для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Пропав тато з дурнов мамов?

 Пропав тато з дурнов мамов?
Сентенція дня - "Якщо людину довго називати свинею, то вона врешті захрюкає". НМ.
Цитати:
"К сожалению, у нас народ, по факту,  - это народ-капитулянт, который не признает никаких моральных принципов, но лишь свою ближайшую выгоду-дармовщину."
"Предел украинской революционности – это пассивно критиковать официоз и активно строить воздушные замки, в эфире утопическо-идеальной реальности."
"Недо-народу остается лишь ждать летального исхода этой государственности: тогда и полетает!"
"всё, что делает украинство – всё оно делает тяп-ляп, как бы не для себя, как презренные рабы на панщине..."
"В украинских душах, в общественном сознании давно победила идеология потреблядства, система ценностей клептоманов, поэтому здесь нет проблемы соблазнить большими деньгами любого, за редчайшим исключением. "
"https://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/29735/user_id/1865.phtml из дефектов украинского ума – это нежелание  решать свои первоочередные задачи, но стремление расплываться мыслью по древу своих дальнейших перспектив... "
"здесь остается преимущественно примитивный человеческий хлам, чернь и варвары, которые склоняются к диктатуре и рабским порядкам. Чем дальше в лес «построения демократии в Украине», тем ближе мы к возвращению в лоно столетней давности, в лоно крепостничества и самодержавия-самодурства."
"Раньше я отказывался критиковать имеющуюся власть, ибо критиковать есть смысл лишь тех, кто готов исправляться и совершенствоваться. Теперь я брезгую критиковать и наш народ, по той же причине. Дуракам закон не писан, а правда им – не указ!"
"https://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/29271/user_id/1865.phtml деградируют, нивелируют, скучнеют, ибо за ними не стоит никакой ценной деятельности, никаких масштабных, общих дел. Суета и проблемы –вот и весь народ: никто и ничего из себя ценного не представляет..."
 
Спершу треба пояснити: Жодних з'ясувань стосунків немає, просто у нас є домовленість з юзернеймом, автором наведених вище цитат, про те що я одного разу пройдусь по його публікаціях. При тому на своє вподобання. Ось воно, оте вподобання, правда з точністю до навпаки. Я не маю наміру заглиблюватися в аналіз цитат, оскільки переслідую дещо іншу мету. Вона проста - я хочу щоб автор перестав своє життєве розчарування виміщати на народі. Народ у нас нормальний насправді, нічим не гірший і не кращий від інших. Просто він поки що знаходиться у віці інфанта і вимагати з нього, як з дорослого нелогічно, нерозумно і навіть шкідливо.
Якщо юзернейм дійшов до того стану, що нічого, крім огиди до народу не відчуває, то є зрозумілим, що тут усе запущено і задавнено, висловлюючись лікарською термінологією. Але то є лиш його власною проблемою.
Разом з тим персоні, яка обрала собі роль ментора, в такому випадку категорично протипоказано контактувати з підопічними. Тому що абсолютно недоречно вимагати з третьокласника здавати екзамен з органічної хімії.
Так, ми усі нетерплячі, і я, і Блокер. Ми хочемо, щоб усе нам вдавалося на "раз-два": прогнати найбільше у світі ОЗУ, вичистити корупційні стайні, прийняти ідеальне законодавство, найняти до управління державою висококваліфікованих і кришталево чесних менеджерів. От тільки оте "на раз-два" не буває. Хочемо ми того чи ні, але усе буде відбуватися лише "степ бай степ" і за кожний малесенький успішний крок, який обов'язково треба зауважувати, народ треба обов'язково хвалити, підбадьорювати і в жодному випадку не пиздити кувалдою по голові за крок невдалий. Це суперечить педагогічним нормам та може нанести непоправну шкоду здоров'ю.
Ще один дрібний, але принциповий прорахунок Блокера полягає в тому, що він не вивчає явища у динаміці, а вона, та динаміка дуже динамічна, даруйте за тавтологію. Народ вчиться усьому швидко і добре. Тиск суспільства на владу зростає, народ, як на мене, теперішню владу уже переріс і її доведеться таки міняти на іншу. Тому бариги від влади підуть геть.
Ще одна річ, хоч і прописна, яку не можна ніколи забувати і постійно треба нагадувати - народ неможливо перемогти в принципі. Ні перемогти, ні знищити.  І якшо народ, хоч маленькими кроками, але рухається вперед у своєму розвитку, то він зовсім навіть не приречений.
Звісно, дуже гірко спостерігати коли країну покидають молоді й талановиті, коли справжні патріоти гинуть на війні, коли молоді сім'ї не можуть дозволити собі двійко-трійко дітей. Гірко, але небезнадійно.
 
Даруйте за неблаговидну роль Капітана Очевидності, але колись я мав це висловити. Усім здоров'я
 
  

© Євген Новосад [10.01.2017] | Рейтинг: 41.4/25 | Переглядів: 1989

2 3 4 5 41.4/25





Коментарі

1 2 3   »
10.01.2017 16:10:08
" І якшо народ, хоч маленькими кроками, але рухається вперед у своєму розвитку"
 
Щось досвід останніх двох років цього не підтведжує.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

10.01.2017 16:13:22
выздоравливающий 10.01.2017 16:10:08
Щось досвід останніх двох років цього не підтведжує.
Я міг би й не погодитися, але давайте зійдемося на терміні "технологічна пауза з причини війни".
Востаннє редаговано Євген Новосад 10.01.2017 16:15:23
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

10.01.2017 16:38:03
Про ШКВАРКИ? I roll! А, нет, набор каких-то ссылок на нетленки Блокеров, типа выяснение личных отношений.
Ну, держи 2 и пеши исче.
Не згоден Згоден  Підтримка: 6%(1/16)

MVF

MVF
10.01.2017 16:38:32
Євген Новосад 10.01.2017 16:13:22
выздоравливающий 10.01.2017 16:10:08Щось досвід останніх двох років цього не підтведжує.
Я міг би й не погодитися, але давайте зійдемося на терміні "технологічна пауза з причини війни".
Взагалі-то воно так, але чи так воно взагалі? (стандартна відповідь дипломатів). А якщо ця "технологічна причина" затягнеться ще років на 20-50? Тоді як?....
Отож бо і воно.
І ще, прошу пардону, народ рухається не маленькими кроками, а величезними, і не вперед...(((
 
З врахуванням цих зауважень  5
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

10.01.2017 16:43:12
MVF 10.01.2017 16:38:32
І ще, прошу пардону, народ рухається не маленькими кроками, а величезними, і не вперед...(((
Ну давайте їх порахуємо...
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

10.01.2017 16:55:31
Тузик_Киевлянски 10.01.2017 16:38:03
Ну, держи
Ти не з Матвєєвих Тузиків будеш?
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

MVF

MVF
10.01.2017 17:02:20
Євген Новосад 10.01.2017 16:43:12
Ну давайте їх порахуємо...
Рахуєм: курс долЯра, ціни в рази, жкг-послуги в рази, злочинніть в десятки разів... Рахувати далі?
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

10.01.2017 17:10:52
MVF 10.01.2017 17:02:20
Рахувати далі?
Звісно що рахувати,- пізніше підсумуємо. Лиш розрізняйте, прошу, стан економіки та суспільний прогрес. Хоч це речі і пов'язані, але таки різні. Що ж стосується росту злочинності, то тут провокація, пов'язана із "законом Савченко" плюс міграційні процеси, викликані війною.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(3/6)

MVF

MVF
10.01.2017 17:23:26
Євген Новосад 10.01.2017 17:10:52
Звісно що рахувати,- пізніше підсумуємо. Лиш розрізняйте, прошу, стан економіки та суспільний прогрес. Хоч це речі і пов'язані, але таки різні. Що ж стосується росту злочинності, то тут провокація, пов'язана із "законом Савченко" плюс міграційні процеси, викликані війною.
Ваші думки, бажання, сподівання тощо мені близькі і зрозумілі, але... Є далеко не одне "але". Далеко не одне...
Я глибоко переконаний, що ситуація у нас докорінно зміниться на краще тільки тоді, коли на Сході України пролунає останній постріл, себто, коли закінчиться війна. ВІЙНА, а не АТО.
"Закон Савченко" нормальний тільки не потрібно ним зловживати і зпихувати на нього фактичний провал реформ правоохоронних органів.
Отож бо і воно.
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

10.01.2017 17:24:43
Дякую ,Женю, за пророблену роботу, а тепер твої аргументи і мої контраргументи по пунктах:
1. Автор: "Народ у нас нормальний насправді, нічим не гірший і не кращий від інших. Просто він поки що знаходиться у віці інфанта і вимагати з нього, як з дорослого нелогічно, нерозумно і навіть шкідливо".
- суччасний світ - то натуральний гадючник-серпентарій, де кожен в кожного вириває кусок з рота і претензія на "дитячий щадящий куток" для українців і України сприймається ,як ідіотський жарт. То ви плетете щось про "славну тисячолітню історію", то про тривалу затримку в розвитку - то ви вже якось визначтесь в чомусь одному!shok
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

10.01.2017 17:33:38
2. Автор: "Ми хочемо, щоб усе нам вдавалося на "раз-два": прогнати найбільше у світі ОЗУ, вичистити корупційні стайні, прийняти ідеальне законодавство, найняти до управління державою висококваліфікованих і кришталево чесних менеджерів. От тільки оте "на раз-два" не буває. Хочемо ми того чи ні, але усе буде відбуватися лише "степ бай степ" і за кожний малесенький успішний крок, який обов'язково треба зауважувати, народ треба обов'язково хвалити, підбадьорювати і в жодному випадку не пиздити кувалдою по голові за крок невдалий. Це суперечить педагогічним нормам та може нанести непоправну шкоду здоров'ю".
- що один міф про "малюсенькі ,копійчасті кроки вперед". Не буває в природі такого  мінімалістського прогресу, тому що він нікого і ніколи не задовольнить. Сучасний світ дуже динамічний, тому на один вимучений крок вперед паралельно виходить три кроки назад. Порівняно з 1991-м, Україна сильно деградувала у всіх напрямках: державності, демократизмі, парламентаризмі, цивілізованості, а ви нас кормите якимось копійчаними здибутками...ac
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

10.01.2017 17:39:53
3. Автор: "принциповий прорахунок Блокера полягає в тому, що він не вивчає явища у динаміці, а вона, та динаміка дуже динамічна, даруйте за тавтологію. Народ вчиться усьому швидко і добре. Тиск суспільства на владу зростає, народ, як на мене, теперішню владу уже переріс і її доведеться таки міняти на іншу. Тому бариги від влади підуть геть".
- то на Галичині такий завзятий народ? - Я бачу щось інше: народ після обману на Євромайдані розчарований, впав в депресію і прострацію і сконцентрувався лиш на питаннях особистого виживання. І я не один таке спостерігаю. beach
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(5/7)

10.01.2017 17:43:02
bloker 10.01.2017 17:24:43
- суччасний світ - то натуральний гадючник-серпентарій, де кожен в кожного вириває кусок з рота і претензія на "дитячий щадящий куток" для українців і України сприймається ,як ідіотський жарт. То ви плетете щось про "славну тисячолітню історію", то про тривалу затримку в розвитку - то ви вже якось визначтесь в чомусь одному!
Блокере, Ви заблукали поміж трьох сосен. Простюсінький приклад: аборигени Австралії теж мають свою тисячолітню історію, а в якому стані їх суспільство? (цивілізаційні інвазії ігноруємо). Що ж стосується гадючника цивілізаційного, то й за це не переживайте сильно.
Тепер трішки серйозніше. Є історія народу поза державою, а є модернова історія і поступ народу - державника, якщо так можна висловитися.Так от, ота модернова історія лише розпочинається. А скажіть но мені, коли то у Франції була революція останнього разу? І які там були успіхи? Або ж скільки часу пройшло після потужних суспільних потрясінь у США? Як вони почувалися хоча б після закінчення Великої Депресії і хто і для чого там провадив політику расизму, наприклад, і як давно це скінчилося?  Ніхто не говорить що усе просто, але інфант є інфантом, хоч і приречений на акселерацію.
Востаннє редаговано Євген Новосад 10.01.2017 17:44:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

10.01.2017 17:45:17
4. Автор: "Ще одна річ, хоч і прописна, яку не можна ніколи забувати і постійно треба нагадувати - народ неможливо перемогти в принципі. Ні перемогти, ні знищити.  І якшо народ, хоч маленькими кроками, але рухається вперед у своєму розвитку, то він зовсім навіть не приречений."
- українці не зуміли сформувати ні власної нації: функціональна зв"язка "нація-національні еліти", ні власного народу: функціональна зв"язка "народ-влада", по факту є лише популяція ,населення на території У.
По ходу історії вже щезло тисячі народностей, мов ,культур, так що ваш оптимізм - це ще один міф. pardon
Женю, критикуй щеyahoo
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

10.01.2017 17:48:42
Євген Новосад 10.01.2017 17:43:02
    bloker 10.01.2017 17:24:43
    - суччасний світ - то натуральний гадючник-серпентарій, де кожен в кожного вириває кусок з рота і претензія на "дитячий щадящий куток" для українців і України сприймається ,як ідіотський жарт. То ви плетете щось про "славну тисячолітню історію", то про тривалу затримку в розвитку - то ви вже якось визначтесь в чомусь одному!
 
Блокере, Ви заблукали поміж трьох сосен. Простюсінький приклад: аборигени Австралії теж мають свою тисячолітню історію, а в якому стані їх суспільство?
Це дуже патріотично, порівняти австрало-аборигенів з українцями: у цих аборигенів немає ніякого суспільства, а є лише недобитки популяції, в резерваціях-притулкахShock
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

10.01.2017 17:51:08
bloker 10.01.2017 17:45:17
Женю, критикуй ще
Маю запитання і на 90 відсотків впевнений, що Блокер дасть неправильну відповідь.
Коли в Україні було відмінено кріпацтво?
Востаннє редаговано Євген Новосад 10.01.2017 17:56:15
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

10.01.2017 17:52:07
bloker 10.01.2017 17:48:42
у цих аборигенів немає ніякого суспільства, а є лише недобитки популяції, в резерваціях-притулках
Ага, в резерваціях. А до колонізації був прогрес? А якщо їх на волю відпустити? Дати їм права, конституцію там, що буде?
А як знайомий Вам народ прогресував, будучи колонізованим? Як давно це закінчилося і чи закінчилось насправді?
Востаннє редаговано Євген Новосад 10.01.2017 17:55:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

10.01.2017 17:53:40
Євген Новосад 10.01.2017 17:43:02
Є історія народу поза державою, а є модернова історія і поступ народу - державника, якщо так можна висловитися.Так от, ота модернова історія лише розпочинається.
Є таке поняття: вікно історичних можливостей.  Для України воно було відкрито два десятиліття ,а тепер воно закрилось: пора платити по рахунках. А ви нам розказуєте ,що воно буде світити нам вічно, століттями... Типові комплекси іллюзорикаblush2
Востаннє редаговано bloker 10.01.2017 18:00:14
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

10.01.2017 17:54:22
MVF 10.01.2017 16:38:32
народ рухається не маленькими кроками, а величезними, і не вперед...(((
girl_flag_of_truce
Абсолютно згодна.  Бідність - порок.  Влада знає, що робить. Одного разу, в кінці 20-х минулого сторіччя, середній клас, який тоді звали куркулями, вже винищили. Більшість серед них були не лише трудягами, а й людьми, що мали віру, душу, гідність  і були здатні на спротив. Після цього - голод 33-го,  коли майже  ніхто і не "пікнув".  Генотип було знищено.
Залишається лише дивуватися, що цей нарід відновився настільки, що знищив бандітську владу якуновича і захистив Україну від орди. Але ж зараз найкращі сини  гинуть, а бидло жирує. Знову ризикуємо втратити гени, тепер, може, й назавжди.
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

10.01.2017 17:55:36
Євген Новосад 10.01.2017 17:51:08
    bloker 10.01.2017 17:45:17
    Женю, критикуй ще
 
Маю запитання і на 90 відсотків впевнений, що Блокер дасть неправильну відповідь.
Коли в Україні було відмінео кріпацтво?
Ти озброївся підручником з історії України за 5 класс?- Це грізна зброя!278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

1 2 3   »











.




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
© 2007-2017 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login