для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Ще одна думка про реформування проохоронної системи!

Ще одна думка про реформування проохоронної системи!
Хотілося написати ще декілька слів про реформу правоохоронної системи. Не тільки про ОВС, а також і про прокуратуру.
А саме, в процесі реформування даної системи, я вважаю, що необхідно би було позбавити Генерального прокурора та Міністра внутрішніх справ видавати накази, розпорядження, інструкції та інші відомчі документи. Окрім як наказів про заохочення та дисциплінарні стягнення, про звільнення, переведення, присвоєння наступного знання (класного чину).
Так, наприклад є наказ Генерального прокурора, що в разі виправдання судом особи (обвинуваченого) у кримінальному процесі керівник прокуратури області має ініціювати питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності прокурора, що брав участь у даному процесі (не дивлячись на підстави виправдання). Вказаний наказ суперечить вимогам Кримінального процесуального кодексу, що визначає одним з принципів кримінального процесу змагальність сторін. Тобто сторони процесу подають суду свої докази, які суд оцінює в сукупності та на їх основі ухвалює вирок.
Крім того, є наказ МВС про те, що працівника міліції має бути звільнено за власним бажанням на протязі 3 місяців, після надходження та реєстрації відповідного рапорту, що суперечить нормам Кодексу законів про працю, де прямо встановлено, що працівник має бути звільнений на протязі 2 тижнів після написання заяви про звільнення.
Взагалі, в сучасних умовах накази та інші відомчі документи для працівників міліції та прокуратури мають вищу юридичну силу, аніж закони та кодекси, прийняті ВРУ.
І я вже не пишу про те, що такими наказами можна озброювати бійців ОВС, створювати різні підрозділи, видавати інші акти, що суперечать вимогам чинного законодавства.
Всі ці питання мають врегульовуватися ВРУ у формі законів та інших нормативних актів.
А тому, однією з умов реформування правоохоронних органів має стати позбавлення МВС та ГПУ видання відомчих нормативних актів, окрім тих, що я перерахував вище.


© Lionel Hutz [05.02.2014] | Рейтинг: 39.3/24 | Переглядів: 1715

2 3 4 5 39.3/24




Коментарі

Ti

Ti
05.02.2014 00:26:50
є наказ Генерального прокурора, що в разі виправдання судом особи (обвинуваченого) у кримінальному процесі керівник прокуратури області має ініціювати питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності прокурора, що брав участь у даному процесі (не дивлячись на підстави виправдання)
shok
теперь понятно, почему так мало оправдательных приговоров выносится
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

05.02.2014 08:57:45
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

Wog

Wog
05.02.2014 09:50:44
Більшими дартаньянами ніж прокурорські можуть бути лише міліціонери-науковціbiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

05.02.2014 10:16:35
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

05.02.2014 11:30:45
О! Служака! smile3
Lionel Hutz 04.02.2014
Крім того, є наказ МВС про те, що працівника міліції має бути звільнено за власним бажанням на протязі 3 місяців, після надходження та реєстрації відповідного рапорту, що суперечить нормам Кодексу законів про працю, де прямо встановлено, що працівник має бути звільнений на протязі 2 тижнів після написання заяви про звільнення.
Да будет Вам, гражданин юрЫст, известно, что существует пункт 68 Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ. Это знает ЛЮБОЙ сотрудник ОВД, прошедший первоначалку.
 
А вот вам, гражданин юрЫст, разъяснения по этому поводу:
Така позиція законодавця обумовлена особливим правовим становищем працівника ОВС, що стосується, наприклад, здійснення ним оперативно-розшукової роботи. Враховуючи особливий по­рядок встановлення службово-трудових правовідносин на підставі попередньо виданого акта призначення на посаду, припинення служби в ОВС не може бути автоматичним за одноосібним волевиявленням працівника. То­му звільнення з будь-якої державної служби, в основі якого лежить ініціатива працівника, повинно провадитись посиланням на п. 1 ст. 36 КЗпП України - за угодою сторін, з виданням акта відповідного органу чи установи про звільнення державного службовця.
Читайте ЭТО.
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(1/3)

05.02.2014 11:44:50
Wog 05.02.2014 08:50:44
Більшими дартаньянами ніж прокурорські можуть бути лише міліціонери-науковці
Аффтар НЕ милиционер. И, судя по незнанию даже элементарных моментов, изучаемых в рамках первоначальной подготовки, к службе отношения никогда не имел. ЮрЫст-теоретик. Не дай бог нашей стране еще таких рЭформаторов.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

05.02.2014 11:53:43
Не важно 05.02.2014 11:44:50

Нарешті з'явився мусорок без знань КПК.
Я ще в попередній темі запропонував "блинтуть" вам знаннями, а не писати усю цю хуйню.
І я не казав, що працюю саме у міліції. Првоохоронні органи - це не тільки міліція.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

05.02.2014 12:01:08
Не важно 05.02.2014 11:30:45
Да будет Вам, гражданин юрЫст, известно, что существует пункт 68 Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ. Это знает ЛЮБОЙ сотрудник ОВД, прошедший первоначалку.

Ви взагалі розумієте різницю між законодавчими актами, прийнятими ВРУ та іншими актами, прийнятими у тому числі МВС?
Бачу, що ні.
Ідіть краще обходьте свою дільницю та шукайте викрадених курей.
Дивлячись на таких як ви розумієшь, що тотальна люстрація просто необхідна.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

05.02.2014 12:18:28
Lionel Hutz 05.02.2014 11:01:08
Ви взагалі розумієте різницю між законодавчими актами, прийнятими ВРУ та іншими актами, прийнятими у тому числі МВС?
ЮрЫст писал о неправомерности ситуации, когда рапорт подается за 3 месяца до момента увольнения. Я ткнул юрыста носом в разъяснение ситуации с точки зрения КЗоТ и Положения о прохождении службы. ЮрЫст должен был бы быть мне благодарен за неоценимую услугу, оказанную ему мной, но система морали юрЫстов, видимо, отличается от системы морали нормальных людей. biggrin И, к сожалению, не в лучшую сторону.
Lionel Hutz 05.02.2014 10:53:43
І я не казав, що працюю саме у міліції. Првоохоронні органи - це не тільки міліція.
Логика юрЫстов тоже отличается от логики нормальных людей. Я ему говорю: "Прежде, чем заниматься реформой милиции, пойди послужи в этой самой милиции". ЮрЫст отвечает мне уклончиво: "Я работал в органах", - желая вызвать у меня иллюзию того, что он непосильным трудом(свят-свят) внес огромный вклад в деятельность милиции. А на поверку оказывается, что юрЫст всего-лишь птица-секретарь у какого-нибудь адвоката... Пичалька...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

05.02.2014 12:34:02
Lionel Hutz 05.02.2014 10:53:43
Я ще в попередній темі запропонував "блинтуть" вам знаннями, а не писати усю цю хуйню
Да, кстати, выдумщик новых и непонятных слов, деятельность оперативных и следственных подразделений регламентируется не только УПК, но и инструкциями и приказами, обсуждать которые с юрЫстом я не имею права и не буду, ввиду отсутствия соответствующего допуска юрЫстов к этой информации. За детальными разъяснениями причин обращайтесь СЮДА и СЮДА(раздел XIV).
Востаннє редаговано Не важно 05.02.2014 12:41:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

05.02.2014 13:38:18
Не важно 02/05/2014 12:34:02
Как там ВАША статья поживает?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

05.02.2014 14:40:26
Александр2 05.02.2014 12:38:18
Как там ВАША статья поживает?
Начал сбор сведений. smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

05.02.2014 19:16:04
Не важно 02/05/2014 14:40:26
Начал сбор сведений.
Может это Вам поможет?
http://www.youtube.com/watch?v=fyHvJlZFNQQ  
http://www.youtube.com/watch?v=-H-OjOYOob4  
http://www.youtube.com/watch?v=d0_HhFgHRPk
Надеюсь,что Вы порядочный мент. Непорядочный вступать с нами в разговоры не будет.А тем более писать статью с таким заглавием
Но я думаю,что и без этих материалов(см.ссылки выше) Вы знаете лицо нашей милиции и почему она служит золотому унитазу...
PS.Если Мазила сбоит посмотрите в другом браузере.
 

Востаннє редаговано Александр2 05.02.2014 20:06:04
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

06.02.2014 10:09:52
Александр2 05.02.2014 18:16:04
Может это Вам поможет?
http://www.youtube.com/watch?v=fyHvJlZFNQQ  
http://www.youtube.com/watch?v=-H-OjOYOob4  
http://www.youtube.com/watch?v=d0_HhFgHRPk
Надеюсь,что Вы порядочный мент. Непорядочный вступать с нами в разговоры не будет.А тем более писать статью с таким заглавием
Но я думаю,что и без этих материалов(см.ссылки выше) Вы знаете лицо нашей милиции и почему она служит золотому унитазу...
PS.Если Мазила сбоит посмотрите в другом браузере.
Вероятно мой анализ Вас разочарует, потому что я собираю информацию у тех сотрудников, с которыми я лично поддерживаю хорошие отношения. Среди них беспредельщиков не водится. Т.е. репрезентативности мнения личного состава МВД в этом опросе я обеспечить не смогу.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

06.02.2014 16:30:12
Не важно 02/06/2014 10:09:52
Вероятно мой анализ Вас разочарует
То есть Вы хотите сказать,что среди ваших знакомых нет охраняющих проплаченные митинги?, нет крышующих
наркоторговлю?,нет выбивающих показания из "терпил?,нет сотрудничающих с криминалитетом?
Ну тогда напишите как Ваши знакомые борятся с преступностью,как защищают простых людей.
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

06.02.2014 17:17:24
Александр2 06.02.2014 15:30:12
То есть Вы хотите сказать,что среди ваших знакомых нет охраняющих проплаченные митинги?, нет крышующих наркоторговлю?,нет выбивающих показания из "терпил?,нет сотрудничающих с криминалитетом?
Именно это я и хочу сказать.
Самый большой грех, который я знаю за одним из моих знакомых - он решал вопросы некоторых коммерческих структур(не бесплатно, разумеется). Вопросы были связаны с периодическими безосновательными "наездами" налоговой, пожарных, СЭС.
 
На тему статьи я поговорил с 7 своими знакомыми сотрудниками. Размещу завтра в районе 10 утра, чтобы была возможность ответить в течении дня на возникшие вопросы.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

07.02.2014 07:05:29
Не важно 06.02.2014 16:17:24
Размещу завтра в районе 10 утра, чтобы была возможность ответить в течении дня на возникшие вопросы.
Виноват, статью расположить не смогу - весь день буду на выезде. Она готова, но хотелось бы в течении дня отвечать на вопросы. Размещу в понедельник или вторник, все так же в 10 утра. Сегодня вечером напишу здесь точно в какой день.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

07.02.2014 15:57:55
Не важно 02/07/2014 07:05:29
Пожалуйста выкладывайте статью с тем заголовком с которым мы договорились отдельной статьей в разделе ИМХО,а не в комментах.
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

07.02.2014 16:51:22
Александр2 07.02.2014 14:57:55
Пожалуйста выкладывайте статью с тем заголовком с которым мы договорились отдельной статьей в разделе ИМХО,а не в комментах.
Ну это понятно.
В понедельник в районе 10 утра.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

10.02.2014 10:20:50
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)







загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login