для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Моє місто

Пара слів... Читати повністю

© @ндрійко [19.09.2015] | Рейтинг: 43.4/39 | Переглядів: 4672

2 3 4 5 43.4/39




Коментарі

1 2   »
22.09.2015 22:07:42
Дмитрий Филатов 22.09.2015 01:06:58
надо такой же рассказ и про Днепр
ExcellentlyЛупайте сю скалу©
Дмитрий Филатов 22.09.2015 01:12:48
Гарна підбіркаExcellently
Але шо то за НЛО на третій фотці знизу?shok
Востаннє редаговано @ндрійко 22.09.2015 22:09:10
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

22.09.2015 01:12:48
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

22.09.2015 01:06:58
5респект...целое ессе, дисертацияsmile3Excellently надо такой же рассказ и про Днепр (Січеслав не Катеринослав!)I thinkYes
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

21.09.2015 21:33:51
5 Давай ще!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.09.2015 21:45:03
dobryj5 20.09.2015 11:50:45
Розподіл доходів між державним бюджетом і місцевими бюджетами закладений у БЮДЖЕТНОМУ кодексі і щорічно уточнюється у ЗУ "Про державний бюджет". І

Это для продления жизни всяких косатых и лысых? 278385
 
Нет.
Мы пойдем другим путем! Конституционным!
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

20.09.2015 16:59:48
Dmitro Maximik 20.09.2015 15:10:48
Якби не Дніпро з його островами, то ми б у Дніпрі давно задихнулись від відсутності зелені.
Dmitro Maximik 20.09.2015 15:10:48
то ви не бачили вокзальну площу Дніпра!
Шкода, та в Дніпрі не бувавpardon
Dmitro Maximik 20.09.2015 15:10:48
Доречі досить зелене
Все пізнається в порівнянніYes
В принципі, як для степової зони, Кіровоград дійсно досить зелений.
Проте дерева сохнуть, а будь-які спроби висадити нові наражаються на вандалізм. Як ви точно сказали:
Dmitro Maximik 20.09.2015 15:10:48
Українські кулики особливі, вони своє болото хаять, а не вихваляють.
Крім того, в нас якийсь казахський вумнік за совдепії насіяв тополь і поїхав, а у нас щовесни тепер снєгопад-снєгопад. Як наслідок дихати нема чим, алергіків з кожним роком все більше, вулиці пухнасті.
От вам і зелене містоpardon
Dmitro Maximik 20.09.2015 15:10:48
Зі святом Вас, і Ваше місто.
Дякуюdrinks
Востаннє редаговано @ндрійко 20.09.2015 17:00:10
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

20.09.2015 15:10:48
Українські кулики особливі, вони своє болото хаять, а не вихваляють.
@ндрійко 20.09.2015 00:05:15
@ндрійко
У вас чудове, затишне провінційне місто. Доречі досить зелене, то ви не звертали уваги на промислові міста України. Якби не Дніпро з його островами, то ми б у Дніпрі давно задихнулись від відсутності зелені.
Щодо Інгула, то срср ставив на меті знищити всі несудохідні ріки, ваша біда - загальноураїнська.
Наприклад, у Павлограді (батьківщина) окрім Вовчої і Самари (поруч) ще текли такі малі ріки: Кочерга, Гніздка, Мийка, Чайка і безліч озер. Наразі залишилась лише проблема підтоплення міста.
Архітектура на базарній площі Кіровограда, то ви не бачили вокзальну площу Дніпра!
Про градоначальників все написав Салтиков-Щедрін.
 
Зі святом Вас, і Ваше місто.Pie
 
5
Востаннє редаговано Dmitro Maximik 20.09.2015 15:12:10
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

20.09.2015 12:02:56
ланецкий 19.09.2015 23:30:35
Ты , Ланецкий, дурак  редкий...... хоть и понтуешься  здесь, ножками  в воздухе  суча  в виртуальном  оргазме, типа, подловил.... Скучно  мне , конечно,  это делать, но придется объяснить товарищу : я, дражайший,  имела ввиду  вернуть  городу  дореволюционное  имя - Елисаветград. Причем, так прямо  и написала ДОЛЖНО  БЫТЬ ДОРЕВОЛЮЦИОННОЕ ИМЯ. Красиво, соответсвует историческим  реалиям, и  господин  Сергей Миронович Киров, опять же, не будет  оставлять  свой  светлый  след  в веках, так как  был  сообщником  Ленина  и  участником самого  глобального  преступления в мире...А если ты, Ланецкий, чего-то не догоняешь в силу  тугодумия, или  бухаешь  много, белку  ловя  - досчитай до ста, а потом перди.
Востаннє редаговано Stella Ford 20.09.2015 12:13:20
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

20.09.2015 11:50:45
ланецкий 20.09.2015 11:36:07
Правильно. Теперь нужно принять изменения в Конституцию о децентрализации и сделать доходную часть местных бюджетов независимой.
Конституція тут ні до чого. Розподіл доходів між державним бюджетом і місцевими бюджетами закладений у БЮДЖЕТНОМУ кодексі і щорічно уточнюється у ЗУ "Про державний бюджет". І тут ПРОСТО ТРЕБА змінити розподіл дохідних джерел бюджетів на користь місцевих. Все просто робиться, коли хотіти зробити ДОБРЕ.
 
Але тоді місцеві органи влади будуть НЕЗАЛЕЖНІ від центру. А так місцева влада постійно ПРОСИТЬ - дай субвенцію, дай дотацію. А хто просить - той платить.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

20.09.2015 11:36:07
dobryj5 20.09.2015 11:28:33
Виявляється, що за січень-серпень із державного бюджету до місцевих бюджетів вже передано 101,8 млрд грн, в т.ч. тільки за серпень - 10,4 млрд грн.

А я о чем говорил.
 
dobryj5 20.09.2015 11:28:33
Ось так і можемо вивести СТЕПІНЬ САМОСТІЙНОСТІ (63,7/ 165,5) - 38 %.

Правильно. Теперь нужно принять изменения в Конституцию о децентрализации и сделать доходную часть местных бюджетов независимой.
 
Вот в чем задача текущего момента.
 
Вот видишь, ты сам разобрался с тем, что
а) центральный бюджет значительно улучших финансирование местных расходов
б) это улучшение еще недостаточно.
 
Но мы с Пецей и Сеней об этом подумали еще год назад и сделали максимум возможного. Теперь дело за ВР.
Востаннє редаговано ланецкий 20.09.2015 11:37:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

20.09.2015 11:28:33
Ланєцький, ось я знайшов ще дуже цікаві показники виконання бюджетів. Виявляється, що за січень-серпень із державного бюджету до місцевих бюджетів вже передано 101,8 млрд грн, в т.ч. тільки за серпень - 10,4 млрд грн. Можна прикинути на скільки є самостійними місцеві бюджети за своїми зобов'язаннями, коли такі суми концентруються у державному бюджеті, а потім передаються на місця.
 
Ось можна вибрати із попереднього поста доходи місцевих бюджетів (різниця доходів зведеного бюджету і державного) 63,7 млрд грн (за 7 місяців) та трансферти 101,8 млрд грн (правда, за 8 місяців). Ось так і можемо вивести СТЕПІНЬ САМОСТІЙНОСТІ (63,7/ 165,5) - 38 % (із поправкою на один місяць (63,7/7 : 165,5/8) = 9,1/20,7 = 43,9 %).
Востаннє редаговано dobryj51 20.09.2015 11:32:44
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

20.09.2015 11:02:34
І ще трохи про Кіровоград
 
От прочитав учора статєйку на нашому місцевому сайті.
 
От їй-богу, не розумію, коли такі писаки кричать, що місту потрібна нова українська назва, а потім ображаються, що "Порох ґвалтує Конституцію". Яка тобі різниця, що він робить з тією Конституцією, якщо ти перед тим, як писати свій висер, навіть не подумав почитати Закон про географічні назви?I do not know
Востаннє редаговано @ндрійко 20.09.2015 11:31:56
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

20.09.2015 10:55:15
ланецкий 20.09.2015 09:58:49
В этом году доходы местных бюджетов увеличаться на 60% относительно прошлогодних показателе.
Это и есть децентрализация. Бюджетная.
А в следующем году - еще на 40%.
Ось поки Ланєцький не чіпає економіки, то можна і його пости читати. Як тільки влізе в економіку, то все настає кінець світу. Ланєцький, звідки черпаєш такі відсотки? Кого ти слухаєш? Тузіка? Ну, відкрий сайт МФ, подивися на показники і не треба буде видумувати нічого із васюків-яценюків.
 
Для підтвердження заперечення я наведу показники за січень-липень 2015 р. Отже, Ланєцький дивись за вказівним пальцем:
- доходи зведеного бюджету склали - 351,6 млрд грн або більше на 95,8 млрд грн за 2014 р. (або на 37,5 %)
- доходи державного бюджету - 287,9 млрд грн або на 88,9 млрд грн бідьше 2014 р. (або на 44,6 %)
різниця зведеного і державного бюджету становить - 63,7 млрд грн.
- видатки зведеного бюджету склали - 335,3 млрд грн або на 52,8 млрд грн більше за 2014 р.(або на 18,7 %)
- видатки державного бюджету склали - 289,4 млрд грн або більше на 58,8 млрд грн 2014 р.(або на 25,5 %)
різниця - 45,9 млрд грн або МЕНШЕ на 6 млрд грн за 2014 р.
 
Ланєцький ти розберешся із даними показниками виконання бюджетів. Тут треба розуміти що видатки державного бюджету передбачають частину видатків місцевих бюджетів.
А в минулому році доходи місцевих бюджетів склали - 101,1 млрд грн, а видатки - 225,6 млрд грн. Різниця тут - трансферти із державного бюджету.
Востаннє редаговано dobryj51 20.09.2015 11:10:24
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

20.09.2015 10:38:48
Ukrop 20.09.2015 04:00:32
Ланецький тут у своїх коментах діло каже.
Yes
TVOREC 20.09.2015 09:24:20
Дідусь від Юлі такий хороший.
Та по барабану від Сєні він, від Пєті чи від Юлі. Головне, що дороги асфальтуються, будинки ремонтуються, а на пішохідній вулиці не їздять машини.
Востаннє редаговано @ндрійко 20.09.2015 10:53:42
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

20.09.2015 09:58:49
TVOREC 20.09.2015 09:24:20
Тузіки Вас, авторе, порвуть як грєлку

Наоборот!!!
Это же наш с Пецей и Сеней план!
В этом году доходы местных бюджетов увеличатся на 60% относительно прошлогодних показателе.
Это и есть децентрализация. Бюджетная.
А в следующем году - еще на 40%.
 
Одновременно с этим, ВР станет распиливать всего 20% от того, что пилил раньше.
Из-за чего же такая истерика среди депутатов по поводу децентрализации!
Востаннє редаговано ланецкий 20.09.2015 10:52:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(3/7)

20.09.2015 09:24:20
І таки 5 Але одна нєдоработочка: наше місто досі живе без міського голови, обов'язки якого зараз виконує старенький пенсіонер-БЮТівець Марковський. Тим не менш, зараз по всьому місту проходить ремонт доріг, на пішохідних вулицях відносно нещодавно встановлені обмежувачі руху машин (бо забодали паркуватися на пішохідній вулиці), реставруються старі будівлі.
Може, й не треба нам того мера?..
Дідусь від Юлі такий хороший. А як же Петя? biggrin Тузіки Вас, авторе, порвуть як грєлку. А взагалі то, МАЛАДЄЦА!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

20.09.2015 09:00:13
спасибо. 5. имхо отличное.  душой написано.
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

20.09.2015 08:13:15
5сподобалось
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

20.09.2015 05:53:26
Браво! 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

20.09.2015 04:00:32
Андрійку 5
Щире і небайдуже оповідання про ріднй край. Нам усім, де б ми не жили, цього не вистачає.
Ланецький тут у своїх коментах діло каже. Хоч у нього літери й випадають при стукотінні по клаві, слухай його.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

1 2   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login