для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

АНТИТЕРОРИСТИЧНА ОПЕРАЦІЯ ???

АНТИТЕРОРИСТИЧНА ОПЕРАЦІЯ ???
       Назва теми недарма написана зі знаком питання, оскільки я спробую довести, що ніякої, заявленої керівництвом держави, антитерористичної операції не проводилось, не проводиться, і невідомо, чи буде проводитися. Спочатку розглянемо ситуацію на предмет наявності тероризму, звернувшись до Закону України «Про боротьбу з тероризмом»:
«Терористичний акт -  злочинне  діяння  у  формі  застосування зброї,  вчинення вибуху, підпалу чи інших дій. Терористична діяльність - діяльність, яка охоплює: організацію незаконних    збройних    формувань,    злочинних угруповань (злочинних організацій),  організованих злочинних  груп для  вчинення  терористичних  актів,  так само як і участь у таких актах;  вербування, озброєння, підготовку та використання терористів;
 
      Ознаки тероризму були в Криму, коли незаконні збройні формування у вигляді озброєних людей (т.з. зелених чоловічків) з допомогою військових транспортних засобів і техніки, без опізнавальних знаків захоплювали українські військові частини, склади зброї, кораблі і т.д. Усім було відомо, що за цим стоїть російський міжнародний тероризм. Керівництво української держави, щоб не провокувати агресора, вирішили, що українським солдатам у цій ситуації не потрібно виконувати свій священний обов’язок, військову  присягу і військовий статут. Я не буду зараз «пережовувати» те, про що вже говорили усі, кому не лінь і умовно погоджусь, що тактика була правильною.
      Коли кримський сценарій Росія перекинула на материкову частину України, то свою військову присутність обмежила лише засланими інструкторами, а терористичні дії намагається здійснювати руками найманих місцевих терористів. Російське керівництво, Янукович та проросійсько налаштовані громадяни України намагаються доводити,  ніби ці події ідентичні євро майдану. Однак це повна маячня, навіть з огляду на фото самооборони майдану і т.з. самооборони Криму чи т.з. самооборони Данєцкой рєспублікі:
 


 
І цих озброєних «до зубів» терористів керівництво Росії разом зі зрадником Януковичем намагаються називати народом ? Ось фото проросійської частини народу:
 

 
З ними проводити антитерористичну операцію ніхто не збирається. А з озброєними терористами треба поступати так, як би поступала би кожна цивілізована країна. Звичайно, що Росія у подібних випадках знищує усіх підряд разом з мирним населенням, наприклад:
 
undefined
 
undefined
 
Так поступати може хіба що такий агресор, як Росія, однак у нашому випадку достатньо знешкодити лише озброєних терористів. Саме для цього і було оголошено АНТИТЕРОРИСТИЧНУ ОПЕРАЦІЮ.  Згідно із законом України «Про боротьбу з тероризмом», «Антитерористична   операція   -   комплекс     скоординованих спеціальних заходів,  спрямованих на попередження,  запобігання та припинення злочинних діянь,  здійснюваних з  терористичною  метою, звільнення   заручників,   знешкодження   терористів,  мінімізацію наслідків терористичного акту чи іншого злочину,  здійснюваного  з терористичною метою;
Для здійснення такої операції передбачено « застосовувати  відповідно до законодавства України зброю і  спеціальні засоби;   затримувати і доставляти в органи внутрішніх  справ  осіб, які   вчинили   або   вчиняють  правопорушення  чи  інші  дії,  що перешкоджають  виконанню  законних  вимог   осіб,   залучених   до  антитерористичної операції,  або дії, пов'язані з несанкціонованою спробою проникнення в район проведення антитерористичної  операції і перешкоджання її проведенню;  тимчасово   обмежувати  або  забороняти  рух  транспортних засобів  і  пішоходів  на  вулицях  та   дорогах,   не   допускати транспортні засоби,  у тому числі транспортні засоби дипломатичних представництв  і  консульських  установ,  та  громадян  на  окремі ділянки місцевості та об'єкти, виводити громадян з окремих ділянок місцевості та об'єктів, відбуксировувати транспортні засоби;
 
   Чи проводяться такі дії? На моє переконання це не робиться. Першою спробою подібних дій було відправлення у захоплене терористами місто Донецької обл.  кілька БТРів. І який результат? Два-три десятка проросійських цивільних чоловіків напідпитку разом із золотозубими пенсіонерками зупинили цю колону бронетехніки, викликали т.з. колорадів (незаконне озброєне формування), які відібрали техніку, зброю і боєприпаси, подякували Турчинову за допомогу і попросили прислати ще:
 

 
   Отож, виходячи із Закону «Про боротьбу з тероризмом», все відбулося навпаки.  Подібні дії дехто із захисників чинної влади намагається списати виключно на саботаж. Ок. Я не заперечую, що окремі випадки можна цим пояснити. В такому разі, - що заважає повторити операцію і завершити її успіхом?  І тут також деякі захисники влади намагаються пояснити саботажем місцевої влади і відсутністю підтримки місцевого населення. Їм я хочу відповісти наступне:
- Підтримка місцевого населення є там, де відбуваються мирні протести, і тут можна навести масу фактів. А от під кулі терористів повинні йти ті, кому це належить. І тут не потрібна допомога місцевої влади. До т.з. антитерористичної операції залучили усіх, кого могли: і спецпідрозділи СБУ, і спецпідрозділи МВС, і національну гвардію, і навіть армію. То невже у цілій країні немає боєздатної групи, яка б знешкодила кілька десятків чи сотень терористів в окремо взятому містечку наприклад, Славянську чи Краматорську? Якщо нема, то треба негайно розпускати армію і кошти витрачати на економіку, бо як може воювати з багатотисячною іноземною збройною навалою армія, яка не може у локальній точці знешкодити кілька десятків чи сотень терористів? Але, на моє переконання, воювати є кому, лиш нема кому цим розумно керувати. Тому моя пропозиція: З числа ОРГАНІЗАТОРІВ антитерористичної операції сформувати і озброїти військову групу і десантувати її десь під якийсь аеродром чи військову частину поблизу Бєлгорода. Я впевнена, що Путін їх навчить – як потрібно проводити антитерористичні операції.
Звичайно, це був жарт з мого боку, однак, судячи з останніх подій, на захоплених терористами територіях далеко не до жартів, бо вже і кров проливається (вбито депутата міськради), і журналіста та міліціонера викрадено, і літак повітряних сил України обстріляно, а озброєні бойовики їздять по місту на захопленому транспорті МВС.  А це значить, що Женевських угод дотримуються лише з боку влади, але не терористів і їхніх хазяїв. Враховуючи вищенаведене, Турчинов оголосив про відновлення антитерористичної операції. Хотілось би, щоб на цей раз були не лише заяви, але й результати (звільнення захоплених об’єктів від озброєних терористів в першу чергу у Славянську і Краматорську, та притягнення до відповідальності осіб, які їм допомагали (Н.Штепу та ін.) Доки цього не буде, - про т.з. антитерористичну операцію, імхо, владі навіть і згадувати не варто. Влада повинна діяти рішуче, а то її рівень планів і дій  у контексті антитерористичної операції так і залишиться на рівні "Застрєліть Сашу Бєлого чи "паабщаться в фейсбукє": https://www.facebook.com/arsen.avakov.1?fref=ts  Контролювати треба СИТУАЦІЮ, а не інформацію.

© Даяна [22.04.2014] | Рейтинг: 43.5/33 | Переглядів: 5586

2 3 4 5 43.5/33




Коментарі

1 2 3 4   »
23.04.2014 00:10:05
Третья неделя "восстания" на Донбассе идет. Власть очень эффективна.
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

23.04.2014 00:12:20
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

23.04.2014 00:19:41
(сорри за спам)
И поэтому народу надо самозащищатся...а не надеятся на Министра Фесбука!
 
Что делать если ваш город оккупировали "зеленые человечеки":
Когда к Вам подходит зеленый человечек, Вы:
 
1.
Не знаете2. Не беспокоитесь3. Не говорите4. Не имеете5. Не знаете,
как6. Не даете7. Не можете8. Не продаете9. Не показываете10. Не делаете
ничего

А местным поддерживающим зеленых человечиков ..надо делать ночные
рейды на дома...То есть узнали что например Сидоров,Пупкин и Иванов
выходят на проросийские митинги....приехали ночью и на заборе написали
ему что:
 
"Мы с*ка знаем где ты живешь и в следующий раз тебе в окно прилетит коктель молотова или боевая граната".Показательно можно один из таких домов сжечь дотла...
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

23.04.2014 00:22:55
Армия когда вошла в Славянск разрешения стрелять не получила...отсюда сдача техники...Имею достоверный источник- брат моего друга участвовал в операции (срочником)
 
На лицо-ПРЕДАТЕЛЬСТВО!
Не згоден Згоден  Підтримка: 77%(10/13)

23.04.2014 00:31:13
Во время АТО надо создавать 2 боевые группы....
 
Первая группа идет с спецсредствами(щита,шлемы,газовые и свето0шумовые гранаты,травматическое оружие) и прикрывает вторую группу с бронетехникой и огнестрельным оружием...в случае боевого столкновения с вооруженым противником..работает вторая группа ..против гражданского населения  работат первая группа....
 
Дальше первую группу так же можно оснастить АВТОЗАКАМИ ,то есть они не просто должны расчищать дорогу ,а еще и хватать препятствующих и садить в автозаки (с преспективой на 15 лет!)...
Показательно зачистить Славянск и уничтожить  террориситов и  в течении недели их число сократится  раз в 10!!!

 
Не згоден Згоден  Підтримка: 73%(8/11)

23.04.2014 00:32:20
На уровне эмоций я, конечно, готова была бы поддержать автора. А вот если подумать... Грустно, но все силовые структуры у нас оказались разрушены и коррупцией и внедренными агентами противника... Советовать и требовать мы все можем... Реальный план действий кто-то может предложить? Кто из тех, кто, по мнению автора, должен идти под пули, под них пойдет? Много желающих?
Не згоден Згоден  Підтримка: 55%(6/11)

23.04.2014 00:40:31
taniako 23.04.2014 00:32:20
Кто из тех, кто, по мнению автора, должен идти под пули, под них пойдет? Много желающих?
Уявіть собі, що достатньо для того, щоб знешкодити сепаратистів.
А от чому влада бездіє?
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

23.04.2014 00:42:10
taniako 23.04.2014 00:32:20
Грустно, но все силовые структуры у нас оказались разрушены и коррупцией и внедренными агентами противника... Советовать и требовать мы все можем... Реальный план действий кто-то может предложить? Кто из тех, кто, по мнению автора, должен идти под пули, под них пойдет? Много желающих?
Та лише у нац.гвардії таких повно (згадайте героїзм самооборони майдану), а по цілій країні таких мільйони! Чи ви хочете сказати, що українська нація - це нація боягузів?
Востаннє редаговано Даяна 23.04.2014 00:44:04
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

23.04.2014 00:46:07
У нас в країні генералів, підполковників, як гною. Досі вони непогано паразитували на тілі нашого бюджету,  за рідким виключенням. І велика шана та повага чесним воякам, які карєрну драбинку здолали мужністю і розумом.
 

Але в жодній країні при такій малій чисельності захисників, так багато "пагонщиків". А на БТР були хлопчики по 18-19 років.  Так як на Майдані беркут прикривали солдатиками, так і тут.
 
Турчинов повинен негайно видати накази:
 
1.Мобілізацію генералів, полковників віком до 65 років,  причому всіх хто має звання (з армії, міліції, податкової, обехесесу).
 
2. Всіх в перших рядах на ліквідацію сепаратизму. Не ліквідують - погони з пліч, розжалування до рівня ефрейторів, з правом на ефрейторську пенсію і не більше.
 
3. Референдум буде проведено при умові, що всі  барикади будуть без заїзжих кацапських вояків.
 
4. Чужих - відстрілювати. Як? Так їх же, сучих синів (генералів, полковників  і т.д. вчили та по 20 років їм держава авансом за це платила зарплату, премії, доплати за звання). Скажете мало - а тим хто створював добавлену вартість, тобто робочим більше платили?
 
Міністр також нехай чухрає на Донбас. Особистий приклад.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

23.04.2014 01:03:15
Даяна 23.04.2014 00:42:10
Чи ви хочете сказати, що українська нація - це нація боягузів?

Конечно, нет, я это и не говорю. Просто очень трудно принимать решение, при котором кто-то погибнет. Вы так уверенно говорите о миллионах.((( Такие вещи можно говорить только тогда, когда сам готов быть в первых рядах. Прежде чем принимать решение, нужно быть уверенным в исходе битвы. И это не так просто бросить людей в жерло войны. А ведь ни Вы, ни я не будем на передовой(((
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

23.04.2014 01:18:06
taniako 23.04.2014 01:03:15
Просто очень трудно принимать решение, при котором кто-то погибнет.
Звичайно, я погоджуюсь з вами, що з боку легко судити чи критикувати. Але іншого виходу нема. Ні, помиляюсь, - є: розпустити армію, здати всю країну окупантам і не приймати рішень, при яких хтось загине. Або - зняти погони з тих. які не можуть приймати рішення відповідно до священного обов'язку,присяги і військового статуту, і поставити на їх місце тих, які здатні приймати адекватні до обстановки рішення, які, йдучи на службу на захист Вітчизни і приймаючи присягу, усвідомлювали - на що йдуть  і усвідомлювали, що самі вибрали професію для того, щоб захищати свій народ а не просто проїдати гроші платників податків.  Ви за який варіант: перший чи другий?
       До речі, коли на майдані гинули молоді хлопці, то тоді було кому приймати рішення "стояти до кінця",  (рішення, при яких вони гинули), а декому навіть була миліша "куля в лоб, аніж ганьба".  Чи може я помиляюсь? То чи за те гинула небесна сотня, аби зараз мирно без бою за Кримом агресорам здавалась і вся Україна?
Востаннє редаговано Даяна 23.04.2014 01:29:23
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

23.04.2014 01:30:07
Даяна 23.04.2014 01:18:06
Або - зняти погони з тих. які не можуть приймати рішення відповідно до священного обов'язку,присяги і військового статуту, і поставити на їх місце тих, які здатні приймати адекватні до обстановки рішення, які, йдучи на службу на захист Вітчизни і приймаючи присягу, усвідомлювали - на що йдуть  і усвідомлювали, що самі вибрали професію для того, щоб захищати
 
Я полностью согласна с этим. Просто не уверена, что это так быстро и просто делается. Менять надо всех сверху донизу. Адекватные решения должен кто-то выполнять. Мы оказались в очень сложном положение, когда всех надо менять в условиях внешней агрессии.(((
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

23.04.2014 01:36:04
Просто не уверена, что это так быстро и просто делается.
А я переконана, що, доки кепські справи не зайшли надто далеко, антитерористичну операцію можна успішно провести  максимум за тиждень, і для цього є всі необхідні засоби і можливості. І також впевнена, що, якби це у Словянську і Краматорську  робилось у самий перший день, то ми б про терористів би вже давно забули. Було би бажання.
Востаннє редаговано Даяна 23.04.2014 01:41:49
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(8/10)

23.04.2014 01:36:50
Даяна 23.04.2014 01:18:06
Але іншого виходу нема.
Є.
Домовитись з сепаратистами.
Піти їм на поступки.
Дати все, що вони хочуть.
Це так по державному.
А ще - замутити чергову ширку з ПР і віддати їм Донбас у вічне володіння.
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

23.04.2014 01:38:51
Даяна 23.04.2014 01:36:04
А я переконана, що, доки кепські справи не зайшли надто далеко, антитерористичну операцію можна успішно провести  максимум за тиждень, і для цього є всі необхідні засоби і можливості.
Даяно, ніхто АТО проводити не буде.
Вже домовляються.
http://batkivshchyna.com.ua/news/19954.html
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

sob

sob
23.04.2014 01:47:04
Надія Богун 23.04.2014 00:46:07
1.Мобілізацію генералів, полковників віком до 65 років,  причому всіх хто має звання (з армії, міліції, податкової, обехесесу).
Что ж, неплохая шуткаsmile3, особенно с налоговой
Если всерьез, уже писал не раз - пока не поздно, создавать муниципальные дружины, снабжать их всем необходимым, выделить инструкторов и проводить учения. Причем делать это срочно, уже сейчас. Местные знают друг друга, а также кого и что они будут защищать. Естественно, надо отсекать люмпенов и криминальные элементы. А эти дружины не распускать и после улучшения ситуации - продолжать проводить сборы и тренировки. Постепенно все должны быть ответственны за порядок в своем городе, деревне, районе.
Востаннє редаговано sob 23.04.2014 01:47:49
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

sob

sob
23.04.2014 01:54:35
laskiw 23.04.2014 01:38:51
Вже домовляються.
http://batkivshchyna.com.ua/news/19954.html
НЕ вижу в этом ничего плохого. Нам надо получить передышку, переизбрать президента и парламент, провести реорганизацию силовых ведомств и начать засылать зеленых человечков в крымsmile3
Но территориальные образования, дружины, муниципальная милиция - создавать надо
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

Ti

Ti
23.04.2014 02:37:34
А против кого сейчас работает время? Против России или против действующей бездействующей власти?
 
Донбасс дискредитирует обе стороны, не случайно, со стороны России уже становится заметна сильная нервозность. Возможно, решили именем Авакова добивать сраную Рашку. А возможно, они просто лохи, которые не могут взять бандитов под свой контроль.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

23.04.2014 02:56:31

Можете погодитись зі мною,чи ні,це ваше право
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

23.04.2014 03:41:34
sob 23.04.2014 01:54:35
НЕ вижу в этом ничего плохого.
А що тут поганого?
Суцільний позитив...
Для шляхетної мети можна і окривавлену руку потиснути
http://top-news.org.ua/?q=node/4654
А потім, для очищення, поспівчувати батькам Нігояна...
Ціль виправдовує засоби.
Десь колись ми це вже проходили...
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

1 2 3 4   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login