для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Чи допоможе нам Конституція 2004 року?

Чи допоможе нам Конституція 2004 року?
В той час, коли більшість опозиційних політиків вважають, що повернення до Конституції 2004 року вирішить усі наші проблеми, Тимошенко вимагає відмову від повернення до Конституції 2004, і взагалі вийти з переговорного процесу.
Чому?! Давайте попробуємо розібратись.
 
Що дає нам усім повернення до Конституції 2004 в даній конкретній економіко-політичній ситуації в країні?
 
По великому рахунку НІЧОГО!!!
 
Реформується судова система в країні?   НІ!
Будуть проведені необхідні економічні реформи в країні? НІ!
Будуть покарані прокурори, очільники МВС і Беркут? НІ!
Будуть реабілітовані активісти? НІ!
Зникнуть бандити з влади? Ні!
 
Ну буде обмежено повноваження президента. І що? Але ці повноваження перейдуть до ВР! А хто там заправляє? Правильно: БАНДИТСЬКА БІЛЬШІСТЬ!
Ну буде обрано новий "технічний уряд". І що? Але закони приймає ВР! А хто там заправляє? Правильно: БАНДИТСЬКА БІЛЬШІСТЬ!
Нехай навіть нові вибори проведуться все рівно на виході отримаємо, що? Правильно: БАНДИТСЬКУ БІЛЬШІСТЬ!
 

А тепер уявімо, що пройшли вибори перзидента і ВР. От вибрали ми  Президента-реформатора (політичного камікадзе), і що?
Чи зможе він провести бодай одну реформу? Очевидно, НІ! Повноважень нема і щей парламент тягне в різні боки (в кожного свої інтереси). Згадайте Грузію! Саакашвілі спочатку провів реформи, маючи сильну президентську вертикаль, а потім обмежив повноваження президента, перейшовши до парламентсько-президентської форми устрою держави.
 
На мою думку, вивести Україну з цього багна можна лише за допомогою сильної президентської вертикалі, яка заточена на проведення реформ, а не на збагачення "сім'ї".
 
Тому для нас, Українців, є лише один шлях:
1.  Януковича - НАЮХ, ПР - НАЮХ, КП-НАЮХ (а краще на нари)
2. Створення нових народних органів управління (самоуправління)
3. Проведення нових виборів ВР і Президента під повним народним контролем
4.Проведення люстрації судді, прокурорів, ментів, митників, держслужбовців.
5. Створення нової чесної, справедливої судової системи!!!!!!!!!!!
І лише після цього можна проводити реформи.
 

Десь так.

© 3d-alex [05.02.2014] | Рейтинг: 43.9/43 | Переглядів: 2936

2 3 4 5 43.9/43




Коментарі

1 2 3 4 5 ... 7   »
05.02.2014 12:05:28
Чотири.ac
І то тільки за те, що тут є що обговорити.
Найперше, жодного достовірного підтвердження такої думки ЮВТ поки не існує.
Плюси Конституції-2004 є, особливо на даному етапі.
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(5/9)

05.02.2014 12:06:20
Ви пропонуєте розігнати усіх ментів, суддів та прокурорів і після цього провести реформу цих органів?
А хто працювати буде в цей час? Народний трибунал?
Не згоден Згоден  Підтримка: 30%(3/10)

05.02.2014 12:11:19
сумнівно з 5-м пунктом - такого в жодній країні світу не має...blush2
Не згоден Згоден  Підтримка: 8%(1/13)

05.02.2014 12:18:53
инженегр 05.02.2014 12:05:28
Чотири.
І то тільки за те, що тут є що обговорити.

Ну да, за эмоциональные посты ставим пятерки, а на аналитические -- нам хороших оценок жаль. Вот потом и живем в дерьме, что руководствуемся эмоциями, а не логикой и здравым смыслом.
 
Конкретно с чем Вы не согласны с автором? По пунктам, плиз, с аргументами. И, в частности, о мифических плюсах, потери времени на то, чтобы вернуться к прежней модели власти (хотя уже сейчас ясно, что Янык разводит оппо как лохов). Или кто-то этого до сих пор не заметил?
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

05.02.2014 12:20:56
3d-alex
Ну буде обмежено повноваження президента. І що? Але ці повноваження перейдуть до ВР! А хто там заправляє? Правильно: БАНДИТСЬКА БІЛЬШІСТЬ!
Найперше.
Для того щоб дана ВРУ залишилась і заправляла далі потрібно призначити уряд. Вона цього зробити не буде спроможна і тому повинна буде бути розпущена. Крім того вона має бути переобрана навіть не через те, а тому що вона на 50% складається з мажоритарників, які за цією Конституцією не передбачені.
Позачергові вибори ВРУ, згідно Конституції-2004, повинні проводитись виключно за пропорційною системою, без мажоритирки. Вам нагадати результати голосування на виборах 2012 за партійними списками?
Невже Ви думаєте, що регіонали після того що сталося в країні зможуть значно покращити свої результати?
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(1/5)

05.02.2014 12:22:16
Олег Федоренко 05.02.2014 12:18:53
Конкретно с чем Вы не согласны с автором?
Пишу уже, пишу...biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

05.02.2014 12:23:29
Та облиште ви вже ці фантазії.
 

Uatumbai
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/20359/filter/interesting/page/4.phtml#main_comments_comment_1230669
05.02.2014 11:13:01
Мабуть це  ви про перезагрузку системи згадали, якою народу голову морочать. Тоді вдумайтесь в це, що таке перезагрузка. Це нові кандидати на довіру, які згодом нічим не будуть відрізнятися від старих. Подібно Лозінському, який міг і досі панувати, або дюжині тушок, які зразу перебігли в ПР, або окремо від всіх. А система залишається та сама, олігархічно-кримінальна. Хто ж її буде змінювати? Якими засобами, якими людьми, яким чином і хто дозволить? От так.
---
От, от - люстрація! Те, що зразу зробили в Прибалтиці і Польщі.  А тут і досі комуняки правлять бал.  Хто ж зараз багатством міряється. Вони, їхні сини. Але змінити нічого вже не вийде. Не та тут територія. Тут морально-ідеологічна атмосфера інша. Спробуйте когось тут люструвати. Очі виберуть. Тут же справжній рай для бувших.
Востаннє редаговано Uatumbai 05.02.2014 12:27:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

05.02.2014 12:27:19
Кто такая Косатая ? И почему автору важно что ляпнула
какая-то там профура, парящаяся на киче ? А без Косатой
автор не мог задать себе вынесенный в заголовок вопрос ?
Пипец ! Тоись пока Бублик молчал автор не задавался
подобным вопросом, так ?
 
Нам и на йух не нужна ни нынешняя Конституция ни прошлая.
Нынешнее политическое устройство нужно кардинально менять.
Бескровно решить нынешний политический кризис может только
разделение страны на федеральные округа (земли), которые будут
практически полностью независимы друг от друга.
В полномочия центра входит только армия и частично МВД. Всё.
Всё остальное решается на местах. И никаких проблем.
 
ЗЫ. Специально для долбоёбов.
Федеральное устройство страны - это не распад и не развал.
Это когда Лембергу в повседневной жизни
на 98% по йух Донбасс и наоборот.
Тоись когда в Дерибассе начнут жрать уголь на завтрак,
в Луцке скажут, пожав плечами : "Да и хуй с ним."
Не згоден Згоден  Підтримка: 32%(7/22)

05.02.2014 12:27:47
3d-alex
Реформується судова система в країні?   НІ!
Будуть проведені необхідні економічні реформи в країні? НІ!
Будуть покарані прокурори, очільники МВС і Беркут? НІ!
Будуть реабілітовані активісти? НІ!
Зникнуть бандити з влади? Ні!
Не плутайте мокре і холодне.
Ці питання не вирішуються в полі відновлення Конституції, чи існування старої.
Частково вони повинні бути вирішені в процесі підготовки до асоціації з ЄС, зокрема реформа судів і прокуратури.
Та і власне, вирішення цих питань залежить тільки від перемоги Майдану.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

05.02.2014 12:31:25
Дюма 05.02.2014 12:22:55
Если они так и мы- так, то чем же мы отличаемся от них?"....  

Хорошая история, только явно не к месту. Автор не предлагает расправляться над рыгами, вывозя их в лес и раздевая на морозе. Автор предлагает привлечь виновников к правовой ответственности. Чувствуете принципиальную разницу?
 
А теперь представьте, что после войны партия национал-социалистов (NSDAP) не была бы запрещена. Напомню, что партия была запрещена и распущена, её имущество — конфисковано, руководители — осуждены, некоторые — казнены.
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

05.02.2014 12:32:17
fucker 05.02.2014 12:27:19
Тоись когда в Дерибассе начнут жрать уголь на завтрак,
в Луцке скажут, пожав плечами : "Да и хуй с ним."
Я теж зараз такої вже думки. Інакше нічого позитивного не вийде. Український народ, той, що склався на сьогодні, зі своїми антагонізмами не державотворчий. І мабуть станеться так, що й не державоутримуючий.
Востаннє редаговано Uatumbai 05.02.2014 12:36:46
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

05.02.2014 12:33:57
fucker 02/05/2014 12:27:19
   durdom
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

05.02.2014 12:37:11
3d-alex
На мою думку, вивести Україну з цього багна можна лише за допомогою сильної президентської вертикалі, яка заточена на проведення реформ, а не на збагачення "сім'ї".
Будь-ласка ім"я того, хто очолить цю вертикаль.
Звичайно, одноосібний відповідальний лідер з амбіціями і жорсткою дисціпліною це класно, доведено історією, але ж у нас їх катма...I do not know
Ви вірите у ЮВТ?
Сподіватись звичайно можна, але не факт що так і буде.
1. Попередні події свідчать, що в її "вертикаль" потрапляють дуже непересічні грошовиті особи.
2. Навряд чи ЮВТ зможе стати наступним Президентом. Дуже багато потрібно зробити до виборів. Хто її реабілітує, хоча б?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

05.02.2014 12:42:15
Що дає нам усім повернення до Конституції 2004 в даній конкретній економіко-політичній ситуації в країні?
Прлітика - це мистецтво можливого. Спробуйте запропонувати інший механізм ненасильницького початку революційних змін! Використання колишніх недолугостей з метою руйнації кримінального режиму, спонукання до позачергових виборів і невпинна боротьба за кожний крок, сходинку і кожне слово - це і є хай не дуже романтичний і іскрометний, але реальний шлях до перебудови України. Робота важка, невдячна. ризикована, вле  на даному етапі необхідна. Треба перти плуга!
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

05.02.2014 12:49:14
Олег Федоренко 05.02.2014 12:18:53
Конкретно с чем Вы не согласны с автором?
Акромя "-" лайков не вижу контраргументов ни от Автора, ни от Вас.
Мои доводы достаточны, или продолжать?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

SIM

SIM
05.02.2014 12:55:27
fucker 05.02.2014 12:27:19
В полномочия центра входит только армия и частично МВД. Всё.
Всё остальное решается на местах. И никаких проблем.
 
ЗЫ. Специально для долбоёбов.
Федеральное устройство страны - это не распад и не развал.
Это когда Лембергу в повседневной жизни
на 98% по йух Донбасс и наоборот.
Тоись когда в Дерибассе начнут жрать уголь на завтрак,
в Луцке скажут, пожав плечами : "Да и хуй с ним."
Потом Дерибасс проводит референдум о присоединении к Роиссе. Население за, МВД *частично* подчинено местным боссам. Прикажете использовать танки?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

05.02.2014 13:01:11
А це така українська народна забавка - Конституцію змінювати. Чому й навіщо про те ніхто не відає.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

SIM

SIM
05.02.2014 13:05:30
Олег Федоренко 05.02.2014 12:31:25
Автор не предлагает расправляться над рыгами, вывозя их в лес и раздевая на морозе. Автор предлагает привлечь виновников к правовой ответственности. Чувствуете принципиальную разницу?
 
А теперь представьте, что после войны партия национал-социалистов (NSDAP) не была бы запрещена. Напомню, что партия была запрещена и распущена, её имущество — конфисковано, руководители — осуждены, некоторые — казнены.
1. Юлю с Портновым, Губским и прочими тоже привлечем? Или "она не знала"?
2. После войны реформы ппроводила оккупационная администрация.
3. Главное, о чем уже много раз писали - пока не видно достаточно чистого, умного и решительного политика. Типа Парубия - те сами говорят, что они не политики, а кролики - не годятся. Социалисты (хоть прогрессивные, хоть националистические) - спасибо: делители, нормировщики и надсмотрщики не нужны.
Востаннє редаговано SIM 05.02.2014 13:19:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

05.02.2014 13:08:25
SIM 05.02.2014 12:55:27
Потом Дерибасс проводит референдум о присоединении к Роиссе. Население за, МВД *частично* подчинено местным боссам.

Вот именно, "местным". Есть какая-то часть страны, где донецкое иго - и не иго совсем, а власть своих. Таких территорий области две, отсилы три. Вы ж поймите, ни один правитель, ни одна власть, не усидит долго, если она не принимается основной массой пассионариев. Это касается и Сталина, и Гитлера, и Януковича и будущего Тягныбока. Украина - сосредоточие нескольких миров. Всем не угодишь. Поэтому, желаю нам всем поскорее срубить к ебеням голову (в данный момент донецкую) дракона и позволить каждой территории МЕСТНУЮ власть. Если какая-то из местных окажется настолько йопнутой, что пожертвует своим суверенитетом, так тому и быть. Но, я больше, чем  убежден, не пойдут галычаны-волыняны под Польшу и Луганск - под Москву. Про Апостолово, Николаев, Одессу, Врадиевку - вообще молчу, земли махновцев и Мишки Япончика...
Востаннє редаговано Дюма 05.02.2014 13:10:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

05.02.2014 13:10:56
Пирк 05.02.2014 13:01:11
навіщо про те ніхто не відає.
Чому ж не відає?
Повернення Конституції-2004 це найбільш швидкий і найменш кровопролитний спосіб перезавантаження влади.
1. Відновлюється Конституція.
2. Обирається технічний уряд, який спроможний утримати ситуацію і звабезпечити вибори.
3. Проводяться перевибори ВРУ за партійними списками.
4. Формується більшість і, при необхідності, обирається новий уряд.
5. Оголошується імпічмент і призначаються вибори Преза.
Все інше, технічні моменти (включно з люстрацією) можна зробити новим складом ВРУ.
 
А вже потім іти шляхом Кравчука, творити досконалу європейську Конституцію у якій всі органи влади будуть врівноважені і неможлива узурпація влади "а ля Янукович"
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

1 2 3 4 5 ... 7   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login