ви сдєлайтє нам хорошую жизнь, потом трєбуйтє, чтоб мову учілі!" Хоч, на мою думку, таким пообіцяй величезну російську пенсію, доларів так 500 на місяць- брехати, так брехати- і істота, що ставила умовою вживання мови "хорошую жизнь", радісно заволає: "Путін, ввєді!". Я помиляюсь? Хотів би помилитись.
 
   Прожити життя в Україні та демонстративно не сприймати українську мову- це щось. І з цим треба щось робити, ми надто багато на що закривали очі, вважаючи, що проблема якось розсмокчеться. Такі проблеми не розсмоктуються. Вони вибухають. Щось треба робити на законодавчому рівні. Що? Не знаю, не моя, як кажуть, компетенція. Але демократія демократією, та безпомічною держава бути не може.
 
   На роботі я досить часто слухаю радіо. І в рекламні паузи змушений вислухувати рекламу чудо-ліків від простатиту, що тягне за собою імпотенцію та ще казна-що. Лікарі, до речі, чудово знають, що простатит до імпотенції відноситься приблизно так, як кущ бердичівської бузини до київського дялька. Але реклама подає свою, змінену, реальність. На слабкі мізки це діє. Такі ж "винахідники ліків від імпотенції" з "радіо Вєсті", "радіо Ера" і т.д., і т.п, крапають в наші вуха свою повільну отруту. Вона повільна, тому імунітет на неї слабенько реагує. А значить, повільна отрута руйнує організм.
 
   Так, нам важко. Війна, що розв'язали, до речі, узкоязичниє, висмоктує з нашої держави економічні сили. Сили духовні намагаються підгризати страдальці за абсолютну демократію, обєрєгатєлі общєдоступного язика та апологети перманентної зради. І усі, блін, тяпріоти, просто плюнути нема в кого! І думаєш собі: де закінчується демократія та починається руїна? Як зробити, щоб лікувати суспільні проблеми чудо-ліками від імпотенції було невигідно? Бо намагання такі, звісно, будуть завжди, бо дав нам Господь такого сусіда. Я не збираюся затикати їм роти. Але треба щось так зробити, щоб вони заткнулися самі. До речі, а три екзамени: з мови, історії та Конституції: може, почати з держслужбовців, потім- педагоги- журналісти і так далі? На Росії так вже давно. І в країнах Балтії. І не тільки. Розумію: виття підніметься- ховайся в жито. Та не робити нічого з отими тяпріотами- вийде дорожче.
 
   Чорт їм радий. І, ще раз нагадаю Кінга: в його книжці той, хто інакшив правду- вбивця.
 
  

© Саня электрик [27.04.2017] | Рейтинг: 37.4/67 | Переглядів: 2460

2 3 4 5 37.4/67





Коментарі

28.04.2017 00:09:48
До речі, а три екзамени: з мови, історії та Конституції: може, почати з держслужбовців, потім- педагоги- журналісти і так далі? На Росії так вже давно. І в країнах Балтії. І не тільки. Розумію: виття підніметься- ховайся в жито. Та не робити нічого з отими тяпріотами- вийде дорожче.

Треба погодитись з Вами і сказати - а іншого шляху немає і не буде!
Четвертий рік на Донбасі війна, але свідомість лугандонців міцно стоїть на одному місці: "...у нас і у ніх в Українє"!
 
Якими засобами треба повертати їх назад? Силою, може по дорозі назад найзавзятіше лайно відсіється до Роіссі?
Силою, тому що вони зрадили святе - Батьківщину!
 
А можна і не повертати поки ще, нехай відгребуть "рузького міра" по-повній!
Востаннє редаговано mix_ko 28.04.2017 00:15:51
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(6/9)

28.04.2017 00:19:28


Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)

28.04.2017 08:40:51
Не. Ну ведь очень приличный по качеству текст.
 
Ну кто,кто эти долбанные анонимные минусовальщики?!?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

28.04.2017 11:44:09
У Києві РОКАМИ роздається газетка Вєсті.Рупор українофобів.
Але ПС і "Свобода" зайняті не тим.
Вони  блокують фарбування "арки" у "гейські кольори".
За Фройдом-
Із геями найбільше борються латентні підараси...
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(5/7)

28.04.2017 11:51:29
Верховну сраку лижуть переважно єзиками, батяр-каменяр погоди не роблять. Це як з комунізьмою, якої без балалайок не буває.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

28.04.2017 12:09:21
Игор Сімончук 28.04.2017 08:40:51
Ну кто,кто эти долбанные анонимные минусовальщики?!?
Цуцота, 100%
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

28.04.2017 12:09:44
Submariner 28.04.2017 11:51:29
Верховну сраку лижуть переважно єзиками, батяр-каменяр погоди не роблять. Це як з комунізьмою, якої без балалайок не буває.
patient
girl_hospital
..і пиши вірші..
у них твій "унікальний розум" менш замітний...
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

28.04.2017 12:43:10
Питання автору: -- А як Ви відноситеся до тих, хто бреше українською мовою? Що з ними робити?
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

Wog

Wog
28.04.2017 12:58:40
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

28.04.2017 13:50:45
PiligrimK 28.04.2017 12:09:21
Цуцота, 100%
Абсолютно не согласен. Если я правильно понял, о ком Вы (biggrin), то они как раз и не стесняются открыто высказывать свою позицию.
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

28.04.2017 15:11:46
"Сили духовні намагаються підгризати страдальці за абсолютну демократію, обєрєгатєлі общєдоступного язика та апологети перманентної зради."
 
Т.е. по мнению автора апологетами "перманентної зради" могут быть только русскоязычные?? А среди україномовних таких нема? biggrin
 
"Я не збираюся затикати їм роти. Але треба щось так зробити, щоб вони заткнулися самі."
 
Так уже поступило классное предложение от некоего Сора (синоним мусора?) бить до тех пор, пока не заткнутся. https://site.ua/toj.hto.znae/7113-teper-nema-viboru---treba-biti-rosiyskomovnih/
Так что все просто. И, судя по всему, автор всей душой за это преложение?
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

28.04.2017 17:58:13
sobaka_d 28.04.2017 15:11:46
Т.е. по мнению автора апологетами "перманентної зради" могут быть только русскоязычные?? А среди україномовних таких нема?
Конечно нет 278385 Украиномовные - все сплошь патриоты и борцуны с щиколядным рэжымом. Вот знаю я одного вусатого хвэльдшура из сельской амбулатории - ну дурак дураком, зато на мове разговаривает.
Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(2/9)

28.04.2017 18:10:32
Що не кажи, а скучили наші люди за тоталітаризмом. Мода на європейські цінності минула, свобода (без лапок) викликає роздратування. Дуже хочеться дати в пику тому, хто говорить те, що мені не подобається.
 
Саню, Саню, саме з цього починається тоталітарний режим, і фашистський, і комуняцький. коли здається, що демократії забагато. І хочеться щось зробити, щоб "вони" заткнулися.
 
Вільний світ розвивається завдяки конкуренції. І економічної, і ідеологічної. Ті, хто неспроможні конкурувати, створюють монополію. А це веде до застою чи до кризи.
 
Такий закон життя. неконкурентноздатне гине.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

28.04.2017 20:16:34
Тест. Три слова: вор, русскоязычный, украиноязычный. Какое из них ключевое?
 
Украиноязычный вор может убрать российские названия улиц. Но слушать от него пропаганду национальных ценностей противно.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

28.04.2017 21:46:57
Виктор Симович 28.04.2017 20:16:34
Тест. Три слова: вор, русскоязычный, украиноязычный. Какое из них ключевое?
 
Украиноязычный вор может убрать российские названия улиц. Но слушать от него пропаганду национальных ценностей противно.

демагогія..
Декомунізація і дерусифікація топонімів не стосується того ,чи хтось злодій ,чи ні..
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

28.04.2017 22:16:19
Pavlotex 28.04.2017 21:46:57
демагогія.
278385 А вы типа удивлены?
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

29.04.2017 01:24:42
Тузик_Киевлянски 28.04.2017 22:16:19
А вы типа удивлены?
Це скоріше риторичне ствердження...beach
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/3)

29.04.2017 19:35:41
той, хто інакшив правду- вбивця.
Поклацайте одного вечора канали на ТБ - як  не ляшко, то рабінович, як не бродський, то гордон. І усі чітко виконують головне завдання -  консервація влади, збереження теперешньої ситуації, включно з війною, бідністю та ін. Головні вороги України завжди, підкреслюю, завжди, були всередині. Ті, з кого почався похід Хмельницького, хто жирував у велику руїну.  Якщо їм треба, будуть співати соловьєм на українській, і при цьому нищити державу.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

MVF

MVF
30.04.2017 14:14:25
Kuban 29.04.2017 19:35:41
Поклацайте одного вечора канали на ТБ - як  не ляшко, то рабінович, як не бродський, то гордон. І усі чітко виконують головне завдання -  консервація влади, збереження теперешньої ситуації, включно з війною, бідністю та ін. Головні вороги України завжди, підкреслюю, завжди, були всередині. Ті, з кого почався похід Хмельницького, хто жирував у велику руїну.  Якщо їм треба, будуть співати соловьєм на українській, і при цьому нищити державу.
Excellently Excellently Excellently
Востаннє редаговано MVF 30.04.2017 14:15:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)












...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login