для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

Машини-фантоми в країні беззаконня


Машини-фантоми в країні беззаконня
Балотуючись на виборах 2004 року, Віктор Ющенко озброївся простим і зрозумілим виборчим гаслом – "Закон один для всіх". Через п’ять років, коли настає час звітувати, вчинки говорять красномовніше за слова, які прикрашають узбіччя доріг.
 
У цей понеділок журналіст "Української правди" був свідком однієї історії, яка в сучасних умовах загального беззаконня виглядає дрібницею, але в Європі, звичайно, спричинила би скандал.
 
Керівник Державного управління справами і за сумісництвом начальник штабу Ющенка Ігор Тарасюк на церемонію презентації свого кандидата прибув за кермом непересічного автомобіля. Це був Porsche Panamera, серійний випуск яких здійснюється лише з середини 2009 року.
 
Проблема не в тому, що державний чиновник дозволяє собі хизуватися статками. Зрештою, вітчизняний менталітет відрізняється від західного тим, що в Європі елітам соромно виглядати багато, тоді як в українським "елітам" незручно виглядати бідно.
 
За роки перебування при владі Ігор Тарасюк жодного разу не оприлюднював декларацію про доходи. Але є всі підстави думати, що цифри там чималі – Тарасюк є співвласником курячого конгломерату "Наша Ряба".
 
Проблема в іншому – в дріб’язковості навіть найвищих посадовців та їхньому почутті вседозволеності.
 
Ключовим у цій історії є реєстраційний номер, який встановлений на автомобілі Porsche Panamera.
 
У попередній публікації його було заретушовано з метою збереження права Тарасюка на особисте життя. Але подробиці, які нам вдалося з'ясувати, розкрили ситуацію в зовсім іншому світлі.
 
Отже, на автомобілі, яким пересувається Ігор Тарасюк, стоїть номер АА 0017 АА.
 
Однак якщо його перевірити через базу даних ДАІ, то відповідь буде: номер знято з обліку. Тобто експлуатуватися машина з таким реєстраційним номером не може в принципі!
 
Але це – не все. Раніше номер АА 0017 АА було закріплено за... Державним управлінням справи. Він був установлений на автомобілі "Мерседес". Але в 2006 році, коли Тарасюк очолював ДУС, в зв’язку зі зміною техпаспорту номер АА 0017 АА зняли з обліку, а "Мерседесу" видали інший.
 
Однак виходить, що замість того, щоб утилізувати АА 0017 АА або повернути його у ДАІ, Тарасюк його просто залишив собі.
 
І тепер його самовільно було встановлено на приватний автомобіль Porsche Panamera.
 
У чому полягав розрахунок, можна здогадатися. Їздити на машині взагалі без номерів неможливо. Але навіщо проходити державну реєстрацію та оформлювати автомобіль, сплачувати всі необхідні збори, якщо на бампер можна просто повісити "лівий" номер?
 
Навіть якщо ДАІ зупинить цей транспортний засіб, то до перевірки техталону справа не дійде – хотілося би подивитися на інспектора, який не спасує перед посвідченням керівника Державного управління справами. Тим більше якщо Тарасюка скрізь супроводжує автомобіль охорони.
 
Так само правопорушення, скоєне на цьому Porsche Panamera, наприклад, перевищення швидкості, просто нікому пред’явити. Тому що машина в рамках системи ДАІ просто не існує.
 
Іншими словами, такий номер на Porsche Panamera – просто заглушка. Може, у Ігоря Тарасюка є інша версія цієї історії, яку викрила "Українська правда", але він уникнув пояснень.
 
Редакція направила запит до керівника ДУС з проханням пояснити факт використання "лівого" номера. Однак через свого помічника Тарасюк повідомив, що не даватиме коментарів.
 
Це вже не перший випадок, коли оточення Ющенка вдається піймати на подібних маніпуляціях. Минулого року ми писали про те, як Віра Ульянченко оформила автомобіль "Мерседес" на свого водія та водія свого чоловіка.
 
Ігри автолюбителів-мільйонерів

"Українська правда" не вперше стикається з такими спробами "господарів життя" заховати свою приналежність до власності класу люкс.
 
У вересні під стінами парламенту нам вдалося сфотографувати "Mercedes" AMG S65 Biturbo.
 
"Це – найпотужніший серійний седан у світі", - рекламують свій витвір німецькі автомобілебудівники. Вартість такої машини в Україні – під 300 тисяч доларів.
 
Кореспондент "Української правди" на власні очі бачив, як у цей автомобіль сів... депутат від Компартії, в минулому начальник Чорноморської регіональної митниці та суддя Дніпровського райсуду Києва Ігор Калєтнік. Зробив це настільки швидко і впевнено, що фотоапарат встиг зафіксувати тільки момент, коли машина від'їхала від Верховної Ради.
 
Дізнатися, за ким значиться цей автомобіль, можна було через ДАІ. Але з'ясувалося, що транспортний засіб з номером АА 1234 НМ... не зареєстровано. Його начебто не існує в природі! Про це ідеться у відповіді Державтоінспекції на запит редакції.
 
Навіть якщо автомобіль призначений для перевезення перших керівників держави, це все одно фіксується у банку даних ДАІ.
 
"Такого не буває, щоб автомобільний номер був випущений, але взагалі ніяк не значився у базі", - зазначив співрозмовник у Міністерстві внутрішніх справ.
 
Неофіційно у МВС розповідають, що, швидше за все, для машини було виготовлено підроблений номер. Але перевірити цей факт неможливо. Нардепу достатньо пред’явити своє посвідчення – і автоінспектор віддасть честь і побажає щасливої дороги.
 
Сам депутат Калетнік сказав, що це не його машина. "Я їжджу на Тойота Камрі", - запевнив депутат-комуніст.
 
Аналогічний випадок трапився під комітетами Верховної Ради – на вулиці Липській часто можна було бачити автомобіль Rolls-Royce Phantom з номерами ІІ 0857 МІ.
 
Ціна на такий автомобіль може сягати півмільйона доларів. Але його... теж не існує в природі.
 
У відповіді Державтоінспекції повідомлялося, що транспортний засіб з номером ІІ 0857 МІ зареєстрованим не значиться. Очевидно, що для людини, в якої є гроші на такий автомобіль, вирішити інші питання не складає проблеми
 
Віктор Чивокуня, УП
http://www2.pravda.com.ua/news/2009/11/28/106088.htm
 
Ginkgo [28.11.2009] | Переглядів: 3759

2 3 4 5
 Рейтинг: 41.6/20

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook