для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

КП "Броваритепловодоенергія" обкрадає пенсіонерів, дітей війни і ветеранів праці


КП
...В Україні надаються зовсім не житлово-комунальні, а житлово-комуАнальні послуги тому, що внаслідок їх якості, вартості, а також порушень у порядку їх надання у споживача можуть виникати цілком реальні анальні проблеми (у вигляді геморрою наприклад)...
 
За наслідками розгляду позовної заяви комунального підприємства Броварської міської ради Броваритепловодоенергія (далі "КП Броваритепловодоенергія" або "КП БМР Броваритепловодоенергія") до одного із її абонентів "Про стягнення заборгованості за послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, водопостачання і водовідведення" суди (справа № 361/2070/15 у першій інстанції, справа № 22-ц/780/4150/15 в апеляційній інстанції) дійшли висновку про те, що за позовний період з 01 травня 2011 року по 01 листопада 2014 року у абонента відсутня заборгованість перед КП Броваритепловодоенергія, а за надані послуги з централізованого водопостачання та водовідведення за період з 1 травня 2011 року по 1 листопада 2014 року навіть є фактична передплата в сумі 380,94 грн.
 
З повним текстом рішення можна ознайомитись на сайті "Єдиного державного реєстру судових рішень" за цим посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/48860251
 
Абонент, з яким судилась КП Броваритепловодоенергія, є пенсіонеркою, дитиною війни та ветераном праці, отримує жебрацьку пенсію в 1400 грн, а тому для неї кожна копійка грає дуже важливу роль не заради життя, а заради виживання.
 
З листопада 2014 року абонент готівкою сплачувала за "послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, водопостачання і водовідведення", а з середини 2015 року отримувала державні субсидії, які зараховувались на О/Р абонента в КП Броваритепловодоенергія.
 
Враховуючи фактичну передплату за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення в сумі 380,94 грн на початок листопада 2014, готівкові кошти та субсидії, мінус фактично спожиту кількість кубів води за лічильником, - абонент має фактичну передплату у 800 грн, яку КП Броваритепловодоенергія відмовляється враховувати чим фактично обкрадає абонента.
 
В січні 2016 року абонент звернулась до КП БМР Броваритепловодоенергія із заявою про проведення належних перерахунків за її О/Р, адже згідно положень ч. 3 ст 61 ЦПК України (Підстави звільнення від доказування) "Обставини, встановлені судовим рішенням у цивільній, господарській або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини." і тому наявність фактичної передплати за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення на початок листопада 2014 в сумі 380,94 грн абоненту додатково доказувати нічим непотрібно.
 
Незважаючи на поважний вік абонента, трудові заслуги перед батьківщиною, статус дитини війни, і навіть незважаючи на фактичні обставини, встановлені судовим рішенням - КП Броваритепловодоенергія, в особі директора Сафронова Сергія Вікторовича та у виконанні Супрун А.І., письмово відмовилось задовольняти заяву абонента про перерахунок, та навіть продовжило нараховувати абоненту заборгованість за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.
 
Більш того, після письмового звернення абонента до КП Броваритепловодоенергія із заявою про перерахунок, на адресу абонента почали надходити якісь клаптики паперу з анонімним рукописним текстом про необхідність термінового укладення договору з КП БМР Броваритепловодоенергія, бо в іншому випадку хтось десь і колись буде переглядати доцільність надання абоненту державних субсидій. Отакими методами працює КП Броваритепловодоенергія і повністю виключити можливості тиску на абонента за допомогою субсидій не можна, бо Броваритепловодоенергія є комунальним підприємством Броварської міської ради, чи зради, - а відтак "рука руку миє".
 
На протязі лютого, березня та квітня місяця 2016 року рідний син абонента в якості представника звернувся в усній формі до начальника юридичного відділу КП Броваритепловодоенергія Пушкіної Наталі Олексіївни із проханням припинити це комунальне свавілля, добровільно зробити належні перерахунки за О/Р, укласти з абонентом договір за формою і змістом згідно типового (Постанова КМ від 21 липня 2005 р. N 630) та залишити абонента в спокої.
 
П’ять місяці перемовин не призвели до бажаного результату.
 
Встановлений судами факт наявності передплати за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення на початок листопада 2014 в сумі 380,94 КП Броваритепловодоенергія не визнає і називає це арифметичною помилкою, яку КП Броваритепловодоенергія чомусь не оскаржувала ні в апеляційній ні в касаційній інстанції.
 
Договір абоненту пропонується лише у виконанні КП Броваритепловодоенергія, в якому було додано умови нібито договірного строку позовної давності у 5 років та додаткову послугу з "обслуговування внутрішньобудинкових систем" яка відсутня в типовому договорі, що затверджено Постановою КМ від 21 липня 2005 р. N 630 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/630-2005-п), і яка крім того є невід'ємною складовою типового договору "про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" (Постанова КМ від 20 травня 2009 р. N 529 - http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/529-2009-%D0%BF). Крім всього того свавілля, зміст цього договору в порівнянні із типовим суттєво спотворено на користь виконавця КП Броваритепловодоенергія, а відтак подібний договір немає нічого спільного (окрім хіба що назви) із типовим і є вкрай неприйнятним для абонента.
 
Стосовно послуги з "обслуговування внутрішньобудинкових систем" існує "Роз’яснення Мінрегіону щодо відшкодування витрат з технічного обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення" яке можна завантажити за веб-посиланнями:
http://old.minregion.gov.ua/attachments/files/ECONOMY/Vidshkoduvannya_vitrat.docx
https://web.archive.org/web/http://old.minregion.gov.ua/attachments/files/ECONOMY/Vidshkoduvannya_vitrat.docx
-------------------------------------
Згідно з вимогами статті 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» обслуговування внутрішньобудинкових мереж є складовою послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Механізм формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій визначено Порядком, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» (далі - Порядок).
Зазначений Порядок поширюється на суб'єктів господарювання всіх форм власності, які надають послуги (виконавців), суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах субпідрядних договорів з виконавцями (субпідрядників), органи місцевого самоврядування, власників житлових будинків (гуртожитків), власників (наймачів) квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках).
Відповідно до пункту 2 Порядку тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг, що визначений додатком до цього Порядку.
До вказаного переліку віднесено, зокрема, послугу з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення і зливової каналізації та послугу з поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території.
Таким чином, витрати з надання послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем мають бути включеними до складу тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, не залежно від того, ким виконуються ці роботи (безпосередньо виконавцем чи субпідрядником).
-------------------------------------

Але, незважаючи на порушення законів, встановленого КМ порядку формування тарифів і порядку надання послуги з обслуговування ВБС, незважаючи на відсутність прямого договору - КП "Броваритепловодоенергія" продовжує нараховувати абоненту борги за цю кляту послугу з обслуговування ВБС, а продажні судді ухвалюють незаконні рішення про її стягнення з дебільним формулюванням "не відмовлялась та постійно ними користується" без посилання на норми законів якими би це дебільне формулювання могло би хоч якось обґрунтовуватись.
 
Виходить так, що якщо я стану під судом і на протязі 3-6 місяців буду відчиняти/зачиняти вхідні двері суду (так би мовити надаватиму послуги швейцара) та друкуватиму і надсилатиму квитанції, а потім звернусь із позовом до того ж самого суду про стягнення з нього заборгованості за надані послуги швейцара якими вони постійно користувались і від яких невідмовлялись, - то, що? Суд ухвалить рішення на мою користь, чи скоріше покрутить пальцем біля скроні та призначить мені експертизу про визначення моєї дієздатності?
 
Але ж абонент від самого початку заперечувала пряме надання їй цієї послуги з обслуговування ВБС, жодного разу за неї не сплатила та не вчинювала інших дій на прийняття пропозиції і наголошувала на відсутності будь яких договорів з цього приводу і на те, що КП "Броваритепловодоенергія" вчиняє односторонній правочин який згідно ч. 3 ст. 202 ЦК "може створювати обов'язки лише для особи, яка його вчинила.". Про відсутність прав та обов’язків за відсутності укладеного договору іде мова також і в інформаційному листі ВИЩОГО ГОСПОДАРСЬКОГО СУДУ УКРАЇНИ N 01-8/211 від  07.04.2008:
-------------------------------------
Про деякі питання практики застосування норм Цивільного та Господарського кодексів України
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/v_211600-08
п. 37 "...недосягнення згоди з усіх істотних умов означає, що права та обов'язки за договором не виникли..."
-------------------------------------

Але судді місцевого та Апеляційного судів, які за кошт платників податків отримують космічні, як для пересічного громадянина, зарплати в 300 тис гривень, - вирішили інакше. Умнова О.В. (ВССУ) у відкритті касаційного провадження (ухвала оскарженню не підлягає) відмовила чим позбавила права доступу до правосуддя.
 
Шановне панство, доти, доки в країні є дитячі будинки, школи-інтернати, будинки для пристарілих, де повно покидьків які користуючись службовим становищем в порушення будь-яких законів та встановлених порядків обкрадають пенсіонерів, дітей війни та ветеранів праці, ухвалюють незаконні рішення іменем України - в такої країни нема майбутнього, а тим паче європейського!
 
В підсумку маємо:
1) Місцеві князьки Броварської міськЗради мають право змінювати зміст, форму типових договорів, типовий перелік послуг, а також порядок формування тарифів, що затверджені Кабінетом Міністрів;
2) КП Броварської міськЗради "Броваритепловодоенергія" на свій розсуд може спотворювати типові договори до невпізнанності, включати до них будь-які додаткові послуги та умови без погодження із споживачем; КП Броварської міськЗради "Броваритепловодоенергія" може не визнавати рішення суду і нахабно відмовляти абоненту в належних перерахунках;
3) Українські суди в порушення всіх норм цивільного права, при відсутності будь-яких договірних відносин між сторонами спору, при порушенні всіх норм і правил надання ЖК послуг, можуть стягувати кошти за односторонніми правочинами.
 
Мабуть все-таки вірно казав О. Соскін: "Це дебільна країна, на чолі з дебілами олігархами". І я би вже напевне давно виїхав би з цієї, зачарованої на вічний безлад, країни, але не можу залишити стареньку матір яка потребує моєї постійної підтримки та піклування і хоче дожити свого віку на цій землі.
 
ПРАЦІВНИКАМ КП "Броваритепловодоенергія":
Сафронову Сергію Вікторовичу,
Пушкіній Наталі Олексіївні,
Супрун А.І.
ГАНЬБА І ВІЧНЕ ЗАБУТТЯ!
 
СУДДЯМ:
Сердинський В.С. (Броварський міскрай суд)
Воробйова Н.С., Верланова С.М., Гуля В.В. (Апеляційний суд Київської області)
Умнова О.В. (ВССУ)
СУД КАМБИСА!
https://ru.wikipedia.org/wiki/Суд_Камбиса

 
Доречно буде зауважити на те, що честь та совість відсутня не тільки у працівників КП Броварської міськЗради "Броваритепловодоенергія", а й у працівників "Київобленерго" які до реальних показників лічильника, що були на кінець розрахункового місяця, постійно накидають зайві 70-100 кВт! Реально споживаємо до 100 кВт, а нам в квитанціях приходить 170-180 кВт - до 100 кВт вартість 0.57 коп за 1 кВт, понад 100 кВт 0.99. Виходить, що й "Київобленерго" також займається здирництвом змушуючи споживачів сплачувати за ще неспожиті кіловати та ще й по завищеній ціні - кляті покидьки!...
 
Де всі ті правозахисні організації? Де той гарант конституційних прав і свобод? Де той справедливий та неупереджений суд? Де всі ті люди добрі? Де я? Хто я? Що тут відбувається і коли воно скінчиться?
 
ДОПОМОЖІТЬ ЗУПИНИТИ ЦЕ КОМУАНАЛЬНЕ ТА ПРАВОВЕ СВАВІЛЛЯ!
 
СПАСИТЕ! ПОМОГИТЕ! HELP МЕ! SOS ME!

 
© Skarger [12.08.2016] | Переглядів: 1722

2 3 4 5
 Рейтинг: 34.8/21

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook