для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Вооруженные силы должны быть едины

Вооруженные силы должны быть едины
Пока "наши побратимы из ПС" воюют в составе добровольческих батальйонов, для которых законодательством Украины не предусмотрено никакого правового статуса, они находятся в опасности. В опасности не той, которая бывает НА войне. А в той, которая возможна ПОСЛЕ войны. Им крайне срочно нужно решать вопрос с правовым статусом. Самым правильным было бы войти в состав ВСУ. Мне кажется, что возможно существование батальйона (или чего угодно) с названием "Правый сектор", как есть БТрО "Айдар".
У государства - и только у него, если мы хотим порядка - есть монополия на вооруженные силы. А у ДУК ПС нет права на войну, как бы ему этого не хотелось. До тех пор, пока они не являются формальным подразделением ВСУ или Нацгвардии.
"У липні 2014 року Правим сектором було ініційовано створення добровольчого воєнізованого формування з метою захисту територіальної цілісності та національної незалежності України. Добровольчий український корпус (ДУК) наразі не є офіційним підрозділом силових відомств та використовує трофейну зброю, здобуту в зоні проведення АТО."
К сожалению, даже не смотря на всю атрибутику, это означает, что все бойцы ДУК ПС - гражданские лица, которые, взяв в руки оружие, потеряли защиту. А особое отношение, как комбатанты - не обрели. А значит, если кто-то из них, как Савченко, окажется в РФ, то его будут судить за убийство. У него нет права на войну. И даже в Украине им грозит опасность быть привлеченными к ответственности - даже за геройскую защиту аэропорта, Песок или Мариуполя. Так говорит Закон. В т.ч. Женевские конвенции (Третья ЖК - о статусе военнопленного, где определен статус комбатанта; Четвертая - о гражданских лицах) и Дополнительные протоколы к ним.
Нужно решать вопрос и обеспечить ребятам защиту. И это ответственность руководителей ПС.

© Lidiya Kuzmenko [26.03.2015] | Рейтинг: 40.0/29 | Переглядів: 1414

2 3 4 5 40.0/29




Коментарі

1 2 3 4   »
26.03.2015 10:57:51
Аби я був УКРАЇНСЬКИМ Президентом, я б сказав так:
Хлопці, формуємо окремий військовий гвардійський підрозділ (можливо в складі ЗСУ) повністю із ваших, від комбрига до обозника. Хто навоювався, чи не схоче по іншим причинам, ось вам компанія по "ротації" в МНС, хто, як не ви, найкраще розуміється на надзвичайних ситуаціях, займайте посади від міністра/міністерських до обласних, районних очільників.....Уклін вам, зрозумійте і пробачте.
  
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(13/16)

26.03.2015 10:57:58
Нужно решать вопрос и обеспечить ребятам защиту. И это ответственность руководителей ПС.
  взагалі-то питання у не такій вже і дальній перспективі..
 
чого хочуть "спонсори " ПС.
 
Якщо захищати УКраїну -то немає проблем навіть цілим ПС увійти у ЗС..
 
А якщо планують  бути "силовим фактором" на майбутньому Майдані ,то це ІНШЕ -тоді  ПС можливо варто  "саморозпуститись " (з метою збереження структури) і якось "просочитись" поближче до Києва..pardon
 
Ялише розглядаю ймовірності.. НІЯКОГО ЗАКЛИКУ ДО ДІЙ ! )
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(5/9)

26.03.2015 11:00:35
А Коорчинський? НЕ чув щоб його батальйон СВЯТОЇ  МАРІЇ здається (цифра різна з різних джерел від 68 людей до 200) теж наче нікуди не увійшов.
А от батальйон ОУН вже з березня ДШБ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(5/10)

26.03.2015 11:00:37
Дюма 26.03.2015 10:57:51
Аби я був УКРАЇНСЬКИМ Президентом, я б сказав так:
Хлопці, формуємо окремий військовий гвардійський підрозділ (можливо в складі ЗСУ) повністю із ваших, від комбрига до обозника.
  Порошенко ХОДИТЬ під ЗАГРОЗОЮ.
Наступного Майдану.
 
тому він не погодиться на існування НЕПІДКОНТРОЛЬНОГО ПС  зі зБроєю.
НАвіть у Складі ЗС.
 
ПОвертаємось до запитання.
 
Хто КЕРУЄ ПС?
ЯРОШ?
 
ЙОГО надМЕТА?
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

26.03.2015 11:01:38
Слово 26.03.2015 11:00:35
А Коорчинський? НЕ чув щоб його батальйон СВЯТОЇ  МАРІЇ здається (цифра різна з різних джерел від 68 людей до 200) теж наче нікуди не увійшов.
не може підрозділ,контрольований ФСБ ,входити у склад ЗС України !pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

26.03.2015 11:02:47
Дюма 26.03.2015 10:57:51
Аби я був УКРАЇНСЬКИМ Президентом, я б сказав так:
Е хлопче ДУК ПС вже давно різні варіанти пропонувались. НЕ хочуть.
 

А от з Донбасом цікавіше. Там є Донбас в МВС (колишній Семенченко) і є кажуть в ЗСУ колишній замкомбата Семенченко здається, але точно не певен. Тих батальйонів вже стільки що важко розібратись отак одразу.............
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

26.03.2015 11:04:13
Pavlotex 26.03.2015 11:01:38
не може підрозділ,контрольований ФСБ ,входити у склад ЗС України !
Та ні. Корчинський під контролем лише власної пихи та значущості. Ну і тиску власної кищені. Звідси всі оті манівці між Хуйлом-Дугіним, Медведчуком-Кучмою, та нашою народною українською справою.
Але чисельність в нього тягне лише максимум на окрему РОТУ в складі чогось.
Востаннє редаговано Слово 26.03.2015 11:04:39
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

26.03.2015 11:05:32
Pavlotex 26.03.2015 11:00:37
ПОвертаємось до запитання.
 
Хто КЕРУЄ ПС?
ЯРОШ?
 
ЙОГО надМЕТА?
Ну йому наче Пєца пропонував стати радником в ГШ. pardon
Мета певно очолити ГШ? biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(4/8)

26.03.2015 11:05:40
Pavlotex 26.03.2015 11:00:37
Порошенко ХОДИТЬ під ЗАГРОЗОЮ.
Наступного Майдану.

Я ж наголосив - УКРАЇНСЬКИМ. Такі загрози можуть хвилювати тільки смотрящого по Україні від меркепутів (від ООН, від ОБСЄ, від світової олігархії - потрібне підставити).  
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

26.03.2015 11:19:37
Pavlotex 26.03.2015 11:00:37
Хто КЕРУЄ ПС?
ЯРОШ?
Щось після запрошення до ГШ його не чути.. ac
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

st

st
26.03.2015 11:28:27
...И даже в Украине им грозит опасность быть привлеченными к ответственности - даже за геройскую защиту аэропорта, Песок или Мариуполя. Так говорит Закон....
 
------ вихід колони бандитів із Слов*янська, Іловайський та Дебальцевський котли, ДАП, мінські заборони захищатися від обстрілів - це все згідно "закону"? Це - відповідальність керівництва ДУКу, ПС, ОУН та іншіх добровольців та ВСУ?  
 
Авторе, ви з дуба рухнули?
І до чого сарказм та "лапки" в першому реченні Вашого допису?
 
Не раджу повторювати таке лайно в очі живим добровольцям та бійцям ВСУ, хто повернувся з пекла "під єдиним керівництвом".
Розірвуть, і правильно зроблять. Ці люди відповідальні за долю країни.
А за ваш "закон" (і його зміни) відповідальні  Порошенки, що призначили Гелетеїв, Муженок та інших потвор задля захисту своєї дупи.  
Для того люди обирали цю владу?
 
2++.
  
Востаннє редаговано st 26.03.2015 11:30:57
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(9/16)

26.03.2015 11:38:23
Слово 26.03.2015 11:05:32
радником в ГШ.

навіть депутатство більше "котується" ,ніж "радник".. Devil
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

26.03.2015 11:42:51
st 26.03.2015 11:28:27

------ вихід колони бандитів із Слов*янська, Іловайський та Дебальцевський котли, ДАП, мінські заборони захищатися від обстрілів - це все згідно "закону"? Це - відповідальність керівництва ДУКу, ПС, ОУН та іншіх добровольців та ВСУ?  
 
Авторе, ви з дуба рухнули?
І до чого сарказм та "лапки" в першому реченні Вашого допису?
 
Не раджу повторювати таке лайно в очі живим добровольцям та бійцям ВСУ, хто повернувся з пекла "під єдиним керівництвом".
  нехай бійці Ато  створюють партію (або беруть під свій контроль одну з партій) ,і беруть Владу.
 
При теперішньому рівні довіри до ЗС(більшому.ніж до церкви)
Не здатні ?
НУ ТО ДО Кого претензії !?
(апропо,пам"ятає те ще,як Юлєчка ЗАБЛОКУВАЛА дану ініціативу перед парламентськими виборами у ВУЗЬКОПАРТІЙНОМУ інтересі -не давши можливість голосувати бійцям АТО?)
 
Обурені  на "котли" бійці АТО не знають як !?
 
ну то можу  пояснити.. дуже конкретно,за пунктами.. Devil
Не згоден Згоден  Підтримка: 44%(4/9)

26.03.2015 11:46:36
Дюма 26.03.2015 11:05:40
Такі загрози можуть хвилювати тільки смотрящого по Україні від меркепутів (від ООН, від ОБСЄ, від світової олігархії - потрібне підставити).  
У ДАЛЬНІЙ ПЕРСПЕКТИВІ (ЗНИЩЕННЯ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ) ,ВСЕ РОБИТЬСЯ НІБИ ПРАВИЛЬНО..
 
так,Україна за це платить КРОВ"Ю ГЕРОЇВ,а не Європа..
 
але вибачте,прихильники оголошення Війни Росії..
Якщо ваша точка зору переможе,то  кількість загиблих збільшиться на порядок -два..ВІДРАЗУ.
особливо серед мирного населення.
 
ВИ САМЕ ЦЬОГО ХОЧЕТЕ?
А УКраїна теж !?
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(3/6)

26.03.2015 11:58:37
И это ответственность руководителей ПС.

кремлеботы придумали новую фишку выступать правозащитниками от ПС. Вот когда вас ПС наймет для этой деятельности вот тогда и будете выступать, а набивание  в правозащитники, когда вас не приглашали вызывает удивление и вопрос с какой целью так называемые правозащитники это делат? У ПС есть руководство есть свои юристы!
Востаннє редаговано Bruce 26.03.2015 12:01:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 27%(3/11)

26.03.2015 12:00:04
5
Як завжди розумно і доказово.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(5/10)

26.03.2015 12:16:41
st 26.03.2015 11:28:27
Авторе, ви з дуба рухнули?
І до чого сарказм та "лапки" в першому реченні Вашого допису?
Це цитата із посиланням на джерело. Жодного сарказму.
Я просто не маю права називати ПС своїми побратимами, бо не знаю жодної людини звідти
 
st 26.03.2015 11:28:27
А за ваш "закон" (і його зміни) відповідальні  Порошенки, що призначили Гелетеїв, Муженок та інших потвор задля захисту своєї дупи.

Закон в моєму дописі - не лише Закон України. А міжнародне право в першу чергу.
 
st 26.03.2015 11:28:27
Не раджу повторювати таке лайно в очі живим добровольцям та бійцям ВСУ, хто повернувся з пекла "під єдиним керівництвом".
Я відповідаю за свої слова. Якщо мені випаде честі спілкуватися з цими людьми, то я спробую пояснити лише ПРАВОВИЙ бік питання.
 
Вас щось сильно зачіпило в цьому дописі. Це ВАША проблема. Однак, висловлювалася я виключно з позиції права.
Не згоден Згоден  Підтримка: 70%(7/10)

26.03.2015 12:18:43
Bruce 26.03.2015 11:58:37
У ПС есть руководство есть свои юристы!

Я за них счастлива. Похоже, они читают дурдом
 
Добровольчий український корпус "Правий сектор" може увійти у склад Збройних сил лише цілим окремим підрозділом, а в Нацгвардію точно не вступатиме.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

26.03.2015 12:58:20
st 26.03.2015 11:28:27
26.03.2015 11:28:27
А ти ригівсько-рашистськійочіпок все істерики продовжуєш? biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(3/9)

26.03.2015 12:58:53
Новенький 26.03.2015 11:19:37
Щось після запрошення до ГШ його не чути..
Так він же поранений ще.
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

1 2 3 4   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login