для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Юлия Тимошенко попросила мир о спасении

Юлия Тимошенко попросила мир о спасении
Юлія Тимошенко пішла на безпрецедентні кроки у своїй політичній кар’єрі –у середу вона публічно оголосила про відмову виконувати закон про підвищення соціальних стандартів.
Більш непопулярних дій напередодні виборів годі уявити.
 
Подібна поведінка не характерна для Тимошенко, оскільки негативно впливає на її електоральні шанси. Сталося це на спеціально скликаній зустрічі прем’єра з послами країн великої вісімки.
 
Тимошенко через дипломатів намагається натиснути на уряди західних країн з тим, щоб Міжнародний валютний фонд поновив кредитування України. В іншому разі уряд не має ресурсів для виконання бюджету за підсумками року. Дірка оцінюється в 40 мільярдів гривень.
 
– Якби не було плідної співпраці між Україною і МВФ, то прожити цей рік було би майже неможливо, – назвала Тимошенко головного рятівника країни.
 
Тимошенко фактично покаялася перед МВФ за невиконання обіцянок, які давала Фонду в обмін на гроші. Зокрема, вона визнала неспроможність уряду підвищити тарифи на газ.
 
– Справді, сьогодні є певні зауваження МВФ до виконання Україною своєї програми щодо підвищення цін на газ для населення і теплокомуненерго, – сказала Тимошенко. – Уряд ухвалив це рішення. Але, на жаль, в судових позовах від профспілок це підвищення було зупинено.
 
Втім, пообіцяла Тимошенко, тарифи будуть піднято – очевидно, після виборів. При чому невідомо яких – президентських, запланованих на 17 січня та 7 лютого, чи до місцевих органів влади, призначених на 30 травня.
 
– Я сподіваюсь, що після завершення політичної нестабільності ми обов’язково повернемося до цього питання, – заявила Тимошенко дипломатам.

Посол Франції Жак Фор вітає Тимошенко. За цим спостерігає посол Німеччини Гамзьот
 

Загалом тон заяв прем’єр–міністра викликав здивування. Вони доречніше лунали би на закритій нараді, а не в присутності преси, адже після розтиражування навряд чи додали би їй рейтингу.
 
Так, Тимошенко прямо заявила, що не виконуватиме закон про підвищення соціальних стандартів до вердикту Конституційного суду.
 
– Профінансувати цей закон в умовах кризи неможливо, він руйнує фінансову систему України. Але цей закон, всупереч заявам МВФ, був підписаний президентом, – обурилася Тимошенко.
 
– І президент подав зміни до бюджету, що як би то забезпечують підвищення соціальних стандартів. Але якщо парламент прийме цей закон (в цілому), уряд не зможе його виконувати, – попередила вона.
 
– І поки Конституційний суд не прийме рішення, що закон є неконституційним, ми виконувати його не будемо, – пообіцяла Тимошенко. – Я думаю, це буде добрим аргументом для МВФ.
 
Насправді відмова прем’єра має очевидно незаконний характер. Розгляд питання в КС не зупиняє дію нормативного акту, який оцінюється на предмет дотримання Конституції.
 
Однак і в Партії регіонів немає підстав для пафосного обурення подібним нехтуванням Конституції.
 
І Тимошенко, і Янукович власноруч доклалися до руйнування правового поля в Україні.
 
Так, лідер регіоналів навесні 2007 року, будучи прем’єр–міністром, знехтував указом Ющенка про дострокові вибори. Він так само, як сьогодні Тимошенко, вимагав, щоб перед цим свою оцінку дав Конституційний суд.
 
Хоча, знову ж таки, розгляд питання в КС не робить указ чи закон нечинним.
 
Загалом історія з підвищенням соціальних стандартів – це наочний приклад "правила бумеранга" в політиці.
 
Сьогодні Тимошенко відмовляється виконувати закон, хоча два роки тому висувала аналогічні вимоги до Януковича, який тоді був прем’єр–міністром.
 
У липні 2007 Конституційний суд оприлюднив рішення про незаконність призупинки виплати пільг, компенсацій і гарантій для населення, що було зафіксовано в бюджеті того року.
 
Ініціатором розгляду питання були 46 депутатів, в тому числі від блоку Тимошенко. Суд виніс передбачуване рішення, оскільки в Конституції існує пряма норма, що соціальні права і гарантії населення не можуть обмежуватись.
 
Реакція тодішнього уряду Януковича немов у дзеркалі була подібна на сьогоднішню поведінку Тимошенко.
 
"Користуючись рішенням Конституційного суду як політичним інструментом у передвиборчій кампанії, "опозиціонери" підбурюють людей судитися за виплату пільг, паплюжать соціальну політику уряду, провокують підрив фінансової стабільності в державі", – з таким самим щирим обуренням виступив Кабмін Януковича.
 
І звичайно ж, реакція Тимошенко не змусила себе чекати. "У цього уряду для людей завжди немає грошей. Це є вже абсолютно відома істина", – говорила Тимошенко два роки тому. Слово в слово до того, що зараз розповідає Янукович.
 
Тоді Тимошенко навіть закликала людей приходи до офісів БЮТ для отримання послуг адвоката у поверненні своїх пільг.
 
Та діяльність Тимошенко мала всі ознаки передвиборчої. Про це свідчить хоча би такий факт – одночасно у різних обласних газетах по всій Україні вийшло ідентичне інтерв’ю, підписане її особистим прес–секретарем, а нині депутатом від БЮТ Олександром Сочкою. Назва публікації говорила сама за себе: Юлія Тимошенко: "Ми змусили уряд Януковича повернути людям незаконно скасовану соціальну допомогу".
 
"Головна антикризова програма"
 
Після тих подій минуло два, і "бумеранг" наздогнав Тимошенко. Мабуть, зараз прем’єр–міністр часто згадує своїх соратників, які восени минулого року на закритих нарадах вмовляли її погодитися на дострокові парламентські вибори, оголошені Ющенком, і залишити високе крісло, яке згодом перетворилося на електричний стілець.
 
Сьогодні, випрошуючи грошей у Міжнародного валютного фонду, Тимошенко також зізналася дипломатам, завдяки чому Україна виконує газовий контракт з Росією.
 
– Те, що Україна змогла вчасно розраховуватися за спожитий газ, є наслідком ефективної програми між Україною та МВФ, – сказала прем’єр–міністр.
 
Тимошенко мала на увазі, що в попередні місяці "Нафтогаз" частково розраховувався з "Газпромом" за рахунок кредитної лінії МВФ стенд–бай. А в жовтні взагалі було застосовано нетрадиційну схему. Платіж до Москви в розмірі понад півмільярда доларів було здійснено з коштів "спеціальних прав запозичення" – тобто спецвалюти Міжнародного валютного фонду, яка існує лише в безготівкомому вигляді на рахунках країн–членів МВФ.
 
Залучення цих ресурсів було спричинено форс–мажорнами обставинами. Україна, за катастрофічної відсутності коштів, за січневим контрактом Тимошенко-Путіна ризикувала перейти на передоплату в стосунках з Росією – та спричинити нову газову кризу.
 
Уряд отримав доступ до цих грошей, фактично погрожуючи спровокувати зрив поставок газу до Європи. Щоб уникнути ускладнень, Захід погодився на нетрадиційний крок. За інформацією "Української правди", до Києва було надіслано дозвіл директора–розпорядника МВФ Домініка Стросс–Кана на використання "спеціальних прав запозичення".
 
Адже ця "валюта" може використовуватися країнами лише на покриття дефіциту платіжного балансу. У випадку ж України її застосували для фактичного покриття дефіциту державного бюджету.
 
Окрім того, стверджують джерела "Української правди", із закликом закрити очі на цю операцію до президента Ющенка в телефонній розмові звернувся керівник Єврокомісії Дуран Баррозо.
 
– …Україна розраховується за газ, але це дається надзвичайно дорогою ціною, – визнала Тимошенко на зустрічі з послами.
 
Від тієї самовпевненості, з якою вона називала газові контракти "унікальними" і "переможними", не залишилося і сліду.

Делегація Тимошенко на зустрічі з послами
 

Після закінчення вступного слова, де прем’єр і так сказала багато зайвого, Тимошенко попросила журналістів залишити залу засідання. За закритими дверима вона стала ще більш відвертою щодо складної ситуації в державі.
 
Прем’єр повідомила послам, що бюджет України не отримує податку на прибуток.
 
– Внаслідок рецесії, відсутності кредитування національної економіки, внаслідок НБУ політики по рефінансуванню ми сьогодні маємо майже нульові доходи по податку на прибуток в державний бюджет, – повідомила Тимошенко сумну новину.
 
Але причиною цього явища вона назвала не політику власного уряду стягувати податки наперед, а падіння гривні та наступник курсовий збиток у бізнесу.
 
– Всі без винятку підприємства були закредитовані в іноземній валюті. І коли гривня впала, по суті всі їх баланси стали збитковими, – пояснила Тимошенко.
 
Прем’єр–міністр продовжувала просити про гроші.
 
– Володіння вами інформацією в повному обсязі полегшить прийняття рішення вашими урядами, – шукала вона шлях до серця аудиторії. – Хочу чітко сказати, уряд і вся команда абсолютно налаштовані на співпрацю МВФ.
 
Зупинившись на секунду, Тимошенко не витримала і сказала вже зовсім щось непристойне:
 
– Продовження співпраці з МВФ – це наша головна антикризова програма!
 
Але Тимошенко тут же попередила, що Фонд повинен правильно визначити отримувача грошей.
 
– Цей четвертий транш дуже потрібен саме уряду, а не НБУ! – попросила прем’єр кошти в обхід Стельмаха. – Тому що НБУ має подвійний розмір резервів порівняно з критерієм МВФ.
 
Заморожена кредитна програма з Міжнародним валютним фондом зупинила інші зовнішні надходження для порятунку бюджету.
 
Так, Україною домовлено з Єврокомісією про виділення макрофінансової допомоги на півмільярда євро. Однак умовою надання цих коштів також є поновлення траншів від МВФ.
 
Тому задача останніх днів для міністра закордонних справ Порошенка і віце–прем'єра Немирі – переконати Брюссель зняти цю прив’язку до стосунків України з МВФ.
 
...Розпрощавшись з послами, Тимошенко швидко залишила приміщення. На вихід попрямували й дипломати.
 
Там на них чекали співробітниці протоколу Кабінету міністрів. Дівчата роздавали кожному папірець, на якому було роздруковано якийсь текст українською мовою. Дипломати, що не розуміли написаного, акуратно поскладали це в папки, сподіваючись в посольстві перекласти написане.
 
Дехто з гостей думав, що це проект пропозицій уряду до МВФ, але виявилося, що це було... привітання Юлії Тимошенко з нагоди ювілею падіння Берлінського муру. Так в обмін на добре слово уряд намагається добути гроші.
 
12.11.2009 10:16 ___ Сергей Лещенко
http://www.pravda.com.ua/ru/news/2009/11/12/101721.htm

woodwoow [12.11.2009] | Рейтинг: 25.7/41 | Переглядів: 12936

2 3 4 5 25.7/41




Коментарі

1 2 3   »
12.11.2009 12:43:11
Вопрос администратору. Почему вы не забаните это чудо - woodwoow?
Человеку нечем заняться, зарабатывает себе очки. Ну кто не способен сам открыть Украинскую правду, чтобы прочитать эту статью? Ладно бы, какое-то малоизвестное или иностранное издание с интересным материалом.
Дурдом отпугивает читателей от этой рубрики, потому что люди видят, что тут одни перепечатки
 
woodwoow - t2443
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.18894%(0/25)

lsa

lsa
12.11.2009 12:48:47
Закони треба виконувати, це так. Але перш за все, потрібно приймати закони, які МОЖНА ВИКОНАТИ. Тут же річ ведеться про те, щоб виконати те, що виконати неможливо.
Як можна взагалі диктувати уряду, що робити, а потім з нього ж питати за роботу? Так можна прийняти закон, по якому всі українці завтра повинні бути забезпечені житлом з розрахунку 100кв.м на людину. І вимагати виконати. Уряд несе відповідальність не лише за соцстандарти, і він сам повинен вирішувати, як і на що витрачати кошти.
Якщо ж це вирішує хтось інший, то хай він бере на себе відповідальність і виконує, нема питань.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.588486%(0/17)

lv

lv
12.11.2009 12:51:21
Ну и как Тимошенко не восхищаться? Не заплакала, не опустила руки, а пошла уговаривать дальше.
Кого хотели напугать статейкой (судя по фамилии автора и нику разместившего) Кто-то не знает что кредиты МВФ тратятся Украиной на сохранение и поддержание уровня жизни, не обеспеченного производством? Электорат (чтоб не сказать хуже), хочет дешевый бензин и сахар. А Азаров воообще предлагал повысить зарплаты и пенсии за счет кредита МВФ. Да все эти кредиты изначально, только под Тимошенко и дают. Вы не забыли как Шлапак еще в самом начале кризиса вопил, что ни зарплат, ни пенсий никто не увидит больше?
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.259332%(0/20)

12.11.2009 12:56:40
хрю-хрю:  Інфо  
 
Логін: хрю-хрю
Дата реєстрації: 12.11.2009
Група: СанитарРейтинг
Загальний 0.0 Статті 0.0 Фото 0.0 Відео 0.0 Анекдоти 0.0 Коментарі 0.0
Надо же, новый ник очередной не поленились зарегистрировать.biggrin Кто вы такой хрю-хрю, что бы указывать? Вас тут кто-то знает? Вы хоть один комментарий оставили до этого?
хрю-хрю 12.11.2009 12:43:11
Дурдом отпугивает читателей от этой рубрики, потому что люди видят, что тут одни перепечатки
 
woodwoow -
Можно подумать...biggrin
Что пупсики, именно мною выставленное так вас задевает? To tease Ну и отлично!!!To tease
Хрю-хрю убейся ап стену!!Head about a wall
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.129379%(0/20)

12.11.2009 12:57:07
Очередной высер продажного журнашлюха Сери Леща. Любимчика либерастов просто, национал-либерастов и бандо-либерастов.
Хотел бы я посмотреть на этого ублюдка, если бы завтра другие ублюдки в ВР приняли закон, а ублюдок-президент подписал его, что всех с фамилией Лещенко и именем Сергей, которых выгнали с универа за неуспеваемость, носящих очки  следует посадить на кол.
Наверно, сволочь, вопил бы на своем Унитазе Притулы, что закон антигуманен и дурацкий.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.0687397%(0/23)

12.11.2009 13:01:39

хрю-хрю 12.11.2009 12:43:11
Вопрос администратору. Почему вы не забаните это чудо - woodwoow?

Разве она одна тут такая? Ладно, выискивала бы интересные статьи  с малоизвестных сайтов, снабжая их хоть какими-то своими примитивными комментариями! Так нет же, тупо копипастит все подряд с самых известных источников.
Админы уже давно обещают прекратить тупое копирование в ИМХО, но когда же это будет?!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.243049%(0/21)

12.11.2009 13:01:52
Ну, ладно, у Лещенко работа такая. Вся статья состоит из передёргиваний, сравнений несравнимого и рассчитана на тупой "лохторат" - заказ есть заказ. Надеюсь, для него персональная сковородка в аду уже приготовлена.
А "это чудо - woodwoow" мне напоминает малолетнего сорванца, который с попкорном удобно устроился поглазеть, чья возьмёт, как будто речь идёт не о его стране, а о каком-то зазеркалье.
Действительно, надо строже относиться к копипасту.
Востаннє редаговано sane 12.11.2009 13:07:10
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.129544%(0/16)

12.11.2009 13:06:55
Действительно, нашли кого перепечатывать! Ну, Дурдом, теряете рейтинг.
Весь мир живет за счет кредитов, США и Россия в том числе! Особенно в кризис.
А где деньги брать, банки активы вывезли за рубеж. Спасибо миру надо сказать, что под Юлию Владимировну дают такие дешевые кредиты. Когда экономика будет развиваться, отдаст страна.
Вы понимаете это лучше, чем мы, и туда же: перепечатываете эту дешевку Лещенко! Не иначе, как вам сделали предложение, от которого вы не смогли отказаться.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.0474715%(0/15)

12.11.2009 13:10:40

sane 12.11.2009 13:01:52
А "это чудо - woodwoow" мне напоминает малолетнего сорванца, который с попкорном удобно устроился поглазеть, чья возьмёт

Вы просто это не заметили, но эта донбасская  чмошница уже давно заявила в коменте под какой-то из статей ТЕК, что будет голосовать за Чугунного Быдла. Как и многословный всезнайка ПоручикЪ, кстати.
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.27285%(-0/19)

12.11.2009 13:12:00

 
lsa 12.11.2009 12:48:47
акони треба виконувати, це так. Але перш за все, потрібно приймати закони, які МОЖНА ВИКОНАТИ. Тут же річ ведеться про те, щоб виконати те, що виконати неможливо.
Як можна взагалі диктувати уряду, що робити, а потім з нього ж питати за роботу? Так можна прийняти закон, по якому всі українці завтра повинні бути забезпечені житлом з розрахунку 100кв.м на людину. І вимагати виконати. Уряд несе відповідальність не лише за соцстандарти, і він сам повинен вирішувати, як і на що витрачати кошти.
Якщо ж це вирішує хтось інший, то хай він бере на себе відповідальність і виконує, нема питань.

Для того что бы ВРУ принимала те законы которые нужны КМУ необходимо что бы у премьера была в раде поддерживающая ее коалиция, а не та фикция которую мы уже больше  года видим.
 
Кто-то не знает что кредиты МВФ тратятся Украиной на сохранение и поддержание уровня жизни, не обеспеченного производством?
То что вам сказали что они туда тратятся это еще не значит что они туда и идут. Кстати было бы неплохо что бы власть отчиталась куда и как в циферках она дела такой большой кредит.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.150237%(0/18)

12.11.2009 13:35:15
neoosa 12.11.2009 13:12:00
Для того что бы ВРУ принимала те законы которые нужны КМУ необходимо что бы у премьера была в раде поддерживающая ее коалиция

О, наконец-то вылез зэкобот! biggrin
В данном случае нужна не эффективная коалиия, а оппозиция власти, а не стране, которая не состояла бы минимум на 50% из откровенно украинофобских, антигосударственных элементов, которые ради нанесения   вреда стране из идеологических соображений объединились с шизофрениками-ющероидами, больными юлефобией, и прочими, которые ради пары %% голосов на выборах готовы продать и утопить вся и всех.
Востаннє редаговано Одессит 12.11.2009 13:38:05
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.153902%(0/18)

12.11.2009 13:40:30
neoosa 12.11.2009 13:12:00
Кстати было бы неплохо что бы власть отчиталась куда и как в циферках она дела такой большой кредит

Объясняю для чугунных дебилов:
1. Все средства от МВФ поступают на счета НБУ и в первую очередь идут на обеспечение стабильности национальной валюты.
2. В ваших чугунных лапах ГПУ  и СБУ. Проверяйте, кто вам может запретить.
Востаннє редаговано Одессит 12.11.2009 13:42:01
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.244907%(0/15)

12.11.2009 13:42:42
Честно говоря удивлен только тем что ВР с подачи Юща при активной поддержке ПРдунов ,свидомих ЕЦыков и пр. Кроликов не приняли закон о том чтоб ,,клята популiстка,брехуха,воровка и просто красивая женщина в белом пiшла та втопилась". А потом хором типа чтящих законы граждан требовали его выполнения. Ну что возьмешь с уродцев ?!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.329596%(0/16)

12.11.2009 13:44:37
Одессит 12.11.2009 13:35:15
В данном случае нужна не эффективная коалиия, а оппозиция власти
чи може бути в країні опозиція з тих, хто вчора був рекетиром, братком чи м'ясником на базарі?
Чи може бути в країні сильна опозиція, якщо слабка влада? В такому випадку опозиція сама стане владою.
Головний принцип який? - хто виграє вибори - той влада - слабкіший , тобто тей, хто програв - опозиція. Якщо влада дала слабину - вона програє, головне, щоб таку ж слабину не дала та політсила, що програла владній.
А у нас що? Ті, хто при владі дійсно не мають большості у Парламенті. Тоді виконавча влада на чому тримається? На тій більшості, якої нема? Схема держустрою вже не працює.
А опозиція що? Сильна б вже сама зформувала більшість й обрала свого представника головою виконавчої гілки. Але хто ж хоче керувати країною, коли країна у дупі? Правильно. Ніхто.
От й виходить те, що зараз є
Востаннє редаговано Пернатый 12.11.2009 13:45:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.555686%(0/7)

12.11.2009 13:47:19
Блин,зря наверное я это написал,с этих сумасшедших станется-возьмут да и приймут
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.0441093%(-0/9)

12.11.2009 13:47:27
Прошло больше часа с размещения чугунной woodwoow  копипаста с УП.  Рейтинг равен 0 при 12 оценщиках. По заявлению админов в таком случает публикация должна быть автоматически удалена. Но ЭТА не удалена. shok
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.0819281%(0/11)

12.11.2009 13:47:50
щодо woodwoow так копіпасту: розділ ІМХО - то роздіо у якому може бути власне ІМХО, або чуже. Не подобається назва - замініть.
А не подобаються чиісь копіпасти - замінусіть статтю й вона піде під три чорти подалі від очей читачів. От і все smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.699864%(0/7)

12.11.2009 13:54:49
Перед цим прочитав це саме на УП. Навіть обговорити там-же встиг. Нафіга цей копіпаст? Пишіть своє, або хоч коментуйте толком. А то тільки інші статті , часто цікавіші, а головне- авторські, швидко "з"їзджають вниз" з-за копіпастерів.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.136206%(0/9)

12.11.2009 13:56:16
Я не те що зовсім проти копіпасту ,але якби щось рідкісне, з якогось невідомого широкій публіці джерела... А так. Not so((
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.0119885%(0/7)

12.11.2009 13:59:33

Одессит 12.11.2009 13:35:15
В данном случае нужна не эффективная коалиия, а оппозиция власти, а не стране, которая не состояла бы минимум на 50% из откровенно украинофобских, антигосударственных элементов
Йой! Як чувака поперло! А може, скоренько відродити НКВС, ворогів народу, зрадників батьківщини, Особливі трійки, 58-у статтю, орендувати у Росії шмат Сибіру - і привіт new-ҐУЛАҐ і new-Голодомор? З такими пацієнтами все до того і йде. Дорогенький! Більше 50% - це вже не "анти", це і є "державний". Зворотний бік представницької демократії.
 
neoosa 12.11.2009 13:12:00
Повністю підтримую.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.145043%(0/11)

1 2 3   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login