для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

о праве народов на самоопределение

В заявлении Ассоциации юристов России (АЮР) утверждается, что «народ Крыма имеет право на самоопределение». Вчера в целом оценивая это "заявление" обратила внимание и на этот аспект.   Международ... Читати повністю

© Lidiya Kuzmenko [20.03.2014] | Рейтинг: 46.3/43 | Переглядів: 2935

2 3 4 5 46.3/43




Коментарі

1 2   »
21.03.2014 21:20:18
taipan 20.03.2014 22:06:55
пламенные заверения и.о. Януковича, что, дескать, никогда не смиримся, будем за Крым бороться

А кто такой теперь янук-овощ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

21.03.2014 18:26:03
T-34-152 20.03.2014 21:27:34
Очень грамотно и убедительно!
Для зомби?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

21.03.2014 17:18:11
Return 21.03.2014 17:03:55
Звісно - сім'я, жінка, діти, теща, квартира, килими, дача, песик, папужки - це важливо.
В цьому ряду для багатьох не знайшлося місце офіцерської честі та Україні. Ніхто не застрелився.
Навіть якщо не тягнув. Ви не там. Ви не знаєте, що там відбувається, окрім того, про що говорить медіа. Віддати зброю і "перейти на бік ворога" - різні речі. Який сенс в "застрелитися"? Чим це зарадить? Чи офіцерська честь - лишити сім"ю без годувальника? Ваше розуміння офіцерської честі, здається, прирівнюється до "загинути за Україну за БУДЬ-ЯКИХ ОБСТАВИН"
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

21.03.2014 17:03:55
Lidiya Kuzmenko
21.03.2014 10:44:17
Return 20.03.2014 23:10:31
Найбільший відчай сьогодні - це зрада великої частини офіцерів флоту...
--
А що б Ви зробили на їх місці? В них не було вибору. А після погроз "прийдемо за вашими дітьми" - хто б втримався? Держава дорожча за своє дитинча?
Принаймні прикордонники зуміли вийти з честю...
Ніхто цих офіцерів не тягнув у офіцери.
Кожний, хто йде на військову службу, складає військову присягу.
Порушення присяги, а тим більше перехід на бік ворогу під час війни (яка  є) - це найбільший військовий злочин у будь-якій державі.
--
Звісно - сім'я, жінка, діти, теща, квартира, килими, дача, песик, папужки - це важливо.
В цьому ряду для багатьох не знайшлося місце офіцерської честі та Україні. Ніхто не застрелився.
Востаннє редаговано Return 21.03.2014 17:05:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

21.03.2014 11:50:18
Pavlotex 21.03.2014 11:37:04
Якщо міжнародне право НЕ діє у якомусь пункті -(як зараз з Україною) -то воно не діє.
Якщо ПДД НЕ діє в якомусь пункті, то воно НЕ діє
Ви хочете сказати, що у випадку порушень будь-яке право не діє?
Подумайте над цим.
Порушення МП нас вражають лише тому, що вони ГРУБІ. А на грубість не завжди одразу знаходиш відповідь.
Право покликане, зокрема, і виправляти ситуації порушень. Не втрачайте надію.
Це ж право, а не політика
 
Pavlotex 21.03.2014 11:37:04
І ваш вчитель може  і далі розказувати ,що він ВЧИТЕЛЬ.
А це розказую я. Вчитель - тому вчитель, що знає більше, а не тому, що теоретик.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

21.03.2014 11:37:04
Lidiya Kuzmenko 21.03.2014 10:12:16
Як каже мій вчитель: "Міжнародне право пережило Гітлера, переживе і Путлера"
Якщо міжнародне право НЕ діє у якомусь пункті -(як зараз з Україною) -то воно не діє.
 
І ваш вчитель може  і далі розказувати ,що він ВЧИТЕЛЬ.pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

21.03.2014 11:35:11
fucker 20.03.2014 23:51:58
А вот БЮТ надо расстрелять
сразу после выборов преза. А потом расстрелять и самого преза.
це у випадку ,якщо Презом стане Турчинов,Яценюк або Тимошенко...smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

21.03.2014 10:48:10
Pavlotex 21.03.2014 08:58:00
Хто відкрив "скриньку Пандори"?
 
 
США.
Якщо Ви про Косово, то не потрібно порівнювати. Бо Крим і Косово - дві великі різниці.
І не слухайте тих, хто говорить, що міжнародне право "прецедентне". Це не так.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

21.03.2014 10:47:22
affecto 21.03.2014 00:54:30
Авторка робить корисну справу. Як казав Заратуштра: "Виводь народ з пітьми до світла!"
Дякую.
До речі, дякую всім за високу оцінку.
Мені ще в ситуації, що складається, згадується фраза про "сиди на березі річки і чекай: невдовзі повз тебе пропливе труп твого ворога"
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

21.03.2014 10:45:19
fucker 20.03.2014 23:51:58
Другое дело что сейчас нужно бы расстрелять всю ПР и комми в придачу,
потому как они нам 25 мая "выберут" преза. А вот БЮТ надо расстрелять
сразу после выборов преза. А потом расстрелять и самого преза.
оставайтесь в правовом поле ;) а то привлекут за соучастие...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

21.03.2014 10:44:17
Return 20.03.2014 23:10:31
Найбільший відчай сьогодні - це зрада великої частини офіцерів флоту...
А що б Ви зробили на їх місці? В них не було вибору. А після погроз "прийдемо за вашими дітьми" - хто б втримався? Держава дорожча за своє дитинча?
Принаймні прикордонники зуміли вийти з честю...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

21.03.2014 10:42:55
Сліпий Пью 20.03.2014 23:10:14
та, русским насрать на ООН, НАТО, ЕС и прочее - теперь весь мир просто обязан насрать на русских. Только окунувшись в гавно по самые уши они возможно почувствуют что-то неладное
Иногда мне кажется, что они там и так... Не хочется этого говорить про тех дорогих мне людей, которые там живут...
Но, как одна москвичка  сказала (намекая на то, что мы тут не можем понимать происходящего у себя в стране со всей объективностью): "трудно видеть оба берега реки, находясь по горло в воде".
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

21.03.2014 10:40:23
цімбора 20.03.2014 22:08:27
А чхати хотів Пу на закони.
А нам это на руку. Милошевич и Хусейн тоже чихали...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

21.03.2014 10:39:50
taipan 20.03.2014 22:06:55
И пламенные заверения и.о. Януковича, что, дескать, никогда не смиримся, будем за Крым бороться хоть 100 лет - всего лишь попытка состряпать приемлемую мину при полной бездарности исполнителя.
Думаю, что это верная стратегия: не смиряться. Но недостаточно просто языком молоть. Нужно предпринимать практические шаги... правда, для меня это как в тумане. Что делать именно? Мысли есть, но сложно сформулировать...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

21.03.2014 10:18:39
taipan 20.03.2014 21:50:22
прекратить выдачу виз всем гражданам РФ в любую страну мира и выслать всех, у кого нет вида на жительство.
это ж внутреннее дело каждой страны, нет? Если даже Украина не способна на это, то чего требовать от других?
 
taipan 20.03.2014 21:50:22
исключение РФ из совбеза, а затем и из ООН
Это сложно. Но думаю, что не "невозможно". Мне кажется, такая работа ведется.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

21.03.2014 10:17:06
rutzit 20.03.2014 21:33:50
Только заражённые вирусом "дедываевали" хрен поймут.
Имхо, подобные аргументы нужны не для "дедываевали" (мои тоже воевали), а для независимого, непредвзятого международного органа. А там поймут.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

21.03.2014 10:12:16
Pavlotex 21.03.2014 09:01:21
Міжнародне право ВПАЛО.(грубіше-"П..ю накрилось")
Як каже мій вчитель: "Міжнародне право пережило Гітлера, переживе і Путлера"
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

21.03.2014 10:08:10
якісний текст 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

21.03.2014 09:01:21
Уверены, что текущая ситуация наглой и неприкрытой агрессии, оккупации по смыслу Четвертой Женевской Конвенции 1949 года, в ближайшее время будет прекращена и Украина вернет полный контроль и ответственность за развитие Крыма и всех остальных территории в границах, признанных и гарантируемых международным сообществом.
ac
 
Міжнародне право ВПАЛО.(грубіше-"П..ю накрилось")
 
тому -ЗАБУДЬТЕ про КРИМ.
 
КРИМ повернеться до України після розпаду РОСІЇ.І те,і те-неминуче.
 
Але не зараз.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login