для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

Кличко і маргінали


Кличко і маргінали
«Я не знаю зачем и кому это нужно…» - співав колись Олександр Вертинський. Цей, написаний в 1917 році, текст стосувався молодих юнкерів, яких кинули на боротьбу з навалою більшовиків. Але нині їх легко можна припасувати до більш банальних речей. А власне, до виборчої кампанії мера Києва Віталія Кличка, яку йому вперто нав’язують політтехнологи від «партії-блоку».
От навіщо київському міському голові козиряти соціальним хлібом, «картками киянина», безкоштовним проїздом для столичних пенсіонерів та «збереженим розміром квартплати»? Останнє твердження доволі сумнівне, бо з того, що входить у поняття «комунальні платежі» не змінилися лише розцінки на утримання прибудинкових територій та прибирання у під’їздах… Ну й іще на утримання табличок із зазначенням назви вулиці й номера будинку. Все інше зросло у кілька разів. Тобто, наш мер пишається тим, що на тлі подорожчання холодної і гарячої води, водовідведення, опалення він так і не підвищив зарплатню двірникам!?. Як на мене, «досягнення» більш, ніж сумнівне.
Свого часу Леонід Черновецький, той що «Льоні Космос», теж пишався «соціальним хлібом», «безкоштовним проїздом для пенсіонерів» і «карткою киянина». І це йому у 2008 році допомогло на позачергових виборах здолати того ж Кличка та Турчинова на примітивному «розводі» пенсіонерів та бюджетників. Виходить, Віталій Кличко, якого у 2006 і 2008 роках сприймали як альтернативу «Космосу», як людину, спроможну перетворити Київ на справжню європейську столицю, сам перетворюється на «космонавта», готового забути про обіцянки заради голосів київських маргіналів?
От, скажімо, що заважало Віталієві за 15 місяців перебування на посаді мера зробити хоча б кілька кроків, які б давали підстави говорити, що Київ в перспективі може стати одним з туристичних і ділових центрів Європи? Що заважало мерові переглянути договори оренди з усякими конторками «Роги та копита», що окупували центр столиці, та на пільгових умовах, але через конкурс, розподілити ці площі між підприємцями, готовими відкрити якісні та доступні (у ціновому плані) об’єкти громадського харчування, крамниці сувенірів тощо?
Це соромно визнавати, але в плані «європейськості» Київ уже безнадійно програє не тільки Львову та Одесі, а й, напевно, Дніпропетровську та «Гепограду» (нехай вибачать мене харків’яни). Чи може наш мер вважає, що ознакою європейської столиці мають бути чисельні офіси туристичних фірм, яким за щастя зловити  з десяток (а то й менше) клієнтів на отримання Шенгенської візи, нотаріальні контори та різні «бюро перекладів»? Розчарую! Такі об’єкти скоріше надають столиці «неповторного шарму» якогось райцентру, де більшість населення лише думає про те, як виїхати за кордон і не повернутися…
Не хочеться все ж вірити, що наш мер, опинившись в обіймах «молодої команди» Черновецького, і сам деградує разом із нею. Може нашого Віталика просто вирішили «підставити», а вже навесні, коли у Києві таки відбудуться вибори, проти нього ця «шобла» виставить свого кандидата із зовсім іншими, адекватними іміджу європейської столиці, тезами? В такому разі хотілось би порадити панові Кличку одне: вірити своїм очам, а не байкам чужих політтехнологів…  
© Oleh Olenyuk [11.09.2015] | Переглядів: 2916

2 3 4 5
 Рейтинг: 40.7/29

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook