для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Замьєткі на пальях

Замьєткі на пальях
Нє, я знаю, що повторююсь. Але я хрєнєю, дарагая рєдакція. Всі так чекали на звіт комісії по розслідуванні збиття Боїнга і ось свєтлий міг настав. Знаєте, якось незручно писати про результати цього розслідування. Якщо я правильно зрозуміла, комісія прийшла до декількох важливих висновків. 
Перше. Літак був збитий ракетою класу "земля-повітря" з території Східної Украіни. Більш конкретне місце не вказане. Добре що клас ракети назвали. А то могли просто написати ракетою. Ні тих, хто сидів за управлінням, ні тих, хто контролював територію, з якої відбувся запуск, не названо. Як потрапив Бук на територію Украіни не вказано. До чиїх військ він належав не ідентифіковано. 
Друге. Вина Украіни полягає в тому, що вона не заборонила польоти літаків в даній зоні. Тобто винуватою стороною вказана виключно Украіна. Інших повністю, або частково винуватих не названо. Чи може хтось знайшов, а я не побачила?
Третє. Не дуже хочеться на цю тему поширюватись, але це йде майже головним висновком комісії. Так от. Комісія вважає, що люди в літаку загинули миттєво, внаслідок розгерметизаціі і браку повітря. А тому мук не зазнали. 
Ось ці нещасні дітки до польоту

А це після знищення літака

Ну, і?.. Що нам дали висновки цієї комісії? Навіщо вона працювала стільки часу? Нє, ви не читайте фігні наших високопоставлених спікерів. Вони читають з тої самої стелі, що і комісія. Там про Росію нема нічого. Крім того, що Буки виготовляють на іі території. Так і сомалійські калаші в Росії виготовлені. І що? Росіяни взагалі заявили, що даний тип ракет в них на озброєнні не стоїть. Хіба Путіну для знимки витягають. 

А точність і якість розслідування е-е-е... Аставляєт жєлать лучшєго... Наступний абзац людям з неврівноваженою психікою, дітям і вагітним жінкам читати заборонено. 
Це про безболісну смерть. Нічого не відчули! Загинули миттєво! Та йоб вашу мать, придурки! Про шо ви пишете? Поцікавтесь в спеціалізованій літературі. Людина помирає на такій висоті внаслідок розгерметизаціі та холоду на протязі 1-3 хвилин. Це миттєво? Не можна відчути болю? Не дійде що ти гинеш і шансів нема ніяких? 
Не хочеться навіть думати про те, що пережили ці люди в останні хвилини свого життя. А придуркуватих експертів пасувало б за загривок і в тазік головою на 1,5-2 хвилини. Шляк би іх не трафив, але відчуття могли б ідентифікувати. 
І нащо була та ціла експертна комісія? Що вона дала? Хіба вказала на можливість подання судових позовів проти Украіни. І ще раз нагадую для пецканутих. Дякуючи нашому МЗС і лічно Петру Олексійовичу весь світ сприймає наше АТО не як боротьбу з тероризмом, не як агресію Росії, а як громадянську війну.

Тобто все що в юридичних межах Украіни відбувається - належить до іі юрисдикції і відповідальності. А виступи всіх тих Клімкіних, Наливайченків, Порошенків - то секс для бідних. Або, культурно виражовуючись, пропаганда для внутрішнього користування. 
Лишається тільки жаль за загинувшими і співчуття для іх сімей і близьких. Грубо говорячи - звіт комісії нічого нового не розкриває і трохи добріхує.
Тепер інша цікава річ. Таваріщ Хуйло вазмущьон павєдєнієм Украіни, каторая нє согласовиваєт ізмєнєнія в Констітуцію с руководством ЛНР/ДНР. Нє, ну в мене така сама реакція, як і у вас. Да пашол ти в жопу, Хуйло! 
http://youtu.be/sjtTrup5qN
Але є одно "но"...
"Самое главное, что должно лечь в основу урегулирования на юго-востоке Украины - это политический процесс. А что такое политический процесс - это три-четыре-пять компонентов. Первое, и в минских соглашениях это прописано - это внесение изменений в Конституцию на постоянной основе, по согласованию с Донецком и Луганском. Изменений пока нет, а все, что сделано на предварительном этапе - не согласовано с Луганском и Донецком", - возмутился Путин.
Ви будєтє смєятся, але він правий. Така норма прописана в Мінських договорах. А хто там у нас під керівництвом фрау Рібентроп співав "мірісь, мірісь і большє нє дєрісь"? Га?

А чо не робить? Передумав? А во вам

Вибори - це раз! Поле зачищає - це два! Не хіло так "обшуки в екс-депутатів Свободи в зв'язку з розстрілами на Майдані"
А от він - справжній герой Майдану. З рупором. 
http://youtu.be/A3-s5tL9YCk
А тут ще один воїн свєта
http://youtu.be/Bjha82rz7P8
А шо Свобода? Та вони по своіх стріляли. То ж відразу було ясно. Не вірите? Ну і здря! Покажіть мені тоді когось, хто за щось таке, чи подібне сидить. А то вже два роки пройшло. Нє шмагла! Нє, нє! Нє захатєла!!! Як там у класиків - революція пожирає своіх дітей!

А тепер складіть до купи ці вроді би різні факти і зрозумійте врешті, що нас всіх тримають за вуйків з полонини. Тільки ті хоч надіялися, що всі москалі в космос полетіли, а нам то не грозить.
У нас одні обіцянки для народу, інші для олігархів. Захист інтересів Європи, Америки, Росії, але не Украіни. Договори і амністії для бойовиків і переслідування патріотів. Російська, як друга державна і обов'язкова англійська для чиновників. А ви пробували хоча б в Києві говорити українською у владних кабінетах?
А все через те, що ми воюємо за те хто для нас важливіший - баєвой підарас, чи настоящій палковнік. А має бути найважливіша Украіна. І ті хто зараз при владі діставати по дупі в першу чергу. Потім ті хто має друге місце за кількістю голосів, третє і тд. Бо те що за одного битого двох небитих дають - то є правда. А національна ідея - ось вона. І стосується всіх, і близьких і далеких
http://youtu.be/8eFTW_4183o
Україна - понад усе!!!

© Сторонній [14.10.2015] | Рейтинг: 40.4/76 | Переглядів: 5739

2 3 4 5 40.4/76




Коментарі

1 2 3 4 5 ... 6   »
14.10.2015 07:07:04
Шановні панІ і панове!
Я тут на правах господині і маю до вас велику просьбу. Серед нас, на жаль, є ще й сери і серухи. Так от. Я вас дуже прошу. Не вступайте в жодну полеміку, ні за, ні проти, не плюсуйте і не мінусуйте такого мудака,  як Брюс і Moдус. Тут і без нього ідіотів вистарчає. Відривайтесь на них. Якщо іншим авторам подобаються його висери - я не маю нічого протів. Я навіть вважаю, що він повинен бути на сайті. Але для витирання ніг, а не для дискусій.
   Так як у нас індивідууми з різним рівнем розвитку, то для них скорочую. Той хто дискутує, або оцінює Брюса-Модуса під моїм ІМХО (не залежно від знаку оцінки) є підарасом, в гіршому розумінні цього слова.
   А! Я розумію, що хтось міг не прочитати цього звернення і щось йому написати. То там є така пімпочка внизу - "видалити". Тисніть і обрящєтє.
Не згоден Згоден  Підтримка: 70%(28/40)

14.10.2015 07:58:54
О!
Педди с Абрыгалка решила на запоребрик надавить!
 
Действительно ведь! Что они так долго расследовали, если и так понятно, что тарифы нужно снизить, пенсии поднять, одну тетку на царство, а заводик продать!
 

Рыбным следует и впредь информировать  про антиукраинский характер
а)  арифметики.
б)  законов Ньютона.
в)  сезонных колебаний температуры
г)  завета Господа нашего
д)  сборной Испании по футболу
 

 
Просто замечательный комментарий  http://echo.msk.ru/blog/serguei_parkhomenko/1639932-echo/
Востаннє редаговано ланецкий 14.10.2015 10:03:27
Не згоден Згоден  Підтримка: 39%(17/44)

14.10.2015 08:05:51
ланецкий 14.10.2015 07:58:54
Рыбным следует и впредь информировать  про антиукраинский характер
а)  арифметики.
б)  законов Ньютона.
в)  сезонных колебаний температуры
г)  завета Господа нашего
д)  сборной Испании по футболу

Пасиба - поржал 278385
 
Ну, а с утра в праздник конечно приятно посмотреть на "мощную красотень":
 
Востаннє редаговано Мега Монстр 14.10.2015 08:07:20
Не згоден Згоден  Підтримка: 36%(14/39)

14.10.2015 08:34:22
Просто время для доклада выбрали неудачно -  зима на носу, отопительный сезон, то да сё... Кто ж в таких условиях прямо скажет : 'Кацапы сбили гражданский боинг ! "?!  До весны придется подождать. Могли бы правда и Украину пока не обвинять, но тут дело такое - от нас Нидерландам  ничего не нужно. Платить пока не заставляют, вот и ладно.
Востаннє редаговано ОПРСТ 14.10.2015 08:39:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 66%(19/29)

14.10.2015 08:49:17
В отличие от наших более радикальных лаконичных коллег позволю себе обратиться к аргументам.
 
1.
Більш конкретне місце не вказане.
Бусинка, указана территория в 320 кв. км. Для забаненных калькулятором - подсказка: это площадь квадрата со стороной 18 км. Почти в 3 раза меньше Киева...
Куда уж конкретнее??? shok
 
2.
Вина Украіни полягає в тому, що вона не заборонила польоти літаків в даній зоні.
В отличие от адептов "секты фсьопрапала" я смотрел презентацию на языке оригинала.
Там НЕТ и НЕ МОЖЕТ БЫТЬ упоминания о вине Украины. Если не дружишь с английским - продай жыпик и найми переводчика. Или вот версия с русскими субтитрами - может, читать ещё не разучилась?I do not know

 
3.
Це про безболісну смерть.
В отличие от некоторых скотообразных и быдлячих посетителей Дурдома? в Европе живут нормальные, человечные люди. Которые заботятся о том, чтобы не травмировать лишний раз психику родственников. Жертв не вернёшь, а царапать близким нервы - это негуманно.
Жаль, что мать двоих детей не понимает таких простых вещей. А может, ты режешь свиней на глазах деток - чтобы привыкали к прекрасному? Тогда твои чувства понятны - презентация лишила тебя наслаждения "перчинками".
 
4.
І нащо була та ціла експертна комісія? Що вона дала?
Боюсь, ты этого не поймешь. tup
 
Finita...
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(21/40)

14.10.2015 08:51:05
Всех нормальных коллег - с Днем защитника Украины!
С Покровой!
chch
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 62%(18/29)

14.10.2015 08:53:38
Схоже на правду.
Нажаль.
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(18/30)

14.10.2015 09:14:37
5
Гора родила мышь...
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(8/20)

14.10.2015 09:15:22
Сторонній 14.10.2015 07:07:04
Шановні панІ і панове!
Я тут на правах господині і маю до вас велику просьбу. Серед нас, на жаль, є ще й сери і серухи. Так от. Я вас дуже прошу. Не вступайте в жодну полеміку, ні за, ні проти, не плюсуйте і не мінусуйте такого мудака,  як Брюс і Moдус. Тут і без нього ідіотів вистарчає. Відривайтесь на них. Якщо іншим авторам подобаються його висери - я не маю нічого протів. Я навіть вважаю, що він повинен бути на сайті. Але для витирання ніг, а не для дискусій.
Excellently55
Не згоден Згоден  Підтримка: 55%(12/22)

14.10.2015 09:27:17
Stranger 14.10.2015 08:49:17
А может, ты режешь свиней на глазах деток - чтобы привыкали к прекрасному?
Не згоден Згоден  Підтримка: 45%(5/11)

14.10.2015 09:28:26
Stranger 14.10.2015 08:49:17
это площадь квадрата со стороной 18 км.

Да, дружище. И в эту территорию входит Зарощинское, тогда, якобы, находящееся под контролем ВСУ.
Конечно, трудно представить Бук в боевых порядках пехоты, но для однозначности необходимо сузить зону вероятного нахождения пусковой.
 
Возможно, еакже, что на гуманных, но рациональных голландцев произвел впечатление расказ Путина о крысе в углу.
 
Сегодня прочитал, что главред Новой газеты побился об заклад, что скоро
а) Путин начнет ебать свое окружение больно
б) тихо и скоро уйдет из Сирии
Востаннє редаговано ланецкий 14.10.2015 09:30:28
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(12/24)

14.10.2015 09:35:17
Stranger 14.10.2015 08:51:05
Всех нормальных коллег - с Днем защитника Украины!

И вас с праздником! chch
А глупые свынобабы - да пошли они нах girl_hospital
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(13/28)

14.10.2015 09:35:40
Але я хрєнєю, дарагая рєдакція. Всі так чекали на звіт комісії по розслідуванні збиття Боїнга і ось свєтлий міг настав

знову "літературні потуги" базарної баби з-під Стрия на гумор...
 
підказую..
 
суржик  від змішування літературної української мови і перекручених російськх слів звучить НЕПРИРОДНЬО.
Не згоден Згоден  Підтримка: 48%(12/25)

14.10.2015 09:37:36
Stranger 14.10.2015 08:49:17

Вина Украіни полягає в тому, що вона не заборонила польоти літаків в даній зоні.
В отличие от адептов "секты фсьопрапала" я смотрел презентацию на языке оригинала.
Там НЕТ и НЕ МОЖЕТ БЫТЬ упоминания о вине Украины. Если не дружишь с английским - продай жыпик и найми переводчика. Или вот версия с русскими субтитрами - может, читать ещё не разучилась?

Пєдді зі шпалою ЧЕРПАЄ СЛОВО ІСТИНИ З "РАША ТУДИЙ"  )))
Не згоден Згоден  Підтримка: 54%(14/26)

14.10.2015 09:37:51
Stranger 14.10.2015 08:49:17
Там НЕТ и НЕ МОЖЕТ БЫТЬ упоминания о вине Украины
Если не считать это обвинением : "Совет также отметил, что Украина должна была  закрыть свое воздушное пространство для гражданских самолетов.". На мой взгляд, это именно обвинение, притом справедливое. Других виновных названо не было. На сегодня ситуация такова : один виновный (да, не главный, но виновный)  найден и назван, остальных ищут.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 42%(8/19)

14.10.2015 09:38:50
Сторонній 14.10.2015 07:07:04
. Той хто дискутує, або оцінює Брюса-Модуса під моїм ІМХО (не залежно від знаку оцінки) є підарасом, в гіршому розумінні цього слова.
  
бачу спробу Пєдді спровокувати когось на бан ..
 
Безплідну й безнадійну )))
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(11/24)

14.10.2015 09:40:59
ОПРСТ 14.10.2015 09:37:51
Stranger 14.10.2015 08:49:17
Там НЕТ и НЕ МОЖЕТ БЫТЬ упоминания о вине Украины
Если не считать это обвинением : "Совет также отметил, что Украина должна была  закрыть свое воздушное пространство для гражданских самолетов.". На мой взгляд, это именно обвинение, притом справедливое. Других виновных названо не было. На сегодня ситуация такова : один виновный (да, не главный, но виновный)  найден и назван, остальных ищут.
  
товарісчі із Ольгино УЖЕ получили методички  с новими "вводними" ,как"навести тень на плетень"..  ))
 
віноват не тот ,кто сбіл -А тот ,кто не предупреділ  того,кого сбілі......
Не згоден Згоден  Підтримка: 58%(11/19)

14.10.2015 09:41:33
Сторонній 14.10.2015 07:07:04
Не вступайте в жодну полеміку, ні за, ні проти, не плюсуйте і не мінусуйте такого мудака,  як Брюс і Moдус.
Цілком згоден! Ця гідота, брусок гівна не варта нашої уваги!
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(17/27)

14.10.2015 09:43:14
Stranger 14.10.2015 08:49:17
В отличие от некоторых скотообразных и быдлячих посетителей Дурдома?
Може ви не зорієнтувались на сайті, але сюди заходять нормальні відвідувачі які здатні розуміти прочитане та не сказане відкрито і заховане між рядками тексту.
 
Є, звичайно. одне відділення служивих ланєцький і тузіків. Але ж як без них, вони вимушені доносити правильну лінію партії КПСС. Все порівнюється на відносності розумінь.
 
Можна просто донести свою думку та своє заперечення на чиюсь думку без характеристики тих, кого хочете просвітити своїми поглядами.
Востаннє редаговано dobryj51 14.10.2015 11:20:48
Не згоден Згоден  Підтримка: 69%(20/29)

14.10.2015 09:44:57
І нащо була та ціла експертна комісія? Що вона дала? Хіба вказала на можливість подання судових позовів проти Украіни. І ще раз нагадую для пецканутих. Дякуючи нашому МЗС і лічно Петру Олексійовичу весь світ сприймає наше АТО не як боротьбу з тероризмом, не як агресію Росії, а як громадянську війну.
 
 
Тобто все що в юридичних межах Украіни відбувається - належить до іі юрисдикції і відповідальності.

 
ААА!А!А!А!!
 
ФСЬО ПРОПАЛО !!!
 
НАС СЛІЛІ!!
 
ПЄЦЯ ЗРАДНИК !!
 
УКРАЇНА ВО ФСЬОМ ВИННА !!!
 

pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(15/27)

1 2 3 4 5 ... 6   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login