для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Реалії

Реалії
«В нас нема незмінних союзників, в нас нема вічних ворогів. Лише наші інтереси незмінні й вічні, й наш обов'язок – слідувати їм.» віконт Генрі Джон Темпл, лорд Палмерстон.
 
Ми маємо перманентне, в’яло протікаюче воєнне протистояння з Росією, її наволочу на сході України та загарбаний Крим. А як альтернатива, до якої підштовхує Пу-цін, прийняти ракову пухлину ОРДЛО, яку він будь що намагається запхати в тіло України, оскільки зважитись на повномасштабні воєнні дії вочевидь зараз не здатен.
 
Власне про згубність спроб виконання Мінських папірців написано вдосталь, і навіть при найвищому рівні словоблуддя, розповіді про можливість нам стати переможцями завдяки їх виконанню, це є солодка облатка для гіркої правди про капітуляцію перед агресором.
    
А «влада» теревенить, теревенить, теревенить, … краде.
От замісник голови Адміністрації «гаранта» Єлісєєв запевняє, що перед виборами в ОРДЛО, повинні бути виконані оборонні умови Мінська, а саме, виведення російських військ.
 
Хоча в самому тексті «угод» йдеться про – «Вивід усіх іноземних озброєних формувань, військової техніки, а також найманців з території України» і нажаль все це передбачено вже не тільки після виборів, а й після взяття нами контролю над кордоном, що власне й підтвердили «наївні» західні учасники «Нормандського формату», котрим мабуть просто не встигли довести точку зору Єлісєєва.
 
То замісник голови не знайомий з текстом угод, чи вирішив поділитись чисто своїми фантазіями?!
 
Але кому цікаві й чого варті фантазії клерка такого рівня, коли учасники «Нормандської четвірки», до прикладу, замість «виводу техніки» вже ведуть мову про фантазії ...  її складування на українських землях де зараз хазяйнує ОРДЛО?!
 
Однак політ фантазії Єлісєєва продовжується, й в зв’язку з тим, що «четвірка» підтвердила отримання нами контролю над кордоном тільки після виборів, згідно Мінських, він вирішив заспокоїти українську громаду тим, що перед виборами місія ОБСЄ, страшно сказати – озброєна, має отримати доступ до неконтрольованих нами ділянок російсько-українського кордону.
 
Це звичайно неймовірне щастя, однак не хочеться засмучувати замісника голови, в зв’язку з тим, що в Мінських папірцях положення про таке взагалі відсутні. А чи відбудеться цей «доступ», який цілком залежить від того, хто з легкістю порушив Будапештський меморандум, питання взагалі чисто риторичне.
 
Та власне й чого цей «доступ» місії ОБСЄ вартий, якщо у відповідності до ст. 27 Закону України «Про державний кордон України» чітко передбачено, що – «Охорона державного кордону України на суші, морі, річках, озерах та інших  водоймах  покладається  на Державну прикордонну службу України, а в повітряному та підводному просторі в межах територіального моря - на Збройні  Сили  України, а згідно з ст.2 цього ж Закону «захист державного  кордону  України  та його недоторканості є невід'ємною частиною загальнодержавної  системи  забезпечення  національної  безпеки.
 
То про які в біса місію ОБСЄ та вибори може йти мова на українській території, на котрій не забезпечено у передбачений законами України спосіб – захист та національна безпека?!!
 
Складається таке враження, що «гарант» вже так загрався в спробах вислизнути з пастки Мінських угод, в яку власне сам себе й загнав, своєю рефлексією «лавочніка» – спочатку підпишу, а потім прапєтляю, котрий навіть не помічає, що балансує на межі вчинення низки вельми конкретних кримінальних злочинів.
 
Та власне й мова вже не про долю «гаранта», а про те, що його «викрутаси» можуть мати згубні наслідки для України.
 
Хоча б тому, що Мінськ, це і є реалізація плану агресора.
 
В цьому сенсі, звичайно дуже важливою є позиція наших союзників.
Про втому від ситуації з сірійськими біженцями, «розрулювання» по Україні, та власні інтереси Европи, доступно виклав Романєнко на «Хвилі».
 
А от спектр взаємних інтересів між Україною та США, є більш перспективним в сенсі можливостей для нас, оскільки ми потенційно можемо перебрати на себе роль регіонального лідера. Нє, ну а шо?!
 
Адже перепонами на цьому шляху, є тільки оті ж застиглі в усій своїй «непорушності» … реформи, найголовнішою з яких, на думку «влади» є – очікування чергового траншу кредитів від МВФ, та безперечно – всеосяжна корупція, очолювана кримінально-олігархічною «системою». Котра просто за визначенням не здатна мислити по державницькі.
 
Адже Україна, враховуючи бойовий досвід війська, його вишкіл, в т.ч. силами західних інструкторів та при належному забезпеченні й озброєнні, може мати вельми потужні й найголовніше надвмотивовані збройні сили у всьому європейському регіоні.
 
Однак через страх «системи» назвати війну війною та відповідно невведеня військового стану, суто військові операції ведуться в рамках антитерористичної операції, що само по собі повна дурня, й не силами відповідно укомплектованих підрозділів ЗСУ, що пов’язані між собою чіткою вертикаллю командного двостороннього зв’язку між генштабом та передовою, а «збірною солянкою» з шматків мало пов’язаних між собою підрозділів ЗСУ, МВС, Гвардії та СБУ, що метушиться між ними.
 
І як не дивно, найбільша проблема в АТО, до цього часу пов’язана з управлянням військами, яка власне в свій час й спричинила трагедію Іловайська та Дебальцево. Однак така проблема найчастіше виникає через – гівнокомандування. А в нас як відомо «віслюків  канєй на переправі не міняють» бо «їх ташніт» і цього може хтіти тільки «рука маскви», бо Пєдра то наша усьо, а хто ж як нє кандітєр ?!!
 
Дуже хочеться зробити оптимістичний висновок, однак, при першому ж натяку на те, що вище керівництво країни зробить практичний крок до її розділу, через проведення виборів на окупованих територіях, нам залишаться тільки – сила, відвага та честь.
 
Чомусь згадались дві цитати, мовою оригіналу:
– «Он умел бумагу марать под треск свечки! Ему было за что умирать у Черной речки …»
 
– «Бояться глупо …»
 
P.S. До слова, колись писав, що підхід Заходу з повільного примусу агресора до миру, то велика помилка, бо ця популяція історично звикла догризати останню скоринку заради відчуття величі загарбника. Й при повільній асфіксії вона просто адаптується до цього стану. А от змінити ці підходи нажаль поки не в нашій компетенції.


© Surfеr [28.10.2016] | Рейтинг: 36.2/46 | Переглядів: 2324

2 3 4 5 36.2/46




Коментарі

1 2 3 4   »
28.10.2016 12:05:01
278385 2
Не згоден Згоден  Підтримка: 26%(6/23)

28.10.2016 12:29:58
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

28.10.2016 12:34:13
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 77%(10/13)

28.10.2016 13:33:04
наволочу наволоччю

вище керівництво
в’яло протікаюче
замісника голови

Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(4/15)

28.10.2016 13:36:39
1. Воєнний спосіб вирішення конфлікту ПОПуліст профукав ще тоді, коли у сепаратистів не було армії, бо її тоді нічим було озброїти, коли Гіркін з недобитками втікав із Слов'янська. На питання про мобілізацію Гіркін відповідав так: "А автоматы, форму, ботинки, транспорт, денежное содержание и продовольствие и еще тысячу необходимых вещей лично вы выделите? Тогда готов через час объявить… У нас добровольцев-то нечем вооружать, а Вы "мо-би-ли-за-ция!"  
    Але наш ПОПуліст пояснив, що потрібна передишка, бо "треба зібратися з силами і зміцнити армію". Натомість Путін за цей час так зміцнив армію Даунбасу, що мова про воєнне вирішення конфлікту вже не йде. Навіть важко сказати, - чим ще можна було допомогти Путіну, щоб відрізати від України як Крим (при Турчинові) так і Донбас (при Порошенкові). Тепер я згідна, що вже пізно.
2. Залишились так звані мінські домовленості, які ні Путін, ні його найманці виконувати не збираються. Така ситуція вигідна не лише для дерибану внутрі країни, але й для виправдання цього дерибану ПОПою і його фанатиками ("враг у ворот, не трожь Петю, а то Путин нападет", "Путин одобряет", "Вы работаете за кремлевскую похлебку" і т.п.)
Порошенко вже давно обіцяв контроль над усім кордоном з Росією.  Остання його обіцянка - на наступний день після виборів на Донбасі...
 
Востаннє редаговано DaЯна 28.10.2016 16:51:21
Не згоден Згоден  Підтримка: 76%(13/17)

28.10.2016 13:36:54
... Що ж тоді нас чекає? Приблизно рік тому запецькі тут мене впевнено переконували, що дуже скоро даунбаси загнуться і ці території впадуть нам самі у кошик як достиглий плід. Мої аргументи і паралелі з Придністров'ям чи Південною Осетією (там ілюзорики теж подібне говорили) до уваги не брались.
Зараз всі покладають надію на те, що Путін з найманцями віддадуть нам контроль над кордоном.
...  Але в реаліях ми бачимо наступне:
Самопровозглашенные "Д/ЛНР" отложили проведение "местных выборов", назначенных на 6 ноября.
ба більше того:
украинская сторона подчеркнула, что проведение выборов на неподконтрольной Киеву территории не представляется возможным.
Я теж мрію, щоб Путін віддав кордон. Але в будь-якому разі у мене немає підстав одягати рожеві окуляри. Це швидше всього буде заморожений конфлікт. А десь через півроку-рік за сигналом з банкової армія пецоботів у всьому інтернет-просторі і на ДД зокрема, буде усіх  переконувати приблизно у такому: "Та нащо нам здався той Донбас? Та тож - ракова пухлина на тілі України" і т.п. (я вже на кажу про Крим). Зрештою, у цьому є навіть певна логіка (хоча... загублені життя українських бійців... Хтось відповість?)  
На всякий випадок зроблю закладку, щоб потім тицьнути під ніс тим, хто таке писатиме.
Востаннє редаговано DaЯна 28.10.2016 14:32:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(16/20)

28.10.2016 13:37:40
Складається таке враження, що «гарант» вже так загрався в спробах вислизнути з пастки Мінських угод, в яку власне сам себе й загнав, своєю рефлексією «лавочніка» – спочатку підпишу, а потім прапєтляю,
patientgirl_hospital
 
нагадати ,коли вони були підписані,і ще запитати автора,яку він бачив альтернативу на той момент?Devil
Не згоден Згоден  Підтримка: 14%(3/21)

28.10.2016 13:40:32
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 79%(11/14)

28.10.2016 13:40:55
суто військові операції ведуться в рамках антитерористичної операції, що само по собі повна дурня, й не силами відповідно укомплектованих підрозділів ЗСУ, що пов’язані між собою чіткою вертикаллю командного двостороннього зв’язку між генштабом та передовою,

феєрично!!!
 
здалеку видно військового теоретика рівня блокера...278385
Востаннє редаговано Pavlotex 28.10.2016 13:41:26
Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(4/18)

28.10.2016 13:43:14
Pavlotex 28.10.2016 13:33:04
28.10.2016 13:33:04
Ви знову за своє? fp Доки ви тут, безграмотний "літературний критику", буде вчити інших правопису? Що ви чіпляєтеся до людей? Самі навчіться грамотно писати. Спочатку навчіться писати правильно українською російське слово "рифма", коли гадите під роботами поетів, рівня яких ви ніколи не досягнете. А потім вже приступайте і до наступного етапу вивчення правопису. bad
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

28.10.2016 13:44:14

Це звичайно неймовірне щастя, однак не хочеться засмучувати замісника голови, в зв’язку з тим, що в Мінських папірцях положення про таке взагалі відсутні.
але йдеться там про гарантії безпеки проведення виборів..Smoking
Не згоден Згоден  Підтримка: 24%(4/17)

st

st
28.10.2016 13:55:31
Surfеr + DaЯна = 5+.
 
Нажаль, злочинна імітація "реформ" - це все, що можна очікувати від Дона Педри.
ПРигом ганебним він був, ПРигом офшорним брехливим  і залишиться.
 
Тільки гільотина. Відповідальність за все наколядоване і за загибель українських вояків - ДАП, Дебальцево. Іловайськ, інші.
І обрання нового Лідера країни.
Потім повна ізоляція лугандона і Крима.
 

Востаннє редаговано st 28.10.2016 14:02:07
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(12/15)

28.10.2016 14:08:32
st 28.10.2016 13:55:31
Потім повна ізоляція лугандона і Крима.
blush2 Але ж це маю надію, мова йде виключно про економічну ізоляцію, а інформаційний вплив та активність "партизан", особливо в Лугандоні має тільки посилитись.
От вже ця ... "вазмущьонная апчєствєнность" Gangster , ну не люблять в нас окупантів з каллоборантами  pardon  
 
Пашо, я коли тебе іноді читаю, завжди згадую чудову фразу -"кагда ви гаварітє, создайотса такоє впєчатлєниє, чьто ви брєдітє!".
Припиняй ганяти пустопорожню емоцію, даю навадящєє слово - "хіхікала" rofl  
Востаннє редаговано Surfеr 28.10.2016 14:22:48
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(6/9)

28.10.2016 14:22:15
Треба пригадати події 300-літньої давності. Отже, ми переживаємо кризові явища в 2010-2016 рр. Що було 300 років тому назад? Відома Полтавська битва. Що таке Полтавська битва? Це протистояння Росії Петра І і України Мазепи та Європи Карла ХІІ.
 
В чому подібність та відмінність ситуацій? Ще десь в 2010-2013 рр. якби хто сказав, що Україна буде воювати із Росією як би ми на це подивились? А реальність така.
 
В чому відмінність? Ну, був Петро І, тепер Путін там. У нас був Мазепа, а тепер Порошенко. Мазепа, щоб стати Гетьманом давав взятку 10000 руб. царському воєводі. Порошенко, видно поставили через зобов'язання молодості.
 
Петру І було в 1709 р. тільки 38 років. Путіну тепер - 64. Мазепі було в той рік 70 років, а Порошенку тепер 51.
 
Росія після Петра І йшла по висхідній спіралі у 300-річному циклі до теперішніх часів. Тепер же вже йде по нисхідній спіралі до 1400 років. А там проглядається орда. І нема на то ради.
Востаннє редаговано dobryj51 29.10.2016 19:13:09
Не згоден Згоден  Підтримка: 45%(5/11)

28.10.2016 14:32:47
Applause Этому допысувачу сразу 2 ибо верю в его талант и гениальность... Шо на этот раз, все как всегда? Вону нахваливал? Нехорошего Порошенко проклинал? Скорое падение ненавистной щиколядной хунты пророчил? Ну и молодец Excellently Пеши исчё, йульканы и диванно-комнатные "свергатели" оценят..
 
st 28.10.2016 13:55:31
Тільки гільотина.
278385 278385 278385 Главное с дивана не упади, когда "гильотинить" будешь, грозный, но виртуальный "каратель".
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(5/17)

28.10.2016 14:42:27
dobryj5 28.10.2016 14:22:15
Треба пригадати полії 300-літньої давності.
Якщо чесно, то мені більше до вподоби карколомний рейд 20-ти тисяч козаків на чолі з гетьманом Петром Сагайдачним в 1618 році на Москву, в допомогу королевичу Речі Посполитої Владиславу All ok
 
"1 жовтня, в ніч перед святом Покрови пресвятої Богородиці (за старим стилем), почався штурм Москви. Козаки вже виламали Острожні ворота і почали дубовими колодами вибивати Арбатські, але раптово Сагайдачний дав відбій. Він наказав припинити облогу й відступити."
 
Є безліч варіацій які мотиви рухали гетьманом, але тим не менш тільки завдяки кoзaцькій збрoї під проводом Сaгaйдaчнoгo,  круль Сігізмунд обіцяв козакам:
1) розширення козацької території в Річпосполитій;
2) свобода православної віри в Україні;
3) збільшення реєстрового козацького війська;
4) визнання Річпосполитою судової та адміністративної автономії України.
 
А Рiчпoспoлитa в свою чергу зoбoв’язaнa Дeулинським пeрeмир’ям 1618-го, згiднo з яким ій вдaлoся пoвeрнути втрaчeнi свoгo чaсу Смoлeнськ, Чeрнiгiв тa Сiвeрщину. За його умовами передбачався обмін військовополоненими, поляки звільнили митрополита Філарета, батька Михаїла Романова.
Востаннє редаговано Surfеr 28.10.2016 15:03:44
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

st

st
28.10.2016 14:56:19
Surfеr 28.10.2016 14:08:32
Але ж це маю надію, мова йде виключно про економічну ізоляцію, а інформаційний вплив та активність "партизан", особливо в Лугандоні має тільки посилитись.
От вже ця ... "вазмущьонная апчєствєнность"  , ну не люблять в нас окупантів з каллоборантами

----- знайомий митник розповідає про постійне активне митне оформлення деревени в режимі  експорту. Здогадайтеся в якому напрямку і за якими цінами...  
Всі наші "кАлоборанти" - тут, на пагорбах. І, нажаль, не підвішені на ліхтарях, а комфортно "працюють" на офшори  в теплих українських кабінетах.
Оце - справжні окупанти.
Тому - гільотина. І смотрящєму, і любим друзям його величності.
 
Востаннє редаговано st 28.10.2016 14:57:40
Не згоден Згоден  Підтримка: 69%(9/13)

28.10.2016 15:02:00
Surfеr 28.10.2016 14:42:27
карколомний рейд 20-ти тисяч козаків на чолі з гетьманом Петром Сагайдачним в 1618 році на Москву
А цього вже слід очікувати десь під 2116 р. Але може бути рейд не на конях, а на літаючих тарілках.
Востаннє редаговано dobryj51 28.10.2016 15:02:54
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

28.10.2016 15:03:55
Сагайдачный, Мазепа........
 
Это конечно романтично.
Но помножил рашку на 0 тот, чья цитата вначале. Лорд Палмерстон.
 
И занимался этим долго и упорно.
И в качестве военного министра (тогда это называлось - секретарь по военным делам).
И особенно в качестве секретаря по внешним делам.
Ну и окончательно задавил уже в качестве премьер-министра.
Он был инициатором сближения с Турцией и поддержки усилий Турции на Кавказе и Черном Море.
Он всеми силами старался разрушить 150-летний стратегический альянс Империи Цин (Китай) и империи Романовых.
Он был вдохновителем:
1.Первой опиумной войны с Китаем и отжатия Гонконга
2. Крымской войны с Россией ( а на самом деле - тотальной войны, т.к. компания велась в Белом, Балтийском, Черном и Охотском морях) (Уже как премьер).
3. Второй опиумной войны и капитуляции Китая. (Как премьер)
Все это привело к экономической катастрофе, от которой раша уже никогда не оправилась по настоящему.
 
Так вот. Лорд Палмерстон главные усилия направлял не на штурм Севастополя, а на блокирование российского транзита  в торговле с Китаем.
Востаннє редаговано ланецкий 28.10.2016 15:05:46
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(3/11)

28.10.2016 15:06:28
Коментарі Тузіка настільки традиційні, що йому досить просто відмітитись одним словом: "Тузік", і усі знатимуть зміст всього, що він хотів гавкати.  smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 77%(10/13)

1 2 3 4   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login