для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

О пользе укров

Признаюсь честно: мне поначалу было неприятно слышать это словечко. Любой национальный пейоратив, любое обзывательство попахивает хамством. Даже из уст любителя макарон слово "макаронник" в отношении ... Читати повністю

© Victor Tregubov [30.07.2014] | Рейтинг: 49.6/385 | Переглядів: 117465

2 3 4 5 49.6/385




Коментарі

«   1 2 3 4 5   »
31.07.2014 05:50:38
Dmytro Diamond
31.07.2014 00:29:54
Вікторе, а можна деталізувати, що саме Ви мали на увазі, коли писали "[...] а, например, из-за того, что ОУН-УПА с "Полесской Сечью" сделала"? Спасибі.
 
   Я, правда, не Віктор, але думаю маються на увазі взаємовідносини ОУНб і УПА Бульби-Боровця. Якщо коротко і по словах очевидців, а не роботи в архівах діло було так. Де два українці - там три гетьмани. На початку війни представниками уряду УНР в екзилі була УПА (УПА було багато різних) Бульби на Рівненщині, котра проголосила Олевську Січ. Типу республіки після втечі совєтів і співпрацюючи з гітлерівською армією. Цивільна влада (рейхкомісаріат) їх прикрила. І десь з осені 41 по осінь 43 вони перебували на нелегальному положенні. Бандеру ж німці посадили за проголошення самостійної У у Львові. Тому він набагато раніше зрозумів, що друзів в українців немає. Його позиція була централізація, дисципліна під проводом ОУН в Украіні. Позиція Боровця - демократія; співпраця з поляками, рад. партизанами, німцями; самостійність малих загонів; підпорядкування уряду Левіцького в Лондоні. Розбіжності поступово стали переростати в сутички, роззброєння бульбівців. Дядько розказував, що тих хто переходив під керівництво ОУНб не чіпали. Назначались в загони провідники і СБ, а хто відказувався били шомполами і відпускали. Ага, бандерівці ще виступали за всенародне повстання, а бульбівці за партизанщину. І от врешті 19 серпня 1943 року СБ УПА бандерівців (бульбівці тоді вже якось інакше називались, а не УПА)  
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

31.07.2014 06:00:22
(Продовження) ліквідувала Олевську Січ (то те саме, що і Поліська Січ. Просто дядько завжди сміявся, що того Полісся один Олевськ. От і я вже так) Дядько ще сміявся, що ніякі вони не вояки були, бо дали себе захопити майже без бою. Більшість влилася в загони бандерівців. Деякі командири були розстріляні. В тому числі дружина Боровця. От приблизно так зникла Олевська Січ. Серед бандерівців відношення до Бульби було як тепер до Порошенка. Вроді і свій, а вроді і зрадник. Хто знає більше - хай доповнить.
Востаннє редаговано Сторонній 31.07.2014 06:06:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

31.07.2014 06:03:49
laskiw 30.07.2014 13:18:58
А мені все подобається.
Просто я тут подумала...
Якщо я можу себе назвати бандерівкою, то укркою чи укропкою - якось некомільфо...
Укр, Укроп - Не відмінюється!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

31.07.2014 06:33:09
Alla Lyfenko
   Поки ми лише удвох - зніміть свій комент. Laskiw говорила про зміну за родами, а не відмінками t2443
Востаннє редаговано Сторонній 31.07.2014 06:33:58
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

31.07.2014 07:56:18
Сторонній 31.07.2014 05:50:38
на увазі взаємовідносини ОУНб і УПА Бульби-Боровця
То Ви маєтє на увазі ОУН-М(Мельника) та ОУН-Б (Бульби-Боровця)? Здається мені так їх відрізняли, а от УПА була ОДНА. І саме з ОУН-Б існувала домовленість  Ковпака про "ненапад" під час його рейду по тилах німців.
Востаннє редаговано Антифриз 31.07.2014 08:49:09
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

31.07.2014 09:01:12
Антифриз
   Ви знаєте, я не великий спец по визвольному руху. Це здебільшого розповіді родичів, друзів, знайомих. Так от ( з моєї точки зору) ОУН - це політична організація. Десь на початку війни вона розпалась на "м"- мельниківців і "бандерівців"-"б".  Мельниківці пртримувались більш традиційних поглядів, а бандерівці радикальних. Західна Україна була під впливом б, а Волинь, Рівненщина, Житомирщина - мельниківців. Військова ж організація називалась УПА. Часами в кожному селі була своя. Без центрального керівництва. От власне бандерівці і взяли більшість цих загонів наприкінці війни під своє керування. Одним з найбільших була Поліська Січ. Там напочатку було до 10 тис воїнів. В 43 дядько казав 1,5-2 тис. Вот вони називались УПАб. Тобто Бульби. І керувались "старою" ОУН. Стояли на тих самих ідейних позиціях, що і мельниківці. В кінці кінців назва УПА закріпилась за бандерівцями, а Поліську Січ в нас називали виключно бульбівцями. Але ще раз. Я не історик. Та й не все пам'ятаю з розповідей
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

31.07.2014 09:17:43
плюсую!!!5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

31.07.2014 09:32:57
Excellently5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

31.07.2014 10:50:45
Applause
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

31.07.2014 10:54:56
Згоден, що "укр", "бандеровець" і таке інше це "дОбре". Це УКРАЇНСЬКЕ!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

31.07.2014 12:39:19
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

31.07.2014 12:47:50
"Это ребята, которые приезжают на танках на свободный Донбасс и расстреливают беременных ветеранов Беркута фосфорными бомбами в упор. Во имя Америки и еврейских олигархов уничтожают последний оплот советской чести и белогвардейского достоинства, особо тщательно охотясь за мирным населением. Короче, страшные люди. " -   а замечательно!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

31.07.2014 12:58:32
bf-109 30.07.2014 19:43:48
Мне бандеровец больше нравиться. Или его современные производные: жыдобандеровец, афробандеровец, турецкобандеровец, марсианобандеровец и пр.

мое любимое - "жидобендеровец-неонацист"
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

31.07.2014 13:10:57
Надо добавить, что Укр, кроме всего прочего еще и киборг. Его мысли не реже, чем раз в сутки публикуются в фэйсбук и твиттер. А встроенная под чуб камера пересылает запись видео с русскими в СБУ, ЦРУ и ФБР, а видео с няшками - в ютуб. Кстати, именно благодаря электронике в мозгу, каждый укр владеет тремя языками и легко воспринимает как кириллицу, так и латиницу.
Востаннє редаговано Alyonka 31.07.2014 13:20:45
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

31.07.2014 13:49:24
"Серед бандерівців відношення до Бульби було як тепер до Порошенка. Вроді і свій, а вроді і зрадник. Хто знає більше - хай доповнить. " Excellentlybiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

31.07.2014 15:48:00
Дякую, чудово!
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

31.07.2014 16:23:06
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

31.07.2014 16:35:22
Святиє суслікі! 30.07.2014 20:31:29
І чим стає старшою, тим смачнішим варить борщ
опит нє прапьош ))
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

31.07.2014 19:23:48
А вот на Урале всем рады...   Реальные пацаны не реагируют на попагандонство с любой стороны.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

31.07.2014 19:43:27
Сторонній 31.07.2014 09:01:12
В кінці кінців назва УПА закріпилась за бандерівцями, а Поліську Січ в нас називали виключно бульбівцями.
Більш поширена була назва - "бульбаші".
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

«   1 2 3 4 5   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login