для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

А чи треба повертати Крим?

А чи треба повертати Крим?
Пішла вода в погріб. Тобто - стартувала президентська кампанія. Палатки, бігборди розповзлись по країні. Особливо обдаровані персонажі, як от Олег Ляшко, вже взялись за благодатну тему - "Я верну Украине Крым". Ну, з Ляшко ясно - на то і Радикальна партія, на то і вила. Але всі інші як мінімум пам'ятають про тему Крима як непоганий (з їх точки зору) варіант розширення електорального поля. І так чи інакше будуть її педалювати. З них станеться. Та я про інше.
 
А чи потрібно прямо зараз повертати Крим? Що ми отримаємо з цим поверненням? Людей, які, як виявилось, "такую личную неприязнь испытывали" до України, що всі 22 роки тільки й думали, як би до Росії втекти. Людей, які на всіх виборах були електоральним полем "регіонально"-олігархічно-комуністичних сил. За це варто боротись? Не думаю.
 
Економічного смислу - принаймні, в такому вигляді, як воно є зараз - в Криму теж немає. Регіон же відверто дотаційний. Ясно, що аргумент "відновлення територіальної цілісності країни" нікуди не дінеться, і відкидати його не варто. Але - отримувати разом з цим ще радикалізованішу п'яту колону...
 
Нехай для початку Московія там дохазяйнується до того, що ненавидіти в Севастополі та Ялті будуть не Київ чи Львів, а Москву і Грозний. (Кажуть же, що весь туристичний бізнес на півострові віддадуть Кадирову і його людям.) Нехай для початку всі кацапофіли спалять українські паспорти і вийдуть з українського громадянства. Давайте дочекаємось, коли Росія сповзатиме з піку патріотичного (а по правді - фашистсько-шовіністичного) угару в економічну безнадію, а ще краще - почне розвалюватись, як колись СРСР.
 
Тоді можна буде повертати собі Крим. По-перше, зміняться настрої у кримського населення. По-друге (це, як на мене, найголовніше), можна буде провести нормальну "українізацію" в сенсі отримання громадянства. Не так, як було до цього, коли український паспорт отримував хто попало і за просто так. Знання мови (не азірівське, а нормальне), іспити з історії України, законодавства.
 
А хто не хоче - є прекрасний прибалтійський (латвійсько-естонський) приклад. "Негромадяни". Ніхто нікого не виселяє, живіть - але ніяких виборчих та інших важливих для держави і суспільства прав не матимете. Або - на історичну батьківщину, в Росію. Хоча - після слів Лаврова всіх людей з російськими паспортами можна в принципі виселити на той бік Керченської протоки. Бо сама їх наявність - це реальна загроза національній безпеці. Уб'є якийсь уркаган "гражданина России" - все, у московитів є привід (у їх розумінні) для введення військ. Кому це потрібно? Не Україні точно.
 
Так, цей варіант може бути втілений в життя тільки після ослаблення Росії і зміцнення позицій України в світі (ЄС, НАТО, що там ще). Але без нього "Крим з кримчанами в складі України" буде тільки постійною проблемою - і то як мінімум. А як максимум - приводом для чергової війни з московською Ордою.

© V.Mylenko [23.04.2014] | Рейтинг: 46.6/107 | Переглядів: 8947
Мітки: Ляшко Олег 

2 3 4 5 46.6/107




Коментарі

1 2   »
23.04.2014 15:01:49
Автор несколько раз повторял о пятой колонне, которую мы получаем вместе с Крымом. Напомню, что пятая колонна преобразовалась в граждан другого государства.
Так что "тщательнее надо, тщательнее".
Не згоден Згоден  Підтримка: 15%(4/26)

23.04.2014 15:02:52
2
Не згоден Згоден  Підтримка: 4%(2/55)

23.04.2014 15:43:05
Excellently
Повністю згідний.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(36/36)

23.04.2014 15:44:26
Ильич... 23.04.2014 15:01:49
пятая колонна преобразовалась в граждан другого государства

А завтра знов преобразується в "громадян України". Це ж кримчани, у них так прийнято. 1991-го здали СРСР, 2014-го Україну. Традиція там така. Як у "гордості русскіх моряків" - здаватись усім завойовникам підряд :-)
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(42/42)

23.04.2014 15:53:48
Пан Миленко діло каже, але все одно шкода кримчаків та українців що лишилися Батьківщини
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(26/26)

23.04.2014 16:16:19
От хай мене поб'ють, але я б Донбас відправила б на перевиховання туди ж.
А потім, коли Путін сам на колінах приповзе і почне благати - заберіть від мене це "щастя", ще й грошей з нього злупити. Ну, і звичайно - обов. екзамен з української мови та укр. історії. Хто не здасть - ніякого укр. паспорту!
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(37/42)

sob

sob
23.04.2014 16:19:07
При всем уважении к автору, высосанная из пальца и ненужная сейчас тема, много раз уже обговаривалась. Замучили уже ненужные и проходные темы. Каждый раз открываешь, думаешь, что-то новое, но опять пережевывание. Работать некогда, читаешь эту х*ню, экономическая мощь державы начинает страдать ac
2 не за статью, а за ее ненужность сейчас
Не згоден Згоден  Підтримка: 15%(4/27)

23.04.2014 18:37:40
tori6909 23.04.2014 16:16:19
От хай мене поб'ють, але я б Донбас відправила б на перевиховання туди ж.
Ну, і звичайно - обов. екзамен з української мови та укр. історії

З Донбасом таке треба було робити 1991-го, а не зараз.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(13/13)

23.04.2014 18:39:01
А чи потрібно прямо зараз повертати Крим?

Это уже невозможно.
Не згоден Згоден  Підтримка: 6%(1/16)

23.04.2014 18:41:06
Колись так про незалежність України казали :-)
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

23.04.2014 20:31:50
Кот Барсик 23.04.2014 18:39:01
   Барсік, не позорь мого кота. В Криму живуть 80% людей яким рашка і нафіг не потрібна. Рашка - це окупант в Криму. а окупанта треба гнати нафіг.
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(14/15)

23.04.2014 20:33:10
Виталик 23.04.2014 15:02:52
  Віталік, дебілів без тебе хватає. Спи собі мовчки.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(15/15)

24.04.2014 00:41:02
Штучна тема, до того ж не актуальна. Назва ІМНО:
А чи треба повертати Крим?
І тут же у тексті автор уточнює:
А чи потрібно прямо зараз повертати Крим?
А чи можемо ми прямо зараз його повернути? Однозначно - ні. То про що ми говоримо? Мо' поговоримо про це тоді, коли створяться умови для повернення? Умови, про які автор сам і згадав:
Нехай для початку Московія там дохазяйнується до того, що ненавидіти в Севастополі та Ялті будуть не Київ чи Львів, а Москву і Грозний
А поки такі умови не склалися, всіляки балачки про повернення є не що інше як політична мастурбація.
Без оцінки.
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

24.04.2014 00:58:00
V.Mylenko 23.04.2014 18:37:40
Краще пізно, ніж ніколи! Попервах теж дуже переймався Донбасом, а потім своїм "Нас Київ не чує" дістали!!!
Сиділи дауни на чужій шиї а на Антимайдані верещали про "стабільність"! Ну просто суперстабільні дауни! Ніби Львів, Одеса чи Чернівці були в кращому стані! Всіх чули а про них забули??? І,пожираючи найбільші в країні ДОТАЦІЇ з бюджету, безсоромно вякали про те, що вони нас годують???????
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(17/18)

24.04.2014 05:32:46
TVOREC 04/23/2014 20:31:50
   Барсік, не позорь мого кота. В Криму живуть 80% людей яким рашка і нафіг не потрібна.

Ничего подобного. Более 80% крымчан и севастопольцев своим волеизъявлением вернули Крым в Россию.
Не згоден Згоден  Підтримка: 7%(1/15)

24.04.2014 11:01:30
Кот Барсик 24.04.2014 05:32:46
Более 80% крымчан и севастопольцев своим волеизъявлением вернули Крым в Россию

Мощний треш :-)
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

24.04.2014 13:30:35
Кот Барсик 24.04.2014 05:32:46
Ничего подобного. Более 80% крымчан и севастопольцев своим волеизъявлением вернули Крым в Россию.

Котиг, еслиб не вооруженные дозубов зеленые путинские вежливые люди, то 80% крымчан и севастопольцев, многие из которых понаехали в Крым в разное время из России - так бы и возвращали Крым России до сих пор, исходя говном на Украину, которая их все это время кормила и поила и рашинз ТВ давала и газеты и радио и все шо хош на русском и ничего взамен не требовала, даже если какой другой незаконно жилье сдавал летом, а налоги не платил - на все глаза закрывала и чечен не подпускала и татар не обижала - никаво не обижала... Ну в общем, машите триколором дальше - посотрим через годик чем вы там махать будете, если доживете конешно...
Востаннє редаговано Сліпий Пью 24.04.2014 13:31:56
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(19/19)

24.04.2014 13:47:23
И донбасюр, в рашку, ссаными тряпками. Но без территорий! Ибо нех.. разбазаривать державные земли.Распахать вместе с разными попасными и пусть будет дикое поле для диких коней и прочих дикобразов. Горловку оставить ,  там же коллега Мрачный)))
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(14/14)

24.04.2014 13:48:59
Сліпий Пью 24.04.2014 13:30:35
посотрим через годик
100%
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

24.04.2014 16:51:10
Я за незалежність Криму, ні від кого... Хай хлопці зрозуміють, що від них ні що не залежить, та йдуть на панель і продають себе, без електрики, води, продуктів та речей споживання.
На банані катать ні гроші зароблять.
Востаннє редаговано rezerv 24.04.2014 16:52:34
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(16/16)

1 2   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login