для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Шпалери і High tech

Шпалери і High tech
Позбуваючись ілюзій, ми отримуємо шанс перестати блукати манівцями й вийти на правильний шлях.
 
Не знаю хто це сказав. Можливо, що я. Щойно.
 
Найбільшою ілюзією для нас (тих, хто населяє територію від Чопу до села Червона Зірка) є оманлива ідея, котра виникла невідомо коли і не згадати в яких головах. Ідея про те, що згадану територію населяє один народ, який назвали українцями.
 
При цьому нещадній експлуатації піддавалася історія Київської Русі.
 
І чомусь завжди не надто акцентувалося на тому, що Київська Русь породила не лише Володимиро-Суздальське князівство, але й Галицько-Волинське князівство, яке латиною називалося Regnum Russiæ, що в перекладі означає - Руське Королівство.
 
І якщо, Володимиро-Суздальське князівство згодом (з ініціативи Івана Калити) переродилося в Московське царство і породило націю московитів, то виглядає так, що Галицько-Волинське князівство не породило нічого. Ні нації, ні держави.
 
Ну, погодимося, що московитам було легше. На заході була така ненависна Андрєю Боголюбському Київська Русь (у 1169 році він сплюндрував столицю Русі — Київ), навколо напівдикі народи, як відмінні інгредієнти для бульйону, в якому варилася нова нація, а на сході лише Орда. Власне Орда теж стала тим наваристим шматком конини в націотворчому бульйоні московитів. Серед сучасних істориків все більшої популярності набуває теорія, що московити то й була Орда. Або навпаки – це як вам більше подобається.
 
А що ми бачимо на заході. Галицько-Волинське князівство змушене існувати в оточенні ворожих Польщі, Литви, Угорщини, половців та тієї ж Орди. Тим не менше проіснувала держава 150 років. Цілком достатньо, щоб сформувалась окрема народність. Хто сумнівається в цьому, нехай погляне на історію СРСР, який за вдвічі менший період породив стійкий різновид людини під назвою Homo Soveticus.
 
А як відомо з популярної в совітські часи пісні «Нічто на зємлє нє проходіт бєзслєдно», то й після Королівства Руського щось та мало залишитися. І залишилося. Ми з вами. Ті хто населяє територію, на якому свого часу це Королівство й розташовувалося.
 
Якось вічна російська дисидентка Валерія Новодворська сказала, що Україна це Русь, яка залишилася вдома. Таким чином вона натякнула, що сучасна Росія не має права ні величати себе Русю, ні претендувати на історію Києва.
 
Ну, для чого ці претензії потрібні Москві цілком зрозуміло. Претензії на тисячолітню історію, територіальні претензії, укріплення псевдоісторичного міфу про богоносність.
 
А от для чого це було потрібне нам, нащадкам Галицького-Волинського князівства. Чому ми так прагнули розчинитися в цьому українському морі, що втратили (майже втратили) свою самоідентичність?
 
Ми втратили державу. Ми спробували її відтворити у вигляді ЗУНР. А потім все одно об’єдналися з УНР. Внаслідок відчуття власної неспроможності, чи як?
 
У нас то й мови відрізнялися. Не надто, та все ж. Це радянська влада все уніфікувала і ми прийняли (без спротиву) полтавський діалект, лишивши собі для втіхи фотелі, філіжанки й мешти. То чому ж ми летіли, як ті нічні метелики, на смертельно яскраве київське світло? Щоб остаточно загинути?
 
Чи не здається вам, що вся неоковирність сучасної української держави якраз є наслідком того, що в одній (умовно кажучи) комунальній квартирі поселили двох антагоністів.
 
Безперечно – вони часом можуть сісти за один стіл, випити чарку, закусити салом (я, особисто, сало не дуже й люблю), погомоніти за життя. Але коли справа торкається благоустрою в квартирі, починаються сварки. Бо один виступає за шпалери в квіточку, а другий за ремонт в стилі High tech. А тут і до бійки недалеко.
 
А чи не простіше, щоб один в своїй окремій кімнаті клеїв такі любі йому шпалери, а інший у своїй забавлявся своїм улюбленим High tech.
 


© R`n`R [22.06.2013] | Рейтинг: 42.7/29 | Переглядів: 1804

2 3 4 5 42.7/29




Коментарі

1 2   »
22.06.2013 12:05:18
Тема цікава, болісна, маловивчена чи добре прихована...
Єдиний доступний ресурс, який працює в режимі "поверх бар"єрів" - телеперадача " Міняю жінку". Ото вже як "поміняється" якась наша "донбаска" в якийсь Тернопіль, тут воно й вилазе, думаєш, краще б вже в Ізраїль - ті "соціально" ближчі )
Оцінюю в 5 балів, в очікуванні гуру Ланецького, готовий почути про і контра, за потребою, знайду й свої 5 копійок.
Удачі, Рокенроле...
Востаннє редаговано Дюма 22.06.2013 12:06:09
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(12/13)

22.06.2013 12:12:23
"Позбуваючись ілюзій, ми отримуємо шанс перестати блукати манівцями й вийти на правильний шлях."© R`n`R
 
Позбавляючись ілюзій, ми звільняемо місце для нових...
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

22.06.2013 12:13:42
Прикольное слово "неоковирнисть". 5 за пополнение моей коллекции прикольных у-краинских словечек smile3
 
Ударим, так сказать, "кшталтом" по "неоковирности" або "навпакИ". И пАкиsmile3
Востаннє редаговано Валера 22.06.2013 17:35:36
Не згоден Згоден  Підтримка: 14%(2/14)

22.06.2013 13:00:57

  Тема очень актуальная. Ну, не могут в одном доме жить две такие разные семьи! Если в карпатах родителей  называют на Вы, а в Юзовке посылают Нах... Мягкая федерализация и не навязчивые прививки европейскости     и украинского менталитета нашему юго-востоку могут спасти единство страны.
  Когда большинство поймёт, что в "стилі High tech. "- действительно " красивше",тогда можно быть относительно спокойными за судьбу страны. А пока... можно и просрать...
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(9/14)

22.06.2013 13:12:02
Sergey Berezyuk 22.06.2013 13:00:57
а в Юзовке посылают Нах...
Что Вы говорите? Какой ужас...А детей едят на завтрак?All ok
Не згоден Згоден  Підтримка: 32%(6/19)

22.06.2013 13:24:14
Вполне понятная и естественная мысль. Не ясно только, автор пишет исключительно об отделении Галичины? Т.е. " київське світло" ему тоже противопоказано? Ну, тогда страну надо делить не на две, а на три части, т.к. ментальность Киева и Даунбасса также абсолютно несовместимы.
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(10/14)

22.06.2013 13:31:40
Не згоден. Поступишся раз - доведеться поступитися ще й ще. Український народ таки існує, щоб там не говорили вбогі брехуни, які рід свій далі 17-го року простежити не можуть. Українець, хоч в Луганську, хоч  в Львові не може стати москалем або поляком. І оці антагоністи не самі по собі в нас з'явилися, вони не сумнівались, тим більше не ділились, а поздирали всілякі шпалери і гобелени і заклали все кафельною плиткою. Невже знов хочете цього?
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

22.06.2013 14:08:25
sobaka_d 22.06.2013 13:24:14
Ну, тогда страну надо делить не на две, а на три части, т.к. ментальность Киева и Даунбасса также абсолютно несовместимы.
Да ничего делить не надо,как будто бы разделение это панацея.Есть страны в которых на противоположных концах страны не только различный менталитет но и язык отличается  более чем Украинский и Русский.Например Италия,Ломбардия и Сицилия по менталитету жителей очень отличаются не в пользу Сицилии.Да и на чистом Итальянском говорит только телевизор,а ничего живут.
Sergey Berezyuk 22.06.2013 13:00:57
Мягкая федерализация
А зачем Вам федерализация,для того ,чтобы от унитарного государства перейти к федерации,нужно кастрировать полномочия центральных органов власти.Сами понимаете никто этого не даст сделать.Это рыгам ,когда они были в оппозиции не хотелось подчинятся центральной власти.Сейчас они у власти и наоборот укрепляют вертикаль власти.А оппозиции это не нужно,потому что она стоит на унитарных принципах.Даже коммунякам сейчас не нужен федерализм.Ну а что такое мягкая федерализация  не могу себе представить,нельзя быть чуть-чуть беременным.
Не згоден Згоден  Підтримка: 92%(11/12)

22.06.2013 15:03:55
Sergey Berezyuk 22.06.2013 13:00:57
Когда большинство поймёт, что в "стилі High tech. "- действительно " красивше",тогда можно быть относительно спокойными за судьбу страны. А пока... можно и просрать...
Вы считаете, что хайтек Юзовки "красивше"  квітковошпалерного кантрі  Карпат?  Вам нравится современный стиль в общении, основанный на тенденциях глобализации? Вы считаете, что правильный путь развития в унификации всего и всея, а самобытность и особость - пережиток прошлого?  Ну, на вкус и цвет, как говорится...  smile3
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 30%(3/10)

Ami

Ami
22.06.2013 15:44:28
що ми бачимо на заході. Галицько-Волинське князівство змушене існувати в оточенні ворожих Польщі, Литви, Угорщини, половців та тієї ж Орди
 
Это не совсем так. Галицко-Волынское княжество как враждовало с вышеупомянутыми державами, так и заключало с ними союзы, а сын короля Даниила Галицкого Шварн-Сваромир стал Великим князем Литовским  
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

22.06.2013 16:01:01
Противостояние НАШЕГО запада и востока нагнетается политиками, которым это выгодно. А ведь есть то, что всех нас объединяет. Независимо от места проживания, все мы хотим нормально жить без "покращення". Может, все-таки стоит искать точки взаимопонимания. Есть они - власть, а есть мы - пересічні граждане Украины.
Не згоден Згоден  Підтримка: 69%(9/13)

22.06.2013 17:00:22
woodwoow 22.06.2013 13:12:02
Что Вы говорите? Какой ужас...А детей едят на завтрак?
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(2/9)
судя по поддержке, таки едят!smile3
со стороны оно виднееsmile3
Востаннє редаговано oldcat 22.06.2013 17:00:55
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

22.06.2013 17:11:49
Похоже, что автор - засланный казачок. Наши различия в менталитете не выходят за рамки региональных отличий, существующих в любом государстве, которое имеет площадь большую, чем у Монако. Отдельной нацией можно назвать только Хомо Советикус, но этот вид является вымирающим. Если на момент провозглашения Независимости Хомо Советикус составляли 80% населения, то сейчас их уже не больше трети. Нация переходит на галицко-киевскую ментальную базу, это четко видно по молодежи и людям средних лет. Совки размножаются исключительно в неволе, а достаточного для этого уровня неволи нет уже давно.
2
Востаннє редаговано Капітан Немо 22.06.2013 17:14:22
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

22.06.2013 17:13:23
flaviy 22.06.2013 14:08:25
быть чуть-чуть беременным.
    В федерализации - можно. Всё зависит от количества полномочий переданых автономии.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

22.06.2013 17:18:36
Невелике зауваження.
Не було Київської Русі. Була Русь. А Київською вона стала, тоді, коли катерининським "історікам" потрібно було створити Масковскую Русь, Белую Русь і т.п. Для обгрунтування "истарической непрерывности существовання Рассийской империи". Хоча на території Володимиро-Суздальльського, Московського  та інших "каноничных" князівств слов'янами, тобто русинами, руссю і не пахло. Фінський єтнос з подальшими домішками татарського, який сприйняв староболгарську мову.
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(9/11)

22.06.2013 17:19:16
Alexey Voronets 22.06.2013 17:11:49
Отдельной нацией можно назвать только Хомо Советикус, но этот вид является вымирающим.
  Ой ли? Поживите на юго-востоке, мало не покажется.
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(5/8)

22.06.2013 17:27:02
woodwoow 22.06.2013 13:12:02
Ні, звичайно ж не їдять. Як же вони їх їстимуть, якщо діти  ще до сніданку послали їх на х..?! biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

22.06.2013 17:35:47
Sergey Berezyuk 22.06.2013 17:19:16
Ой ли? Поживите на юго-востоке, мало не покажется.
Я всю жизнь живу в Днепре. И Днепр ой как бандерится. Причем уже давно. Среди поколения, выросшего или родившегося при Независимости, я тут совков не встречал. Возможно, Одесса и Даунбасс продолжают плодить совков, Но Днепр, Херсон, Николаев и Запорожье от совка освобождаются.
Востаннє редаговано Капітан Немо 22.06.2013 17:37:02
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(5/8)

22.06.2013 17:44:58
Alexey Voronets 22.06.2013 17:35:47
Но  Днепр, Херсон, Николаев и Запорожье от совка  освобождаются.
Ги! Це Ви точио сказали! Хлопчиків, котрі вранці у вівторок стріляли по працівникам агрофірми на Миколаївщині совками дійсно не назвеш. Високими темпами розвивається молодь Східної України..
Востаннє редаговано Пирк 22.06.2013 17:47:35
Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(5/7)

22.06.2013 18:00:24
Пирк 22.06.2013 17:44:58
Хлопчиків, котрі вранці у вівторок стріляли по працівникам агрофірми на Миколаївщині совками дійсно не назвеш
В ряды стреляющих записалась вся молодежь Николаевщины?) Уродцы есть всегда, в любой стране и любом обществе. Но они составляют весьма небольшую часть общества, возможно, самую заметную и гадкую, но они явно в меньшинстве. Это все равно, что глядя на парочку рагулей, делать выводы о всех галичанах и волынянах.
Кстати, было бы хорошо покопать их этническое происхождение. Не забывайте, что в опустошенные Голодомором села массово завозили население российского нечерноземья.  
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login