для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Особливості мобілізації.

Особливості мобілізації.
З початком мобілізації в Українському медіа просторі точаться "бої" за розуми потенційних призовників. З одного боку частина ЗМІ та державні інформаційні ресурси показують приклади добровольців, які самостійно вирішили йти захищати Батьківщину, а з іншого боку в соціальних мережах тролі розповсюджують відео та фото загиблих українських солдат, жорстоке поводження з ними бойовиків і т.д., аби пересічний хлопець/чоловік вирішив, що краще "пересидіти" війну десь в місці, де не стріляють.
Про те, кому вигідно зривати мобілізацію писати не буду, адже це очевидно. І всі "найблагіші" та "найоб'єктивніші" причини "чому не треба проводити мобілізацію" вважаю просто відмовками тих, хто з тих чи інших причин не хоче воювати. Зрештою, для нашої країни з усім її розмаїттям та історією це нормально.
Щодо державного заохочення, то тут як на мене влада спрацювала не надто ефективно. Аби "захопити" розум сучасного українця, йому потрібно пообіцяти не геройську славу, а більш практичні речі. І відповідно, аби схилити українця до того, щоби той не тікав від мобілізації варто лякати не тюрмою.
До прикладу, чому би не прийняти закон про те, що ті хто пройшов мобілізацію і АТО зможе першочергово отримати роботу в органах СБУ, прокуратури, міліції, держслужби і т.д.??? Ми ж маємо реформувати ці органи? Так, маємо. А хто, як не ті, що боронять нашу країну від загарбника, заслуговують на те, аби стати міліціонером, слідчим, чи прокурором? Звичайно, що навіть бійці мають проходити певний відбір, бо, будемо відвертими, не всі є "янголами" та відповідають необхідним навикам для подібних вакансій. Але як на мене, навіть якби прямо зараз взяти і звільнити усю прокуратуру країни і замінити її тими хто пройшов АТО, новий орган працював би ефективніше, ніж та кишеньковонабивальна організація, якою зараз є ГПУ.
Що стосується тих, хто тікає, то таким людям варто взагалі відмовити у будь-якій можливості займати посади в усіх державних органах, ба навіть балотуватися на виборчі посади. Більше того, створити базу у вільному доступі, аби кожен роботодавець міг подивитися чи кандидат, якого він наймає на роботу тікав від мобілізації, чи ні. Навіщо садити в тюрму і годувати декілька років здорового чоловіка, який може працювати на благо нашої економіки?
Чоловікові необхідно демонструвати його майбутнє - або через 5 років ти потенційний слідчий зі званням і високою зарплатнею, або ти той, кого на роботу візьмуть тільки у випадку, якщо інших варіантів не буде.
Жорстоко?
А як же інакше? Ми живемо в одній країні і її мають захищати не кучка добровольців, а всі чоловіки які здатні це робити. Це нормально для кожної цивілізованої країни.
При тому, що мобілізований - не означає, що завтра ти вже на передовій в Дебальцево. Якщо не хочеш стріляти, чи вбивати - просись в тил, де зможеш допомагати армії в іншій формі.
Це тільки ідея. Впевнений, якби над нею посиділа група толкових спеціалістів, то можна створити хорошу мотиваційну систему для тих, хто бере участь в АТО, та тих, хто не вважає за потрібне боронити власну державу.

© Michael623 [28.01.2015] | Рейтинг: 41.8/20 | Переглядів: 2018

2 3 4 5 41.8/20




Коментарі

1 2   »
28.01.2015 21:28:03
Украинским бойцам будет увеличено денежное обеспечение. Такое решение было принято сегодня на заседании Правительства.
 
Проект постановления был разработан Министерством обороны по инициативе Президента Украины Петра Порошенко сообщили Цензор.НЕТ в пресс-службе Минобороны.
 
Проектом постановления предусматривается выплачивать:
 
- в двохкратному размере - денежное обеспечение военнослужащим, которые принимают непосредственное участие в АТО, военных конфликтах;
 
- в троекратно размере - денежное обеспечение военнослужащим, которые принимают непосредственное участие в боевых действиях с момента объявления военного времени;
 
- 1000 гривен за каждые сутки непосредственного участия военнослужащего в боевых действиях.
 
- дополнительное вознаграждение за уничтожение военной техники противника. Так, за уничтожение автомобиля вознаграждение составляет - 10 минимальных заработных плат (12 тыс. грн.); танка - 40 минимальных заработных плат (48 тыс. грн.); реактивной системы залпового огня - 50 минимальных заработных плат (60 тыс. грн.); боевого самолета - 100 минимальных заработных плат (121 тыс. грн.).
 
Постановление вступает в силу со дня его официального опубликования. Источник: http://censor.net.ua/n322096
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(4/8)

28.01.2015 21:39:42
ланецкий 28.01.2015 21:28:03
ланецкий

це на період дії АТО. А що робити солдату після того як він повернеться? Я співпрацюю з центрами зайнятості та роботодавцями і знаю, що в першу чергу приймають людей, які мають досвід роботи. Куди подітися 100 000 чоловіків у яких останній досвід роботи буде - служив в АТО ??
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

28.01.2015 21:43:53
бегу в военкомат
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

28.01.2015 21:44:10
ланецкий 28.01.2015 23:28:03
за уничтожение автомобиля вознаграждение составляет - 10 минимальных заработных плат (12 тыс. грн.); танка - 40 минимальных заработных плат (48 тыс. грн.); реактивной системы залпового огня - 50 минимальных заработных плат (60 тыс. грн.); боевого самолета - 100 минимальных заработных плат (121 тыс. грн.).

Дайте мені ракету нарешті! ...і квиток туди і назад smile3
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

28.01.2015 21:47:30
Поставил 5, но эта фраза полная хуйня:
Ми живемо в одній країні і її мають захищати не кучка добровольців
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

28.01.2015 21:49:10
[email protected] 28.01.2015 21:43:53
бегу в военкомат
Быстрее. Скинешь позже скан печати в военике (правда возникают сомнения, шо он есть).
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

28.01.2015 21:58:31
Michael623 28.01.2015 21:39:42
Куди подітися 100 000 чоловіків у яких останній досвід роботи буде - служив в АТО ??

Уклоняться от мобилизации.
 
Всякий работодатель с удовольствием возьмет сотрудника, у которого "опыт последней работы" - "скрывался от мобилизации".
 
Востаннє редаговано ланецкий 28.01.2015 22:04:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 44%(4/9)

28.01.2015 22:24:59
- дополнительное вознаграждение за уничтожение военной техники противника. Так, за уничтожение автомобиля вознаграждение составляет - 10 минимальных заработных плат (12 тыс. грн.); танка - 40 минимальных заработных плат (48 тыс. грн.); реактивной системы залпового огня - 50 минимальных заработных плат (60 тыс. грн.); боевого самолета - 100 минимальных заработных плат (121 тыс. грн.).
пусть введут свободную продажу оружия, и им не хватит всех кредитов МВФ. Gangsterт.к. люди готовы защищать свою страну, убивать врага и РАЗУМНО рисковать своей шкурой. а идти под руководство тупорылых генерал и  прочей, которые будут их тупо сливать желающих мало.
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

28.01.2015 22:29:39
ланецкий 01/28/2015 21:58:31
Всякий работодатель с удовольствием возьмет сотрудника, у которого "опыт последней работы" - "скрывался от мобилизации".

Ланецкий шо ты куришь, сознайся..., на болезню это уже не похожеpardon278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

28.01.2015 22:31:22
Sumerky 28.01.2015 22:29:39
Ланецкий шо ты куришь, сознайся..., на болезню это уже не похоже

Т.е. Вы не согласны с моим утверждением, что дезертир - находка для работодателя? И  поэтому всякий дезертир имеет больше шансов получить работу, чем демобилизованный киборг?
 
Обоснуйте свой нетрадмционный взгляд!
Востаннє редаговано ланецкий 28.01.2015 22:38:01
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

28.01.2015 22:35:59
Жека
 
Жека
01/28/2015 21:49:10 эх детвора, КВЗРИУ-1974г, ВА ПВО СВ-1983г-ех жека-жекаt2443
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

28.01.2015 22:46:04
Що стосується тих, хто тікає, то таким людям варто взагалі відмовити у будь-якій можливості займати посади в усіх державних органах, ба навіть балотуватися на виборчі посади.
Excellently
Востаннє редаговано NewNeandertalien 28.01.2015 22:46:54
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

28.01.2015 22:53:30
Фундаментальная ошибка у автора о Порошенко:
 
Про-порошенковская пропаганда и тролли раздувают слухи о том, что все косят от мобилизации. См. опус Бирюкова - одного из видных пиар-артистов шоколадных.
Парадокасально, но такая же ситуация и по грантоед-медия и западной пропаганде: радио Свобода делает передачи с тем львовским гандоном (Коцуба??), который сделал видео: "Слава Украине, но лучше отсижу в тюрьме, чем пойду в армию".
По рыго-анальным каналам, а также у более глубоко внедренного Кучмы-Пинчука на ICTV: круглосуточно репоратажи о добровольцах-инвалидах.
 
Петя с Муженко организуют котел в Дебальцево. Но задача у Путлера, согласно пропаганде (швейцарские журналисто-бляди-педофилы, которые всегда оглашают точные намерения Путлера) - атака на Мариуполь и коридор в Крым. Я думаю будут две решены задачи - военные РФ - в Крым, а котел будут удерживать сепарней.
 
После котла и коридора Петя хочет капитулировать. Его заявления о "всесильной армии РФ" сегодня - подготовка быдляка к капитуляции. Однако Путин пойдет дальше. Порошенко - главный стимул на сегодня для продолжения агрессии РФ.
Востаннє редаговано NewNeandertalien 29.01.2015 01:09:12
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(5/8)

28.01.2015 22:54:52
[email protected] 28.01.2015 22:35:59
эх детвора, КВЗРИУ-1974г, ВА ПВО СВ-1983г-ех жека-жека
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

SIM

SIM
29.01.2015 05:37:52
Хорошие законы принимать полезно. Но еще полезнее их выполнять. Вопрос общий - ДОВЕРИЕ К ВЛАСТИ.  Сколько бойцов на передовой и сколько раненых-убитых еще не получили статус участников АТО? А теперь логичный вопрос от "тролля": если такая хня во время войны с теми, кто сейчас необходим этому гребаному государству - то что будет с ветеранами после войны? Отбросы. Так говорить низя? А делать можно!? Тузки, вперед объяснять временные трудности фуфлыжников и угрожать.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

29.01.2015 08:20:55
Жека 28.01.2015 21:47:30
Поставил 5, но эта фраза полная хуйня:
Ми живемо в одній країні і її мають захищати не кучка добровольців

це Образно, в жодному разі не для того аби образити добровольців.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

29.01.2015 08:56:07
NewNeandertalien 01/28/2015 22:53:30
Порошенко - главный стимул на сегодня для продолжения агрессии РФ.

6+25 дупутатов, за которых несет ответственность лично Порошенко, не считают Россию агрессором.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

29.01.2015 09:22:44
лучший мотиватор призыва - это сынки депутатов (президентов) на передовой -  в Песка, Дебальцево и Авдеевке
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

29.01.2015 10:44:03
Сліпий Пью 29.01.2015 09:22:44
лучший мотиватор призыва - это сынки депутатов (президентов) на передовой -  в Песка, Дебальцево и Авдеевке
Это же Украина. Тут такого никогда со времен независимости не было и не будет, потому что тут кто богатый тот и прав. А кто небогат тот если понадобится - жертва и для милиции и для судов и для чиновников.
Рассчитывать на то что богатіі вдруг станут как все ноль толку.
Ну хотя бы с новой майдановской властью не чувствуешь себя таким незащищенным как во времена Яныка.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

29.01.2015 11:34:07
Michael623 01/28/2015 21:39:42
це на період дії АТО. А що робити солдату після того як він повернеться? Я співпрацюю з центрами зайнятості та роботодавцями і знаю, що в першу чергу приймають людей, які мають досвід роботи. Куди подітися 100 000 чоловіків у яких останній досвід роботи буде - служив в АТО ??
Работаешь в центре занятости и настолько некомпетентен?
Пора занЯться и центрами занятости видимо!
Так что, как видишь, у солдат пришедших с АТО уже есть работа.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login