Сьогодні критика Президента в Україні, як ніколи, набрала специфічних рис. Як критики, так і прихильники Порошенка, одні одних називають ворогами України, агентами Кремля, троллями, ботами і т.п. При цьому кожна із сторін має для цього певні аргументи.
АРГУМЕНТИ ПРИХИЛЬНИКІВ ПОРОШЕНКА.
Третій Майдан - це один із сценаріїв Кремля для того, щоб розхитати і роз’єднати українське суспільство з допомогою критики влади. Також і критика військових і головнокомандуючого в умовах війни є провокаціями, які на руку внутрішнім і зовнішнім ворогам.
Чи має така позиція логічні підстави? Авжеж! Тому що серед критиків Президента є такі, яким байдуже наслідки. Їх не цікавить, - чи буде достойна ПРОХІДНА альтернатива зміщеному з поста Президенту, чи буде цей процес легітимним, як цим скористається Росія і т.п. Для прикладу наведу крилату цитату великого
хвілософа сучасності, дурдомівця ОБашти:
Якби все українське суспільство озброїлось цим гаслом генія стратегії і тактики, то Володимир Володимирович напевно пісяв би від радості. Ми вже на гіркому досвіді пересвідчились, як Росія в таких випадках підло і підступно користається нелегітимністю влади. Тому третій майдан для ВВП був би зручною і бажаною ситуацією.
***
АРГУМЕНТИ ПРОТИВНИКІВ ПОРОШЕНКА.
Заборона критики влади є зручною ширмою для зловживань і безкарності. Цим можна прикрити і відверту брехню влади, і корупцію, і бездарне військове командування, і порушення свободи слова, і багато іншого. Чи має така позиція логічні підстави? Авжеж! Ось, приміром, нещодавно великий фахівець у питаннях перебіжок з партії у партію (партія регіонів-соцпартія-ФронтЗмін-Батьківщина-Народний Фронт) Костянтин Матейченко, придумав Законопроект під назвою «Закон України «Про внесення змін до Кримінального кодексу України (щодо захисту та збереження авторитету держави)», в якому запропонував карати «критиків влади» виправними роботами на строк до двох років, арештом до 6 місяців або позбавленням волі на строк до трьох років. Критику влади цей спортсмен-перебіжчик назвав : «суспільно небезпечні протиправні діяння, що посягають на авторитет України, наруга, осквернення чи інші дії, спрямовані на підрив авторитету органів державної влади, що в подальшому може тягнути за собою порушення соціальних норм й державного ладу» і т.д.
Ця маячня – у кращих традиціях законів 16 січня! Це є один з прикладів, коли до законодавчої ініціативи беруться невігласи. Матейченко може бути прекрасним командиром батальйону, однак це ще не значить, що прекрасним політиком-законодавцем, але справа не у цьому, а у тому, що заборона критики має небезпечні тенденції.
То що ж робити з тією критикою? Імхо, повинні бути якісь розумні межі. Перша умова – зміна влади, якщо вже таке питання постане нагально, повинна бути легітимною. Я припускаю навіть протестні виступи, але не майдан, якого чекають у кремлі. Влада зі свого боку повинна старатися не давати приводів для критики. В інакшому разі негативні дії влади у всіх сферах приведуть до логічних поетапних протестних настроїв: спочатку суспільство буде очікувати позитивних змін, реформ і виконання обіцянок, потім почне задавати питання, потім почне критикувати. Якщо все і далі буде безрезультатно – народ почне обурюватися, влаштовувати акції протесту. Якщо це не допоможе – буде вимагати дострокових виборів, а якщо народу не залишать жодних варіантів – буде майдан. Тож панові Президенту варто над цим задуматись, адже при останньому варіанті можуть постраждати усі.
А от конструктивну критику, надіюсь, нікому не вдасться заборонити. Якщо, приміром, Петро Порошенко є відвертим брехуном і обіцяльником, і цьому є беззаперечні докази, то чому я про це повинна мовчати? Я при цьому не закликаю до жодних майданів і не роблю наклепів, лиш констатую факти. І якщо ці факти підривають авторитет влади чи самого Президента – то це їх, а не моя, проблема.
https://www.youtube.com/watch?v=m9LUpnil1UE
.
©
Даяна [11.03.2015] |
Переглядів: 3151