для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

На війні, як на війні?

На війні, як на війні?
І знову загострилася війна проти українського народу, яке, власне, триває в тій чи іншій формі вже не одну сотню років.
 

Окупаційний режим Януковича, навіть не приховує, що його мета перетворити український народ на покірних рабів, які врешті забудуть, що вони народом є.
 

Лао-Цзи про війну сказав: «Коли немає ворогів, то не буває війни». З ворогами в новітніх окупантів все в порядку – це ми з вами. Але в будь-якій війні потрібні союзники. І вони з’являються. Часом навіть звідти, звідки ніхто не сподівається.
 

Цього разу допомогу антиукраїнському режиму вирішила надати «братня» Польща, яка останні роки вміло прикидалася другом українців. Але виявилося, що ляху, як і москалю, вірити не можна. Недружні (чи навіть ворожі) заяви у бік України в зв'язку із роковинами Волинської трагедії, продемонстрували все «братерство» поляків. При цьому ці заяви не спрямовані проти режиму Януковича, а виключно направлені проти українців, проти їхньої боротьби за незалежність, проти їхньої історичної пам’яті, а споконвічні українські етнічні землі в рішенні польського Сейму називаються Східними Кресами Другої Речі Посполитої.
 

"Наше ставлення до національних меншин таке саме, як до сусідніх із нами народів – повне погорди, зверхності, незнання. Самостійна Україна для нашої майбутності важливіша за наш вступ до НАТО. Бо без України Росія ніколи не зможе стати імперією. Тим часом польське суспільство демонструє світові, де тільки може, антиукраїнську ненависть".

 

Ці слова належать польському мислителю Єжи Ґедройцу (1906-2000), але на жаль в сучасній Польщі домінують зовсім інші настрої. Що звичайно ж на руку антинародному режиму, який захопив владу над українською нацією.
 

Тому ніякого здивування не викликає лист 148-ми парламентських покидьків з України, які написали лист-зверненя до Сейму Польщі, в якому підтримали недружні кроки сусідньої держави проти українського народу.  
 

Єжи Ґедройца запитували, скільки йому заплатили за те, що він закликає до примирення. А скільки (і хто?) заплатив цим 148-ми зрадникам, за те що вони (якщо вже користуватися воєнними термінами) перейшли на бік ворога.
 

Втім, чому перейшли на бік ворога? Вони завжди були на тому ворожому боці. Недарма Гадік Калєснічєнка отримує нагороди, як з Кремля, так і з Варшави.
 

Долучилася до «бойових дій» і представники ізраїльського Кнесету. Тридцять парламентарів (чверть парламенту) накатали донос в Європарламент на ВО «Свобода», обізвавши українську партію неонацистською, тим самим зарахувавши до неонацистів переважну більшість західних українців.
 

Звідки ростуть ноги в цієї заяви і чиї вуха стирчать за спинами ізраїльських парламентарів зрозуміло без зайвих слів. Хоча б тому, що в доносі в неонацизмі звинувачують не лише «Свободу», але й «Батьківщину» та «Удар». Бо як інакше розцінити наступний рядок з доносу: «Вони («Батьківщина» та «Удар» авт.)  не тільки не заперечують проти заяв своїх партнерів-екстремістів, але і самі почали грішити публічним славослів'ям на адресу нацистських злочинців». Як бачимо «антифашизм» ригіанального розливу перетнув державні кордони.
 

До речі, вся ця активізація військових дій почалася саме тоді, коли загострилося протистояння між українським народом та окупаційним режимом Януковича.
 

Мій улюблений письменник Макс Фріш про війну сказав наступне: «По-справжньому війна нікому не потрібна, але багатьом потрібна ненависть». В даному випадку йдеться про ненависть до всього українського.
 

Є таке прислів’я: «All's fair in love and the World Series, or All's fair in love and war and an election year», що в ідіоматичному перекладі означає «Всі засоби добрі - в коханні, на війні і під час виборів».
 
Не знаю, як тут з коханням, але схоже війна й передвиборчі перегони вже почалися, а Отто фон Бісмарк (пробачте вже мені надмір цитат) влучно зауважив: «Ніколи стільки не брешуть, як під час війни, після полювання і до виборів».

© R`n`R [13.07.2013] | Рейтинг: 40.8/42 | Переглядів: 4076

2 3 4 5 40.8/42




Коментарі

1 2 3   »
13.07.2013 14:53:07
Перший Президент Л.Кравчук визначив дії вказаних депутатів як національну зраду. Тільки хто має їх притягнути до відповідальності? Ніякої як завжди, позиції з цього поводу діючий Президент не висловив.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

Ami

Ami
13.07.2013 14:59:07
Ну чего пристали к Польше?
 
Депутаты собственной срады, причем принадлежащие к правящему большинству, назвали события на Волыни 1943г геноцидом польского населения
 
В этих условиях сейм проявил исключительный такт, признав оные события всего лишь этническими чистками
Востаннє редаговано Ami 13.07.2013 14:59:42
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(12/17)

13.07.2013 16:02:07
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(9/14)

13.07.2013 16:51:34
Хто жив з поляками, знає, які вони нам "брати"... В більшості своїй вони запеклі шовіністи. Але до Смоленської "аварії" в нас був спільний супротивник, і була певна лояльність. Нічого, ще ляхам покажуть, хто хазяїн в хаті, москалям пальця в рот не клади.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(8/12)

Wog

Wog
13.07.2013 17:24:52
Ну чого нарікати на позицію поляків по Волинській трагедії? Будь-яка зріла нація мусить осмислити важливі події своєї історії і, так би мовити, ввести їх у суспільний обіг. Просто зараз для них настав найзручніший момент - коли немає потреби оглядатися на "офіційну" Україну. Проблема в іншому - що чинна влада намагається вивести із "суспільного обігу" цілий історичний пласт, пов'язаний із ОУН-УПА. Але це питання - тим більше не до поляків...
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

13.07.2013 17:25:29
Звісно - це складне питання 70-ї давнини.
Але чому саме зараз воно виплило? Може гра на асоціаціях...ОУН, УПА... Свобода...
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

em

em
13.07.2013 17:29:58
Ігор Шандрігон 13.07.2013 09:51:34
Хто жив з поляками, знає, які вони нам "брати"

Ну, я живу с поляками - в самом польском городе США. Население польское больше, чем на 50%. Вполне нормальные ребята, кстати, как и местные выходцы из всех пост-советских республик...
Люди, очистившие свой мозг от мусорных идеологий национальной исключительности, очень хорошо уживаются рядом.
Не згоден Згоден  Підтримка: 47%(8/17)

Ami

Ami
13.07.2013 17:56:14
em 13.07.2013 17:29:58
Люди, очистившие свой мозг от мусорных идеологий национальной исключительности
Ты примитив эмка
Речь идет не об исключительности, а о национальной идентичностиsmile3
 
  
Востаннє редаговано Ami 13.07.2013 18:13:59
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(12/15)

13.07.2013 18:14:44
Wog 13.07.2013 17:24:52
Ну чого нарікати на позицію поляків по Волинській трагедії?
Поляки поводять себе підло. Непорядно.
Таким нахрапом важкі питання не вирішуються.
Існує комісія по різносторонньому вивченню тих подій. Є спільна заява президентів обох держав. Було б лише бажання об"єктивності. А його якраз і немає. Польські жертви завищуються в рази, наші применшуються або і зовсім замовчуються.
У нас влада антиукраїнська.
Маємо те, що маємо.
Аргум 13.07.2013 17:25:29
Може гра на асоціаціях...ОУН, УПА... Свобода...
І це також.
Згодиться будь-яка дискредитація будь-якої проукраїнської сили.
Не згоден Згоден  Підтримка: 73%(11/15)

Ami

Ami
13.07.2013 18:25:32
laskiw 13.07.2013 18:14:44
Поляки поводять себе підло. Непорядно
У них есть некоторые основания  
 
На Волыни с 1941г действовала УПА Бульбы-Боровца, которая вела боевые действия против Красной Армии, а с 1942г - против немцев. Имело место сотрудничество между сторонниками УНР, гетманцами и ОУН-М
С польским меньшинством поддерживался нейтралитет (потому что и поляки и украинцы находились на оккупированных территориях)
 
И вдруг в 1943г руководство ОУН-б вознамерилось начать войну. Причем в качестве основного врага почему-то выбрали не немцев, а поляков, а затем и тех украинцев, которые были с этим несогласны
 
Дальнейшее известно - взаимная резня, десятки тысяч убитых с обеих сторон
Востаннє редаговано Ami 13.07.2013 18:29:34
Не згоден Згоден  Підтримка: 70%(7/10)

13.07.2013 19:11:29
Ami 13.07.2013 18:25:32
Дальнейшее известно - взаимная резня, десятки тысяч убитых с обеих сторон
Гато, там нічого толком невідомо.
Довгий час всі ці речі замовчувались, і об"єктивності добитись дуже важко.
Все потребує терпіння і детального скурпульозного розслідування.
Я про це.
Спільна комісія має надати документи, і на підставі них приймати якісь рішення.
Я вважаю, що українців загинуло від рук поляків не менше, можливо, й  більше.
І геноцид мав місце відносно обох народів.
Гато, я знаю, що кажу.
Востаннє редаговано laskiw 13.07.2013 19:12:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

Ami

Ami
13.07.2013 19:23:39
laskiw 13.07.2013 19:11:29
Все потребує терпіння і детального скурпульозного розслідування
Могу порекомендовать книжку на эту тему
 
Ільюшин. І  "Протистояння УПА і АК (Армії Крайової) в роки Другої Світової війни" - достаточно объективный анализ. Есть на рутрекере
laskiw 13.07.2013 19:11:29
геноцид мав місце відносно обох народів
Не стал бы употреблять термин геноцид - но всякое бывало. Польша своей довоенной политикой пацификации проложила прямой путь к Волынским событиям. Но это не оправдывает и украинскую сторону
Востаннє редаговано Ami 13.07.2013 19:27:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(6/8)

Vit

Vit
13.07.2013 19:29:29
Ami 13.07.2013 18:25:32
С польским меньшинством поддерживался нейтралитет (потому что и поляки и украинцы находились на оккупированных территориях)
 
И вдруг в 1943г руководство ОУН-б вознамерилось начать войну. Причем в качестве основного врага почему-то выбрали не немцев, а поляков, а затем и тех украинцев, которые были с этим несогласны
 
Дальнейшее известно - взаимная резня, десятки тысяч убитых с обеих сторон

Знов брешете надаєте недостовірну інформацію?
Востаннє редаговано Vit 13.07.2013 19:31:02
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(4/5)

Vit

Vit
13.07.2013 19:33:01
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

13.07.2013 19:40:23
Ami 13.07.2013 19:23:39
Ільюшин. І  "Протистояння УПА і АК (Армії Крайової) в роки Другої Світової війни" - достаточно объективный анализ. Есть на рутрекере
Дякую, Гато.
Мені важко такі речі читати. Може, колись спробую.
Ami 13.07.2013 19:23:39
Не стал бы употреблять термин геноцид
Геноцид - це знищення людей за національною ознакою.
Я про те, що за національною ознакою українців тоже нищили. І першими почали поляки.
Ami 13.07.2013 19:23:39
И Польша своей довоенной политикой пацификации проложила прямой путь к Волынским событиям
Yes
Ще й як!
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

Ami

Ami
13.07.2013 19:45:49
Vit 13.07.2013 19:29:29
Знов брешете надаєте недостовірну інформацію
А это легко проверить
 
В 1942г руководство ОУН-б порицало антинемецкую борьбу отрядов Бульбы-Боровца и даже выпускало листовки против "партизанки"
А в 1943г вдруг решило взяться за оружие - только направлено оно было почему-то против польского меньшинства на Волыни
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(5/8)

13.07.2013 19:46:12
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

13.07.2013 19:48:43
Vit 13.07.2013 19:29:29
И вдруг в 1943г руководство ОУН-б вознамерилось начать войну. Причем в качестве основного врага почему-то выбрали не немцев, а поляков, а затем и тех украинцев, которые были с этим несогласны
Звучить тенденційно.
Vit 13.07.2013 19:33:01

В Німеччині зняли фільм, в якому нацисти рятують єврейку від українців (фото)
Ми вже це обговорювали.
Німці дуже хочуть перекласти відповідальність за звірства в другій світовій війні на українські плечі.
Сфабрикована справа Дем"янюка, і весь цей фарс - пряме цьому підтвердження.
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

13.07.2013 19:49:19
Ева Браун 13.07.2013 14:53:07
Перший Президент Л.Кравчук визначив дії вказаних депутатів як національну зраду. Тільки хто має їх притягнути до відповідальності? Ніякої як завжди, позиції з цього поводу діючий Президент не висловив.

Так он Католики і Геркокатолики заявили що ці новітні формули від Сейму неприйнятні і що має діяти стара формула  ПРОБАЧАЄМО  І  ПРОСИМО  ВИБАЧЕННЯ.
Але............
 
Думаю, якби ті польські депутати хоч на мить допускали би, що Україна надасть ТОЧНІСІНЬКО  таку саму заяву як їхні Сейм та Сенат, але стосовно АКЦІЇ  ВІСЛА та різанини на Холмщині, то вони би сиділи би тихо тихесенько.
 
Та вони ж відмінно знають яка в Україні українофобська влада. pardon
Востаннє редаговано Слово 13.07.2013 20:19:54
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

13.07.2013 19:54:06
Ami 13.07.2013 19:23:39
Ільюшин. І  "Протистояння УПА і АК (Армії Крайової) в роки Другої Світової війни" - достаточно объективный анализ. Есть на рутрекере

 
Амі як можна довіряти книзі де навіть самі терміни не є точними. biggrin
АРМІЯ УПА, це Армія Бульби-Боровця. Бульба Боровець діяв за наказом уряду УНР в екзилі. АК теж діяла за наказами уряду Польщі в екзилі.
Армія Бандери це загони ОУНр (революційної). У 1943 в наслідок популярності назви УПА вирішили прибрати цю назву собі. Власне правельніше їх називати в той період ОУН-УПА. Після того як вони розброїли УПА Боровця і його війська увійшли до ОУН-УПА то дійсно вони стали повністю УПА, але то вже 1944 рік.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

1 2 3   »






Загрузка...


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login