для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Європідпис

Європідпис
А ви пробували на хвильку відволіктися від європротестів і згадати, а що ж було до того? Ну, хоча б два тижні тому? Яка основна тема мусувалася і в засобах масової інформації (як в Україні, так і в світі), про що говорити на кухнях, в кав’ярнях, пивбарах, за доміношними столиками і в купе легендарних «Гундаїв»?
 
Ну, напружте мозок, забудьте на мить про конкретну заяву Азарова та туманне (і, як завжди, малограмотне) звернення Януковича. Якщо не згадали, то я вам нагадаю. А всі говорили про Юлію Тимошенко. Вірніше, про її звільнення, як про одну з основних вимог, яку висував Брюссель Україні. Саме виконання цієї  вимоги було тією стіною в яку рогом вперся Янукович з однопартійцями.
 
А що тепер? А тепер виглядає так, що Януковича не просто вмовляють підписати угоду про асоціації, а навіть вимагають цього від нього, тиснучи євромайданами по цілому світу і заявами політиків з усієї Європи й навіть з США. Навіть сама Юлія Володимирівна оголосила голодування, вимагаючи того самого.
 
І вже начебто не йдеться ні про прийняття інших єврозаконів. Взагалі ні про що не йдеться, крім одного – Янукович повинен підписати угоду про асоціацію й край.
 
А як це можливо, коли необхідні для цього закони не проголосовані верховною радою, Юля за ґратами, бандити при владі.
 
Що, заради цього підпису Європа готова пробачити Януковичу все? І утиски свободи слова, і політичних в’язнів, і пограбування країни, і ще чорт зна що?
 
Уявіть собі, що завтра Янукович заявляє, що угоду про асоціацію у Вільнюсі він таки підпише, але за умови, що від нього не будуть вимагати виконання всіх цих умов (з його точки зору цілком безглуздих), необхідних для підписання європейською стороною. Ви зустрінете таку його заяву оплесками?  
 
Можливо Янукович і загнав себе в глухий кут, але наразі в цьому глухому куті він почувається досить комфортно, бо його й там гарно годують. Принаймні йому там значно краще, ніж українському народу під п’ятою злочинного режиму.
 
Тому майдани б мали вимагати зміни влади в державі, а не підписання угоди про асоціацію.

© R`n`R [26.11.2013] | Рейтинг: 45.6/39 | Переглядів: 2201

2 3 4 5 45.6/39




Коментарі

1 2   »
26.11.2013 18:51:39
2 Пудрите мозги.
Не згоден Згоден  Підтримка: 14%(3/22)

26.11.2013 18:52:08
Тому майдани б мали вимагати зміни влади в державі, а не підписання угоди про асоціацію.
погоджуюсь.
але маємо бездарну опозицію,яка втратила підтримку.
тому Майдан без  партійної символіки -це лише наслідок.
 
маємо те,що маємо. і "змінити настрій"буде дуже важко..
Востаннє редаговано Pavlotex 26.11.2013 18:53:15
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(6/13)

em

em
26.11.2013 18:56:48
"Що, заради цього підпису Європа готова пробачити Януковичу все? І утиски свободи слова, і політичних в’язнів, і пограбування країни, і ще чорт зна що?"
 
worthy
 
Похоже, до самых тугих доходит !!!
 
Еще и звание лорда пожалует, и делегацию на инагурацию пришлет...
Не згоден Згоден  Підтримка: 31%(5/16)

em

em
26.11.2013 18:58:59
R`n`R 26.11.2013
Тому майдани б мали вимагати зміни влади в державі, а не підписання угоди про асоціацію.

А кому оно надо ? Вот сказка про Ывропу - красиво laie_48
Не згоден Згоден  Підтримка: 21%(3/14)

26.11.2013 18:59:07
"...Тому майдани б мали вимагати зміни влади в державі..."
Всьому свій час.
Зараз потрібен договір про ассоціацію.
Потім і про владу думати.
Якщо змішати мух та мед - вийде що?
Не згоден Згоден  Підтримка: 46%(6/13)

Ami

Ami
26.11.2013 19:06:18
em 26.11.2013 18:56:48
заради цього підпису Європа готова пробачити Януковичу все?
А кто вам это сказал ребятишки?
 
Совсем недавно политологи от ПР утверждали что ради отказа от ассоциации с ЕС Росиюшка готова предоставить Яныку скидку на газ и афигенный кредит
 
Все это лишь влажные мечты голубцов, которые возомнили себя субъектами международной политики
Востаннє редаговано Ami 26.11.2013 19:06:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(14/15)

26.11.2013 19:11:21
Я б змінив останню фразу "Тому майдани б мали вимагати зміни влади в державі, а не підписання угоди про асоціацію" на
Тому майдани б мали вимагати зміни влади в державі, а не тільки підписання угоди про асоціацію.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(17/17)

26.11.2013 19:14:36
Andbig 26.11.2013 18:51:39
Пудрите мозги.

Що значить підписати угоду про асоціацію із ЄС? Це значить прийняти європейські умови і цінності по демократії, свободах і соціальних стандартах життя і виробництва.
 
Підписана угода потім ратифікується у парламентах держав учасниць ЄС. Як на вашу думку, коли вже прийняті закони про вільні вибори, прокуратуру, по ЮВТ не виконуються - чи можлива така співпраця?
 
З іншої сторони, Азаров без Росії ні на крок. Азарову потрібний ще "старший брат" для страховки. Коли дві високі юридичні сторони про щось хочуть домовлятись, то для чого третя сторона? Яка її роль у договорі? Це вимога Росії і вона для Януковича і Азарова обов*язкова. Але чи є такою для ЄС?
 
Отже, це все для відволікання від основної роботи і для зриву. Але треба розіграти карту, щоб не виглядало просто послушання.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

26.11.2013 19:23:22
Ратификация соглашения - отличный повод дожать Овоща. Янык сделал то-то - Хорватия ратифицировала. Янык принял то-то - и Германия ратифицировала. И так 28 раз.
Востаннє редаговано Капітан Немо 26.11.2013 19:24:08
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

26.11.2013 19:25:41
dobryj5 26.11.2013 19:14:36
Що значить підписати угоду про асоціацію із ЄС?
Зачем вы мне это пишите? Меня уже и шестеро долбоебов минусануло.
-
Я про то, что что-то там напридумывали, всякие ходы-шмоды. Всё на много проще и примитивно.
Произошла смена курса (на самом деле Януковичу евроинтеграция не нужна), переворот политики десятилетий, Янукович решил уже, что ему все можно, ведь он последовательно узурпировал власть постоянно и ему ничто не мешало, ваще!
Мямлинье про паузу, ну это уже слушать беспонтово, потом уже и про паузу забудут и пойдем мы не только в ТС, а в Китай, ну или на месте будем подпрыгивать - всего чего Батя изволють.
Народу это всё не понравилось. Вот евромайдан Януковича напугает, он ссыкло, посмотрим что будет.
Востаннє редаговано Andbig 26.11.2013 19:31:26
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(6/9)

26.11.2013 19:32:25
Andbig 26.11.2013 19:25:41
Всё на много проще и примитивно.
Ой, не проще... Совсем не проще!
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

26.11.2013 19:34:51
PiligrimK 26.11.2013 19:32:25
Ой, не проще... Совсем не проще!
Ну есть конечно варианты, но это уже ветвления вариаций второго порядка и уход в конспирологию. Про это вам расскажет любой шизофреник с какими хотите сценариями.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

26.11.2013 19:55:19
Andbig 26.11.2013 19:25:41
Народу это всё не понравилось.
Було б так. Але...
На сході й півдні теж народ.
Але погляньте  соцдослідження.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

26.11.2013 20:31:36
"Наши банки - Сбербанк, Газпромбанк, ВЭБ и ВТБ предоставляют кредиты украинским партнерам. Делается это на регулярной основе", - отметил российский лидер.
По его информации, суммарная задолженность по этим кредитам превышает $20 млрд и 280 млрд рублей (то есть около $29 млрд).
"Плюс еще два миллиарда, которые проплачены за транзит. Это все кредиты и квазикредиты, объем их больше $30 млрд", - добавил глава РФ.

Т.е. вот такая история.
Оказывается пацаны кредиты брали, в залоге, надо полагать имущество, и теперь, в счет погашения приватных кредитов предлагают Украину.
 
Не, ну с точки зрения пацанов идея - супер! smile3
Т.е. вначале увести активы из общенародной собственности за долги, потом ее заложить банкам, взять бабки, накупить клубов, бразильцев и мазератти, а потом по кредитом всем, что в руки не далось с банками расплатиться…
Востаннє редаговано ланецкий 26.11.2013 20:43:26
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

26.11.2013 20:56:37
ланецкий 26.11.2013 20:31:36
Все це було б смішно,якби не розуміння того,що ці 30 ярдів таки брались під державні гарантії.І Путіну пох "хто" їх буде віддавати.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

26.11.2013 21:14:21
Нетой 26.11.2013 20:56:37
Все це було б смішно,якби не розуміння того,що ці 30 ярдів таки брались під державні гарантії.І Путіну пох "хто" їх буде віддавати.

Я так не думаю, да это и не  важно сейчас.
Если пацанам будет НАДО, то эта ДЕРЖАВА - как комсомол - скажет ЕСТЬ! И заплатить за пацанов даже карточные долги!
За наши с Вами деньги.
Востаннє редаговано ланецкий 26.11.2013 21:15:17
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

26.11.2013 21:35:46
ланецкий 26.11.2013 21:14:21
Я так не думаю, да это и не  важно сейчас.
Если пацанам будет НАДО, то эта ДЕРЖАВА - как комсомол - скажет ЕСТЬ! И заплатить за пацанов даже карточные долги!
За наши с Вами деньги.
Ато, головне, щоб на майданах політики не булоMauridia_271
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)

26.11.2013 21:43:17
Spoch 26.11.2013 21:35:46
Ато, головне, щоб на майданах політики не було

Почему? patient
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

26.11.2013 21:53:24
Зміна устрою, зміна економічних відносин у державі і поза нею - це політика. Так що без політики ніяк.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

26.11.2013 22:15:31
Янукович вас всех пригнул, потом продал, потом опять купил
 
и еще раз продаст. Как послушный исполнитель воли вашингтонского обкома.
 
Слава КПСС и Рокфеллеру! Так говорил Фараон!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/9)

1 2   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login