для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Чому провалилися перші визвольні змагання?

Ким насправді були Винниченко, Петлюра та Грушевський? ... Читати повністю

© Дракон [04.09.2013] | Рейтинг: 44.3/62 | Переглядів: 10123

2 3 4 5 44.3/62




Коментарі

«   1 2 3 4 5 ... 6   »
04.09.2013 15:23:49
a_french 04.09.2013 15:16:43
А скільки перейшло на сторону Вермахту? Про це історія КПРС скромно умалчіваєт.
Ну, по-перше, курчат, зазвичай,  рахують восени - хто там війну в Берлані закінчив? А по-друге - давно уже ніхто не замовчує - все пораховано, класифіковано, можна знайти і почитати.  І я б не сказав, що більшість з колаборантів стала такими через ідейні міркування. Звісно, якщо не брати до уваги формування СС.
Не згоден Згоден  Підтримка: 15%(2/13)

04.09.2013 15:24:02
AlexLoL 04.09.2013 15:15:35
Можна сказати, що у Вас навіть такої уяви нема.

Не можна. Я не заявляю що якщо Каспаров виграв у шахи це значить що його фігури підтримали.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(10/12)

04.09.2013 15:24:46
AlexLoL 04.09.2013 15:23:49
Ну, по-перше, курчат, зазвичай,  рахують восени - хто там війну в Берлані закінчив?

То давайте таки по осені. Де зараз совок?
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

Ami

Ami
04.09.2013 15:26:29
AlexLoL 04.09.2013 15:15:35
вони ж у вільній, незалежній державі жили. Як це - волю свою не захистити, незалежність, там, свободу слова?
Да, французы вовремя капитулировали, зато потом делили Германию наравне с СССР
 
Так кто настоящий победитель? CCCH который угрохал 20 миллионов собственного населения, а потом позорно развалился
 
Или Франция, которая по-прежнему живет и процветает наравне с Германией, Великобританией и США?
 

 

Востаннє редаговано Ami 04.09.2013 15:29:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 90%(9/10)

04.09.2013 15:27:52
AlexLoL 04.09.2013 15:23:49
І я б не сказав, що більшість з колаборантів стала такими через ідейні міркування. Звісно, якщо не брати до уваги формування СС.

Точно.
 
15-й козацький корпус СС фон Панвіцца
29-а дивізія СС
30-а дивізія СС
Бригада СС "Дружина"
Дивізія СС "Русланд"
Полк СС "Варяг"
 
Які ще там підрозділи СС були сформовані з росіян?
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(13/14)

04.09.2013 15:28:42
Ami 04.09.2013 15:26:29
Так кто настоящий победитель? CCCH который угрохал 20 миллионов собственного населения, а потом позорно развалился

Хіба ви не знаєте? За поняттями совка переможець - це той хто втратив більше співгромадян.
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(12/14)

Ami

Ami
04.09.2013 15:28:46
AlexLoL 04.09.2013 15:23:49
хто там війну в Берлані закінчив?
А какое отношение это имеет к теме статьиshok
 
Вы еще вспомните наполеоновские войны и русских казаков в Парижеpatient
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 85%(11/13)

04.09.2013 15:30:18
Ami 04.09.2013 15:26:29
Так кто настоящий победитель? CCCH который угрохал 20 миллионов собственного населения, а потом позорно развалился

Вони й зараз так само борються. Тому приріст населення найменший - у русифікованих регіонах.
 
Не збагнуть пацани - вони вимирають і вимирають, а перемоги все немає... Що за фігня?
Востаннє редаговано Дракон 04.09.2013 15:30:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(13/14)

04.09.2013 15:30:53
AlexLoL 04.09.2013 15:23:49
в Берлані закінчив?

Що за прононс? звідки у парня французская грусть?
А  щодо Берліну - війна там не закінчилася.
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

04.09.2013 15:32:26
a_french 04.09.2013 15:30:53
А  щодо Берліну - війна там не закінчилася.

Чомусь завжди їм кортить закінчити війну травнем 45-го. Закінчувати груднем 91-го вони не хочуть хоч казися.
 
Не дивно.
Востаннє редаговано Дракон 04.09.2013 15:32:39
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(13/14)

Ami

Ami
04.09.2013 15:36:41
Автор совершенно прав в том, что руководство Центральной Рады думало не столько о создании государства, сколько о социалистических экспериментах
 
Кстати везде, где в 1917г у власти оказались социалисты, происходила приблизительно подобная хрень
 
А там, где власть брали государственники (Финляндия, Литва, Латвия, Эстония) ситуация сложилась совсем по-другомуsmile3
Востаннє редаговано Ami 04.09.2013 15:38:07
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

04.09.2013 15:48:08
Дракон 04.09.2013 15:27:52
15-й козацький корпус СС фон Панвіцца
29-а дивізія СС
30-а дивізія СС
Бригада СС "Дружина"
Дивізія СС "Русланд"
Полк СС "Варяг"
То і що? В 1943-1944 майже кожен 5-й вояк у вермахті не був німцем.
Дракон 04.09.2013 15:24:46
Де зараз совок?
А де зараз Україна? Що змінилось з 1991 року, крім того, що невелика кількість отримала політичні дивіденди, а ще менша - матеріальні ?
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(3/15)

04.09.2013 15:56:35
Дракон 04.09.2013 15:22:06
Це ж вам не 30 млн загиблих совків останніх з яких я бачив гниючими у лісі ще на початку 80-х.

У вас помутился разум, Дракон.t2443
Не згоден Згоден  Підтримка: 28%(5/18)

Ami

Ami
04.09.2013 16:03:13
AlexLoL 04.09.2013 15:48:08
де зараз Україна? Що змінилось з 1991 року, крім того, що невелика кількість отримала політичні дивіденди, а ще менша - матеріальні
Вы ж не маленький ребенок и не старый пердун
 
Вам не нравится Украина? Границы давно не на замке - так что Вы имеете возможность уехать в страну, которая больше соответствует Вашим вкусамsmile3  
Востаннє редаговано Ami 04.09.2013 16:05:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(14/16)

04.09.2013 16:16:49
AlexLoL 04.09.2013 15:48:08
А де зараз Україна? Що змінилось з 1991 року, крім того, що невелика кількість отримала політичні дивіденди, а ще менша - матеріальні ?

Ви не скористалися з можливості створити власний бізнес?
Вам не подобається можливість обирати роботу між заводом і приватною структурою?
Вам не до вподоби що в магазинах зникли черги, зник блат і "уміння жити"?
Вам не подобається що квартиру можна купити, а не чекати в черзі 18 років як мій бригадир на заводі?
 
Вітаю, ви - неудачник.
 
У мене тут дитину в лікарню клали. І треба ж таке, в палаті поруч з ліжком дитини - ліжко для мами. Теща моя поглянула і зітхнула: "А я свого часу ноги в коридорі відстояла. Хто нас тоді з дитиною у палату пускав?".
 
Отакий він і був ваш совок, насправді. Сконав - і осиковий кілок йому на могилу.
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(16/17)

04.09.2013 16:17:46
Таке слово як "Розум" взагалі відсутнє в словнику ригів.
 
Виталик 04.09.2013 15:56:35
вас помутился разум, Дракон.

Тому ця тема взагалі нічого немає спільного з ригами.
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

04.09.2013 16:19:12
Виталик 04.09.2013 15:56:35
У вас помутился разум, Дракон.t2443

Ви ніколи не бачили як під Буркитном, під Лютижем, у Зеленій Брамі чи біля Барвенкова викопують невідомих солдат?
Ви перезаховували їх (так само як я свого часу)?
Ви не в курсі скільки військослужбовців РККА ЩЕ Й ДОСІ на обліку стоять як зниклі без вісті?
 
Блюзнірство прибічників ПР вже навіть огиди не викликає.
 
Спитайте, а коли французи і німці поховали у себе останього загиблого у Другій Світовій?
Востаннє редаговано Дракон 04.09.2013 16:26:47
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(14/16)

04.09.2013 16:21:22
Ami 04.09.2013 16:03:13
Границы давно не на замке - так что Вы имеете возможность уехать в страну, которая больше соответствует Вашим вкусамsmile3  

Чорта з два вони кудить поїдуть. Їм тут жити непогано.
 
Шкода - не можна для них створити совковий заповідник, аби туди переселяти. Хай би там у чергах за дефіцитом по пів-дня позасмагали б.
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

04.09.2013 16:24:53
AlexLoL 04.09.2013 15:15:35
Так вони ж у вільній, незалежній державі жили.

Ай яй яй. КСПСС вас же йолопів вчила, що вільним в капстранє людина бути не може!!!!!!!!!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

04.09.2013 16:41:25
Дракон 04.09.2013 16:19:12
Виталик 04.09.2013 15:56:35
У вас помутился разум, Дракон.t2443
 
Ви ніколи не бачили як під Буркитном, під Лютижем, у Зеленій Брамі чи біля Барвенкова викопують невідомих солдат?

Так всё таки - неизвестных солдат!!! А я что-то другой прочел? Ошибся?
Не згоден Згоден  Підтримка: 9%(1/11)

«   1 2 3 4 5 ... 6   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login