для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Куди доведе язик Чєчєтова

Куди доведе язик Чєчєтова
Нещодавно Верховна рада прийняла закон, згідно якого посилюється покарання за сепаратистські дії. Щоправда там відсутній один пункт, який обов’язково мав би там бути. До сепаратистських дій варто віднести дії, що порушують статтю 10 (розділ 1) Конституції України, де чітко написано «державною мовою в Україні є українська мова». Все - крапка. Будь-які заклики змінити цю статтю треба розцінювати, як зазіхання на державний суверенітет України.
 
Власне, до написання цих рядків мене підштовхнув виступ відомого українофоба Міхаіла Чєчєтова (він же Міша-Сємафор, він же Чєчьоткін, він же Міша-Дірєжор), щойно побачений по телевізору. Здається це був прямий ефір з зали засідань Верховної ради.
 
Щоправда, Чєчєтова мало хто слухав, але тим не менше.
 
Викладу аргументи Чєчьоткіна, котрі він приводив на користь другої державної (звичайно ж російської) мови.
 
Так склалося історично, віщав з парламентської трибуни заядлий україноненавистик, що в нашій державі всі люди розуміють дві мови – українську й російську. І якщо львів’янин приїде в Донецьк й буде (тут Чєчєтов великодушно сказав кілька слів державною) говорити українською, то його зрозуміють. І якщо шахтар (так наче в Донецькій області крім шахтарів ніхто більше не живе – R`n`R) приїде до Львова та говоритиме російською його теж зрозуміють. І тому, мовляв, щоб зшити країну, треба зробити другою державною мовою російську.
 
Друга державна мова, на думку Чєчєтова й буде тою грубою ниткою, тим стібком, який зшиє Україну.
 
От я погоджуся з Чєчєтовим, що російськомовного шахтаря у Львові зрозуміють. І, якщо не буде бикувати, ще й пригостять. В Донецьку з українською важче, бо можна нарватися на відверте хамство, якщо просто говориш державною мовою.
 
Що ж до нитки, то також погоджуся – що вона буде груба. Ще й, додам, біла. Бо воно видно чиї ботоксні вуха стирчать з-за плечей регіонального депутата.
 
Насправді всі розмови про другу державну мову не зшивають країну, а тільки ще більше розколюють її.
 
Підозрюю, що в разі прийняття російської мови як другої державної,  її автоматично перестануть розуміти ображені українці. Гадаю, що не лише на заході. То ж улюбленим шахтарям Чєчєтова (яким насправді зовсім не потрібна друга державна мова) та й усім російськомовним, котрі до цього вперто говорили мовою сусідньої ворожої держави, доведеться або їздити з перекладачем, або таки вчитися розмовляти українською.
 


© R`n`R [18.04.2014] | Рейтинг: 40.9/25 | Переглядів: 1383

2 3 4 5 40.9/25




Коментарі

18.04.2014 14:46:34
Вот нет ничего важнее, чем дерьмова....Not so
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/22)

18.04.2014 14:52:42
Виталик 18.04.2014 14:46:34
дерьмова....
говноязык-важнее
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(16/16)

18.04.2014 14:56:11
Не на часi I do not know
Майте терпiння...
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

18.04.2014 15:09:08
Stranger 18.04.2014 14:56:11
Stranger
Так і я ж про те, що про це питання треба забути. Просто проходив повз телевізор, а там Чєчєтов виступає. Чую - про мову. Зупинився, послухав, сплюнув, пішов написав цей текст.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

18.04.2014 15:29:13
2
Не згоден Згоден  Підтримка: 8%(1/12)

18.04.2014 15:38:53
Stranger 18.04.2014 14:56:11
Не на часi
Майте терпiння...
R`n`R 18.04.2014 15:09:08
Просто проходив повз телевізор, а там Чєчєтов виступає. Чую - про мову.
Ага, ми ж розмовами про мову можемо поранити ніжні душі сепаратистів.mol
Поки будемо терпіти, чечетови за вказівкою великого Пу язик нам і нав"яжуть.
Вони не чекають.
І не терплять.
Пруть буром.
Востаннє редаговано laskiw 18.04.2014 15:39:40
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(13/14)

18.04.2014 16:42:20
laskiw 18.04.2014 15:38:53
laskiw
friends
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

18.04.2014 16:56:24
Вот мне все интересно, почему Чечеткин и Ко ставят вопрос о "втором государственном" только когда их отпихивают от государственной кормушки. За четыре года правления они только и смогли разродится только бестолковым законом КиКо  
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

18.04.2014 16:57:44
2
 
     Оставьте сейчас эти дебильные споры про мову - язык. Вам мало раздрая? Ничего важнее сейчас нет?...
Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(2/9)

18.04.2014 17:08:05
Ніяких других державних мов.
Але не потрібно й Чечетову (і таким як він), давати тему для збурення народу.
Тому стрибки типу відміни закону К_К, коли ще влади толком немає, є щонайменше(!) дурниця.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

18.04.2014 18:39:33
Мрачный 18.04.2014 16:57:44
Оставьте сейчас эти дебильные споры про мову - язык. Вам мало раздрая? Ничего важнее сейчас нет?...
А хто сперечається, Мрачний?
Вже й поговорити не можна?
Маємо мовчки спостерігати, як "Внєдряют втарой гасударствєнний"?
http://www.pravda.com.ua/news/2014/04/18/7022979/
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

18.04.2014 19:00:31
Кто-бы помог втолковать (и "местным" в т. ч.), что "державна мова" - только для "принимающей стороны" - чтобы обеспечить перевод. Всё остальное - бред сивых кобыл, меринов, коз(лов) ...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

18.04.2014 19:54:17
По этой теме настоятельно рекомендую "Закон братів Капранових" Розділ 1 Українська мова- це не хрін моржовий"  
 
http://mreadz.net/new/index.php?id=55986
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

18.04.2014 21:41:37
Виталик 18.04.2014 14:46:34
Вот нет ничего важнее, чем дерьмова....Not so
А вас, Виталик, я попросилбы не хамить.
Чи це вже такий стиль життя і мислення рашистів.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

19.04.2014 00:47:48
Мова - душа народу.
Якщо відібрати, або звести нанівець використання рідної мови, то народ лишається основного індіфікатора нації і асимілюється в пришлі, більш мовнозгуртовані  єтноси.
Всі сьогоднішні інсінуації скеровані московією направлені, як і федералізація на знищення держави Україна.
Тому беручі до уваги настирливість і нахабство - жодної поступки!!!
555
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

19.04.2014 13:17:54
R`n`R 18.04.2014 15:09:08
Так і я ж про те, що про це питання треба забути. Просто проходив повз телевізор, а там Чєчєтов виступає. Чую - про мову. Зупинився, послухав, сплюнув, пішов написав цей текст.
Все більше переконуюсь, що мовне питання зроду недооцінювала, (бо не муляло аж до 2012, та й тоді більш обурювала брехня про "насильницьку українізацію"). На відміну від русифікаторів, котрим і зараз свербить русифікувати (читай не розколоти, а убити) країну. Хоча по уму зміни до закону про мови, якщо вже він консервується, не має права вносити жодна сторона, особливо ж та, що по-бидлядитячому раділа його прийняттю.
Виталик 18.04.2014 14:46:34
дерьмова...
твоя думка така.
Stranger 18.04.2014 14:56:11
Не на часi
Майте терпiння...
Ми маємо... Та вже добігає кінця.
ЗЕЛЕНЯР 19.04.2014 00:47:48
Тому беручі до уваги настирливість і нахабство - жодної поступки!!!
Власне, консервація закону "каки" мала б бути останньою.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)







загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login