для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Дуче...

 Дуче...
Ну що, треба визнати, що процес формування кокону нашої верховної влади закінчився остаточно. Цілком погоджуюсь з рядом авторів з думкою про те, що влада перетворилась в режим. Сподіваюсь що нікому не потрібно пояснювати різницю в поняттях. Вчора владою режимом було перейдено тоненьку межу,яку режим міг і не переходити, а замість того повернути нна шлях життєвої логіки, адекватної викликам реалій. Ніхто не перешкоджав тепер уже режиму відрегулювати законодавство у військовій сфері відповідно до вимог воєнного часу, ніхто не перешкоджав якщо не навести, то почати наводити лад в енергетичній та соціальній сферах для того щоб суспільство отримало правильні месіджі та заспокоїлось, для того щоб суспільсво не втрачало розуміння того, що обрана ним влада, хоч і поганенько, але виконує покладені на неї обов'язки. Не сталося.
Читаємо офіційний документ:
 
4. Міністерству внутрішніх справ України, Службі безпеки України невідкладно:
вжити вичерпних заходів щодо забезпечення громадського порядку в районі проведення антитерористичної операції в Донецькій і Луганській областях;
забезпечити належну охорону об'єктів газо- та електропостачання, транспортної інфраструктури в районі проведення антитерористичної операції в Донецькій і Луганській областях та створення належних безпекових умов для їх безперебійного функціонування.
5. Національній поліції України, Національній гвардії України, Службі безпеки України забезпечити безпеку та унеможливити у встановлений законом спосіб спроби порушення громадського порядку на об'єктах критичної інфраструктури.
6. Службі безпеки України невідкладно активізувати роботу щодо нейтралізації спроб російських спецслужб, їхньої агентури, пов'язаних з ними підривних елементів та диверсійно-розвідувальних груп ускладнити функціонування об'єктів критичної інфраструктури.

Якщо зашифроване у цих рядках перевести на зрозумілу і лаконічну мову, то це означає, що силовикам віддано команду "Фас!". Режим інакше, як з позиції сили, із суспільством (нехай це лише протестна його частина) розмовляти не бажає. А це вже ті ж граблі, на які у свій час наступив Янукович.

Мені від цього вкрай незатишно, тому що спроби вибудувати якусь наступну логіку подій підказують, що новоспечений дуче П. буде слід в слід повторювати кроки свого папєрєдніка. З приреченістю клептромана, який не може не красти і який усуває перепони на шляху до цілі.
Пробна куля силового вирішення енергетичної проблеми уже прокотилася по ребрах ветеранів АТО. Далі буде?
На всякий випадок (а раптом хтось доповість) хотів би повідомити новоспеченому дуче просту істину: народ перемогти неможливо. Апріорі. По визначенню. Від слова "зовсім". Аброськіни не врятують. І не радив би пробувати переконатися в цьому на власному досвіді. В найкращому, що сумнівно, випадку це закінчиться Ростовом.

© Євген Новосад [17.02.2017] | Рейтинг: 39.6/50 | Переглядів: 1818

2 3 4 5 39.6/50





Коментарі

1 2   »
17.02.2017 10:14:16
Не посміють. З Кримом теж грізно настовбурчували пір'я і розпускали хвости. Зараз владі протистоять не беззбройні пацани на Грушевського, а фронтове братство здатних тримати зброю в руках. Руський мир одержав блокаду в Криму, одержить і на Донбасі.
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(15/17)

17.02.2017 10:15:34
5
Риг є риг. Та ще й "тато" усіх ригів. Він може діяти тільки по-ригівські. Абсолютно передбачувано, значицця.
Не згоден Згоден  Підтримка: 95%(19/20)

17.02.2017 10:33:16
Ще ні, але процес вступив в завершальну фазу, пункти 4 та 5  - капкан для Авакова. Хто там ще залишається ? Турчинов ? І той нарветься на якийсь черговий "мінськ". Отоді буде бінго. (Не маю сумніву, що у "дуче" вже давно є напоготові ручні "вовки", чи "лисиці" на посади міністра МВД та секретаря РНБО).  
Востаннє редаговано Дюма 17.02.2017 13:27:35
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

17.02.2017 10:37:45
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(15/16)

17.02.2017 10:41:39

 
                   20.02.17 - проверка на вшивость
Востаннє редаговано выздоравливающий 17.02.2017 10:43:04
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

17.02.2017 10:50:47
євгене, що ж ви робите.
та за таке собачня вас відправить  у баню.
ось і зараз у правилах стук такий, що й сюди чути.
схамениться. пишить тільки те, що потрібно собацюрам.
пошуткував. але за імхо дякую. 5.
зараз повилазять з конури псяки блохасті.
начувайтеся...
Востаннє редаговано евгений рекушев 17.02.2017 10:52:45
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

17.02.2017 10:53:29
евгений рекушев 17.02.2017 10:50:47
начувайтеся...
Я начуваюсь практично з моменту реєстрації...biggrindrinks
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

17.02.2017 11:25:55
пидарасы эти Пеца и Грося.
 
полумеры ни к чему хорошему не приведут.
 
торговлю с ОРДИЛО прерывать надо, невзирая на то что она приносит деньги.
 
просто нужно чтоб за это удовольствие (отсутствие эк связей) заплатили те кто больше всех топит за блокаду: жулькодрочеры и пенсопидоры.
 
сколько там потеряется в налогах от полного обрыва? 32 ярда в год? вот на 32 ярда пенсопидарасне пенсии и урезать.
 
сразу две выгоды: и сепарам жрать нечего, и пенсам.
они выздыхают, качественный состав населения Украины улучшается.
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(5/17)

17.02.2017 11:33:26
Пошла Юля в ресторан,
встретил там ее Гройсман,
Здравствуй, мама, - говорит.
Жить по-новому велит.
- Честно жить я не хочу,
калачом своим верчу.
Заяюльков имею тыщу,
дурней я немало сыщу.
 

Підтримка: 0%(0/1)  записываться тут
Востаннє редаговано pronto 17.02.2017 11:43:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 12%(2/17)

17.02.2017 11:39:58
Приватне прохання. Пошу колег допомогти потримати у стрічці ось цей матеріал. Тузики лютують.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

17.02.2017 11:42:32
5Excellently
 
Проста пропорція:
 
Двічілегітимний     -     Ростов
Однотурий           -         ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

17.02.2017 12:14:14
выздоравливающий 17.02.2017 10:41:39
20.02.17 - проверка на вшивость

"Перевірка на вшивість" була 25 травня 2014 та 26 жовтня 2014
А тепер годі жалітись на запецюрено-барижних гнид та вошей.
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

17.02.2017 12:20:49
сильвер 17.02.2017 11:25:55

"Украинские предприятия на оккупированных территориях ОРДЛО заплатили в бюджет 31,7 мрлд гривен. 800 миллионов - военный сбор, - Тандит."
 
Срандіт щось там белькоче про "Украинские предприятия на оккупированных территориях", але не пояснює, яким чином вони можуть бути там УКРАЇНСЬКИМИ?
 
Прості питання, звичайно риторичні, до пецувато-поцуватих тандітів:
 
1. Чи можуть добрі молодці Ромці Насєрова перевірити бугалтерію, сплату податків та виплати домбасюрсько-хуйлівським пролєтаріям, тощо якогось, наприклад, Алчевського меткомбінату, власником якого є посконно-лапотні"українеці" , призвідників війни на Дамбасі. А такої "укрвласності" в одного рудого мордово-татарського "українця" в ОРДіЛО ой-ой-ой скільки!
 
2. Чи є ОРДіЛО своєрідним офшором для "українців" типу Ахмєтки , які щось там під покровительством Хуйла та Пеці фактично хімічать, використовуючи свою накрадену в України власність?
 
3. Чому власність Бені Коломойського в ОРДіЛО була ТОТАЛЬНО розграбована хуйлівськими бандами ще в 2014 році, а власність "українця" Р.Ахмєтова по цей день ніхто з бандитів і мізинчиком не зачепив?
 
4. Чи може пецо-грицацуївський чикіст Срандіт, маючи повноваження згідно українських законів, зайти з "Альфою" на одне з "українських" підприємств, яке є у власності "українця" Ахмєтова і розташоване в ОРДіЛО?
 
5. Є ще багато аналогічних питань по "українських" підприємствах в ОРДіЛО, але не буду нудити, бо люди й самі можуть задати
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(14/16)

17.02.2017 12:24:22
сильвер 17.02.2017 11:25:55

"Вугільні підприємства, водоканали не платили в 2016р. за поставлену електроенергію. За даними видання "Енергоринок", заборгованість всіх споживачів із окупованих територій становить близько 21 млрд гривень".
 
"...подивіться держстатистику, скільки електроенергії в 2016 році виробили українські електростанції і скільки Україна спожила, враховуючи Лугандонію.
ВИРОБИЛА 154,82 млрд кВт/год., СПОЖИЛА 117,66 млрд кВт/год,
Населення всього спожило при цьому 15,1 млрд кВт/год.
І от при цих вражаючих цифрах об'ємів виробленої електроенергії та 37 млрд. кВт/год. яку бариги продають за кордон явно через офшори, всілякі пецоприпиздки нас лякають віяловими вимкненнями міст та сіл?
Самі на палі своїми сраками просяться!"
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(15/16)

Wog

Wog
17.02.2017 12:48:58
Дуче - занадто сильно сказано як для цього, даруйте, сцикуна (так само, до речі, як і щодо Овоча). Нинішні "дуче" - це ті, хто ймовірно погрожує Пороху "все зупинити" й обанкротити бюджет (монополісти ж), спровокувавши соціальний вибух, тож він і "крутиться", догоджаючи олігархам і забиваючи баки людям, адже хоче увійти в історію як "успішний Президент"... Закінчиться тим, що прийде "справжній" Дуче, який почне першими "саджати на палю" таких як Порох. Хто ним стане? Навряд чи хтось з "нинішніх", швидше - якийсь досі маловідомий "добробатівець".
 
П.С. Схоже, що ідея "саджати на палю" прийшла в кілька голів одночасноbiggrin
Пеця Липецький 17.02.2017 12:24:22
Самі на палі своїми сраками просяться!"
Востаннє редаговано Wog 17.02.2017 12:55:39
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(16/17)

17.02.2017 13:00:14
Ветеран-доброволец Александр Соболь из батальона Днепр-1.

Я против того, чтобы обеспечивать стабильный доход ахметовских предприятий жизнями наших бойцов
Еще раз о блокаде.
Сразу прошу учесть:
1) я родился и вырос в Донбассе
2) я из шахтерской семьи и хорошо знаю реалии шахтерских городов
3) я доброволец
Блокада ОРДЛО - это лакмус. Я не хочу говорить сейчас о людях, которые спекулируют на теме блокады "сверху", я буду говорить о том, как выглядят ее противники "снизу". А выглядят борцы-антиблокадники, как пидорасы в доле. И точка. ТОРГОВЛЯ С ВРАГОМ - это тоже самое, что встать с автоматом на сторону врага.
Всех, кто "топит" за снятие блокады - представить к званию героя новороссии, желательно посмертно.
Свои басни про "энергетический коллапс" впаривайте вилкуловскому электорату. Люди в ДТЕКе ржут над вами, как над танцующими в сауне шлюхами.
Я против того, чтобы обеспечивать стабильный доход ахметовских предприятий жизнями наших бойцов. Я против того, чтобы политики высшего эшелона и местечковая рыбешка поменьше танцевала на ринатовско-дэнэровском шесте. Я против воздержавшихся и поджавших хвост, потому что торгующие принципами и идеями ничем не лучше.
 
Я вам тут ссылку оставлю. Это ссылка на список погибших бойцов Днепра-1. Расскажите их семьям про экономическую целесообразность. Только ради их памяти мы вас в клочья разорвем. Не сомневайтесь!
Не згоден Згоден  Підтримка: 95%(18/19)

17.02.2017 13:22:43
Wog 17.02.2017 12:48:58
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

17.02.2017 13:57:21
Може хтось не бачив - подивиться - интерв'ю "невістки" щодо ситуації в країні.
 
ХУНТУ ГЕТЬ! ДУЧЕ ГЕТЬ! ПАРТАЙГЕНОСЕ ДУЧА ГЕТЬ!
 
Востаннє редаговано Сліпий Пью 17.02.2017 13:58:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

17.02.2017 13:57:22
З ФБ
"Ось, наприклад, підтвердження від УкрІнтерЕнерго про постачання електроенергії в Крим http://www.uie.kiev.ua/ru/main/news/325 Ще раз, це державне підприємство, яке діє за прямою вказівкою КМУ. І яке займається зовнішньоекономічною діяльністю. Тобто, окрім того, що ми забезпечуємо Крим електрикою, ми ще і підтверджуємо, що це інша країна. Чудово!
 
Ви знаєте, що захоплені регіони разом споживають 25% від усього споживання електроенергії Україною? Ні? Ось, тримайте: http://www.ukrenergo.energy.gov.ua/…/co…/uk/publish/article… А ви знаєте, що у нас нестача усього лише 5,3% електроенергії в порівнянні з минулим роком? Теж ні? http://forbes.ua/…/1385206-ukraina-snizila-proizvodstvo-ele… Тобто, якщо врахувати, що в  2013 році виробництво було - 193,8 млрд кВт·г, а споживання 183,73 млрд кВт·г, то можна розрахувати, що в 2014 виробництво у нас становитиме - 180,79 млрд. кВт·г. і так далі... Як гадаєте, чи виросло у нас споживання на ці 25-5,3% за 2016 рік? Я думаю ні. Тобто, вимкнувши споживачів-окупантів  25% нашої електрики ми можемо розвиватись. Ремонтувати військову техніку, заробляти гроші в економіку, продавати товари за валюту... Чи, може, нам це зовсім не треба?"
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

17.02.2017 14:01:10
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

1 2   »











...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login