для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Бандити, хами це ясно. Але ХОЛУЇЗМ?!! Для чого їм холуїзм?

Бандити, хами це ясно. Але ХОЛУЇЗМ?!! Для чого їм холуїзм?
Ну те якими крєпкімі хазяйствіннікамі є донецько-руссмирські окупанти з ПР та КПУ, думаю не викликає вже сумніву навіть у затятих свідків покращення.
Прикладів тут безліч. Тут і дороги і сніг і хюндаї. biggrin
 
Те якими ці "хазяйствєнніки" є злодіями, бандитами, безпринципними негідниками теж видно, адже новини про те як когось задавали або травмували чи пограбували мусарята, чи якісь високопосадовці або просто мажори і все це в до свинячого кайфу нажравшись, ці новини стали буденними і є фактично щоденним атрибутом стрічки новин.
Та навіть Єфремов прокоментував злочин мусарів у Врадіївці чітко:
«А что такого случилось? Такое каждый день случается»

Але всі ці чесноти (адже виборці ПР та КПУ ЗНАЛИ  кого обиррають, отже напевно для них така поведінка це чесноти), можна принаймні пояснити логічно.
 
Ну там ЖАДОБА, ну там ЖАГА  ВЛАДИ, ЖАГА  ПОМСТИ, ЗАЗДРІСТЬ,  НЕНАВИСТЬ, ще щось.
 
Але чим і як пояснити ХОЛУЇЗМ котрий у представників ПР та КПУ зашити в ГЕНОМІ напевно, адже раціонально їх поведінку в певних питаннях пояснити абсолютно неможливо.

Судіть самі:
 
1. Перевод стрілок годинника, з усіма тими викрутасами з часовими поясами??? Адже Россія і САМА  НЕВИЗНАЧИЛАСЬ в цьому питанні. Зате автор законопроекту презентуючи його  гордо заявляв  Я  ЄЗДІЛ  САВЄШАЦА  В  МАСКВУ!!!! онано как. Він їзди в МОСКВУ!!! В саму Москву. rofl
І що цікаво, невідомо що йому там сказали, але відомо, що одне з перших що зробив Путін це відмінив всі починання Медвєдєва в царині руху стрілок. pardon
Зате ПР та КПУ прогнулись, поспішили............. і...... і нічо. Політ дивідендів з цього жодних не отримали.
 
2. А система навчання? Скільки 11 років? 12 років? Тести? Іспити?
Табачник як метушлива повія намагається вгадати, що ж там буде в РФ. Як там цар батюшка вирішать. І ще не встиг цар підписати і вирішити, лиш руку підняв, а воно вже міняє, міняє міняє.
Але раптом бац і в Москві все переграли. 278385
 
3. Ну ригоанали ладно, а КПУ???? Якось мій знайомий чітко спитав СИМОНЕНКО:
- Скажіть, для чого вам так відверто лізти під Росію? Адже в Росії ОЛІГАРХИ капіталісти і КПРФ там точно не буде при владі вже ніколи. Для чого вам лізти туди? Чим їхні олігархи краще за місцевих українських??? Для чого нам міняти одних на інших?
І Симоненко говоривши перед цим українською, питання отримавши теж українською, раптово перейшов на РОССІЙСЬКУ і сказав чітко:
- ЕТА  ДЄМАГОГІЯ!!!
 
Таких прикладів можна називати повно. Навіть міністерства створюються та ліквідуються суто тому що так в Россії. І плювати що Росія сама ще толком не визначилась що далі, холуї з ПР та КПУ намагаються вислужитись, догодити у всьому. Прогнутись аж по саме ніхочу.
 
І прогинаються. Цей свій сраний ХЮНДАЙ даунецький засранець Колесніков намагавсь спершу пустити рейсом навіть не Донецьк-Київ, а саме на МОСКВУ!!! МОСКВА......... biggrin
Напевно Москалі чітко знаючи з ким мають справу відмовились чи що????
А загравання з московськими попами? Гундяєв кажуть ешелонами подарунки вивозить biggrin ясне діло їздитиме сюди як на роботу.
Ясна річ, що відчуваючи цей генний холуїзм Ригоанально-КПУшної банди, Пупкін надає перевагу спілкуванню зі своїми шестьорками байкерами, чим з Януковичем.
Адже холуй має знати де його місце і відчувати важку руку барина.
 
Цікаво буде подивитись як Путін буде гоголем ходити на відзначенні Хрещення Русі в Києві, а Янукович і його типу круті колєги будуть запопадливо нишпорити у Путіна та Гундяєва між ногами.

© Слово [09.07.2013] | Рейтинг: 43.0/39 | Переглядів: 3750

2 3 4 5 43.0/39




Коментарі

09.07.2013 17:18:38
Какие странные вопросы... Как это зачем холуи?
Если есть респектабельный господин, успешный руководитель и в придачу крепкий хозяйственник, то обязательно при нем должОн быть и верный холуй. Чем крепче хозяйственник - тем больше положено холуев.
 
Ну, типа господин сходил покакать (а ведь какают все, даже респектабельные господа) да после облегчения кричит из уборной "Гаврила, ко мне"...
и тут же верный холуй около унитаза - "чего изволите-с"...
а хозяин жизни ему - "полирнуть до блеска"...
а верный холуй в ответ - "всенепременнейше-с, не извольте беспокоиться"...
 
Ну и языком натирает начальственную жёппу до блеска. А начальство потом недоеденного шОшлычка кусочек со стола смахнет холую на пропитание, а тот и рад. Поскачет потом по инторнетам трубить насколько близок к правящей верхушке. А в инторнетах несколько престарелых мартышек будут восхищаться "ах какой антиреснай саписетник".
 
Жизня удалась. А вы спрашиваете зачем холуи?
Холуй при господине завсегда должОн быть biggrin
 
А называется это банальное жёппализание, мудреным словом "Вертикаль власти".
О как...
Востаннє редаговано Тузик_Киевлянски 09.07.2013 17:38:34
Не згоден Згоден  Підтримка: 96%(24/25)

09.07.2013 17:51:55
Тузик_Киевлянски 09.07.2013 17:18:38

 
Не так. Не для чого холуї. А  для чого холуями бути????????
І що цікаво він тут перед нами грає роль КРУТОГО. ЦАРЯ  грає роль і тут одразу ж так стрімко на перегонки з подєльніками біжить в Москву лобизати сраку Пупкіна.
 
Для чого це їм??? однаково з Москви окрім важкого тичка під зад не отримували вони ніколи.
 
тим більше що у гацпадіна Путіна  СВОЇХ  ХОЛУЇВ  в Мацквє хоч греблю гати.
Востаннє редаговано Слово 09.07.2013 17:52:45
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(11/11)

09.07.2013 17:55:15
Слово 09.07.2013 17:51:55
Не так. Не для чого холуї. А  для чого холуями бути?
Вопрос понял - отвечаю...
 
ЗАРАДИ ШОШЛЫЧКА Excellently
Само понятие шОшлычек может варьироваться от куска недоеденного куриного мясца и до... верхняя планка не установлена.
Принцип у холуя один - получить что-то с барского стола и потом кичиться этим перед земляками-говномесами, по совместительству менее удачливыми холуями.
 
Слово 09.07.2013 17:51:55
тим більше що у гацпадіна Путіна  СВОЇХ  ХОЛУЇВ  в Мацквє хоч греблю гати.
Но это еще не значит, что наши холуи должны отказаться от Путянского шОшлычка. Если хорошо нагнуться, да язычком, язычком, да усерднее чем местные холуи - то возможно что-то дадут.
Востаннє редаговано Тузик_Киевлянски 09.07.2013 17:56:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(16/17)

09.07.2013 18:24:51
Тільки генетичний лакей і гнида може лизати дупу ригоаналам, прислужувати їм і належати до них... bad
Не згоден Згоден  Підтримка: 95%(19/20)

09.07.2013 18:37:29
Тузик_Киевлянски 09.07.2013 17:55:15
это еще не значит, что наши холуи должны отказаться от Путянского шОшлычка. Если хорошо нагнуться, да язычком, язычком, да усерднее чем местные холуи - то возможно что-то дадут
OK они холуи. А вы тогда кто?
И на каком основании вы так горделиво от них дистанцируетесь? Они ведь власть, а вы подданый. Они шашлычок кушают, а вы лапу сосете.
Скромнее надо быть в своей безудержной критикеsmile3
Востаннє редаговано Иван Насруллаеви 09.07.2013 18:37:49
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(5/25)

09.07.2013 18:42:02
kurt 09.07.2013 18:37:29
Они ведь власть, а вы подданый.

 
Холуи - не власть.
Холуй - человек, ожидающий, что его будут кормить за преданность.
 
Холуйство - главная, общая черта электората Яныка.
Но сейчас у них облом, Янык их не кормит.
Не згоден Згоден  Підтримка: 95%(19/20)

09.07.2013 18:48:50
Перевод стрелок- вещь тонкая.
Польза или вред от этой процедуры?
Мнения специалиста разделились.biggrin
 

http://d3.ru/comments/360899
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(3/5)

09.07.2013 18:51:13
kurt 09.07.2013 18:37:29
OK они холуи. А вы тогда кто?
И на каком основании вы так горделиво от них дистанцируетесь? Они ведь власть, а вы подданый. Они шашлычок кушают, а вы лапу сосете.

 
Для мене мури не тюрма, залізні грати ще не клітка.
 
(с) Ловлас
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

09.07.2013 18:53:29
Тузик_Киевлянски 09.07.2013 17:55:15
Но это еще не значит, что наши холуи должны отказаться от Путянского шОшлычка.

 
Розумієте, Коли ХОЛУЙ має власну господарку і статки, то такий холуй сприймається ГОСПОДИНОМ як об'єкт котрий треба обібрати.
Тому таким холуям нічого не дають, а навпаки чекають від них доказу холуйства в коштах, землях, товарах.
 

А Янукович і його гопкомпаха саме таки холуї. пора б вже самим стати господами, але в донецьких ХОЛУЇЗМ  ГЕНЕТИЧНИЙ.
Востаннє редаговано Слово 09.07.2013 18:54:22
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(12/14)

09.07.2013 18:57:53
Слово 09.07.2013 18:53:29
але в донецьких ХОЛУЇЗМ  ГЕНЕТИЧНИЙ.

 
Это не передается генетически. Это не биологическая, а этническая черта.
 
Главная доблесть кочевого джигита - преданность старшему рода.
Востаннє редаговано ланецкий 09.07.2013 19:06:33
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

09.07.2013 19:27:41
ланецкий 09.07.2013 18:57:53
Главная доблесть кочевого джигита - преданность старшему рода.

 
Але чому вони при цьому самі не хочуть бути старшим роду????
Виглядає так, що вони просто окупували Україну, а Путін в них старший роду і вони і хочуть лизати йому сраку і віддавати завойоване не хочуть. Путін як їх старший злиться, адже все має належати старшому і він має жалувати здобич. А вони ласку хочуть а ділитись ні.
Якісь вони неправильні джигіти. А от ХОЛУЇ ще ті.
Адже мають окрему країну, окремий народ, окрему українську мову, ан ні, все їм потертись біля сраки московського царя охота. І все при тому що нічого крім глуму і тумаків там не отримають.
 
Все ж таки це певно якась генетична Донецько-Луганська аномалія.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

09.07.2013 19:34:21
kurt 09.07.2013 18:37:29
OK они холуи. А вы тогда кто?
И на каком основании вы так горделиво от них дистанцируетесь? Они ведь власть, а вы подданый. Они шашлычок кушают, а вы лапу сосете.
Они не власть а наёмные,а мы испорченные  школой,колледжем,институтом спящие граждане.
И это не только украинский менталитет.Так везде,не нужно тешить себя надеждой,что где то по другому. просто наш народ ещё не научился рвать морды учителям,которые гонят учеников на митинги ПР,И Т.Д.
Привычка раба.Витя плавал,Витя знает,у Вити четыре яйца.Потому то они и образование сводят к 0,никакой власти не нужен думающий гражданин.
Если честно не пойму,Вы подъёбываете или на полном серьёзе пургу гоните.
Востаннє редаговано Дегтярь Вадим 09.07.2013 19:36:41
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(13/13)

09.07.2013 19:55:35
kurt 09.07.2013 18:37:29
Они ведь власть, а вы подданый.
Это для вас они "власть", а например для меня - просто говно pardon
Да и как я могу быть их "подданным" если для меня они - говно.
 
Муйню какую-то говорите... правда с умным видом, а муйня сказанная с умным видом, это уже почти научный тезис  biggrin
 
flaviy 09.07.2013 19:34:21
Если честно не пойму,Вы подъёбываете или на полном серьёзе пургу гоните.
Будем лелеять надежду, что господин kurt таки шутил smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(16/16)

09.07.2013 22:32:51
А , може, навпаки? Може, через мерзота при владі, бо холуйства багато? Питання в стилі Подрев'янського - "Купатись чи не купатись?"
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

10.07.2013 05:19:11
Всього дві тези: 1.Янукович - спецпроект російської влади по захопленню України, який при недогляді виявився хибним. 2. Лижуть, бо треба ж кудись тікати. Згадайте, де був Янукович одразу після Помаранчевої революції.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

10.07.2013 09:45:35
Ева Браун 10.07.2013 05:19:11
Всього дві тези: 1.Янукович - спецпроект російської влади по захопленню України, який при недогляді виявився хибним.

 
ймовірність невелика.
 

більш ймовірно -
 
1.Тимошенко - спецпроект російської влади по захопленню України, який НЕ СПРАЦЮВАВ.
спецпроект,у якому вирішили "попользоваться" Богинею без її відома.
 
Богиня ,внаслідок відсутності стратегічного мислення,ПОГОДИЛАСЬ БИ на роль "намісника України" при ЦАРІ ПУ 1.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/9)

10.07.2013 09:47:57
Тузик_Киевлянски 09.07.2013 19:55:35
Это для вас они "власть", а например для меня - просто говно
Да и как я могу быть их "подданным" если для меня они - говно.
Запросто,тузік.
Ви можете ,лижачи жопу,цю жопу ненавидіти...
 
Це не міняє факту ЛИЗАННЯ ЖОПИ ,ТУЗІК..Devil
Не згоден Згоден  Підтримка: 17%(2/12)

10.07.2013 13:57:26
Pavlotex 10.07.2013 09:47:57
Ви можете ,лижачи жопу,цю жопу ненавидіти...
Ну, це вже "лічний опит", тіпа твого особистого досвіду, Пашо. Не нада ля-ля, не нада нам тута втуляти... Без єтіх, як їх там,.. апроксимацій...
 
Pavlotex 10.07.2013 09:45:35
1.Тимошенко - спецпроект російської влади по захопленню України, який НЕ СПРАЦЮВАВ.
Пашенько, зробив би ти собі клізЬму головного ганглію....
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

11.07.2013 07:08:25
А вот интересная темка. Байкеры контролируют торговлю наркотиками на байкер-шоу и в Снвастополе в том числе. Путин дружит с наркодилерами.biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 25%(1/4)







загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login