для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

...(вставити потрібне)...ГРАД

...(вставити потрібне)...ГРАД
expres.ua
У Кіровограді виступили за перейменування міста в Єлисаветград
5 канал
У Кіровограді проросійські політичні сили цілеспрямовано проводять кампанію щодо перейменування міста на Єлисаветград.
espreso.tv
Президента просять заборонити перейменування Кіровограду на Єлисаветград

Вкратце о случівшемся.
25 жовтня в Україні пройшли чергові вибори до місцевих рад. Кіровоградцям задовго до виборів анонсували проведення в цей же день місцевого референдуму щодо зміни назви міста (закон же ж про декомунізацію). За кілька днів до виборів тим же ж кіровоградцям сказали, шо обійдетесь ви і без референдуму, але не переживайте, вашу думку враховано, почую кожного, зробимо опитування населення.
 
Після того, як маленький українець© з кіровоградською пропискою обрав собі місцеву владу/попсував бюлютені/продався за гречку, він міг на виході з дільниці геть собі нетаємно поставити хрестик у "бюлютені" з сімома варіантами нової назви міста: Єлисаветград, Інгульськ, Златопіль, Кропивницький, Благомир, Екзампей, Козацький (хароший список, є з чого вибратиfp).
 
Кота за хвіст організатори опитування довго не тягали і того ж дня оголосили про беззаперечну #перемогу Єлисаветграда у першому турі©

 
І всьо би добре-гарно, але:
 
1) На цей атракціон перейменовувального плюралізму міська влада виділила 600 тисяч гривень (а скільки ж вона тоді витратить на решту декомунізації, якої не видно поки і близько?)
 
2) Нема різниці, шо там та міська влада провела: опитування чи референдум. Все одно ні те, ні інше не матиме юридичної сили, бо міста в Україні (чогось) перейменовує тільки Верховна Рада.
 
3) А нащо та юридична сила, якщо опитування було консультативне? Ок, най так. Але воно не відображає думку жителів міста, патамушо:




До речі, в автора сіх строк, пашпорта теж ніхто не спитав.
 
4) Потреби у опитуванні не було. Адже згідно закону про декомунізацію і статуту територіальної громади міста Кіровограда мають бути проведені громадські слухання. А вони і так уже були проведені, ше й не раз.
 
Отже, як ти вже, певно, зрозумів, мій читачу, давню бімбу було підірвано і уламки розлетілися по всій окрузі аж до самого Києва:

Аліна Шпак
Неймовірна маса реклами Єлисаветграду, неймовірні гроші, які в це вклалися. Треба мати на увазі, що там були і білборди, які заохочували: "Голосуй за Єлисаветград", і багато іншого. Це була дуже цілеспрямована робота, яка велася останні п'ять років. І велася, будемо говорити, проросійськими політичними силами.
 
Зокрема, дуже цікаво, на це звертають вже увагу місцеві активісти у Facebook, на таку магічну цифру – 35. Адже саме 35 тисяч голосів начебто віддали жителі Кіровограду за назву Єлисаветград, 35 тисяч голосів віддали жителі Кіровограду за "Опозиційний блок"
espreso.tv
"Не допустити надання Кіровограду російської імперської назви Єлисаветград (нав'язаної у XVIII ст. на честь цариці Єлизавети), як такої, що становить загрозу національним інтересам України", - зазначається в електронній петиції на адресу Петра Порошенка.
Автор звернення зазначає, що такий крок прославить російську окупацію України XVIII ст, обеззброїть Україну перед російською агресією та дасть привід для подальших територіальних претензій і продовження війни.
"(Перейменування - ред.) задекларує перед усім світом, що самі українці вважають Центральну Україну російською землею", - зазначається у тексті петиції.
Володимир В’ятрович
Мені здається, що за Єлисаветград на мапі України буде навіть більш соромно, ніж за Кіровоград. Адже появу там імені комуністичного вождя з нами ніхто не узгоджував. А от як пояснити нащадкам, що на 25 році незалежності, на другому році війни з Росією, українці самі обрали назву, яка нагадує про колоніальну залежність від тої самої Росії? Напевно в психології поруч з Стокгольмським синдромом має з’явитися новий феномен – Єлисаветградський синдром»

Що в зв'язку з усим цим хочу сказати я... Що міністр Квіт, який би він не був знайомий з ситуацією, не кіровоградець, та й народився він в місті, заснованому мадярами, колишньому Унґварі, себто в Ужгороді, як нарекла місто чеська влада за підтримки української інтелігенції. І чи йому тоді, в такому разі пафосно розмірковувати про окупантські назви і когось до чогось закликати?
 
Шо висіли не лише білборди "Голосуй за Єлисаветград", але й "Обирай українську назву міста". Тим більше, природно, що якщо кандидати в депутати кожні вибори чіляють на білборди свої пики, то таку щєпєтільну для їхнього рейтингу тему як назва міста вони проігнорувати також не могли.
 
Шо я хоч і підтримую назву Єлисаветград, але за ригіоналів і їхніх сателітів не голосував ніколи (та й голосував я ше тільки два рази).
 
Шо назва Кіровоград, якщо ніхто не помітив, не менш російська, ніж Єлисаветград, але ніякого русского міра і #Путєнауворот я не спостерігаю. Русскій тут мір чи не русскій - справа від назви міста зовсім не залежна. Тут справа тільки у жителях міста. І назви ти це місто хоч Хуйлоград, не буде в ньому Русского міра, поки тут живуть такі дядьки як Кіборги.
 
Шо нема чого взагалі переживати за результати якогось там "опитування" і брати їх близько до серця, особливо якщо живеш ти в Києві. Бо на то воно й опитування а не референдум, що голосують всі хто хоче хтозна-як (хто хоч раз натрапляв на збір підписів чи громадське опитування зрозуміє). Бо воно, опитування, згідно закону, взагалі ні на що не впливає. Просто дядя з міськради поклав собі в кишеню 600 тисяч, а на той випадок, якщо спитають де гроші, провів "опитування". І говорити треба якраз про негарний вчинок цього дяді, а не про те, що "Кіровоград втікає в Русскій мір".
 
Підсумовуючи сказане вище, скажу так.
Від щирого серця Дякую Верховній Раді за декомунізацію. Це був дуже потрібний і своєчасний закон. Бо от шось мало стало гострих актуальних тем для бурлящєго срача #зрада-#перемога, а тут треба обласний центр перейменувати, а в нього за всю історію жодної української назви і не було. Зрадно ж!Excellently
І от тепер хочеться спитатися в шибко ідейних гуманітаріїв, які розказували, що закон про декомунізацію прийнято саме вчасно і шо якщо зараз не позбудемось від совка, то вже ніколи: ну шо, чи задоволені ви, що вашою декомунізацією стидліво прикривають крадіжку 600 тис. бюджетних гривень? Чи задоволені ви, що обласний центр в самому центрі України (вибачайте за тавтологію), клекотить срачем дискусією щодо зміни назви міста у той час, коли мав би кожного дня нагадувати владі що дороги нелатані, що будинки неутеплені, що каналізація навесні тече веселими струмками, що Інгул засраний і обмілілий, що у місті неприбрано... і що московські попи, поки містяни сруться, яка назва більш українська та ідейна, угробили пам'ятку архітектури:

Адже навіщо витрачати енергію на іноземних попів, що знищують культурну спадщину твоєї держави, якщо можна довести свій патріотизм, назвавши кума сєпаром, бо йому наравиться Єлисаветград, а тобі Златопіль.
 
Українська влада завжди відволікала народ від суттєвих питань, закидуючи в суспільство ідеологічні суперечки: яким має бути прапор, які слова мають бути в гімну, скільки має бути державних мов.
 
Декомунізація, на жаль, виключенням не стала.

© @ндрійко [27.10.2015] | Рейтинг: 45.0/42 | Переглядів: 4384

2 3 4 5 45.0/42




Коментарі

1 2   »
27.10.2015 22:59:18
Шо ... Шо ... Шо ... 2
«А ми хто? Ми хіба не руські?» — допитувався батька малий Сашко в Довженковій «Зачарованій Десні». І у відповідь чув: «Ні, ми не руські». «А які ж ми, тату? Хто ми?» — не вгавав Сашко, білоголовий чернігівський хлопчик, якому випало народитися наприкінці ХІХ століття. І у відповідь чув: «А хто там нас знає. Прості ми люди, синку... Хахли, ті, що хліб обробляють. [...] Колись козаки, кажуть, були, а зараз тільки званіє зосталось...»
Востаннє редаговано Teucros 27.10.2015 23:01:05
Не згоден Згоден  Підтримка: 13%(2/15)

27.10.2015 23:05:00
Пованивает дохлым Аффэкто Cheerfully Андрийко, держите 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(8/15)

27.10.2015 23:06:45
Тузик_Киевлянски 27.10.2015 23:05:00
Пованивает дохлым Аффэкто
Ох уже цей фанат моєї безталанної творчостіbiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

27.10.2015 23:11:46
@ндрійко 27.10.2015 23:06:45
Ох уже цей фанат моєї безталанної творчості
Скучно ему на "Абрыгале"... там же всего 7 человек, это если с клонами считать rofl
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(6/13)

27.10.2015 23:28:13
Отжеж міну заклали кляті москалі. І хоч би з видумкою якось, а то все в них єлисаветград, калінінград, ленінград, всі собаки  - шарики, всі кицьки - мурки...
І от шо тепер робить ? Якщо дозволите не кіровоград-чичанину (?), але все ж таки людині не чужій ( чотири рази проїзжав серед ночі автобусом Київ-Каховка), я б підкинув назву для вашого міста - Сині Води. По-перше, це географічно десь поруч, по-друге і Жовті Води недалеко, а між тими синіми і жовтими водами протікало все героїчне-бурхливе дитинство нашого народу. Саме нашого, а не того що був до орди, або того, що постав після воз"єднання з ордою, а мєжду. ))  Гламурно ж ? І почьотно !
А в подальшому столицю перенесемо ( вкупі з Кличком), це ж як звучатиме - Syni Vody.
 
За правильну постановку питання - 5
 
  
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(9/12)

27.10.2015 23:31:15
Дюма 27.10.2015 23:28:13
я б підкинув назву для вашого міста - Сині Води
ІМХО, значно краще, ніж більшість запропонованих в "опитуванні" варіантівsmile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

27.10.2015 23:38:39
Пропоную ...град перейменувати в Зеро! smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

27.10.2015 23:52:58
Ой, Андрійку, це в нас пошесть тепер така - фарбуємо губи не витерши соплі. У вас в місті перейменування, а у нас - тотальні "мурали". Малюємо картинки прямо по обшарпаних й брудних стінах, незважаючи на розбиті вікна, хаотично засклені балкони тощо. А ідеологи та виконавці на несміливі протести городян кажуть, що ми "село неосвічене" і віднині Киів буде як "новий Берлін". Отака в нас "берлінізація".
А з Вами щодо назви Вашого міста згоден - нехай би був Єлизаветград. І нічого в цій історичній назві немає русапетського. Вам - 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

27.10.2015 23:59:04
Андрійкополь! Ендрюсіті! smile3
Колись, не виклюсено, таке може статися, якщо юний колега прославить рідне місто.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(8/12)

28.10.2015 00:08:37
Mich Diach 27.10.2015 23:52:58
Малюємо картинки прямо по обшарпаних й брудних стінах, незважаючи на розбиті вікна, хаотично засклені балкони тощо.
А у нас що, хіба не так?
Я уже якось показував на ДД найхарактерніші приклади жлобства:


Або от прибудова до тієї ж багатостраждальної церкви, про яку я писав вище (хрестильня якась чи що):

Mich Diach 27.10.2015 23:52:58
віднині Киів буде як "новий Берлін"
Всяке чув, але щоби на Берлін рівнялися в архітектурному плані - це новинкаpatient
Добре хоч не на Брюсель...
PiligrimK 27.10.2015 23:59:04
Андрійкополь! Ендрюсіті!
biggrin та яке там сіті. Поки що максимум -таун.
А з мене вистачить, якщо батькове село Первомайське перейменують назад на Андріївкуsmile3
Востаннє редаговано @ндрійко 28.10.2015 00:14:12
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

28.10.2015 07:34:58
Если следовать исторической правде, то город следует назвать Санкт Элизабетгем
а) город назвали в честь Святой Елизаветы
б) он скорее гем, чем город
 
biggrin
 
Главная цель строительства той крепости состояла в колонизации украинцами этого куска татарско-казацкой степи.
И цель была достигнута.
До сих пор по южной линии укреплений елисаведградских козаков, пикинеров и гусаров проходит граница электоральных различий.
 
Парадокс в том, что больше всего для украинской Украины сделали три дамы: царицы Анна Иоановна, Елизавета Петровна и Екатерина Великая.
Но про первую из них забыли, а две других считаются оккупантками и душителями вольностей.
Нужно понимать, что степь была татарско-турецкой, с преобладанием мусульман, а вольности умели только старшие родовичи, прочие же перднуть без разрешения боялись.
Востаннє редаговано ланецкий 28.10.2015 07:39:36
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

28.10.2015 08:57:33
ланецкий 28.10.2015 07:34:58
Но про первую из них забыли, а две других считаются оккупантками и душителями вольностей.

вторую тоже почти забыли.
 
есть единственная историческая деталь которую о ней массово помнят.
 
и собственно поэтому и нужно переименовать город С.М. Кирова в Елизаветград.
 
чтоб россияне помнили что украинцы всегда будут их ЕБАТЬ.
 
ukr
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

28.10.2015 09:21:21
А всьому виною православ'я як таке, ортодоксальна релігія, яка заперечує прогрес. На відміну від католицизму та протестантів.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/4)

28.10.2015 09:22:30
ланецкий 28.10.2015 07:34:58
Главная цель строительства той крепости состояла в колонизации украинцами этого куска татарско-казацкой степи.
колонізації сербами запорожців, і їхніх земель
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

28.10.2015 10:13:04
"как корабль назовете, так ОНО и поплывет..." (с)
 
а главное, что никто не поясняет людям, мол, это в честь не той петровой квочки имя, а была такая вот великомученица...которая теперь свята...
хотя для ваты свято только то, что расейское...
moskali
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

28.10.2015 10:38:58
Українська влада завжди відволікала народ від суттєвих питань, закидуючи в суспільство ідеологічні суперечки: яким має бути прапор, які слова мають бути в гімну, скільки має бути державних мов
100%
Языковый закон, декомунизация. Еще религию добавить, чтобы суп был понаваристей.
Украина - нация, которая не чтит (для снобов - не помнит) прошлое, ибо меняет отношение к давно прошедшему в зависимости от текущего момента и полит конъюнктуры, пытаясь изменениями символов изменить сознание народа и экономику страны.
Посему и будущее - в тумане
 
Писал где-то в комментах какой-то Censorship : вот как только все в Украине будут говорить на украинском - так все сразу наладится, и экономика в т.ч.
Хотя ... может, он и прав: поскольку в Украине ВСЕ будут говорить на украинском (вытравив все остальные языки) через ХЗ сколько лет, может к тому времени и экономика восстанет из пепла smile3
 
Сегодня утром слышал по украинскому радио к-то размышлизмы по поводу Кировограда. Чесались руки прокомментировать, но @ндрійко - вовремя подсуетился
Востаннє редаговано kinsulis 28.10.2015 10:41:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

28.10.2015 11:05:20
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

28.10.2015 11:24:07
мені сподобався варіант "Тобілевичі" biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

28.10.2015 11:55:56
А Донецьку можна було б повернути історичну назву - Юзовка
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

28.10.2015 11:57:48
Сліпий Пью 28.10.2015 11:55:56
А Донецьку можна було б повернути історичну назву - Юзовка

а еще лучше - Поле Половецкое. и исторический рельеф.
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(5/7)

1 2   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login