Заборона бронювати квитки - кволий, але виразний рух жертви сародавнього монстру.
перша проблема, що зустрічає жителів західних темітників передмість києва -залізничний вузол на святошино. ріденьки хвильки прибою "посереднього класу", що посмів без дозволу звити власне кубло в передмістях, та намагається комфортненько доправити до уютнінького офісного акваріуму свої керовні сідниці розбиваються о перше кільце сталевого монстра, який безцільно оплутує столицю.
Всіх цих воображал ефективно зупиняє порождєніє кріпаків чєрєпанових, що принесли свої таланти в жертву промисловій імперії олігарха дємідова. історія натякає, що за великі заслуги хазяйва звільнили з кріпацтва тогдашнії інженерів, але їхні сім'йі так і залишилися у кріпацтві.
Іронія: офісний планктон, що вирвався на волю, міцно тримає за яйця радянський монстр - Укрзалізниця.
Напишу коротенько.
Нам двсталося у шафах та під ліжками багато савєцьких монстрів - мєнти, суди, прокуратура, енергетика, генштаб, дозвільні системи, пожежники, санепідемстанція, місцева влада, центральна влада, митниця, джеки, школи, дитсадки, мінздрав зі своєю керівницею, нацбанк з гонтарєвою, президентська адміністрація з президентом на чолі, оніщєнко, тимошенко, ляшко, мосійчук та наєм з лєщенко.
Але самий бридкий з них- укрзалізниця.
Подивіться на результати її роботи - жадібність всії іі співробітників - от солдата і до маршала, від провідника, що в змові з баригами створили злочинне угрупування, половина якого бронює квитки, а інша половина катає в порожніх вагонах та гендлює паскудною російською горілкою - і до самої верхівки - призвела до того, що пасажирські перевозки стали збитковими, а вантажні- непосильними дя бізнесу.
спроби монополізувати право вирішувати кому дозволено вести бізнес в Україні намагалися зробити багато галузей, але всі крім залізничників - отримали по зубах і відкотилися. а укрзалізниця - спромоглася зберегти совдепію в собі.
і як результат-90 відсотків перевезень здіюснюється каміонами, що вбивають асфальт. продавлюючи в ньму колії. Пасажирські перевезення - автобусами, промисловість, що забезпечувала оберт рейок, коліс та тепловозів - мертва, та пиляється на чермет. а колишні працівники цієї галузі - основа "народной міліції ЛНР". свєточ цівілізації - хундай, білизна в кульочку - прорив, працюючий на зупинці туалєт - достіженіє космічної техніки.
А в цей час на смердючому трупі укрзалізниці нескінченно сидять всі, кому не потрафило присмоктатися до бюджету, нацбанку, міноборони, нафту, газу і хтиво випучуючи губи, кожному, хто здуру звертає увагу на жд перевезення - зазивно підмогрує ""маладой-красівий, пазалаті ручку!!!"
а ось гівна на лопаті. якщо ми вже винні кожен рік перекладати асфальт - то слід віддати залізницю волонтерам.
щоб розібрали її на шматки і збудували з неї ту саму стіну яценюка між Україною та мордором. А насипи, що залишаться - замостити бруківкою, та запустити по ним ті самі каміони, що вже всіх запарили. Хай там один одного погвалтують.