для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Путін.

Путін.
На питання "хто такий?" і "що зробив на Росії Путін?" дуже добре відповів вже покійний Олександр Литвиненко. Для тих, хто не бачив його інтервю рекомендую це зробити (посилання в кінці статті), адже це чи не єдиний випадок, коли людина, що побувала всередині путінської системи розповіла про неї, за що поплатилася життям... Таку високу ціну зазвичай платять за правду, тому словам Олександра мабуть варто довіряти.
 
Памятаю, як в 2000 році, коли на Росії до влади прийшов Путін, я позаздрив росіянам. Відносно молодий, багато обіцяючий політик з незаплямованою грошима репутацією і бажанням зробити свою країну дійсно сучасною та великою державою. Проте, якось інтуїтивно ще тоді подумав - те що добре для Росії, навряд чи буде добрим для України. Як показав час - не помилився.
 
За словами Литвиненка Путін служив у 5-му відділі, який займався саме пропагандою та боротьбою з інакодумством. Ця інформація пояснює як так склалося, що більше сотні мільйонів людей вірять у "бендерівців", жодного з яких їм навіть по ТВ не показали, підтримують Путіна у тому, що він дав прихисток вбивці та казнокраду Януковичу, та підтримують російську інтервенцію проти України, при тому, що більшість з них мають тут родичів і друзів.
 
До речі, найбільш показовим путінської пропаганди є те, що росіяни настільки зазомбовані, що вірять своєму ТВ більше ніж власним рідним та близьким з якими спілкуються по телефону чи скайпом.
 
То хто така ця людина, яка змогла переплюнути пропагандистську машину Геббельса?
 
Путін - жадний. Він настільки жадний, що за різними оцінками в нього більше сотні мільярдів доларів, які навіть його онуки ніколи не витратять, купа резиденцій, величезна охорона і т.д. Якщо ви вважаєте, що Янукович жирував, то помножте це все на 10 і ви будете мати близьке до істини уявлення про те, як живе Путін.
 
Путін - владолюб. Путін настільки любить владу, що не готовий її віддати кому-не будь. Можливо він вважає, що ніхто інший краще нього не впорається з цим, але скоріш за все цю думку він сам заклав людям в голови. Зрештою, за 14 років на Росії не зявилося жодного реального конкурента для Путіна, оскільки всі хто міг би зайняти його місце або усуваються фізично, або йдуть в тюрму, або тікають з країни, або з часом приєднуються до нього. Ті хто є і кому "дозволили бути" не становлять для Путіна серйозної конкуренції.
 
Путін дуже любить себе в ролі "альфа-самця". Стєрхи, дельфіни, купання з голим торсом і т.д. Можете сміятися і казати що хочете, але впевнений, що зріст Медведєва допоміг йому стати тінню Путіна і це був важливий момент для останнього. А фраза "кремлівські карлики" це наче привселюдний плювок і аж дуже його злить.
 
Путін - готовий на все. Людські жертви не зупинять людину, яка звикла до того, що "єслі нужно, то раді родіни солдати должни умірать молча" (хоча в даному випадку більш доречно - "раді Путіна"). Чечня, Абхазія, Осетія...
 
Путін - професійний КГБ-іст. Він знає як будь-яка система, чи країна працює зсередини. Якщо Янукович був тупим ідіотом який самозбагачувався не розуміючи елементарних речей, то Путін все добре розуміє. Можливо навіть краще ніж більшість українських політиків. Служба в органах на кшталт КГБ розкриває багато секретів, а коли ти знаєш більше ніж інші і діяти будеш по іншому.
 
Путін створив систему, яка працює на нього. Ціла низка діячів культури нещодавно виступила у підтримку дій Путіна в Криму. ДІЯЧІВ КУЛЬТУРИ!!! Вдумайтесь! А тепер уявіть собі, наскільки його підтримує найближче оточення, та всі ті люди які навколо нього, яким він дає можливість "паразитувати" на тілі Велікой Дєржави. Ці люди повязані з ним грошима та кровю і навряд чи колись здадуть свого шефа, адже знають, що на них чекає в такому разі.
 
Чи варто боятися Путіна? Варто... він віддасть наказ стріляти без вагань, якщо ситуація буде того вимагати (за його мірками). І навіть віддасть наказ застосувати ядерну зброю, якщо буде вважати за потрібне показати всьому світу, що він налаштований серйозно. Очевидно, що на росіян, на яких скинуть бомби у відповідь, йому глибоко наплювати.
 
Тому, як на мене світовим лідерам варто би мати якийсь ефективний план по усуненню Путіна від влади. При цьому, варто враховувати, що живим він владу вже не віддасть, що також очевидно. А якщо ж з ним воювати, то це потягне величезні жертви з обох боків і навіть загрожує знищенню людства як виду. Враховуючи ядерні потенціали США та РФ - це зовсім не перебільшення.
 
Людині, яка переслідуючи власні забаганки та потреби тримає в напрузі увесь світ і котра має за собою військову силу здатну нанести серйозні пошкодження всій планеті - НЕ МІСЦЕ У 21 СТОЛІТТІ!
 
https://www.youtube.com/watch?v=9fYJDls-dFs&feature=share
 
п.с. трохи забагато вийшло, але мав виговоритись.

© Michael623 [14.03.2014] | Рейтинг: 47.6/48 | Переглядів: 3444

2 3 4 5 47.6/48




Коментарі

MVF

MVF
14.03.2014 19:09:24
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

14.03.2014 19:17:38
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

14.03.2014 20:12:40
5
 
Очень смелое ИМХО
Respect
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

14.03.2014 20:50:56
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

14.03.2014 21:07:29
Да,эта коротконогая тварь может за собой потянуть в могилу всё человечество!Должен быть разработан какой-то международный план по его уничтожению.То,что он шизофреник,не сомневается никто!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

14.03.2014 21:08:45
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

14.03.2014 21:15:19
"на Росії"  Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

14.03.2014 21:28:04
Путин-зеркальное отображение России. Давайте отбросим иллюзии-россияне,в своем большинстве, считают нас врагами. Если бы российское общество думало по другому-в Крыму было бы спокойно. "Фашизм жиреет на наших сделках с собственной совестью"(Ромэн Роллан).
Востаннє редаговано Carlson 14.03.2014 21:28:34
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(14/15)

14.03.2014 21:40:46
Carlson 14.03.2014 21:28:04
Путин-зеркальное отображение России.
Поза всяк сумнів!Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

14.03.2014 21:58:03
Carlson 14.03.2014 21:28:04
Путин-зеркальное отображение России

Не совсем так. Россияне думают то, что им в головы "ложит" Путин, извините за каламбур ))))
Они ненавидят украинцев только потому, что Путин по ТВ сказал, что они плохие. Вел бы он другую политику, они бы и думали по другому.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

14.03.2014 22:02:03
Те из России, кто со мной не поругался,  перестали отвечать...
 
Особенно мне очень понравился мой приятель, несостоявшийся депутат. Во время избирательной компании и после,  он ругал власть России за коррупцию и вранье. Но когда я его спросил, почему ты поддерживаешь коррупцию и вранье в Украине, и Путин тоже...он перестал мне писатьbiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

14.03.2014 22:30:30
"Памятаю, як в 2000 році, коли на Росії до влади..."
 
Excellently
 
Только за это 5
 
За всё остальное - 5 + 5
Востаннє редаговано Ильич... 14.03.2014 22:31:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

14.03.2014 23:48:29
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

15.03.2014 08:33:46
Michael623 14.03.2014 21:58:03
Россияне думают то, что им в головы "ложит" Путин,
Один из фундаментальных законов НЛП гласит "Человек слышит только то, что хочет услышать". Русский человек подсознательно чувствует, что он дерьмо и ему очень нужно услышать, о том кто-то еще хуже. По этому в беседе с русским бесполезно приводить факты и строить логические цепочки, его это раздражает.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

15.03.2014 08:48:36
як на мене світовим лідерам варто би мати якийсь ефективний план по усуненню Путіна від влади.
немає таких планів..
Точніше вони є, але вони малоймовірні("малореализуемые").
(наприклад переговори(шляхом шантажу російської олігархії) про "двірцевий переворот)
 
Є плани по Максимальному ослабленню(розвалу Росії)..
але це плани "довгострокові"..
 
а до того часу Україна може втратити і Схід..
Перышко
Старый опытный камикадзе
 
Крым потерян доя Украини. Это ясно слепому.
Экономические последствия этого оставим Крыму и России. Они жаждали, и , наконец, воссоединились.
Это, по большому историческому счету, справедливо. С экономическими последствиями пусть справляются сообща.
Меня интересует другой вопрос. Абсолютно ясно, что Крым интересует в настоящем времени Россию не сам по себе, а как плацдарм для дальнейшей аннексии. Россию интересует юг и восток Украины - сколько можно будет откусить. И чем побольше
.
Востаннє редаговано Pavlotex 15.03.2014 08:51:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

15.03.2014 08:54:16
Вода. Нет, ВОДА. Электроэнергия. Авто- и железнодорожное сообщения. При силовом разделении, имеющем место, это - проблемы.
Не имело смысла затевать заварухи в Крыму, не имея в ближайшей перспективе юго-восток Украины
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

15.03.2014 09:01:43
Яка одна з головнои причин ,чому Україна не може йти на переговори з Росією про надання Криму хоч якогось статусу?
 
І чому Україні пора готуватись до "диверсійної роботи "у "Криму".
 
Bloomberg: Утрата Крыма разрушит нефтегазовые "надежды" Украины
http://glavnoe.ua/news/n169522
Агрессия России в Крыму ставит под вопрос возможные контракты украинского правительства с нефтегазовыми гигантами Exxon Mobil и Royal Dutch Shell на $735 млн, считает Кэрол Матлак из Bloomberg Businessweek

ЕНергетична безпека України впаде у рази.
тому також треба готуватись до торпедування корабів ЧФ Росії(як відомо -поповнювати Флот Росія не має чим)
 
Бо інакше це постійна загроза чорноморському шельфу України..
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

15.03.2014 20:17:42
Незнайка 15.03.2014 08:33:46
Один из фундаментальных законов НЛП гласит "Человек слышит только то, что хочет услышать". Русский человек подсознательно чувствует, что он дерьмо и ему очень нужно услышать, о том кто-то еще хуже. По этому в беседе с русским бесполезно приводить факты и строить логические цепочки, его это раздражает.
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)







загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login