для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Паническая Боязнь Украинской Книги

 Паническая Боязнь Украинской Книги

Если внимательно проанализировать историю Московии/России, то невольно приходишь к выводу, что ее цари, как впрочем, и генсеки, панически боялись влияния украинской книги, поэтому повелевали книги эти жечь.
 
Именно такую практику мы наблюдаем с начала 17 столетия, когда в 1627 году царь Михаил (первый из династии Романовых) приказал у себя украинские книги собрать и сжечь, словно они – враги его злейшие. Следующий царь – Алексей Михайлович, по прозвищу «Тишайший», повелевал учинять, так же как и его отец, хотя был связан с Украиной Переяславским договором, суть которого после подписания тут же исказил. Словом, Алексей Михайлович тоже приказал все украинские книги сжигать, а друкарей, по возможности, еще и казнить.
 
После смерти Б.Хмельницкого, московиты сделали все, чтобы за несколько лет физически уничтожить всех его сподвижников, а воевода князь Баратынский мало того, что жег украинские монастыри и книги, во время похода против И.Выговского, так он еще повесил тысячи украинцев, расставив виселицы на всех дорогах до Киева. Этого кровавому убийце оказалось мало, поэтому нижайше испрашивал у царя дозволение «высечь и выжечь» всех украинцев на 150 верст вокруг Киева. Вот чего следует ожидать населению Киевской области, если путинская орда опять рушит на Киев! Они не далеко ушли от своих предков в ненависти к Украинскому народу и его культуре, поэтому надо беречь и защищать свою Украину.
 
Идем по истории дальше.… В 1690 году Московский собор запрещает книги украинских писателей и культурных деятелей Петра Могилы, Симеона Полоцкого, Сильвестра Косова и других, которые заложили основы и российской культуры.
 
С 1713 по 1729 год неистовый Петр І проводит кампанию по сбору украинских книг, их перевод на русский язык и редактирования в выгодном для себя свете, с сожжением  оригиналов. Так же он повелевает переписать на русский язык с украинского все московские государственные постановления и распоряжения.
 
А в это время, в первой половине 18 столетия, в Украине только в семи полках Гетманщины действовало более тысячи украинских школ, в результате чего украинское население было почти поголовно грамотным. Но, начиная с 1804 года, царским указом запрещается обучение украинским языком и почти через столетие в 1897 году на 100 человек в Украине только 13 человек умели читать и писать. Такому упадку грамотности украинцев поспособствовало и сожжение библиотеки Киево-Могилянской академии, которая собиралась более 150 лет.
 
Еще одну попытку собрать и уничтожить украинские книги осуществляет Екатерина Вторая. Акция заканчивается сожжением украинских книг, запретом на украинский язык, проведением политики поголовной русификации, поощрения смешанных браков. Потом Александр ІІ Эмским указом запрещает украинские книги. Его сын Александр ІІІ запрещает уже театральные спектакли украинским языком и крещение украинскими именами, переводы на украинский язык русских книг.
 
Последний царь Николай ІІ тоже отметился на ниве борьбы с украинской книгой и языком. Он запретил употреблять слова «козак», «Украина», «Сич» и другие, которые имеют украинский национально-символический смысл, а все чиновники в Украине получали до 50% надбавки к заработной плате за «обрусение Малороссийского края». О том, как советская власть давила украинскую книгу и язык уточнять не станем, ибо свежи еще те события для многих читателей, но сделаем несколько выводов.
Это как же надо было бояться украинской книги и украинского языка, чтобы столетиями эти книги неистово жечь, их авторов и носителей вешать на дорогах, а язык украинский вытравливать из сознания людей?! Значит, Московия/Россия абсолютно не уверена в своей силе и исторической правоте, раз такими разбойничьими методами уничтожала и продолжает уничтожать все украинское. А еще говорят нам лукаво, что они нам братья. Были «братами», да стали врагами и, заметьте, не по украинской вине.


© Andrey11 [18.03.2017] | Рейтинг: 44.7/33 | Переглядів: 1225

2 3 4 5 44.7/33





Коментарі

1 2   »
18.03.2017 02:17:44
Українську мову вигадав в австроугорському штабі в 1912 році унтерофіцир Цигельмуфель. Це всі знають. Щоб посварити нас з братнім російським народом.
Востаннє редаговано pronto 18.03.2017 02:18:15
Не згоден Згоден  Підтримка: 31%(5/16)

18.03.2017 06:32:53
pronto 18.03.2017 02:17:44
Українську мову вигадав в австроугорському штабі в 1912 році унтерофіцир Цигельмуфель.

    Проня, ти й справді ДЕБІЛ, чи тільки під нього косиш? Чи звичайний москаль, який користується (як Паша) гугл перекладачем?
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(12/14)

18.03.2017 07:14:32
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(18/21)

18.03.2017 08:42:59
TVOREC 18.03.2017 06:32:53
    Проня, ти й справді ДЕБІЛ
Дебіл не є справжнє українське слово. То є латина. Я си ним не користую, існує багато співмірних виразів, для прикладу, поц або мішигін. Як варіант, 'мішигін поц'.
Востаннє редаговано pronto 18.03.2017 08:51:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 15%(2/13)

MVF

MVF
18.03.2017 10:03:08
pronto 18.03.2017 08:42:59
існує багато співмірних виразів, для прикладу, поц або мішигін. Як варіант, 'мішигін поц'.
Виджу, виджу цо пан знає ідіш. А івріт? І до якої сінаґоґи пан си ходит?
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

18.03.2017 10:21:49
TVOREC 18.03.2017 06:32:53
Проня, ти й справді ДЕБІЛ, чи тільки під нього косиш?
Гірше - деменцій!
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

18.03.2017 10:35:01
Andrey11 18.03.2017
был связан с Украиной Переяславским договором, суть которого после подписания тут же исказил
А вот тут есть нюанс, дело в том, что как утверждают историки работающие с архивами, нет ни единого документального свидетельства о том, что данный договор вообще был подписан московитами, если он и был чем то "скреплен" то лишь их "словом", пустым и невесомым pardon  
Andrey11 18.03.2017
Значит, Московия/Россия абсолютно не уверена в своей силе и исторической правоте
Московия не то, что не уверенна, а абсолютно четко знает, что все время своего жалкого существования, она пытается влачить на ворованной истории и землях, имея за душой всего лишь "скрепы" татей I do not know
 
А так +5 канеша smile3
Востаннє редаговано Блик 18.03.2017 10:35:44
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

18.03.2017 11:23:17
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

18.03.2017 11:29:23
РІч у тім, що приблизно з кінця 17 сторіччя, коли збанкрутував міф про "третій рим" і найправославніше православя, орда знайшла іншу дурилку, "панславізм". Тобто проголосили себе Старшим братом, якому мають коритися всі словянські народи. А для цього треба було знищити нашу історію, щоб потім брехати, що у Київській Русі жили кацапи, які потім чогось повтікали з наших чорноземів на московський суглинок. А для цього треба було знищити всі без винятку документи Київської Русі. Просто для того, щоб ніхто н епобачив, що вони писані українською. Від велетенської держави, яка займала провідне місце в тодішній Європі протягом віків, залишилась лише одна писемна памятка - Реймське евангеліє. Воно написано українською мовою, причому не кирилицею, яку нам значно пізніше навязали окупанти, а глаголицею, нашим давнім письмом. Зараз кацапські брехуни пишуть, що ця книга, яка є національним надбанням Франції, і з 11 сторіччя зберігається у Реймському соборі... насправді фальшивка, написана десь у Хорватії у ... 14 сторіччі...
Розумні люди не слухають брехунів, і не вступають з ними в суперечки. Щоб ніхто н еказав, що "істина десь посередині". Бо брехня - завжди брехня, а окупант - завжди окупант, навіть коли апелює до толерантності. Шкода лише, що кілька тисяч істориків, які годуються з українського бюджету, досі не написали справжню Історію Руси-України.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

18.03.2017 12:04:24
pronto 18.03.2017 02:17:44
Українську мову вигадав в австроугорському штабі в 1912 році унтерофіцир Цигельмуфель. Це всі знають. Щоб посварити нас з братнім російським народом.
Саме так написано в методичках КГБ-ФСБ.
Видно Вам вдалося їх почитати...
Утім, стверджувати істинність цього міфу НЕ ВАРТО, бо українську мову можна знайти практично в усіх стародруках, і це факт НЕЗАПЕРЕЧНИЙ. Вона і на стінах Софії Київської, і в Слові "о полку Ігорєвє", Хоча, як відомо, воно є "Словом про ВІЙСЬКО І ГОРЕ Ігореве" і т.д.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

18.03.2017 12:07:01
Vladimir Mytus 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

18.03.2017 12:08:39
Фельдкурат 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

18.03.2017 13:40:41
perez 18.03.2017 12:04:24
Вона і на стінах Софії Київської, і в Слові "о полку Ігорєвє",
Якщо Вам цікаво, то протягом 20 хвилин можу довести, що фейкове Слово "о полку Ігорєвє", з'явилося наприкінці 18-го - на початку 19-го сторіччя. Аргументи в мене власні, а не професорів 'кислих щей'. Так само можу довести, що Юля - воровка. Для цього вистачить три хвилини. Та хоча б дві звивини.
Востаннє редаговано pronto 18.03.2017 13:47:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(2/7)

18.03.2017 13:59:51
pronto 18.03.2017 13:40:41
Для цього вистачить три хвилини. Та хоча б дві звивини.
I think Ну, даже не знаю, уж походу 20 минута пошла.
Стесняюсь спросить, а у вас проблем больше со временем или таки с ... извилинами?
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

18.03.2017 15:30:38
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

18.03.2017 15:34:28
pronto 18.03.2017 13:40:41
Якщо Вам цікаво, то протягом 20 хвилин можу довести, що фейкове Слово "о полку Ігорєвє", з'явилося наприкінці 18-го - на початку 19-го сторіччя. Аргументи в мене власні, а не професорів 'кислих щей'.
Мені дуже цікаво, якщо Ваша ласка.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

18.03.2017 17:19:17
хорошій москаль - мертвий москаль
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

18.03.2017 18:48:11
Сліпий Пью 18.03.2017 17:19:17
хорошій москаль - мертвий москаль
Якщо вже відверто - я і в мертвому москалі нічого хорошого не бачу...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

18.03.2017 19:44:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

18.03.2017 22:27:20
Vladimir Mytus 18.03.2017 15:34:28
Мені дуже цікаво, якщо Ваша ласка.
Аргумент перший. В ранньому середньовіччі книги писали не для читачів, а для слухачів. Письменних людей були одиниці, навіть письменні читали наодинці вголос, бо тоді спілкування с текстом  було обмежене. В книзі було все, що було необхідне для неписьменного слухача. У Чосера в 15 сторіччі у тексті стирчить чудернацьке речення. А книга ця має таку назву, яку я  зараз скажу. Будь який текст був записом звуків і книга сприймалася саме як фонограма. Сьогодні ми її сприймаємо як річ з паперу, на якому містяться друковані або написані літери. В 11-му сторіччіі ніхто не міг разтекатися шызым орлом по дрєву. Слідкуєте за моєю думкою?  It takes time to sink in.
Аргумент другий. Как ныне сбирается Вещий Олег отмстить неразумным хазарам.....  В середні віки не було поділу на хазарів, половців, на розумних та нерозумних. Не було карт (мап) генерального штаба з кордонами російської імперії. Події описувалися таким чином. Приїхав Кучук бей. На ньому був гарний халат. Сіли їсти, іли качку і великого кавуна, випили багато медовухи, від якої хазяїну було зле 3 дні. Читайте Кудруну, скандинавський епос тих часів. Не фейковий. Всі події розлядалися з точки зору кота, що сидів під столом. Так само сьогодні всі події більшість бачить через тарифи.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/4)

1 2   »











.




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login