для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Чому провалилися перші визвольні змагання?

Ким насправді були Винниченко, Петлюра та Грушевський? ... Читати повністю

© Дракон [04.09.2013] | Рейтинг: 44.3/62 | Переглядів: 10131

2 3 4 5 44.3/62




Коментарі

«   1 2 3 4 5 ... 6   »
04.09.2013 14:26:59
Дракон 04.09.2013 14:13:49
Цю статтю написав я.

Так вы и есть Дмитро Калинчук?
 
Вопрос снимается. Оценка остается.
Не згоден Згоден  Підтримка: 7%(1/15)

04.09.2013 14:32:50
Звісно. Це мій псевдонім.
 
Читайте у виданнях України.
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(13/14)

04.09.2013 14:41:09
Цікаво і познавально.5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

04.09.2013 14:44:09
Дракон 04.09.2013 14:23:14
"Готовність народу" уже ДАВНО, НІЧОГО не вирішує - її формують.
Згоден. Таки, формують. Тільки у 1918-1919 за Україну люди не пішли. А в 1941 - за Батьківщину, за Сталіна - пішли тисячі і мільйони ...
Дракон 04.09.2013 14:23:14
Вона не змогла забезпечити мобілізацію, постачання та поповнення війська
Це, власне, і є справжнім відношенням людей до влади.
Дракон 04.09.2013 14:23:14
Соціалісти-ж були!
Ні. Це недалекоглядні люди, які розраховували лише на "авось".
Не згоден Згоден  Підтримка: 7%(1/15)

04.09.2013 14:50:56
AlexLoL 04.09.2013 14:44:09
Тільки у 1918-1919 за Україну люди не пішли. А в 1941 - за Батьківщину, за Сталіна - пішли тисячі і мільйони ...

Тобто Петлюра, отамани Холодного Яру, Гетьман Скоропадській просто вигадали свої загони, а Більшовики в кремлі їм просто повірили на слово і надіслали сюди своїх бандитів ну просто так  на всяк випадок.
 
А у 1941 армія за Сталіна такими швидкими темпами здавалась в полон Гітлеру, що німці попервах навіть відпускали військовополонених в навколишні села шукати собі харч і житло. І Сталін просто раді приколу вирішив виставляти ЗАГРАДОТРЯДИ, ну типу на всяк случай.
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(14/15)

04.09.2013 14:51:20
AlexLoL 04.09.2013 14:44:09
Тільки у 1918-1919 за Україну люди не пішли.

Пішли-пішли.
 
34-й корпус Скоропадського
вільні козаки
Запорізький корпус
Сердюцька дивізія - Корпус Січових стрільців
Гайдамацька бригада.
Кадри 6-и гетьманських корпусів.
Загони повстанців отаманів
тощо й тощо.
 
І це я не згадую Сірожупанну та Синьожупанну дивізії (сформовані австрійями та німцями) і галицьку УГА.
 
Люди пішли. Але соціалісти з Центральної Ради та Диреторії розпорядитися ними виявилися нездатні.
 
AlexLoL 04.09.2013 14:44:09
Це, власне, і є справжнім відношенням людей до влади.

Саме так. Тому я й пишу - то була влада йолопів і неуків.
 
AlexLoL 04.09.2013 14:44:09
Ні. Це недалекоглядні люди, які розраховували лише на "авось".

Е-ні. Це були саме СОЦІАЛІСТИ. СОЦІАЛ-демократи і СОЦІАЛІСТИ-революціонери. І чимало їхніх помилок були зумовлені саму їхніми СОЦІАЛІСТИЧНИМИ переконаннями.
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(13/14)

04.09.2013 14:53:10
AlexLoL 04.09.2013 14:44:09
А в 1941 - за Батьківщину, за Сталіна - пішли тисячі і мільйони ...

Після Голодомору, 37-го, та 20 років промивки мозків більшовиками - не дивно що й шли. Їм же наказували йти - вони й шли.
 
А то ж того, тих хто не слухав великого та мудрого того... ГУЛАГ... НКВД...
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

04.09.2013 14:56:52
Дракон 04.09.2013 14:51:20
Саме так. Тому я й пишу - то була влада йолопів і неуків.

А какая перспектива на вторую попытку?
Не згоден Згоден  Підтримка: 14%(2/14)

04.09.2013 14:58:01
Слово 04.09.2013 14:50:56
Тобто Петлюра, отамани Холодного Яру, Гетьман Скоропадській просто вигадали свої загони
smile3 Не вигадали. Вгадками почали займатись нащадки - щодо їх розмірів, впливу і значення.
Слово 04.09.2013 14:50:56
А у 1941 армія за Сталіна такими швидкими темпами здавалась в полон Гітлеру,
Так само, як і, наприклад, французька армія...
Не згоден Згоден  Підтримка: 15%(2/13)

04.09.2013 14:59:52
Виталик 04.09.2013 14:56:52
А какая перспектива на вторую попытку?

На відміну від першої спроби нині нам дають час потренуватися і позбутися зайвих іллюзій. Росія слабка. Як там Обама назвав Путіна? "Сумуючий школяр з задньої парти"?
 
Є класний анекдот. Путін питає золоту рибку:
- Скажи що буде за 10 років?
- Війна з Україною.
- Ну це я й сам знаю, а скажи скільки за 15 років буде коштувати у Москві хот-дог?
- 15 гривень.
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(14/15)

04.09.2013 15:03:48
AlexLoL 04.09.2013 14:58:01
Вгадками почали займатись нащадки - щодо їх розмірів, впливу і значення.

Нащадки почали дізнаватися правду. Саме тому недобиті більшовики нині верещать -з приводу і без приводу "Брехня"! не наводячи жодних аргументів.
 
AlexLoL 04.09.2013 14:58:01
к само, як і, наприклад, французька армія...

От бачте? Ви знову об"єктивні факти підміняєте більшовицькими штампами. Франція не здалася, вона програла. Вона втратила армію, а кидати пацанів від парти під танки там не навчені.
 
Я ж кажу, у вас уявлення про війну на рівні Марафонської битви. Не треба шукати містику в шаховій партії.
Востаннє редаговано Дракон 04.09.2013 15:05:02
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(15/16)

04.09.2013 15:05:34
AlexLoL 04.09.2013 14:58:01
Не вигадали.

Блін ну так ви визначтесь вже чи пішли люди за Україну чи не пішли. А то воно у вас якось дивно виходить. Хоч для совка це норма. biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

04.09.2013 15:06:26
AlexLoL 04.09.2013 14:44:09
Тільки у 1918-1919 за Україну люди не пішли. А в 1941 - за Батьківщину, за Сталіна - пішли тисячі і мільйони ...

Ходяча "Історія КПРС" bad
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(12/14)

04.09.2013 15:07:30
AlexLoL 04.09.2013 14:58:01
Так само, як і, наприклад, французька армія...

Стоп Французька армія не приклад. Французи жили в капкраїні і ясно що робітники і солдати абсолютно не мали наміру віддавати життя за капіталістів. Толі дєло савєцкій чілавєк!!!! Которава вирастіл Сталін. Він то чого біг в полон масово, а з окопів вилазив під страхом розстрілу???
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

04.09.2013 15:08:38
Виталик 04.09.2013 14:56:52
А какая перспектива на вторую попытку?

З донецькими??? Жодної. Тому їх треба прибрати.
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

04.09.2013 15:08:59
Дракон 04.09.2013 14:51:20
34-й корпус Скоропадського
вільні козаки
Запорізький корпус
Сердюцька дивізія - Корпус Січових стрільців
Гайдамацька бригада.
Кадри 6-и гетьманських корпусів.
Загони повстанців отаманів
тощо й тощо.
biggrin Назв багато - кількість ніяка.
Дракон 04.09.2013 14:51:20
Але соціалісти з Центральної Ради та Диреторії розпорядитися ними виявилися нездатні.
278385 Ось Вам, пане Дракон, і відповідь на питання на початку статті.  Не щастить Україні із засновниками. Так собі людці. smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(3/15)

04.09.2013 15:10:14
AlexLoL 04.09.2013 15:08:59
Назв багато - кількість ніяка.

Скільки там знищено було радянськіх армій, дивізій, полків???? biggrin
Хто б вже казав про якість.
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

04.09.2013 15:15:35
Слово 04.09.2013 15:07:30
Французи жили в капкраїні і ясно що робітники і солдати абсолютно не мали наміру віддавати життя за капіталістів.
278385 278385 Так вони ж у вільній, незалежній державі жили. Як це - волю свою не захистити, незалежність, там, свободу слова? І більшовиків клятих теж нема, щоб на них вину звалити smile3
 
Дракон 04.09.2013 15:03:48
Франція не здалася, вона програла.
278385 278385 278385
Дракон 04.09.2013 15:03:48
Я ж кажу, у вас уявлення про війну на рівні Марафонської битви.
Можна сказати, що у Вас навіть такої уяви нема.
Не згоден Згоден  Підтримка: 18%(2/11)

04.09.2013 15:16:43
Слово 04.09.2013 15:10:14
Скільки там знищено було радянськіх армій, дивізій, полків????
А скільки перейшло на сторону Вермахту? Про це історія КПРС скромно умалчіваєт.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

04.09.2013 15:22:06
AlexLoL 04.09.2013 15:08:59
Назв багато - кількість ніяка.

Скільки? Готові назвати число і відповісти за слова?
 
AlexLoL 04.09.2013 15:08:59
Ось Вам, пане Дракон, і відповідь на питання на початку статті.  Не щастить Україні із засновниками. Так собі людці.

Не ми перші - не ми останні. Це тільки в більшовицьких міфах приходить "не Бог не цар і не герой" і зразу ж все тіп-топ. У поляків спроб побільше нашого було.
 
Незалежна Україна - реальність. А совок - казочка. Не щастить вам з народом - не хоче він совка.
 
AlexLoL 04.09.2013 15:15:35
Так вони ж у вільній, незалежній державі жили. Як це - волю свою не захистити, незалежність, там, свободу слова?

Точно. Тому почекали, зібралися з силами, пошпигували проти німців на користь англійців, а там і звільнилися. І втратили у війні 5 млн - всього.
 
Це ж вам не 30 млн загиблих совків останніх з яких я бачив гниючими у лісі ще на початку 80-х. Правда?
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(13/14)

«   1 2 3 4 5 ... 6   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login