пароль
пам’ятати
[uk] ru

Треба допомогти!


Треба допомогти!
Насамперед маю бажання звернутися до адміністрації президента, тьху, звиняйте сайту, шановному завгоспу і невмирущему хірургу Шрайкові, нещадно відсікаючого від розсудливого суспільства психічнохворих,  всіх, так званих здорових .
 
Прошу не вважати мої нижченаведені карлючки статтею, відповідно, не оцінювати, а вважати це, як якусь кальку, в яку кожен паціент має змогу щось додати, і після всіх додавань, підсумувавши все, передати якомусь з наших хворих, які лежачать у палаті, яка найближче знаходиться до Майдану. Знявши тимчасово гамівну рубаху, наш повноважний віднесе ці каракулі туди і віддасть, може напевно Ю. Луценко. Він, такий же хворий як і ми, і тому, ми йому більше довіряємо. Отож, може хоч цим допоможемо ОППО створити якусь програму дій. А то як вони щоразу приходять на віче, щось балакають незрозуміле, а у мене, як у справжнього псіхічнохворого, це звучить  як сірий шум.
 
Отже, починаю думки в слух.
 
1 . Україна - це унітарна держава ! Сподіваюся що всі з цим згодні.
 
                                               ПРЕЗИДЕНТ
 
2 . Президент України обирається прямим загальним голосуванням строком на п'ять років.
 
3 . Президент зобов'язаний стежити за цілісністю держави, отримувати вірчі грамоти послів іноземних держав, Робити нагородження орденами та медалями (але тільки після узгодження списку нагороджених у Верховній Раді), вносити на затвердження до Верховної Ради кандидатуру Прем'єр -міністра, представляти державу на міжнародних спортивних змаганнях, представляти держава на міжнародних культурних заходах, брати участь від імені держави у благодійних фондах, але без права обговорення спрямування фінансових потоків у них, брати участь у всіляких міжнародних конференціях, якщо вони не суперечать генеральній політиці України, брати участь в урочистих заходах присвячених головних державних свят України, брати участь у урочистих відкриттях підприємств, що визначають економічну безпеку країни.
 
4 . Президент, на протязі одного дня, підписує всі проголосовані Верховною Радою закони і постанови.
 
5 . Президент має право гуманітарної законодавчої ініціативи, закони подані президентом розглядаються в загальному потоці законів.
 
6 . Президент позбавлений права втручатися в економічну, військову та політичну складову керування країни.
 
7 . Президент позбавлений права призначати і звільняти керівників всіх силових блоків, включаючи міністра МВС, Міністра ВС, Прокурора, Керівника СБУ.
 
8 . Повноваження Президента починаються після прийняття його присяги перед народом України в особі його Верховної Ради. За відсутності в Раді в момент прийняття присяги менше половини депутатів, присяга вважається не прийнятою і призначаються нові вибори.
 
9 . Повноваження президента закінчуються на п'ятий рік, в день прийняття присяги. Після цього, президент вважається тимчасово виконуючим обов'язки, доки не не прийме присягу новообраний президент.
 
10 . Апарат президента ліквідується у зв'язку з зменшення кількості повноважень президента.
 
11 . Секретаріат президента у кількості тридцяти чоловік, працює на постійній основі і його кількісний і якісний склад не залежить від бажань президента. Фінансове забезпечення секретаріату здійснюється на підставі рішень Верховної Ради і службовці Секретаріату числяться на балансі Верховної Ради.
 
12 . Охорона Президента здійснює служба УДО в кількості, визначеному рішенням Верховної Ради.
 
13 . За службою президента закріплюється 2 броньованих автомобіля і 2 для служби охорони.
 
14 . За свою діяльність Президент отримує від держава грошове утримання, яке визначає Верховна Рада і опубліковує в парламентських засобах масою інформації.
 
15 . Президент і його дружина, під час своєї каденції не має право займатися комерційною діяльністю. Спосіб життя Президента повинен повністю відповідати тому грошового утримання, яке він отримує від держави.
 
16 . Подарунки Президент має право отримувати будь-які, але тільки публічно, і він їх зобов'язаний обов'язково здавати на зберігання до Музею Президентських Подарунків, який повинен бути створений при службі Президента і якому повинен бути вільний доступ будь-якого громадянина країни.
 
17 . Родичі президента не мають право займати посади на державній службі, не мають право брати участь у тендерах по розподілу бюджетних коштів.
18 . Претендувати на посаду Президента має право будь-який громадянин України, який досяг сорока п'яти річного віку, має вищу освіту, не має судимості за кримінальними статтями, і проживає в Україні на постійній основі не менше 10 років, що передують початку виборчої компанії, в якій він бере участь як кандидат в Президенти .
 
                                                            УРЯД
 
1. Уряд України складається з Прем'єр-міністра, Першого заступника, ще двох заступників і також 13-14 міністерств.
 
2. Прем'єр -міністра призначає Верховна Рада України з наданням кандидатури Президентом України на термін дії каденції Верховної Ради. За закінчення дії каденції Верховної Ради, Прем'єр -міністр вважається тимчасово виконуючим обов'язки до моменту обрання нового Прем'єр -міністра новим складом Верховної Ради.
 
3.  Прем'єр -міністра звільняє Верховна рада з подачі не менше 50 % + 1 голос від облікового складу Верховної Ради. За відставки Прем'єр -міністра, у відставку йде весь уряд, при цьому продовжує свої обов'язки, як «тимчасово виконуючі обов'язки» на протязі 30 календарних днів. У перебігу 30 діб, Президент зобов'язаний надати Верховній Раді на обговорення нову кандидатуру. У разі, якщо протягом 30 діб, Президент не надасть кандидатури, він втрачає це право і воно переходить до Верховній Раді. У такому випадку, повноваження відставленого Прем'єр -міністра продовжується ще на 30 днів, а у Верховній Раді, будь-який депутат має виставити кандидатуру, в тому числі і свою, і якщо претендента підтримує 50 % + 1 голос чисельного складу Верховної Ради, він вважається обраним на посаду Прем'єр -міністра.
 
4.  Мова спілкування посадових осіб на території державних установ тільки державна, інші мови допускаються в вільне поводження у всіх інших, недержавних установах.
 
5.  Офіційні прес-конференції та брифінги на території державних установ, мають бути тільки на державній мові .
 
Прем'єр міністр має право:
 
1 . Здійснювати економічну політику країни в повній відповідності з бюджетом країни. Будь-які зміни економічної політики, що не відповідають затвердженим бюджетом країни, повинні в обов'язковому порядку узгоджуватися з Верховною Радою.
 
2 . Здійснювати внутрішню і зовнішню політику держави, підписувати всі міжнародні політичні й економічні та інши договори. Прем'єр -міністр за це несе повну політичну, а в деяких випадках, і кримінальну відповідальність.
 
3 . Призначати і звільняти всіх міністрів і нести повну відповідальність за їх діяльність.
 
4 . Уряд має право законодавчої ініціативи, але закони, внесені кабінетом міністрів не мають першочергового значення і розглядаються в загальній черзі.
 
5 . Користуватися державним автомобільним та авіаційним транспортом тільки для здійснення державних функцій. В інших випадках, найманим транспортом, з оплатою із особистих коштів, задекларованих у декларації доходів.
 
6 . Держава надає Прем'єр- міністрові охорону відповідно до закону та інструкцій.
 
                                                  Прем'єр-міністр зобов'язаний:
 
5 . Один раз на тиждень бути присутнім на засіданні Верховної Ради.
 
6 . Обов'язково відповідати на всі питання, які ставлять йому депутати, заздалегідь узгоджені запитання, і питання подані заздалегідь, не допускаються.
 
7 . Перед подачею документів на зайняття посади Прем'єр-міністра або міністрів, обов'язкове заповнення і опублікування декларацій доходів і расходів самого претендента та його ближніх родичів, з обов'язковою її перевіркою СБУ і у випадку недостовірної інформації, або приховування доходів , збудження відповідної кримінальної справи.
 
8 . Особисто надавати бюджет країни на розгляд Верховної Ради на наступний рік не пізніше 15 вересня поточного року.
 
9 . Перед поданням бюджету , обов'язковий звіт Кабінету міністрів про виконання бюджету попереднього року за 9 місяців.
 
10 . На вимогу не менше третини депутатів від чисельного складу Верховної Ради приходити на засідання і виробляти звіт з питання вимоги депутатів, це ж відноситься і до всіх міністрів кабінету міністрів.
 
11 . Користуватися тільки службовим транспортом. У разі неможливості, (на відпочинку, у відрядженні,) тільки транспортом, зазначеному у декларації доходів або найманим, з наданням квитанції про оплату використання транспортних засобів.
 
12 . Для пересування по країні користуватися переважно залізничним транспортом, за кордон країни, авіаційним. Користуватися чартерними і приватними рейсами забороняється, якщо тільки даний засіб пересування не вписався в декларацію доходів.
 
13 . На першу вимогу депутатів, кожен міністр в тому числі, і Прем'єр- Міністр зобов'язаний відзвітувати перед депутатами про свої доходи та витрати з наданням в пресу загального призначення відповідних документів.
 
14 . Прем'єр міністр і його міністри в обов'язковому порядку перед вступом на посаду, здають іспит з української мови, з російської, та однієї з іноземних мов. Обов'язковий екзамен з історії України.
 
15 . Служба безпеки України в обов'язковому порядку проводить перевірку особистих документів претендентів на посаду, в тому числі і робиться перевірка дипломів, що підтверджують освіту. Без перевірки  усіх даних про кандидата у міністри, органами СБУ , кандидат на посаду не затверджується.
 
16 . Прем'єр міністр і його міністри повинні бути обов'язково громадяни України, наявність паспортів інших держав не повинно бути і це в обовязковому порядку розслідується СБУ.
 

Прем'єр- міністр і його міністри не мають право:
 
1 . Складатися в родинних зв'язках.
 
2 . Не мають право призначати родичів в державні структури.
3 . Не мають право отримувати подарунки. За кожен документований випадок отримання подарунків, кримінальна відповідальність, як за отримання хабарів.
 
4 . Не мають право носити предмети розкоші, а якщо стався такий випадок, негайне пояснення, про походження цього предмета. Якщо це предмет не вказаний у декларації, то негайне звільнення і порушення кримінальної справи за статтею злодійство чи хабарництво.
 
5 . Прем'єр міністр і його міністри, а також їх дружини і чоловіки, не мають право займатися комерційною діяльністю. А їхні діти і найближчі родичі, не маю право брати участь у тендерах з розподілу державного бюджету.
 
6 . Прем'єр міністр і його міністри не мають право навчати своїх дітей у школах і вищих навчальних закладах, якщо ці навчальні заклади не знаходяться на території України. Винятки можуть скласти тільки учні за програмою державного обміну студентів, або таких, які проявили себе, як особливо талановиті стипендіати наукових міжнародних фондів.
 
7 . Міністри не мають право користуватися послугами держохорони. При бажанні можна отримати охорону, але тільки за особисті кошти з обов'язковим зазначенням цього у декларації доходів і витрат, щорічно надаються на обговорення широкої громадськості в пресі.
 
                                             ВЕРХОВНА РАДА
 
1 . Депутати Верховної Ради обираються на основі прямого відкритого голосування по відкритими партійними списками. Депутати представляють собою усю Україну та лобіювання яких то областей чи регіонів, не допускається.
 
2 . Депутатом може стати будь-який громадянин України, який досяг 35 річного віку, що проживає постійно на території України не менше 5 років, має вищу освіту, і який не має кримінальних судимостей за статтями, що передбачають покарання понад 6 місяців обмеження волі. За всіма іншими випадками, кандидат повинен представити до виборчої комісії документи про зняття з нього судимостей, в порядку обумовлених законом.
 
3 . Кандидат у депутати подає податкову декларацію, у якому обов'язковому порядку вказується все, чим володів кандидат та його родичі, до подання документів у кандидати депутатів. У декларації обов'язково повинні бути представлені всі цінності, вартість яких у гривнях, не перевищує вартості предмета, прирівняної до банківського курсу 200 $ США Декларації обов'язково перевіряються СБУ.
 
4 . Кількісний склад Верховної Ради:
  а ) Від кожного регіону (області , автономної республіки Крим) країни за п'ять кандидатів , додатково від міста Києва ще п'ять депутатів, і від кожного міста з населенням більше мільйона чоловік,  додатково ще по три людини.
    б) Кількість мандатів депутатів Верховної Ради всього має бути 150 депутатів.
 
5 . Відгук мандата депутата проводиться у разі:
   а ) Смерті депутата .
  б) Добровільного складання повноважень або відмова від голосувань, або голосування за іншого депутата .
   в) Вчинення депутатом кримінального злочину і засудження його судом.
   г ) Відгук мандата виборцями, за це має проголосувати не менше половини + 1 голос , кількості голосів , зібраних депутатом на його виборчому окрузі.
6 . Керують Верховною радою - Спікер Верховної Ради та його заступник, які обираються прямим, рейтинговим голосуванням 50 % +1 голос від облікового складу Верховної Ради.
 
7 . Відстороняються від керівництва Верховною Радою спікер та його замісник теж рейтінговим голосуванням в 50%+ 1 голос від облікового складу Верховної Ради.
 
8 . У Верховній Раді немає ні керівників фракцій , ні самих фракцій.
 
9 . Кожен депутат голосує самостійно , так як він вважає за потрібне і не радиться ні з ким.
 
10 . Голосування проводиться тільки за допомогою системи електронного голосування.
 
11 . Голосування вважається позитивним, якщо за рішення проголосувало 50 % +1 голос із зареєстрованих депутатів у залі.
 
12 . Відмова від голосування веде за собою втрату депутатського мандата.
 
13 . Голосування за іншого депутата веде за собою втрату депутатського мандата , а закон, за який проголосували неправомірно, відправляється на голосування в наступній сесії Верховної Ради.
 
14 . Кожному депутату положено п'ять помічників , які фінансово не залежать від депутата , працюють на постійній основі і числяться в Службі Секретаріату Верховної Ради.
 
15 . Депутат отримує відповідне грошове утримання, додаткових фінансових дотацій, премій і додаткових коштів на санаторії та будинки відпочинку, не передбачено.
 
16 . Всі додаткові помічники оплачуються з особистих коштів депутата з обов'язковим відображенням оплати помічників у декларації доходів і витрат.
 
17 . Комітети у Верховній Раді працюють на постійній основі і окремо від депутатів і складаються на балансі в Секретаріаті Верховної Ради.
 
18 . Депутат (його дружина або чоловік ) не має право займатися комерційною діяльністю.
Перед подачею документів на реєстрацію в кандидата депутата Верховної Ради, претендент повинен позбутися всіх комерційних структур, якими він керує і це відобразити в декларації.
 
19 . Серед депутатів не має бути родинних зв'язків. ( Чоловіків, дружин , синів , дочок , онуків , братів , сестер , племінників , батьків чи дідусів і так далі. )
 
20 . Обіймати керівні посади в структурах Верховної Ради, Кабінету міністрів або Секретаріату Президента, родичі депутатів не мають право.
 
21.  Голосування відбувається тільки в стінах Верховної Ради, у залі, обладнаним системою єлектронного голосування. У разі форсмажорних обставин, таких як пожежа, землетрус чи повінь, голосування переносится в інший зал, попередньо обладнаному системою голосування.
 
                                                    Робота Верховної Ради
 
1 . Депутати працюють і голосують щодня з 10-00 до 15-00 . З 16-00 до 19-00 працюють над законами зі своїми помічниками. Субота і неділя вихідні.
2 . Закон, розроблений депутатом, кабінетом міністрів або Президентом, потрапляє в Секретаріат, там він реєструється і виноситься на обговорення і голосування в зал в 1 читанні. При позитивному голосуванні, закон знову потрапляє в Секретаріат, який направляє його у відповідні комітети, які працюють без участі депутатів, в якому будуть враховуватися всі поправки депутатів. Після отримання всіх поправок, закон з усіма рекомендаціями відповідних комітетів, знову виноситься в зал, на 2 читання, і обов'язково обговорюються і голосуються всі поправки. При необхідності, можна призначити і 3-е читання, з такою ж процедурою, як і другого читання .
 
2 . Закони виносяться в зал для обговорення і прийняття тільки в порядку черговості реєстрації. Позачергових та особливо важливих законів не має бути.
 
                                                      ПРОКУРАТУРА
 
 Розпустити повністю, крім технічних служб. Провести повну люстрацію. На службу приймати людей не запачканих співпрацею з кримінальним світом. Люстраці повині приймати провідні фахівці права,  не пов'язані с комуно-региональніми партіями.
 
1 . Генеральний прокурор затверджується Верховною Радою і є членом Кабінету Міністрів. Повністю підзвітний Кабінету Міністрів і Верховній Раді.
 
2 . Генеральний Прокурор перед вступом на посаду, опубліковує свою декларацію і найдокладнішу автобіографію в пресі. Дані яких в обов'язковому порядку перевіряється СБУ.
 
3 . Прокуратура в обов'язковому порядку повинна бути позбавлена ​​функції «Спільного нагляду» і перейти в положення «Державного обвинувача»
 
4 . Прокуратура повинна бути позбавлена ​​функції розслідування кримінальних та інших справ .
 
5 . Прокуратура бере участь тільки в кримінальних справах щодо виявлення злочинів проти держави.
 
6 . Прокуратура отримує повністю розслідувана справа з усіма експертизами і висновками з «Слідчого управління» одночасно з адвокатами захисту, і на рівних правах з адвокатами захист,у бере участь у кримінальній справі на стороні звинувачення з боку Держави.
 
7 . Генеральний прокурор, а також його дружина або чоловік, не має право займатися комерційною. Діяльністю.  Родичі Генерального прокурора не мають права займати будь-які посади, окрім технічних (сантехнік , прибиральниця і тощо.) в структурах Генеральної прокуратури, Суддівської системи та правоохоронних органів.
 
8 . Генеральний Прокурор, а також всі співробітники прокуратур, крім технічних працівників, перед вступом на посаду обов'язково здає іспит українською мовою, російською мовою, а також іспит з історії України. Крім цього, здають професійний іспит комісії з провідних фахівців права.
 
9 .    Генеральний Прокурор і вся прокуратура не має права перебувати в будь-яких партіях.
 
10 . Належність в минулому до партій Комуністичного напрямку або до Партії Регіонів неможлива.
11 . Категорично не вітається поява у громадських та державних місцях в предметах розкоші. Кожен предмет розкоші повинен бути за декларовано і пояснений , з яких джерел доходів придбаний і які сплачено податки .
 
12 . Генеральний прокурор зобов'язаний сам виконувати всі закони України і вимагати від цього від усіх підлеглих.
 
13 . Всі співробітники Генеральної прокуратури, а також прокуратур в регіонах, обов'язково повинні пройти люстрацію на можливе корупційні дії, можливість належності до заборонених партіям комун - фашистського типу (Комуністична та її сателіти, а також Партії Регіонів).
 
                                                      СУДИ
 
 Розпустити повністю, крім технічних служб. Провести повну люстрацію. На службу приймати людей не запачканих співпрацею з кримінальним світом. Люстраці повині приймати провідні фахівці права,  не пов'язані с комуно-региональніми партіями.
 
1.  Посади суддів, тільки виборні, строком на два роки.
 
2.   Обов'язкові декларації та найдокладніші автобіографії, перевірені в СБУ та опубліковані в пресі.
 
3.   Категорично забороняється мати родичів в судах і суміжних силових структурах.
 
4.    Всі рішення судів обов'язково опубліковувати в пресі.
 

                                                  МИЛИЦИЯ (ПОЛИЦИЯ)
 
Розпустити повністю, крім технічних служб і внутрішніх військ.  Провести повну люстрацію. На службу приймати людей не запачканих співпрацею з кримінальним світом. Люстраці повині приймати провідні фахівці галузі,  не пов'язані с комуно-региональніми партіями.
 

 1.  На службу приймати людей не запачканих співпрацею з кримінальним світом.
 
2.  Міністром МВС може бути будь-який громадянин України, який має вищу юридичну освіту, володіє українською та російською мовою. Звання при цьому призначати згідно з розробленою таблицею, при якій найвище звання має міністр МВС. Найвищий чин в МВС - це полковник , яке присвоюється Міністру МВС постановою Верновною Ради.
 
2.  Для упіймання особливо небезпечних злочинців, організувати в кожній області мобільний загін спеціально навчених людей кількістю не більше 60 осіб.
 
3.  У загін спецпризначення приймати осіб, які досконало володіють  українською і російською мовами, але при виконанні службових обов'язків, спілкування виключно на державній мові.
3.   Заборонити МВС служби дізнання.
 
4.  Організувати муніципальну міліцію(поліцію), яка фінансується і перебувати в підпорядкуванні місцевого самоврядування. Начальник муніципальної міліції має звання «Шериф» або іншу яку небудь іншу подібну назву.
 
5.  Посада начальника муніципальної міліції може займати бути будь-який громадянин України. Начальник муніципальної міліції(поліції)  набирає собі професійних співробітників, але обов'язково за певними правилами та інструкціями, встановленими Верховною Радою. Мова спілкування між собою та з громадянами України в робочий час виключно державнна .
 
5.  Автоінспекція ліквідується.
 
6.  Кожен працівник муніципальної міліції здійснює крім своїх, безпосередніх завдань, здійснює і функцію спостереження безпеки на дорогах.
 
7.   Прес-секретарі не мають права мати звання вище звання прапорщика.
 
8.   Приміщення, в яких знаходиться муніципальна міліція робиться з прозорих матеріалів. Окремий кабінет має тільки шериф і те, стіни повинні бути прозорими.
 
9.  Кімната для тимчасово затриманих, яка в обов'язковому вигляді повинна бути з прозорими стінами і видна з вулиці.
 
10.  Збройова кімната повинна оформлятися за спеціальних інструкцій зберігання зброї, розробленої і затвердженою постановою Ваерховної Ради.
 

                                         Головне Державне слідче управління
 
Єдине, хто має право проводити слідчі дії по всій Україні, так це Головне Державне Слідче Управління , яке знаходиться під управлінням безпосередньо Верховної Ради України .
 
1.  Керівник Головного Слідчого Управління призначається за поданням Кабінету Міністрів України, затверджується Верховною Радою України і є повністю цивільним установою .
 
2 . Керівникі слідчих управлінь по регіонах, також затверджуються Верховною Радою за поданням Керівника Головного слідчого управління.
 
3 . Керівник Головного Слідчого управління та начальники слідчих управлінь по регіонах , проходить таку ж перевірку перед призначенням , як і Генеральний прокурор.
 
                                          Виборча система
 
Пропонується варіант, який дозволить зберегти мільярди гривень Не треба сотворяется виборчі комісії на місцях, маємо змогу скоротити склад ЦВК і обслуговуючий їх персонал в десятки  разів. Не треба буде такого помпезного будівлі для ЦВК, а достатньо одного відділу в Кабінеті міністрів і штат співробітників, приблизно чоловік тридцять. Не потрібно буде друкувати мільйони бюлетенів, тим самим рятуючи від вирубки тисячі дерев. Таким чином можна виробляти вибори не тільки депутатів, а й президента, місцевих депутатів, а також , проводити референдуми без усякого побоювання фальсифікування результатів підрахунку.
 
Пропоную ввести електронне голосування. Створити програму, з дуже багатьма ступенями захисту і на сайті ЦВК, під час виборів її включати з 8-00 до 20-00 .
 
Проголосувати можна в будь-якому місці, з будь-якого комп'ютера .
 
1 . Для того щоб не було повторів голосувань і вкидань, голосувати потрібно після введення ідентифікаційного коду в спеціальну табличку, що з'являється на екрані комп'ютера після включення в програму. Як я сподіваюся, ідентифікаційний код індивідуальний і не повторюється.
 
2 . Після введення коду, проводиться його ідентифікація і для більш повної перевірки коду, вискакує табличка «введіть прізвище та ім'я по батькові та область», у якій робиться голосування. Якщо індикаційний код збігся з ім'ям і прізвищем у паспорті, то відкривається власне лист для голосування.
 
3 . З'являється табличка, в якій внесені всі партії в алфавітному порядку, які приймають участь  у голосуванні.
Зроби дотик пальцем до назви партії , якій ти симпатизуєш .
 
4 . Після цього, як обрано партію, табличка на екрані змінюється і на екрані з'являється список кандидатів від партії , за яку ти щойно проголосував,  від того регіона, в якому ти голосуєш.
 
5 . Дотиком пальця до прізвища кандидата, виборець позначає свій вибір. Рамка, в якій знаходиться прізвище кандидата,  після дотика, змінює свій колір. Якщо ти передумав голосувати за цього кандидата, потрібно ще раз доторкнутися до рамки з прізвищем, яка змінила свій колір, то при повторному дотику, колір рамки змінюється на колишній.
 
6 . Так як в кожному регіоні обирається різна кількість кандидатів, то відзначати необхідно ту кількість кандидатів, яких вибирається в даному регіоні. Кількість змінюється від 5 до 10 ( м.Київ )
 
7 . Після набору необхідної кількості кандидатів їз запропонованого списку, а це означатиме, що на екрані буде кілька прізвищ в рамках які змінили свій колір. Програма відключається тільки після набору певної кількості прізвищ і буде чекати і не вимкнеться, поки кількість прізвищ претендентів визначених для даної област,і не буде відзначено виборцем. Програма відключається до наступного введення даних виборцем. Після відключення зовнішнього введення, програма автоматично, по інтернету пересилає дані голосування в ЦВК.
 
8 . Проголосувати можна тільки один раз, так як програма, автоматично, після голосування, відключає даного виборця від системи і в базі даних комп'ютера ЦВК цей виборець вважається таким, який вже віддав свій голос. При повторному наборі виборцем, який щойно проголосував, на екрані повина з'явитися напис. «ВИ ВЖЕ ПРОГОЛОСУВАЛИ » і комп'ютер вимикається.
 
9 . У ЦВК на загальному екрані виведені всі прізвище претендентів на депутатські мандати незалежно від партійної приналежності.
 
10.  У прямому ефірі, в режимі реального часу буде видно, хто і скільки отримав голосів. Прізвища повинні розташовуватися за рейтингом і закінчуватися на 150 позиції.
 
11 . Решта кандидатів, числове кількість поданих за них голосів не дозволяє їм потрапити в 150 перших місць, вважаються запасними і вводяться замість вибулих депутатів, в міру свого партійного рейтингу, який визначили виборці .
 
11 . Керівники партій беруть участь у виборах на загальній основі .
 
12 . Люди, що не мають комп'ютерів і не вміють ними користуватися, можуть скористатися будь-яким іншим комп'ютером і будь-якою допомогою від людей, які вміють користуватися комп'ютером. Навіть у цьому випадку, фальсифікації будуть мінімальні. Для голосування необхідні паспорт і ідентифікаційний код.
 
13 . Виборці, які по якійсь причині позбавлені волі і знаходяться в місцях обмеження свободи, позбавляються на термін, поки вони позбавлені свободи, виборчого права .
 
13 . Солдати строкової служби також тимчасово позбавлені виборчого права.
 
14 . Після закінчення часу голосування, канали голосування перекриваються і після перевірки на надійність і вірность роботи системи, ЦВК оголошує прізвище переможців.
 
На цьому вибори і закінчуються і ніхто не буде вчителю чи бюджетнику вказувати, як голосувати.
© Tutanhamon [13.02.2014] | Переглядів: 2227

2 3 4 5
 Рейтинг: 43.0/16

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook