для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Сегодня день рождения граненного стакана

Сегодня день рождения граненного стакана
Памятник граненому стакану
 
Зачем нам памятник кровавым лидерам, тиранам
Поверьте слову, люди господа
Поставим памятник граненому стакану
Который в жизни с нами был всегда
 
Парного молока нам бабушкины руки
Стаканом утром начинали день
Потом на пиво, просто так со скуки
Стакан  в компании мы ставили  на пень
 
Всегда с тобой, всегда почти что рядом
В кармане грязный он, хозяином  гордясь
Со мной в поход всегда  ходил с  отрядом
Когда и в морду, и об дерево он, хрясь
 
На жизнь и память, из  столетья чудо
Столетья коммунизма и войны
Я помнить до последней капли буду
Как жили и любили вместе мы
 
Любили выпить и чуть-чуть покуролесить
Не забывая нашу Родину любить
Не забывали мы чудесных песен
Не забывали мы в него налить
 
И прошлое совочком обзывая
Иронию смахнув рукой с лица
Стакан помог нам опьяняя
Определять натуру подлеца
 
Последний раз друзяку  провожая
Кусочек хлеба сверху положив
Не чокаясь, стакан мы подымали
Надеясь, будто, с нами он, и жив
 
И острый бок, граненного стакана
Тихонько будет натирать карман
Когда в минуты  горя и обмана
Мы будем вспоминать любимых мам
 
Мы с ним присядем на дорожку
Хлебнем армейские сто грамм
И станет нам теплей немножко
Опять же, вспомнив наших мам
 
О, памятник граненому стакану,
Есть памятник прошедшей той эпохе
Я полненький налью, и лихо  встану
До дна, за женщин,
пусть мне будет плохо…

© rezerv [11.09.2013] | Рейтинг: 41.4/52 | Переглядів: 2501

2 3 4 5 41.4/52




Коментарі

1 2 3   »
11.09.2013 15:42:36
5 Кто о чем, а "работник общепита" - о небъющейся  посудеdrinks:
Востаннє редаговано bloker 11.09.2013 15:43:01
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(7/11)

11.09.2013 16:03:59
Сільон, собака!drinks
Тока б змінив, вибач, "Столетья коммунизма и войны" на "лихолєтья".
Хоча, пи.диш, - гранчак у кишені не носили. Вони були у кожному автоматі газводи. А люди були більшостю порядні, - взяв, покористався, поверни.
І, кажуть, що завдячуємо жінці. Мухіній.
Востаннє редаговано barbudas 11.09.2013 16:08:06
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(8/15)

11.09.2013 16:05:57
"Всегда с тобой, всегда почти что рядом
В кармане грязный он, хозяином  гордясь
Со мной в поход всегда  ходил с  отрядом
Когда и в морду, и об дерево он, хрясь"

 
... і об риму "хрясь", і об одвірок, "в карманє грязний", але страшенно гордий за хазяїна, з собою і поштішо рядом, с собою і с отрядом, когда і в морду... Словесна окрошка (див. Вікі)... . І нафіг граматику! - то пережиток. "Отряд не заметил потери бойца"... .
Нє, я прекрасно розумію, що автор не Пушкін і не Рильський із Сосюрами, і не претендує.... але все ж...
Я не поетеса, але впевнена: римоване слово повинно вилежатися. Устаканитися, так би мовити, щоб не бути "грязним, хозяїном гордясь".... перш, ніж побачити світ.
Щоб потім автору не було "мучітільно больно" і соромно за цього свого викидня - т.зв. "вірша".
Чи не здається колегам, що пора б уже увести в практику якусь цензуру проти дебі проти  неякісного контенту?
 
И острый бок, граненного стакана
Тихонько будет натирать карман
Когда в минуты  горя и обмана
Мы будем вспоминать любимых мам

 
"Шедеврально", правда? Ну, як "нє забуду мать родную" на пупі у придурки-урки.... . Тихонько натірать карман.... shok Тихонько так, исподволь, незаметно, сладострастно, днем и ночью, ажно до удовольствия интимного.... Бухать, блювать і вспоминать мам. Як це поетично... .
 
Можливо, автор образиться, але йому вже багато разів вказували на вади його поетично-анекдотичної "творчості".
Схоже, безрезультатно... I do not know
Не згоден Згоден  Підтримка: 68%(13/19)

11.09.2013 16:21:05
Я полненький налью, и лихо  встану
До дна, за женщин,
пусть мне будет плохо…

 
Лихо встал! Что тут сказать.... И пусть не будет плохо!.. Пусть будет хорошо!
 
Стакан помог нам опьяняя
Определять натуру подлеца

 
Поліграф-детектор відпочиває....
 
На жизнь и память, из  столетья чудо
Столетья коммунизма и войны
Я помнить до последней капли буду
Как жили и любили вместе мы

 
Столетья-столетья комунизма и войны... Столетья и не меньше! Это чудо... .
До последней капли "как жили и любили вместе мы!" Не, ну понятно, как же можно любить порознь!! Тока вместе! Со стаканом. Грязным. А без него слабо?
 
Неужели никто не увидит вопиющего и воинствующего идиотизма этих "стихов"? Их же написал взрослый человек... shok
 
Ketrin Doc 11.09.2013 16:05:57
Підтримка: 0%(0/2)

 
Востаннє редаговано Ketrin Doc 11.09.2013 16:22:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(10/15)

11.09.2013 16:24:10
А мені навіяло у Макарєвіча майже подібне тільки про забор...smile3
 
Душой и телом я горю
Стакану славу я пою,
Что толерантностью своей
Являет нам пример.
Который мирит всех людей,
В него лишь ты чуть-чуть налей.
Согласны все, "пиджак" и офицер.
drinks
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

Ami

Ami
11.09.2013 16:30:32

Ketrin Doc 11.09.2013 16:21:05
Неужели никто не увидит вопиющего и воинствующего идиотизма этих "стихов"? Их же написал взрослый человек...
Да нормальные стихи. Чем-то напоминает Дениса Давыдоваsmile3
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(2/9)

11.09.2013 16:31:49
Внутренний голос подсказывает, да что там, - вопит!: не надо было этого писать. не надо критиковать классиков ДД! О чем, кстати, часто говорят другие классики - старожилы (Стефания, Сережкина, Соня, Карлсон и иже с ними).
Вот и посмотрим, настолько они правы... . Интересно, так сказать, свежим взглядом взглянуть-обозреть smile3
Как же не хочеться впасть в немилость.... cray
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

11.09.2013 16:33:45
Ami 11.09.2013 16:30:32
Да нормальные стихи. Чем-то напоминает Дениса Давыдова
biggrin М.б. Но не то....
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

11.09.2013 16:36:32
Ketrin Doc 11.09.2013 16:31:49
Интересно, так сказать, свежим взглядом взглянуть-обозреть
Не переймайтесь.
Автор не буде Вас дьоргати безпідставно, я думаю... Він не злостивий.
Просто зауваження до рими тут дійсно не дуже вітаються, особливо якщо не пропонується власний, ліпший варіант.
Не згоден Згоден  Підтримка: 14%(1/7)

11.09.2013 16:46:40
инженегр 11.09.2013 16:36:32
особливо якщо не пропонується власний, ліпший варіант.
Шановний Інженегре, щоб оцінити смак яєчні, не обов'язково самій уміти нести яйця.
Уявіть, що в ресторані вам запропонували лайно, а на ваше обурення вам говорять: не подобається - зготуй сам!
ДД - не сайт поетів, зрозуміло. Але автор повинен розуміти, що він віддає на суд читача більш-менш зрілий продукт, не кажучи вже про коми (здається, що на ДД грамота взагалі не серед приоритетів, ну й лях з нею...).
 
Ну, добре, припиняю критиканство... Jedem das seine.
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

Ami

Ami
11.09.2013 16:49:17
Ami граненые стаканчики запомнились по вышеупомянутым автоматом с газводой и няшными сиропами
 
А еще из стаканов с подстаканниками было прикольно пить чайsmile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

11.09.2013 16:55:19
Ketrin Doc 11.09.2013 16:46:40
не кажучи вже про коми
Якщо Ви зараз натякнули на мене, то я цю свою ваду знаю. Завжди щонайменше забуваю комою ЗАКРИТИ зворот, а іноді і відкрити.
В свій час, просто, я так само давав зауваження тодішньому Авторе Ёжу. За це мене трохи "скубали". От і все.
Я Вас не агітую, і не розказую що добре, що погано.
Просто тут так є.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

11.09.2013 16:57:42
Ketrin Doc 11.09.2013 16:05:57
"Нарешті Сватове... І крикнув: "Потяг! Стій!" Сходили на базар. Помилися у бані. І вірші став писать про вечір золотий. Писав чомусь про смерть."
Біс його знає, але після відходу МакТіря та Юкеншеда, навряд чи ДД може претендувати на літературну вітальню.
Тому - про гранчак. І так, як сподобимося.
Чекаю від Вас на задану тему стилістично і граматично досконалої пародіїsmile3
Востаннє редаговано barbudas 11.09.2013 16:59:14
Не згоден Згоден  Підтримка: 45%(5/11)

11.09.2013 17:04:08
инженегр 11.09.2013 16:55:19
Я Вас не агітую, і не розказую що добре, що погано.
Просто тут так є.
drinks
Та нє вапрос... smile3. Я зі своїм уставом у монастир ДД не лізу... .
Просто зі "стакану матері" треба всмоктати істину: поезія повинна бути або хорошою, або... її не повинно бути не треба публікувати.
Хоч на кусочки мене пошаткуйте, не відступлю.... Справа ж не тільки і не просто у римуванні!!! Невже таке треба пояснювати, людоньки? shok
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

11.09.2013 17:06:17
barbudas 11.09.2013 16:57:42
навряд чи ДД може претендувати на літературну вітальню.
Та й не повинен... не те воспітаніє biggrin і не ті завдання перед ним. І все ж...
barbudas 11.09.2013 16:57:42
Чекаю від Вас на задану тему стилістично і граматично досконалої пародії
Провокація!!! smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

11.09.2013 17:13:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 79%(11/14)

11.09.2013 17:16:22
Ketrin Doc 11.09.2013 17:06:17
Провокація!!!
Пропозиціяsmile3
А ми її розглянемо на досконалістьbiggrin Бєлінская, Ви, наша!
Як на мене, важливо бути творцем, хоч і не досконалим, але ж і Творець мав вади у виробництві. До речі, і Провокатором Він є з великої літериsmile3  
Востаннє редаговано barbudas 11.09.2013 17:21:32
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(4/12)

11.09.2013 17:20:33
barbudas 11.09.2013 17:16:22
Пропозиція
Ну добре, провока пропозиція вдалася.... слабая я женщина... Ось "нашвидкоклаву":
 
Засів Резерв за свій гранчак...
Аж глядь - а він брудний.
А наш поет - він не кримчак,
Що без бензину злий...
 
Якщо вже написав віршА,
То вірш піде в аннали!
І, якшо п'є із гранчака,
То тіко лиш за маму.
 
І добре, коли той гранчак
Валявся у портянках,
Тоді його не треба мить -
Стерильний він і так... .
smile3
 
Суміш стилей, по-науковому - асорті yahoo
А "кримчак" - то, мабуть, Карлсон smile3
Востаннє редаговано Ketrin Doc 11.09.2013 17:20:45
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

11.09.2013 17:33:35
Я не поетеса, але впевнена: римоване слово повинно вилежатися. Устаканитися, так би мовити, щоб не бути "грязним, хозяїном гордясь".... перш, ніж побачити світ.
Ось "нашвидкоклаву":
 
Засів Резерв за свій гранчак...
Аж глядь - а він брудний.
А наш поет - він не кримчак,
Що без бензину злий...

Навіть мені - абсолютно безталанній особі, зрозумілі рими:
"гранчак-кримчак" та "брудний-злий".
Фінал-апофєоз!
Востаннє редаговано barbudas 11.09.2013 17:35:43
Не згоден Згоден  Підтримка: 22%(2/9)

11.09.2013 17:34:07
Барбудас сів навпроти Інженегра,
Обидва налили у гранчаки.
"Ну, будьмо!" "А за що?" "А. бля, за негра!"
"Ну добре!". Упились, як кипчаки... .
 
Правда, чесно кажучи, не знаю, як бухали половці.... але в риму. Нашвидкоклаву smile3
drinks
Не згоден Згоден  Підтримка: 87%(13/15)

1 2 3   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login