для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Монумент Глупству або як за рік збільшити вдвічі київське метро.

   Колишній міський голова Бондаренко якось заявив, що замість метро на Троєщину прокладуть… трамвайну лінію. Бо грошей, бачте, немає… Одразу виникає питання: може прокладемо конку, як у 189... Читати повністю

© Vladimir Mytus [11.08.2014] | Рейтинг: 39.4/17 | Переглядів: 2544

2 3 4 5 39.4/17




Коментарі

13.08.2014 08:24:42
Особисто я саме так і працюю - навіть не завжди в Києві. Але мабуть більшість офісних працівників мають працювати під наглядом керівництва, інакше взагалі працювати не будуть. Національна специфіка. Я ж приватний підприємець, керівника в мене немає - сам себе контролюю, сам собі догани виношу, сам на себе працюю. Але і мені час від часу доводиться до центру їздити - неа зустрічі із замовниками чи до театру, скажімо...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

12.08.2014 23:02:44
Я зі своєї провінції не розумію, чому в Києві всі пруться до центру міста? Щоб сидіти перед компьютером в офісі? А що вдома нема компьютера та інтернету?  80% менагерів можуть працювати з дому, двічи на місяць заходити в офіс, щоб не забути, як виглядає начальство.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

137

137
12.08.2014 15:25:57
Шановному авторові натякаю, що отой "метротрам" називається підземка. Тобто, є метро і є підземка. Підземку будують, як правило, відкритим способом. Для цього, перекривають якусь ділянку вулиці чи дороги і закладають дві чи три паралельні стіни в грунті. Землю між ними вибирають, прогладають колії та комунікації і перекривають залізобетонними плитами. Поверху кладуть асфальт чи інше дорожнє покриття  і перекривають сусідню ділянку.
Підземка значно дешевша метро, але, разом з тим у неї також є недоліки. Вібрації від поїздів, що курсують у підземці, погано впливають на фундаменти навколишніх будівель і споруд. Вони можуть зруйнуватися. До того ж ті, в кого безсоння, можуть порахувати, лежачи в ліжку, скільки поїздів пройшло в підземці.
Крім того, метро і підземка нині не в тренді. Американці і європейці розширюють вулиці і дороги, будують стоянки і парковки, споруджують заводи з виробництва електромобілів і акумуляторів для них.
Метро нині будують там, де переважна більшість населення не може собі дозволити персональні транспортні засоби.
Востаннє редаговано 137 12.08.2014 15:54:52
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

11.08.2014 22:27:21
На примере Москвы могу сказать, что Киев ДОЛЖЕН
уменьшаться, а не увеличиваться. Зачем я приплёл
Москву ? Патамуша там уже жить невозможно из-за
"понаехавших". Я не имею в виду черножопых и прочий
чурбанистан, я имею в виду что Москва стала просто
громадным каменным мешком, в котором жить уже
практически невозможно. Просто жопа. Застрено всё,
но так как бабла немерено, то хуячат и дальше...
 
И столицу из Киева нужно убрать (в Умань канешна).  smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

11.08.2014 13:01:31
За важливу не тільки для Києва, а й для всієї України, громадяни якої приїзджають до столиці та далі рухаються якщо не в таксі,то на метро, тему, автору ІМХО - 5.
Щодо самого метро. Починали будувати давно, коли в Києві  було не так велелюдно, тому, наприклад, не можна збільшити кількість поїздів - короткі платформи,є проблеми з перевезенням мешканців з одного берега Дніпра до іншого, а в 60-х рр. минулого століття ще не було лівобережних масивів тощо. Проте й трамвай - не вихід. По-перше трамвай багато людей не перевезе - це не обсяг метро. Швидкісний трамвай може й візьме на себе левову частину пасажиропотоку, проте він рухатиметься по щільно забудованим магістралям, дошкуляючи шумом мешканцям. Зокрема, на лівому березі його планували вести поруч з коліями потягів, а це десь 50 м від забудови. Я живу якраз неподалік від цієї залізничної гілки і мушу сказати, що навіть рух нечислених поїздів та електричок вельми відчутний. Дізнавався у проектувальників, чи не передбачений шумозахисний мур для можливого швидкісного трамваю. Відповіли - ні, це дуже дорого.
Розумію, що місто росте, проте не можна задля зручного пересування нових мешканців перетворювати на пекло життя всіх, хто тут живе здавна.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

11.08.2014 11:11:34
Vladimir Mytus 11.08.2014 10:00:58
Це те, черезщо треба переступати.
По суті імхо. Висловлені дуже цікаві думки та зрозуміло, що автор "в темі". Стаття дуже велика за об'ємом, але води немає. Не видно, що можна скортити без шкоди для розуміння проблеми.
На мою думку, обговорення статті на ДД мало що дасть автору у плані нових ідей. А взагалі цю проблему треба вирішувати разом із перспективним планом розвитку Києва. Тільки того, що буде розроблятися відкрито і на основі так само відкритої для обговорення концепції розвитку міста.
Авторові5Respect
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

11.08.2014 10:28:18
а клаустрофобия?!
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

11.08.2014 10:25:20
a_french 11.08.2014 10:07:05
Ти ба! Не всіх одеських сепарів у домі профспілок "приютілі".

Маю надію, що коптильня для всякого кацапського непотребу на Куликовому полі зачинена не назавжди. Знайдеться там місце і для зарозумілих пецнутих з Києва, "возомнівших" себе пупом України.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

11.08.2014 10:07:05
Sb Upa 11.08.2014 09:50:09
Неплохо было бы иметь на ДД отдельную страницу для киевлянствующих

Ти ба! Не всіх одеських сепарів у домі профспілок "приютілі".
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

11.08.2014 10:00:58
Дуже дивна позиція, шановний читачу! Вже із заголовку видно, що йдеться про метро, причому саме київське. Якщо не цікаво, то навіщо читати таку довгу статтю? Чи Ви мазохіст?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

11.08.2014 09:50:09
Неплохо было бы иметь на ДД отдельную страницу для киевлянствующих представителей семейства псовых, где дурачье, допустившее два раза к должности киевского головы шизонутого Леньку с послами бога, а теперь избравшего мэром не меньшего "мудреца" с киевсоветом, состоящим на 90% из тех же молодых "космонавтов" и прочих пабатов, могло бы обсуждать свои половонедозрелые и перезрелые проблемы.
Лично мне, жителю Одесского мегаполиса, абсолютно неинтересны эти проблемы.
У нас есть свое население хитровыиипаных  новоодесских жлобов с Поскота и есть свой мэр, чтоб его черти носили, - сепарат и украинофоб Труханов, мать его пере ... и так далее.
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(5/9)







загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login