для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

УКРАЇНА – РОСІЯ – США : на вістрі геополітики.

УКРАЇНА – РОСІЯ – США : на вістрі геополітики.
Після анексії Росією Криму всупереч Будапештському меморандуму, Україна поневолі опинилася у сфері протистояння між Росією та США.  Подальша ескалація Росією конфлікту на південному сході України викликала санкції з боку США і їх союзників. Їх позиція зрозуміла, адже Росія завдає шкоди не лише Україні, а всьому міжнародному порядку, оскільки Росія, як гарант територіальної цілісності України за Будапештським меморандумом,  порушила цей порядок, в результаті чого міжнародні договори не є гарантією їх дотримання, а в таких умовах будувати міжнародну безпеку набагато важче. Це перший мотив, яким пояснюються санкції. Наступним поясненням санкцій проти російських загарбників, є дотримання Сполученими Штатами Америки і їх союзниками по НАТО демократичних цінностей. За їхніми словами, вони навіть готові нести певні економічні втрати від санкцій, бо принципи демократії для них дорожчі. Отож, США і ЄС завдадуть шкоди цілим секторам російської економіки, навіть якщо зашкодять цим собі. Але чи це єдині фактори, заради яких США і ЄС готові терпіти незручності?  Мені важко віриться у таку щирість американської допомоги. Поясню чому. США і Росія вже довший час є світовими військовими монстрами, які конкурують між собою за  вплив у світі. У кожної з них у сфері міжнародних відносин можна навести приклади подвійної моралі. Але у цій площині між ними є і різниця. Якщо США при цьому переслідує економічну мету, то Росію крім цього цікавить і розширення кордонів за рахунок сусідніх держав, і цим процесом просякнута вся її історія, як дореволюційна (1917р.), так і післяреволюційна. Тому не дивно, що після анексії Криму Путін заявив, що південний схід України – це Малоросія. А це значить, що він претендує і на ці землі (доки не заявить про свої  наступні наміри). І,якби не США зі своїми союзниками, то Путін би вже давно ввів війська на материкову частину нашої держави. Тому Росії залишається лише фінансувати і організовувати сепаратистські настрої в Україні. Росія протягом століть здійснювала в Україні насильницьку мовно-культурну та релігійну експансію, насаджуючи частині населення свої імперські цінності. І це їй частково вдалося. А для того, щоб дізнатись про наступні наміри Путіна, треба послухати Жиріновського, бо час показує, - те, що у Путіна у голові, - у Жириновського на язиці. Отож, Путін довів усьому світові, що ворогом № 1 для України є Росія. Адже жодна з інших країн світу не здійснює мовно-культурну і релігійну експансію, не організовує і не фінансує сепаратизм і не претендує на територію Української держави.
 
          У контексті світового протистояння між США і Росією «ворог мого ворога є моїм другом».  Саме у такій ситуації опинилася Україна. І мені мало віриться у щирість чи безкорисливість допомоги США. Мені мало віриться, що США і ЄС  настільки турбує доля українців, що вони готові жертвувати багато чим заради нас. Ми просто стали розмінною монетою у сфері інтересів Росії і США. А для США агресія Росії в Україні є дуже зручною нагодою максимально послабити Росію у Євразійській частині світу, бо невідомо, - коли у них ще буде така нагода. Якщо це так, то для посилення санкцій проти Росії штатам необхідно побільше приводів. Першим приводом став Крим. Якби Україна чинила опір озброєним «зеленим чоловічкам» (читай терористам) і не віддала Росії Крим, то США не мали б приводу послаблювати Росію. З іншого боку, протистояння агресорам, за версією влади, могло бути  приводом для захоплення і материкової частини України. То який же тут фактор зіграв? Може якийсь з цих двох, а може і обидва.
      
        Але для США, імхо, потрібні були нові приводи для введення другого, третього і т.д. рівнів санкцій. Росія не забарилася, оскільки не змогла скрити факти свого втручання у процеси сепаратизму на південному сході України. Українська влада разом зі своїми західними партнерами почали збирати такі факти. В результаті розпочався другий рівень санкцій. Тоді було запропоновано підписати 17.04.2014р. так звані Женевські домовленості. Ніхто і не сподівався, що Росія буде їх виконувати. Але саме порушення Росією домовленостей, для США було приводом введення третього рівня санкцій. Росія і тут повела себе прогнозовано, не маючи змоги приховати факти свого втручання у внутрішні справи України. Згідно з підписаною угодою,  всі незаконні озброєні формування повинні були роззброїтись,  всі незаконно захоплені будівлі і блокпости повинні були звільнитись, заборонялась підтримка екстремістів і т.п. А в результаті Росія і надалі координувала екстремістські процеси в Україні. Навіть пропаганда російських ЗМІ по сьогоднішній день видає причетність Росії до незаконних збройних формувань, називаючи їх ополченням, а державних спецназівців групи «Альфа», що мали захопити ватажка терористів, причетного до вбивств і тортур заручників, називають диверсантами. Отож, на черзі – третій рівень санкцій.
 
        Згідно з Женевськими угодами, США, Європейський Союз і Росія зобов'язалися підтримати спеціальну моніторингову місію ОБСЄ, але терористи представників ОБСЄ захопили в заручники, а російські ЗМІ дії  представників ОБСЄ, які моніторили ситуацію, назвали  шпигунством. Державний секретар США Джон Керрі заявив, що американські спецслужби перехопили розмови проросійських сил на сході України із керівництвом із Москви. "Невипадковим є те, що на них було ідентифіковано тих самих людей, які були в Криму та Грузії, а тепер вони діють на сході України. Це бандитизм з боку держави. Це найгірша лінія поведінки " - сказав Керрі. Отож, США має ще один привід для пояснення необхідності санкцій проти російського агресора. Таким чином, у мене особисто  складається враження, що США з одного боку готові допомогти Україні, а з іншого –зацікавлені в ескалації конфлікту як привід максимально послабити США. Американський посол в Україні Джеффрі Пайєтт сказав, що «якщо російські війська перейдуть український кордон, США відреагують миттєво». Думаю, що це так і буде. І Путін це розуміє. Саме тому я переконана, що прямої агресії Росії в Україну не буде. Путін звичайно маніяк, але не настільки, щоб реально не оцінити співвідношення сил. Бо усілякі там кисельовські заяви про ядерний попіл чи ютубівські відеоролики про фантастично ефективні ракетні комплекси «Граніт», «Онікс», «Калібр», «Клаб» і т.п. є м’яко кажучи, пропагандистськими перебільшеннями, які у НАТО викликають посмішку. Росія насправді у військовому плані не настільки могутня, як себе видає. Отож, Росії не залишається нічого, крім руйнації України зсередини. А це  також потрібно США для нових санкцій, головне - збирати побільше доказів. Таким чином, ми, з одного боку під заступництвом США, а з іншого – розмінна монета чужих інтересів. А що поробиш, якщо по законам сьогоднішнього світу балом правлять сильніші. А ми – ніхто, і звати нас ніяк.  І чи не тому заявлена антитерористична операція проводиться лише на словах? І таке враження, що США згідні з потуранням нашої влади агресорам. Неначе наживку Путіну закидають. Керівник АТО В. Крутов на прес-конференції сказав, що метою АТО є не помста, а стримання агресії.
Якщо так, то мене цікавить відповідь на наступні питання:
– До якого часу триватиме  це стримання і збирання доказів російського втручання, скільки триватиме ця терористично-сепаратистська рана на тілі України?
– Яке заплановане закінчення цього сценарію? Чи буде злито південний схід?
– Яка ціна втрат України у цьому сценарії і у чому виражаються ці втрати?
 
       Можливо я і перебільшую. Можливо правда десь посередині. Але радує інше, що у протиборстві Росія - США інтереси українців збігаються з інтересами США - країни, яка, на відміну від Росії, не буде приєднувати до себе нашу землю, а навпаки – гарантувати територіальну цілісність. Отож, наше майбутнє – саме з цією країною, а членство в НАТО було б надійною гарантією від майбутніх посягань кремлівських загарбників. Так само і членство в ЄС буде запорукою економічної незалежності від Росії, яка зазіхає на нашу територіальну цілісність. І Путін зробив максимум для того, щоб українці нарешті це зрозуміли.


© Даяна [01.05.2014] | Рейтинг: 42.9/38 | Переглядів: 4265

2 3 4 5 42.9/38




Коментарі

1 2   »
01.05.2014 17:02:40
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

01.05.2014 17:12:54
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

01.05.2014 17:14:34
Можливо я і перебільшую. Можливо правда десь посередині.

Можливо! Хоча за статтю5 За аватарку2 - дуже провокативна і неправдива!
Востаннє редаговано mix_ko 01.05.2014 17:15:43
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

01.05.2014 17:34:10
mix_ko 01.05.2014 17:14:34
дуже провокативна і неправдива!
І у чому ж полягає неправдивість і провокативність? особливо зважаючи на те, що це - фотожабка-прикол з сайту "Політичний дурдом" Якщо не хочете сприймати серйозно - можете це сприймати як жарт, або як сарказм smile3
Востаннє редаговано Даяна 01.05.2014 22:01:17
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

Ami

Ami
01.05.2014 17:39:10
радує інше, що у протиборстві Росія - США інтереси українців збігаються з інтересами США - країни, яка, на відміну від Росії, не буде приєднувати до себе нашу землю, а навпаки – гарантувати територіальну цілісність
 
Ну если бы США и в самом деле присоединила к себе Украину - это было бы в интересах украинцевsmile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(14/14)

01.05.2014 17:51:48
Есть одна занятная книжечка под названием "Третья Империя. Россия, которая должна быть", написана она российским имперастом Юрьевым. Этот чувак не простой бумагомаратель а в прошлом шишка в Госдуме, якшался с самим Дугиным. А Дугин это идеолог российского имперства, духовный наставник Путина.
В общем, по этой книжке Россия завершает поход монголов "к последнему морю" и подчиняет себе всю Европу, включая Пиренейский полуостров, Англию а также США. При этом США после победы разоружают, и отпускают в свободное плавание. Европа же входит в состав их империи. Наиболее строптивые народы, включая англичан, поляков, украинцев и прибалтов подвергают жесточайшим чисткам и репрессиям, пока они полностью не подчиняются Империи.
Конечно это фантастика. Но она бросает луч света на то, что происходит в головах Путина и путинистов. Некоторые из планов описанных в книжке, Путин явно начал реализовывать.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(15/15)

01.05.2014 18:04:25
5
 
2 Ами - може петицию (чем мы хуже Пуэрто-Рико) ? smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

01.05.2014 18:08:45
У меня реально сейчас впечатление, что Евромайдан США проспонсировали ради крымской операции (без Евромайдана Крым должен был быть передан Януковичем в 2015) и уничтожения экономики России. Одно радует что США всегда платит по договорам и своим своим наёмникам всегда хорошо платит.
 
Кроме того с Украиной им нужно ослабить влияние Германии в Европе, так что будут делать биполярный Центр Европы: Запад (Англия, Франция, Германия) и Восток (Польша, Украина, возможно Беларусь). А это значит что в Украине должен начаться стремительный рост ВВП.
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(1/5)

01.05.2014 18:09:05
Даяна
членство в НАТО було б надійною гарантією від майбутніх посягань кремлівських загарбників. Так само і членство в ЄС буде запорукою економічної незалежності від Росії, яка зазіхає на нашу територіальну цілісність
Это правда... но путь в ЕС и НАТО очень долог, труден и не каждого удостаивают чести быть принятым в эти организации. Так что впереди у нас долгая и кропотливая работа.
 
alifesoft 01.05.2014 18:08:45
У меня реально сейчас впечатление, что Евромайдан США проспонсировали ради крымской операции (без Евромайдана Крым должен был быть передан Януковичем в 2015) и уничтожения экономики России.
Аналогичные ассоциации.
Путяну так легко и просто дали захавть наживку в виде Крыма - в результате Расея вся в говне... Путян в глазах всего Мира конченный агрессор... из Большой Восьмерки выгнали... все наработки, что годами создавались приостановили... все программы сотрудничества свернули... ищут замену расейским энергоносителям... да еще и готовят новый пакет санкций. В мгновение ока Россия из мирового игрока превратилась в страну изгоя. И это только начало.
И скажите мне, что все это произошло "просто так" pardon
Востаннє редаговано Тузик_Киевлянски 01.05.2014 18:13:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

Ami

Ami
01.05.2014 18:30:01
Дюма 01.05.2014 18:04:25
може петицию (чем мы хуже Пуэрто-Рико)
Грамотная идеяsmile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

01.05.2014 19:40:58
Так і є. Москалі "лєзут в бутилку". Можливо, це вигідно і путіну для його галопуючого "back in USSR". Але ми, українці, вже програємо. Знову об'єкт. І кого американці нам на царство посадять?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/5)

01.05.2014 20:27:51
Тузик_Киевлянски 01.05.2014 18:09:05
И скажите мне, что все это произошло "просто так"
Та шо там і казати - масони кругом! А Путін таки хуйло - йому давали Грузію - вдавився! Тепер ось дали Україну!fp
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

01.05.2014 21:28:35
І таке враження, що США згідні з потуранням нашої влади агресорам.
Коли час редагування статті вже вийшов, щойно знайшла підтвердження своєї версії:
США виступають проти силової зачистки адмінбудівель від проросійських загарбників на Сході України
Більше читайте тут: http://ua.112.ua/politika/ssha-vistupayut-proti-silovoyi-zachistki-adminbudivel-vid-prorosiyskih-zagarbnikiv-na-shodi-ukrayini-55790.html
А ось ще в тему:
"Волынскому батальону национальной гвардии приказали сдать Луганск "сверху"
http://freejournal.biz/article3938/index.html
"На всіх рівнях панує окозамилювання. Чиновники не здатні керувати, реально все здають. Картинки, яку показують вам і яка є насправді, реально - істотно різні. Ми просто ганьбимо форму..."
http://www.newsru.ua/ukraine/30apr2014/nesmogli.html
Отож, влада не тільки не звільняє захоплені терористами будівлі. але й мирно віддає ті, які були під охороною.  shok
А тепер здогадайтеся з двох раз, - чому на Дніпропетровщині немає сепаратизму?
Відповідь тут:  http://dp.vgorode.ua/news/221335-po-zelenym-chelovechkam-v-dnepropetrovskoi-oblasty-otdan-prykaz-streliat-na-porazhenye
Востаннє редаговано Даяна 01.05.2014 23:13:52
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

01.05.2014 23:12:21
Меркель согласилась на новые санкции против России
Как сообщается, вопрос введения санкций будет обсуждаться между Меркель и президентом США Бараком Обамой в Вашингтоне 1 мая.
http://ru.tsn.ua/svit/merkel-soglasilas-na-novye-sankcii-protiv-rossii-363336.html
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

01.05.2014 23:40:08
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

01.05.2014 23:46:48
Jack Sparrow 01.05.2014 17:51:48
В общем, по этой книжке Россия завершает поход монголов "к последнему морю" и подчиняет себе всю Европу, включая Пиренейский полуостров, Англию а также США.
Без України Росія не може бути противником ні НАТО ні США. Тому їх "останнє море" - це Індійський океан, вони там чоботи хочуть помити від російського болота.
Туди дорога через Кавказ чи Туркменію.
Якби не Майдан, через пару років Тайожний союз (з Україною) пішов би на Європу, а зараз - тільки на південь.
До Ізраіля можуть дійти, звичайно, а далі - тільки якщо зможуть долину оминути.
Як її правильно назвати, Геддон чи Арма?
smile3
Востаннє редаговано Ніг Блек 01.05.2014 23:48:39
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

02.05.2014 03:59:40
5
Путін начитався Бжезінського і наслухався Дугіна.
Він захотів керувати світом нарівних з Обамою,
але його срана "могутність" - просто блеф!!! Хіба що "пощипать" якогось занедужавшого "брата".
Зараз Путлєр заковтнув Крим, не прорахувавши можливості асиметричних ходів.
Заковтнув і не може перетравити.
Він загарбав Крим - який по-суті є отруєний пішак!!!.
 
http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/1080580
 
Тепер він мабуть мріє як би його відблювати, бо відчув - континентальною Україною він вдавиться на смерть, а без континенту Крим - як Чумадан без ручки.
Востаннє редаговано ЗЕЛЕНЯР 02.05.2014 04:25:37
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

02.05.2014 10:09:39
ЗЕЛЕНЯР 05/02/2014 03:59:40
Істинно так!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

02.05.2014 12:56:02
як привід максимально послабити США.
Опечатка. Слід читати- "Як привід максимально послабити Росію". Але час редагування вийшов.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

02.05.2014 14:03:10
Давайте не забывать о действительно могучем, без преувеличения - Китае.
  Китаю важно ослабление и США как конкурента, и России, как сырьевого донора.
Поэтому какую сторону примет Китай, будет зависеть и положение на весах: США - Россия.
Востаннє редаговано Александр2 02.05.2014 14:04:34
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/3)

1 2   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login