для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Локшина.

Локшина.
    Може я чогось не розумію? Можливо мій попередній життєвий і службовий досвід не вірний? Підкажіть…
 
    Невже у депутатів у ВРУ від ОО не вистачає аргументів щоб поставити Генерального кума Хєранта у стійло? Читаю новини на УП і мені стає прикро за «супротивників» нашого правлячого режиму. Перша  http://www.pravda.com.ua/news/2013/12/20/7007800/
 
     Перечитав… передивився відео на сюжеті. Все начеб то зрозуміло. Йде цілеспрямована відмазка сьогоденних професійних іменинників. Начеб то застосування надмірної сили виникло не на рівному місці. Але ж… Гебельс нервово палить у сторонці. Адже між представленими у ВРУ кадрами з діями провокаторів що на Майдані, що під АП, та силовими акціями від «Беркуту» були паузи, які саме цим провокаторам дали змогу відскочити та не потрапити «під гарячу руку» беркутятам. Адже били якраз не тих, що проламували шоломи строковикам із ВВ, до речі, та й надмірну силу застосовували якраз не «постраждалі» підрозділи, а зовсім інші бійці.
 
     Друга http://www.pravda.com.ua/news/2013/12/20/7007805/
 
     Повний алєс!!! shokСлухайте, Генеральний куме, якщо ви маєте всіх нас за лохів, то я в цю когорту входити не маю ніякого бажання! На скільки я розумію, після слів генерала Коряка «про надмірне застосування сили», які були сказані ще 30.11., одразу:
     1. Всі підрозділи, які діяли на Майдані о четвертій ночі 30.11. повинні були негайно бути відізваними у «казарми», оскільки не мали ніякого права забезпечувати «громадський порядок» у місті після вчинення кровопролиття. І саме тоді, одразу, повинні були проведені допити їх командирів, від командира взводу до Міністра, хто від кого і які команди та інструктажі отримував перед і під час «акції». Вони ж були «пов’язані кров’ю» і саме тому, напевно, так діяли під АП 1.12. Вони, власне, цілеспрямовано знищували докази своєї діяльності застосовуючи силу до кореспондентів ЗМІ та пошкоджували апаратуру.
     2. Чому, якщо порушено кримінальну справу «за фактом», до цих пір не відсторонені від виконання обов’язків, до з’ясування обставин і прийняття рішення по суті справи, начальницький склад конкретних підрозділів «Беркуту»? Може для вас новина, що так повинно було зроблено одразу?
     3. Чому досі на вулицях Києва виконують обов’язки з спец.засобами в руках злочинці з Криму, Дніпропетровська і Луганська? Можливо для Вас не принципово, але я впевнений, що деяка частина особового складу цих підрозділів «Беркуту» є злочинцями (якщо не всі поголовно). Можливо що дії 11.12 на Майдані могли б не відбутись взагалі і не з’явилось би нових постраждалих, якби Генеральний кум Хєранта займався виконанням своїх обов’язків, а не шукав відмазок.
 
     Вся аргументація Геніального прокурора - повна «локшина». Я чітко знаю, що «будь-який недолік (а тим більше дія чи бездіяльність) мають конкретне прізвище і займану посаду»! І не має ніяких проблем, щоб розкрутити весь ланцюг кримінальної справи.
 
     Або виходить, що під час згадуваних подій взагалі невідомо, які діяли підрозділи, хто там командири взводів, рот, і т.д.
 
     Передивіться оскароносний фільм Стівена Спілберга «Взвод», може тоді і зрозумієте, що може відбутися в подальшому, якщо не буде дій, які випливають із заданих мною запитань.


© инженегр [20.12.2013] | Рейтинг: 45.3/28 | Переглядів: 2615

2 3 4 5 45.3/28




Коментарі

1 2   »
20.12.2013 13:05:35
собака не может сама себя укусить за хвост, особенно если она не хочет себя кусать
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(17/17)

20.12.2013 13:11:36
Сліпий Пью 20.12.2013 13:05:35
Сліпий Пью
Згоден.
Саме це і анонсував сьогодні Пшонка.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

20.12.2013 13:19:01
Адже били якраз не тих, що проламували шоломи строковикам із ВВ, до речі, та й надмірну силу застосовували якраз не «постраждалі» підрозділи, а зовсім інші бійці.

Саме так.
 
І всетаки Пшонка ПРАВ. Беркут 30 листопада був СПРОВАКОВАНИЙ.
Згадайте, що кажуть гвалтівники і грабіжники про своїх жертв??? ЩО ті самі винні. Вони їх спровокували. ТО одяг закороткий а ніжки гарні, то гаманець стирчить товчтий з кишені.........
СПРОВАКОВАНИЙ  БЕРКУТ  БУВ  СПРОВАКОВАНИЙ.
От якби там на майдані сиділи не студенти з прапорцями, а десяток ДІКАЄВИХ, тоді беркут поводивсь би чемно.
А так СТУДЕНТИ??? ЛИШЕ  З  ПРАПОРЦЯМИ??? АЙДІТЬ  НО   СЮДИ  ОТРИМАТИ  ПІЗДИ................ pardon
Востаннє редаговано Слово 20.12.2013 13:20:26
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(19/21)

20.12.2013 13:53:52
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

20.12.2013 14:22:02

І головне, "Рівно підборіддя! Не хитатись!", тоді певно більше віри брехні.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

20.12.2013 14:24:42
Бандеровцы, дарю вам вполне практическую идею,
 
которая взаимовыгодна.
 
А то у ваших на майдане мозги вконец позастужались.
 
Итак, что вы можете добиться реально и что действительно будет являться вашей победой.
 
1. Бандеровский майдан в Киеве бессмыслен и бесславен? (что даже на ДД догадались),
 
- а его надо перенести в то место, где он будет эффективным, то есть на площади Львова,
Франка и Тернополя.
 
2. Требования этих майданов должны быть обращены не Киеву, от которого вам шиш без масла,
а к облсоветам Галичины! Вот их то вы сможете заставить принять любую вашу самую смелую бандеровскую формулировку
 
вплоть до полного отделения от раковой опухоли - схидняков.
 
Поддержка всей своры меркельфюленуландов вам гарантирована, облсоветы
 
введут в юридическое поле своими постановлениями весь ваш бандеровский бред

 
Ну а там - куда кривая выведет. Войска Янукович в Галичину не введет, беркут вас бить не будет,
устанавливайте приоритет местных законов, интегрируйтесь, создавайте прецеденты
 
- пока там конституционный суд разбираться будет, европа вам своими решениями пособит -
 
такую кашу заварить можно!
 
Должно же из этих майданщиков найтись десяток человек не из списка официальной оппо,
которые способны развернуть майданы в своей благоприятной среде. Выявите их!
 
Ну та у ваших и ума не хватает и кишка тонка.
 
Сманипулировали вас на киевский майдан - оттуды вы и разбредетесь за ненадобностью
ни Яценюку, ни Кличку, ни Тя
Востаннє редаговано vragmoy 20.12.2013 14:25:27
Не згоден Згоден  Підтримка: 11%(1/9)

20.12.2013 14:34:18
vragmoy
 
patient
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)

20.12.2013 14:42:24
Sumerky 20.12.2013 14:34:18
Sumerky
Коли у троля відсутні аргументи, він пише ШОПОПАЛО.biggrin
Яке відношення має розповсюдження майдану до доповіді Пшонки?I do not know
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

20.12.2013 15:03:53
инженегр
 
Я троля обычно посылал ПНХ...Но здесь только удивление, поскольку я иногда писал такое жеbiggrin
 
А по ИМХО, Вы сами ответили  "Може я чогось не розумію?"... Наша основная ошибка в том, что мы думаем, что имеем дело с нормально мыслящими индивидуами. Нет,  перед нами, выжимка из лихих 90-х...Остались в живых среди них, только те, кто лишены обычных человеческих качеств. Есть же довольно много "человеков", которые считают, что украсть, унизить, убить - это и есть нормальная жизнь. pardon  
Востаннє редаговано Sumerky 20.12.2013 15:04:23
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

20.12.2013 15:17:27
"Бійці внутрішніх військ окуповують школи в центрі Києва" ...
 
Разработан новый план, по разгону Майдана, причем,  по сути, все похоже на войсковую операцию, по борьбе с партизанами...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

20.12.2013 15:18:38

 

 

 

 

 

 

 

 
Востаннє редаговано Слово 20.12.2013 15:18:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

20.12.2013 15:21:47
Sumerky 20.12.2013 15:03:53
Наша основная ошибка в том, что мы думаем, что имеем дело с нормально мыслящими индивидуами.
Я считаю, что ошибка не столько НАША, сколько депутатов ОО.
Можно было задать вопросы Пшонке именно в этом разрезе. Это ж 30.11. действовала не неорганизованная группа боевиков, как под АП были провокаторы, а организованная масса под чётким вертикальним управлением, не по наитию, а по заранее утверждённому плану (схеме) которая доводилась до них предварительно.
А Пшонка рассказывает басни...
Вернее ОО допустила до того, что он их рассказал. А там же должны были быть поставлены конкретные вопросы.
1. Какие конкретно подразделения "Беркута" действовали на Майдане 30.11.
2. Где они сейчас?
3. Почему скомпроментировавшие себя подразделения не выведены были сразу из Киева, почему продолжают выполнять обязанности?
4. Сколько лиц начальствующего состава отстранены от выполнения обязанностей на время следствия? Почему не отстранены?
5. Кто ставил задачу и на основании какого плана? Полторы тыщи человек не могут действовать просто так.
И т.д.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

20.12.2013 15:26:09
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

20.12.2013 15:26:41
инженегр 20.12.2013 15:21:47
Кто ставил задачу и на основании какого плана?

Янукович же чітко сказав:
КЛЮЄВ. СТАБІЛІЗУВАТИ  ХОТІВ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

20.12.2013 15:33:07
Украинцев призывают в воскресение выйти на Евромайдан
 
15:03 / 20.12.2013 — Новости Донбасса
Евромайдан призывает украинцев выйти в воскресенье на «Митинг нашей силы». Об этом сообщает УНИАН.
 
В приглашениях, которые распространяются в том числе через социальные сети, отмечается, что «власть нас не услышала. Нужно в очередной раз продемонстрировать им, что мы – сила, с которой они вынуждены будут считаться».
 
Митинг состоится 22 декабря в 12.00 на Майдане Незалежности.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

20.12.2013 15:44:47
Эх, ребята... Больше всего на этом миллионном и месячном Майдане сделал Дима Корчинский с десятком пацанов за полчаса.
Востаннє редаговано Cимплетон 20.12.2013 15:45:43
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(2/7)

20.12.2013 16:06:58
Слово 20.12.2013 15:18:38

"Мир, дружба, жвачка!" Словік, це що - пропаганда для дошкільного віку? patient
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

20.12.2013 16:08:11
инженегр
 
Все правильно...Но вопросы задавать некому. Вы видели, что было основное для Пшонки? Да и вообще он - закон! Все остальное для него не имеет никакого значения.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

20.12.2013 16:17:47
а ведь так и Гитлера можно было спасти.
 
всего то и надо было сказать: "какой-такой Тайфун-шмайфун? доблестные немецкие войска всего лишь хотели установить йолку на Красной Площади."
Востаннє редаговано сильвер 20.12.2013 16:18:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

20.12.2013 16:40:28
vragmoy 20.12.2013 14:24:42
нешановний! по закінченню тексту, бажано проставляти ціну, яку ви отримуєте за подібну "творчисть"
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login