для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Як виростає Україна

Як виростає Україна
Колись, через багато років, коли все це затихне і почне забуватись, коли ветерани війни стануть рахувати роки до пенсії, а сліди боїв заростуть степною донбаською зеленню - знаєте, як ми будемо згадувати ті часи?
 
Ні, звісно ж і Євромайдан, і "Кримняші", і Хуйло, і збещещений Бабай, і "Куля в лоб", і Юля в колясці і багато іншого - це все пригадається за святковим чи поминальним столом. Але це все - антураж, фон, красива вітрина. А от суть всього, що відбувається зараз і ще буде відбуватись - як вона виглядатиме тоді? Що напишуть у підручниках історії для наших внуів про ці місяці, можливо, роки. Як охарактеризують цей період наші нащадки?
 
Як час, коли крізь замшіле і прогниле тіло УРСР почала проростати Україна. Справжня, не бутафорсько-шароварна, чи офіційно-показова - а справжня, від душі і серця, з кров'ю і слізьми. Україна. Нарешті своя країна, вистраждана і відвойована, а не отримана у подарунок від 239-ти маленьких поросят.
 
Ось подивіться це відео.
 

 
Це Нікополь. Дніпропетровська область. Яка, який, які - були чим завгодно, але не Україною. Де говорили і говорять в абсолютній більшості на русском язикє. І говоритимуть ще довго, так. Але тепер це - уже інший Нікополь. Інша Дніпропетровська область. Тепер цей регіон - як і багато інших, як моє рідне Запоріжжя і Миколаїв, як Одеса і Херсон - має чітку національну ідентифікацію.
 
Всі ці довгі роки квазінезалежності і псевдоіснування в Україні не знімалось з порядку денного питання - як зробити, аби Україна знов стала Україною. Точніше, на Україну перетворилась УРСР. Різні ідеї придумували, теорії. А воно он як все просто виявилось. Просто - і, так, водночас дуже важко. Бо за цю самоідентифікацію, за перетворення населення в націю це саме населення платить кров'ю. Але інакше, мабуть і не буває.
 
Це, знаєте, як національний гімн. Його не можна написати в угоду царю, генсеку чи президенту. Він народжується в війні і для війни. Як "Віійськовий марш Рейнської армії" (тепер відомий як "Марсельєза"), або "Пісня польських легіонів в Італії" ("Мазурка Домбровського"/"Єще Польска нє зґінєла"). Тоді він стає символом і пісенним втіленням нації. Бо вона народжується - чи відроджується - разом з ним. Наш гімн існує давно, але лише тепер для нас - і для прийдешніх поколінь - наповниться справжнім змістом. Як і інші символи - наприклад, День Незалежності. Або День української армії.
 
Поверніться до відео. Колись давно, до війни, ті триколори б не викликали аніякої реакції. Та навіть на Галичині, думаю, не те що на Січеславщині - ну їде собі фрік і їде, хто зна, що у нього в голові. А тепер це настільки чіпляє людей, що це не поясниш простим бажанням "побикувати". Це вже інше. Воно зле, так - але яким це почуття може бути зараз, коли Україна фактично відвойовує свою незалежність? Це колись потім ми, можливо, знову станемо добрими і почнемо ставитись до російських прапорів спокійніше, як потихеньку відновлюються нормальні стосунки в колишній Югославії. Поки що українці будуть злими. А кацапи - мертвими. Бо це наш - і їх - вибір.
 
Коли я бачу такі випадки, випадки, в яких людина готова стати злою заради своєї (!) Батьківщини - я упевнююсь в тому, що Україна таки відбувається. Відбувається рівно так само, як і десятки, сотні держав до неї - війною, кров'ю і злістю. І це повторення говорить якраз про те, що це всерйоз і надовго. А якщо говорити про нас, наше покоління, якому зараз від 20-ти до 40-ка - то назавжди.
 
P.S. Ну, а побічні ефекти - наприклад, росіяни вже починають скиглити, мовляв, дожились до того, що по голові за наш флаг можна отримати "на Украине"... Так не ми цю війну почали. Не нам і пожинати негативні її плоди. У нас своє. Рідне.

© V.Mylenko [20.06.2014] | Рейтинг: 49.2/92 | Переглядів: 7183

2 3 4 5 49.2/92




Коментарі

1 2   »
21.06.2014 00:21:57
Excellently
А видео порадовало. Пиздить их, ублюдков.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(37/37)

21.06.2014 00:26:47
Жека антипуй 21.06.2014 00:21:57
Пиздить их, ублюдков
Тих, шо не зі зброєю - вистачить і налякати) Вони серливі, як показує практика.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(31/31)

21.06.2014 00:35:10
V.Mylenko 21.06.2014 00:26:47
Тих, шо не зі зброєю - вистачить і налякати) Вони серливі, як показує практика.
Та я образно. Лечить их всех надобно.patient
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(22/22)

21.06.2014 00:37:34
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(23/23)

21.06.2014 00:48:02
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 95%(20/21)

21.06.2014 00:48:12
Жека антипуй 21.06.2014 00:35:10
Та я образно
А, ясно.
 
Хоча - ще Митець же заповідав нам, юним і прищавим нігілістам: "Не вірю у силу слова я, а вірю в силу піздюлєй". Нам лі отстувать от його завєтов...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(28/28)

21.06.2014 00:53:30
V.Mylenko 21.06.2014 00:48:12
Не вірю у силу слова я, а вірю в силу піздюлєй
Амінь.mol
Востаннє редаговано Жека 21.06.2014 00:54:12
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(24/24)

21.06.2014 01:26:24
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

21.06.2014 03:42:43
Жека антипуй 21.06.2014 00:35:10
Лечить их всех надобно
Ага, лікувати, автомати дуже дієві ліки, виключно для кацапів-московитів
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(14/14)

21.06.2014 03:46:32
lfox 21.06.2014 03:42:43
Ага, лікувати, автомати дуже дієві ліки
У Позаяка в одному вірші було:
 
Мене принесли під ранок.
Зіскрібши з липкої трави,
Хірург підійшов поглянув:
Ампутація голови.
 
Теж непоганий варіант, як на мене.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

21.06.2014 05:27:50
Моя країна ще повстане,
Мабуть лихо це востаннє.
Ведмедя заженемо в барліг
Щоб назавжди там заліг.
 
Мине чорне лихо,
Потім тихо-тихо
Щезне путінская пика
Назавжди, на віка.
 
Зійде сонце з небокраю,
Убачу країну, що кохаю.
Там за щастя я б хотів
Жити посеред братів..
 
Сонце над країною засяє,
Дівчина красуня заспіває
Кохані дівочі чорні очі
Побачу серед чарівної ночі.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

21.06.2014 07:37:15
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

21.06.2014 07:41:50
5Аж гордість бере)))
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

21.06.2014 08:21:22
5
Я Родину свою люблю , а государство ненавижу - это сейчас про меня  - родился в России . Тяжело ненавидеть , а по другому не получается .
Востаннє редаговано Игор Сімончук 21.06.2014 08:29:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

21.06.2014 11:11:32
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

21.06.2014 11:25:55
Наш гімн існує давно, але лише тепер для нас - і для прийдешніх поколінь - наповниться справжнім змістом.
Ось і я вже давно хотіла написати, що гімн наш - дійсно наповнений суттю нашої історії.
До тепер ми жили як у першій строфі, сподівалися на краще, вважали, що "наші вороженьки" згинуть, "як роса на сонці". Але зараз настав час коли:
Станем, браття, всі за волю
Від Сяну до Дону
В ріднім краю панувати
Не дамо нікому!
 
Але ще прийде наш час. І Крим теж повернемо:
 
Чорне море ще всміхнеться,
Дід Дніпро зрадіє
Ще на нашій Україні
Доленька наспіє
 
І автор гімну бачив наш працьовитий народ у великій сім'ї вільних народів:
 
А завзяття й праця щира
Свого ще докаже
Ще ся волі в Україні
Піснь гучна розляже
За Карпати відіб'ється,
Згомонить степами
України слава стане
Поміж народами
 
Чомусь не співають наш гімн цілком, кажуть, через другу строфу. Ніби то "від Сяну до Дону" - то територіальні претензії до сусідів. Але витоки Сяну - в Карпатах на нашому боці, так що тут великого перебільшення немає, а "до Дону" - особисто мені все рівно, що зараз думатимуть з цього приводу в Росії, вона нашими почуттями не переймається.
 

 
Востаннє редаговано Nathalie 21.06.2014 13:55:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(17/17)

21.06.2014 17:14:57
Меня из латентного украинофоба в бандеровца превратили первые два года Овоща. Теперь вся моя семья бандеровская, включая мою русскую мать. Безнадежна только бабушка, но их сталинское поколение можно только утилизировать на кладбище, они настолько рабы, причем еще и очень старые рабы, что шансов на то, что они проснуться - очень мало. Хотя даже бабушка на местных выборах назло ПР голосовала за кандидата от Свободы, ситуативно такие тоже могут приносить пользу. А вот молодое поколение, особенно те, кто в возрасте от 16 до 30, очень, очень радует.
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(13/13)

21.06.2014 18:05:28
Я одного не розумію. Чого всі, ну, буквально, всі причепилися до Дніпропетровська? І дивуються безкінечно нашому патріотизмові. І обзивають російськомовними. Мовна ситуація у нас десь така як і в Києві, але ж, київському патріотизмові ніхто не дивується. Всі хвалять Коломойського (і я хвалю), але ви справді вважаєте, що він міг би щось зробити, якби не мав для цього базу з населення, яке є, і завжди було, українським в абсолютній більшості? Всі ці "здивування" з приводу Дніпра аж навіть образливі. Again
Востаннє редаговано Юлія Литвиненко 21.06.2014 18:06:23
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(14/14)

21.06.2014 19:01:23
Очень рад за свой родной город! Еще недавно в Никополе голосовали за покращевателей с ПР до 60% и отношение к патриотизму было нейтральное. Сейчас душа не нарадуется от патриотического пробуждения горожан. Перед Никополем город носил имя Славянск, но другим "славянском" стать мы ему не позволим. Здесь творили историю запорожские козаки. Слава Украине!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(13/13)

21.06.2014 23:00:37
Юлія Литвиненко 21.06.2014 18:05:28
Чого всі, ну, буквально, всі причепилися до Дніпропетровська? І дивуються безкінечно нашому патріотизмові. І обзивають російськомовними

Юліє, у мене дядько живе в Нікополі - так шо я знаю, яким було це місто 20, 10, та навіть 5 років тому ;-)
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

1 2   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login