для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Вони мусять стати владою!

Вони мусять стати владою!
На початку 2006 року я відчув те, що найкраще висловити фразою «розрив шаблону» - коли за рік після Майдану більшістю в новообраній Верховній Раді стала ще нещодавно з таким трудом відсунута від влади Партія Регіонів. Сам факт – мало здивував. Помаранчеві за рік наробили таку масу помилок, не помітити яку міг би тільки сліпий та глухий. Регіонали всі їх збирали, тиражували, плакалися про них на всіх кутках. Капали на мозок кожному виборцеві, мовляв «за нас було краще, стабільніше». Результат не забарився.
 
Але дзвоном в голові по тих виборах дзвеніла думка – чому їх досі не судять? Хіба не бачили ми у 2004-му спроби фальсифікації виборів, незаконну агітацію, адмінресурс що працював мов кріпак на ниві? Чому?
 
Я часто ставив це питання. Я почув цілу збірку «правильних» відповідей – від «не можна опускатися до політичної помсти», до «в інтересах економіки ми мусимо закрити очі на те й те…» Практика показала – не мусимо. Безкарність розбещує. Саме безкарність зразка 2005 р. створила банду Януковича зразка року 2014, за усування якої довелося платити життям Небесної сотні.
 
Але все ж таки, чому так сталося?
 
Відповідь очевидна. Люди які ще в вчора з представниками колишньої влади сиділи за одним столом та гуляли в одних генделиках, не здатні влаштувати їй повномірну чистку. З багатьох причин, які чудово знає кожен читач. Не здатні. Ці люди можуть очолити громадський протест. Так, вони можуть виглядати привабливо для зажирілої в своїй ганебній толерантності Європи. Але вони не здатні за порадою Лі Куан Ю посадити трьох своїх друзів. Хай ті корупціонери і клептократи, але «нинішнім» «попередніх» шкода. Вони бояться зіпсувати стосунки. Їх страшать наслідки. Вони не здатні жертвувати. По-справжньому жертвувати. Для своїх. Для Нації. Для Держави. Не здатні.
 
То чому ж ми їх обираємо? Чому ж вони – влада?
 
Я знаю людей які з перших днів протестів закинули бізнес та кар’єру і почимчикували на Майдан, аби охороняти, лікувати, облаштовувати, ремонтувати, боротися. Чому не вони – влада?
 
Я знаю журналістів яких за їхню діяльність під час Майдану обшукували менти і били тітушки. Чому не вони – влада?
 
Я знаю молодих хлопців які під час розстрілу Небесної сотні лізли на кулі, аби примусити замовкнути снайперів. Чому не вони – влада?
 
Я знаю активістів, які наполегливо вже багато років примушують ДАІшників дотримуватися закону і правил і за це неодноразово були биті і переслідувані. Чому не вони – влада?
 
Я знаю людей які ціною неймовірних зусиль по суду примушували забудовників відмінити забудову їхніх дворів і тим показували приклад іншим. Чому не вони – влада?
 
Я знаю громадських активістів які на свій страх і ризик дослідували справи вже закриті міліцією і прокуратурою і рятували людей уже кинутих незаконно за грати. Чому не вони – влада?
 
Я знаю пацанів, які хильнувши лиха в Самообороні Майдану, за умов ворожої навали пішли до Національної гвардії і без нормального постачання та забезпечення заблокували просування російських найманців зі Слов’янська. Саме об цих пацанів, об перших розбилися хвалені чеченські горлорізи Кадирова. Чому не ці пацани – влада?
 
Я знаю людей які покинули роботу і кар’єру, аби зайнятися забезпеченням діючої армії в Зоні АТО. Без перебільшення – без волонтерів ми б зараз армії не мали. Чому не ці люди – влада?
 
Я знаю людей які на передовій перебувають з квітня без ротацій і ясної відповіді коли цей жах закінчиться, і яка доля їх спіткає в мирному житті, проте продовжують чесно захищати свою країну…
 
Я знаю до чорта інших людей, які працюють на свою країну і яких усіх об’єднує одна і та сама риса – заради країни їм довелося фундаментально жертвувати. Добробутом, здоров’ям, спокоєм, життям. Про друзів та родичів – я вже мовчу.
 
Я довго думав – за кого ж, трясця, мені голосувати на цих виборах? І от зваживши всі «за» та «проти» я зрозумів, що я робитиму. За добу до виборів я сяду, візьму списки головних політичних сил, полічу скільки там активістів Майдану, громадських активістів, волонтерів та ветеранів АТО і проголосую за ту силу, де їх більше.
 
Я далекий від безумовної критики нинішньої влади і не можу сказати, що взагалі не вірю політикам. Але віра політикам не витримує порівняння з вірою у здатність людини до самопожертви та у всеочищаючу властивість куль і гарматного вогню.
 
Я хочу аби владою в країні стали люди, здатні за нашу країну жертвувати особистим.
 
Вони мусять стати владою.
 
Дмитро Калинчук

© Дракон [21.10.2014] | Рейтинг: 46.5/68 | Переглядів: 7583

2 3 4 5 46.5/68




Коментарі

1 2 3 4 5 ... 9   »
21.10.2014 10:15:40
Люди які ще в вчора з представниками колишньої влади сиділи за одним столом та гуляли в одних генделиках, не здатні влаштувати їй повномірну чистку.

Цікаво, що на це скажуть (хоча все, що вони сказали, вже ми почули) прибічники головного гендляра України, такого собі коммерса Порошенка ?
Замінусують ІМХО мовчки й побіжать вищати про помилки Тимошенко, як зграя галасливих бізянок. biggrin
 
На сакральне питання автора
Чому не вони – влада?
відповім так -
- Тому що в Україні є сила-силенна полєзних водійотів й просто водійотів, що голосують за політичний непотріб. За українофобів. За хитрих бізнесюків. За ворогів України. За бариг. А потім з піною біля рота й пустим поглядом впевненого в собі довбойоба захищають свій дурнуватий вибір, що знову веде Україну до краху.
На жаль, розплачуються за це життями та здоров*ям інші. Ці ж дурбецали-виборці чергового непотрібу залишаються цнотливими у своїєму нетронутому глупстві, що гірше крадійства. Цнотливими, живими й здоровими. А ще агресивними, що топчуть, як стадо носорогів, будь-який аргумент чи доведений факт їхньої помилки.
Востаннє редаговано Généralissimus 21.10.2014 10:22:34
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(25/31)

21.10.2014 10:23:20
Саме так.
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

21.10.2014 10:23:48
Мені здається, що автор вже давно все підрахував. Спочатку було слово (стаття), потім збиралась команда
згідно статті. А я б не радив їм сідати за один стіл із політичними шулерами. Ошукають. Обов*язково. А якби вони згуртувались і не дали б владі -  зРаді вершити свої власні "дєлішкі", ото був би їм низький уклін від всіх тих знедолених і ошуканих, про яких Ви пишете.
Востаннє редаговано Симеон Пищик 21.10.2014 10:24:32
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

21.10.2014 10:26:01
Я далекий від безумовної критики нинішньої влади і не можу сказати

На жаль, я близька до безумовної критики нинішньої влади. Бо та влада є -
1. призначенням  такого ницого поца гелетьоя на пост, що дозволив знищити еліту нашій бійців,
2. абсолютного непокарання вбивць Майданівців,
3. мутних тьорок з путіним,
4. запорукою потенційного проходження в ВР ригів та коммі,
5. незабороною існування кримінальної партії комміків.
Востаннє редаговано Généralissimus 21.10.2014 10:26:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(23/28)

21.10.2014 10:51:42
А как же Юля? Разве она не стоит любого ветерана майдана, начав свой майдан еще с добровольной посадки в 2011? В сущности, оба майдана просрали только потому, что удалось их сбить с намерения сделать ее лидером майдана. Обманули как полных дебилов, "Мы не за Тимошенко стояли". А за кого, значит, за Пецу-однотура?
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(25/32)

21.10.2014 10:53:18
Généralissimus 21.10.2014 10:15:40
Тому що в Україні є сила-силенна полєзних водійотів й просто водійотів, що голосують за політичний непотріб. За українофобів. За хитрих бізнесюків. За ворогів України. За бариг. А потім з піною біля рота й пустим поглядом впевненого в собі довбойоба захищають свій дурнуватий вибір, що знову веде Україну до краху.
На жаль, розплачуються за це життями та здоров*ям інші. Ці ж дурбецали-виборці чергового непотрібу залишаються цнотливими у своїєму нетронутому глупстві, що гірше крадійства. Цнотливими, живими й здоровими. А ще агресивними, що топчуть, як стадо носорогів, будь-який аргумент чи доведений факт їхньої помилки.

Саме так
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 73%(16/22)

21.10.2014 10:55:00
Cимплетон 21.10.2014 10:51:42
Обманули как полных дебилов, "Мы не за Тимошенко стояли". А за кого, значит, за Пецу-однотура?
Вы абсолютно правы. Такая простая и эффективная разводка простаков. Одно движение петиной руки - и полный успех. Лохторат (пани) ляглы и просять. fp
Не згоден Згоден  Підтримка: 79%(22/28)

21.10.2014 11:04:22
"Когда в 2013 году в Россию запретили ввозить изделия  «Рошен» с Украины, на прилавках российских магазинов под маркой «Рошен» осталась продукция только нашей Липецкой кондитерской фабрики. При этом ни одного платежа в качестве дивидендов акционерам на Украину не перечислялось. Вся прибыль, полученная нашей организацией, направлялась исключительно на развитие производства. Все заявления о том, что мы финансируем какие-то недружественные для нашей страны действия на Украине, абсолютно беспочвенны ... Липецкая кондитерская фабрика активно занимается благотворительностью. Помощь оказывалась жителям Южной Осетии после вооруженного конфликта, жителям  Приморского края и города Крымска после произошедших там наводнений ... — Я вам сейчас назову две цифры и вы все сами поймете, — говорит Ольга. — В девяностые годы, до прихода сюда Roshen, мы делали 500 тонн продукции в месяц. Теперь столько же мы делаем в день ... В прошлом году вместе с таможенными пошлинами Roshen заплатил в России два миллиарда рублей ..."
 
Из статьи "Почему на Липецкой кондитерской фабрике Петра Порошенко считают патриотом России".
Не згоден Згоден  Підтримка: 84%(21/25)

21.10.2014 11:08:15
А що скажуть прибічними ПОПи на те, що він закриває рота правді ? Що він потворствує тим, хто під час війни продавав зброю хто зна кому, а наші бійці були безоружниvи ? Агов, заПОПки, відгукніться, ви ж вчора ввечері під ІМХО Слова були такими возбуждьонними, як стадо диких бізян biggrin
 
ПОП покриває торгівців зброєю
 
Востаннє редаговано Généralissimus 21.10.2014 11:09:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 81%(21/26)

21.10.2014 11:11:53
Sb Upa 21.10.2014 11:04:22
Из статьи "Почему на Липецкой кондитерской фабрике Петра Порошенко считают патриотом России".

Пан Аргум вчора критикував те, що Тимошенко показувала на ТБ якусь цукерку від Рошену. Пан Аргум не вважає те аргументом. ac
Не згоден Згоден  Підтримка: 72%(13/18)

21.10.2014 11:14:11
Пока что все идет к тому, что Пеца Карамелькин станет Кучмой №2.
 
1. Должность пересидента у него.
2. СБУ, ГПУ, Мусорка  тоже у него.
3. ВСУ у него - он же главковерх.
4. Судебная власть у него. Она  сменила Хозяина Вить Пйордыча и дружно служит Новому Хозяину Карамелькину.
5. Парлямент, без сомнения, будет иметь устойчивое пецопиздоватое большинство, возможно даже больше 300 дупутатов.
6. Премьер и весь КМУ на 100% будут пецоприпиздками.
 
Как такой режим будет называться, когда все ветви и веточки власти будут находится в одних липких лапах?
Ась, пецоприпиздки ДД, не хотите сказать?

Не згоден Згоден  Підтримка: 74%(17/23)

21.10.2014 11:15:52
Sb Upa 21.10.2014 11:14:11
Ась, пецоприпиздки ДД, не хотите сказать?
Вони нічого не скажуть поки що. Вони вискочать зграєю ввечері, коли тут вже буде пусто й "скажут свойо вєскоє слово". biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(15/20)

21.10.2014 11:16:34
Généralissimus 21.10.2014 11:11:53
Пан Аргум не вважає те аргументом.

Пан Аргум за последние пару лет вообще разучился критически воспринимать действительность. pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(12/18)

21.10.2014 11:17:27
Sb Upa 21.10.2014 11:16:34
Пан Аргум за последние пару лет вообще разучился критически воспринимать действительность.
Пан Аргум став проПОПкіним. Й влився в зграю заПОПків. На жаль.  Але ми про те нікому не скажемо, правда ? biggrin
Ти там почитай, коли цікаво, під ІМХО Слова, як паньство веселилось вчора. Просто заколдобілісь от головокружєнія. biggrin
Востаннє редаговано Généralissimus 21.10.2014 11:23:15
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(8/14)

21.10.2014 11:25:45
Généralissimus 21.10.2014 11:11:53

"Вкусные канхветы тузик" (с), которые показывала вчера Тимошенко, произведены на фабрике, принадлежащей Пеце, в Липецке. Следовательно, являются импортом из Кацапии.
Если Пеца, как украинский президент-бизнесмен, занимается такой хуйней, то в чем тогда смысл бойкота кацапских товаров гражданами Украины?
Зачем это делать мне и моей семье, которая уже несколько месяцев смотрит на штрих-код товара, прежде чем положить его в тележку супермаркета, если пидорас Пеца Карамелькин своим бизнесом способствует режиму фюрера Путлера?
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(18/23)

21.10.2014 11:28:58
Généralissimus 21.10.2014 11:15:52
Вони нічого не скажуть поки що.

А где главный изобличитель юлькивароффкисучкиблох  Петюнчик Слово? Ведь его рабочий день бота давно начался. Неужели заболел чем-то вроде "швидкої насті"? biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(12/18)

21.10.2014 11:30:07
Sb Upa 21.10.2014 11:25:45
Если Пеца, как украинский президент-бизнесмен, занимается такой хуйней, то в чем тогда смысл бойкота кацапских товаров гражданами Украины?
Само собой, добродию, само собой. Истину глаголите. Но мнение его выборцив мне было бы не в пример интереснее, но, видимо, их сил хватает только на то, чтобы минуснуть комменты. У них был нервный срыв от перевозбуждения вчерась вечером. biggrin
Может, они все-таки выскажутся ? Например, Ласкив, новый адепт Петрухи ? Или Слово, которого по странной случайности нет именно под этим ИМХО ? Или ситуативный патриот Украины Вуди, сторонник ПОПы и вечный противник Тимошенко,  принесет несколько объективнейших цитат ? biggrin
Востаннє редаговано Généralissimus 21.10.2014 11:40:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(12/17)

21.10.2014 11:31:52
Sb Upa 21.10.2014 11:28:58
Неужели заболел чем-то вроде "швидкої насті"?
Плохой из Вас парацельс. Неужели не понятно, что это швыдкоплынный мозговой хитрожопый запор ? И поразил он, аки напасть, не только щырого "националиста" Слово, а и всю сайтовскую зондеркоманду уПОПков ? cray
Востаннє редаговано Généralissimus 21.10.2014 11:32:18
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(9/14)

21.10.2014 11:36:24
5 Статья ОТЛИЧНАЯ! Полностью поддерживаю!Excellentlychch
Не згоден Згоден  Підтримка: 85%(11/13)

21.10.2014 11:41:36
Дон педро это вам не овощ, тот лез напролом, как барантбезрогий, этот хитрый скунс.
Вот как сделать чтоб и канхфекту съест и с ху ху#ла не слезть, это задача не из легких, да еще и ''мужика'' из себя корчить надо, причем тело то и сознание ватное-беспмщное, а нужно выдавать за ого-го грельяжного.
Хитрый, алчный, подлый и такие все в его Блоке Порошенко Путина.
Вы говорите смена власти? Люстрация?!
Ну, уж нет, сказал доньпедро и начал процесс отмены закона, но в тихаря, как скунсу и шершню положено:  http://linkodrom.com/links/219911.htm
Востаннє редаговано Руся 21.10.2014 12:13:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 87%(13/15)

1 2 3 4 5 ... 9   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login