для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Волков повернувся...

Волков повернувся...
У велику політику повернувся Олександр Волков, олігарх, якого в кінці дев'яностих – початку  нульових називали «директором» парламента. Ще він був відомий як найперший помічник Кучми (називали навіть сірим кардиналом), що протягнув того на другий президентський термін, і як кращий друг загиблого при загадкових обставинах всеукраїнського кримінального авторитета Киселя. Ще він був агентом українського МВС на псевдо «Михайлов» і одночасно паханом, що контролював велику частину кримінальних процесів у найбільшому районі Києва – Московському  (нині Голосіївському). І таке інше, і таке інше...
 
Про цього, можливо, самого бридкого фігуранта українських «політичних справ» говорити, тим більше писати, не дуже хочеться, але треба... Тому що Волков – це  такий політичний лакмусовий папірець, який може зробити більш зрозумілими деякі процеси у соціумі і владі.

***
Навіть серед самих кримінальних олігархів Волков займає особливе місце. «Своєрідність» його в тому, що він практично не має ніякого конкретного бізнесу. Всі його неміряні статки зроблено з допомогою афер і махінацій, які стали можливі тільки завдяки владі, впливу на перших осіб держави і політичним інтригам. У нього не «кримінальні гроші роблять гроші», а «брудна політика робить великі гроші». Без політики він стригти бабла не вміє. Тому і рветься, і вовтузиться, щоб при будь-якій  «погоді» бути в політиці і при владі. І,   як бачимо, йому це, після тривалої перерви і багатьох невдалих спроб нарешті вдалося.
 
Бо дев'яності повертаються?
 
Волков виділяється навіть серед самих бридких політиків. Тут «своєрідність»   в тому,  що практично   не замислюється хоча б про якесь там власне «політичне обличчя».   З цілеспрямованістю кнура, що прямує до «готової» свині, він рветься до будь-якої політичної трибуни. Прорвавшись, майже відкритим текстом вимагає того, що вигідно, що треба  особисто йому і вже зараз. Влади і грошей! Слухаючи його «політичні маніфести» бачиш, як у нього тече слина на ласий шматок, який він вирішив схопити на цей раз. Йому начхати, що про нього подумають і скажуть. Йому треба робити свою справу: хапати, жерти, пересичуватися...
 
Навіть Кучма, що особливо не вирізнявся гидливістю у виборі друзів та найближчого оточення   ( Бокай, Медведчук, Литвин) і то, правда, в основному під тиском зовнішніх обставин, але в 2002-му   був таки змушений вигнати Волкова з придворної свити. А обставини, до речі, дуже цікавенькі.  Це зовсім незвичне для світової практики прохання керівництва МВФ (природно, з подачі Держдепу США) до президента Кучми:  вивести   зі свого найближчого оточення нашого героя. Крім того, це результати бурхливої кримінально-комерційної діяльності Волкова в Європі, «завдяки» якій йому був закритий в'їзд у всі більш-менш пристойні країни. (Читач, якому цікаво більш докладно про подвиги  цієї особи, може зайти на А. Волков - чисто конкретний політичний олігарх)
 
***
Волков, папа Саша повернувся і відразу ж засвітився: обматюкав  в абсолютно природному для себе стилі  на камеру журналіста з руху «Чесно», який насмілився запитати про кількість депутатських помічників. Повернувся, і відразу ж почав насичувати смородом політичний ареал, в якому мешкає. А кого стидатись?
 
А повернувся папа Саша, завдяки блискуче проведеної виборчої кампанії на Сумщині. Ні, він не роздавав людям такі, що давно стали банальними пакети з гречкою та іншою хавкою. Він і тут проявив свою «своєрідність». Волков роздавав електорату горілку зі своїм зображенням. І говорив те, що зазвичай хочуть почути лохи. Тобто що-небуть для них приємне. Хоча був самовисуванцем, але, природно, позиціонував себе з самим популярним на Сумщині ВО «Батьківщина». І, природно, йшов під гаслом: «Юлі - волю!» Домігшись нардепства (забігаючи наперед), ледь не на другий день записався у фракцію Партії регіонів.
 
Став нардепом Волков, завдяки 40% електорату 158 виборчого округу. Може  в забитій лісовий або болотній резервації знаходиться цей округ, і завдяки цьому Волков і його опричники зуміли залякати і насильно змусити людей вкинути бюлетені «як треба»? Може в брудних нетрях мегаполісу розташований цей округ, і завдяки цьому його мешканці купилися на безкоштовну палену горілку з портретом благодійника-зпоювача  і в п'яній ейфорії проголосували «як треба»? Ні, це самий «середньоарифметичний» український виборчий округ з центром в місті Білопілля. Куди входить частина обласного центру Суми, населені пункти Ворожба і Краснопілля з відповідними сільськими районами. І проживають там, як і скрізь, в основному середньостатистичні українці.
 
Ну, чому сорок відсотків їх проголосували за ТАКОГО?! Ну, не можу я ні розумом, ні серцем цього сприйняти...
 
***
Не раз в імхо і коментарях  я доводив, що не можна огульно принижувати, ображати і кричати на велику аудиторію. Повторюватися не буду. Скажу тільки, що ефекту від такого «виховного заходу» - нуль; собі – дорожче. Але якщо чисто теоретично припустити, що в мене раптом з'явилася можливість звернутися до сорока відсотків, які обрали Волкова, я б сказав щось у такому дусі.
 
Я розумію, що наші люди,   особливо за межами столиці, не дуже політично грамотні. Не до того. Вижити б самому та дітей нагодувати й одягти. Нема коли вивчати біографії усіляких самовисуванців, що рвуться до влади. Але ж є якісь дані кожній людині природою   здатності хоча б до примітивного фізіогномічного аналізу?  На рівні: приємний – не  приємний. Ну, невже тим, хто вже у віці, так важко розгледіти цю бидломорду типового «голови колгоспу» середини минулого століття, що загоняв  кийком і зуботичинами жінок, старих, дітей на безкоштовну рабську працю в поле і свинарник? Або тим, хто молодший, побачити у волківському мурлі сьогоднішнього «фермера», що з допомогою найнятих міських бандитів «скупив» за копійки земельні паї селян, і з допомогою тих же бандитів принуджує  тепер їх працювати на себе? Ну, невже не можна розпитати свого, кому довіряєш, політично підкованого сусіда або товариша по роботі, чому він не збирається голосувати за Волкова? Зрештою, хіба досі не зрозуміло, що голосувати за олігархів – це  прирікати себе на подальші приниження і злидні? Багато ще чого можна було б сказати сорока відсоткам електорату 158-го округу. На жаль, знаю, марно.
 
На сьогоднішній день обухівський виборець, що   прокатив   свою олігарку Тетяну Засуху і продовжив боротьбу за свою громодянську незалежність і людську гідність, - це   для України радісне виключення з сумного правила.
 
***
Це прекрасно розуміють «регіональні» політтехнологи. Що «мажоритарними методами» в український парламент можна проштовхнути, або саме пролізе, будь-яке гівно, яке потім буде служити вірою і правдою існуючій владі. І в листопаді, як стверджують політичні експерти, після «порішення питань» з ЄС, влада зробить масований наступ з метою домогтися нового закону про вибори.
 
Чи опозиція зможе перешкодити ухваленню нового, суто мажоритарного закону? Чи зможемо МИ, які сяк-так вирішили свої першочергові матеріальні проблеми і маємо можливість цікавитися політикою, пояснити якмога більш широкому колу співвітчизників, що допускати в Україні стовідсоткову «мажоритарку» не можна ні під яким соусом?
 
Інакше зграї волкових окупують Верховну Раду.
 
І тоді – хана, і тоді – паханат...
 
Прошу вибачення за повну відсутність оптимізму в цьому імхо.
 
Prokop 14


© prokop14 [08.06.2013] | Рейтинг: 47.3/65 | Переглядів: 6929

2 3 4 5 47.3/65




Коментарі

1 2   »
MVF

MVF
08.06.2013 07:58:17
Я, я! Яволь!! Натюрліх!!! 5
Не згоден Згоден  Підтримка: 93%(14/15)

08.06.2013 08:57:27
І, природно, йшов під гаслом: «Юлі - волю!»
  і ніхто не чув особливих протестів сумської "Батьківщини",позовів до суду...Devil
 
Зауважте..
Волков маскувався не під ФЗ,чи "Свободу".
А саме під "Батьківщину"..
 
Та тому ,що саме для партії Тимошенко тушки - це природно.
 

Востаннє редаговано Pavlotex 08.06.2013 08:59:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 47%(16/34)

08.06.2013 09:02:09
Ну, невже тим, хто вже у віці, так важко розгледіти цю бидломорду типового «голови колгоспу» середини минулого століття, що загоняв  кийком і зуботичинами жінок, старих, дітей на безкоштовну рабську працю в поле і свинарник?

Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(6/14)

08.06.2013 09:08:59
Чи опозиція зможе перешкодити ухваленню нового, суто мажоритарного закону? Чи зможемо МИ, які сяк-так вирішили свої першочергові матеріальні проблеми і маємо можливість цікавитися політикою, пояснити якмога більш широкому колу співвітчизників, що допускати в Україні стовідсоткову «мажоритарку» не можна ні під яким соусом?

   запитання просте..
 

Ви забули ,як опозиція ЛЕГІМІТИЗУВАЛА попередній закон про вибори своїм голосуванням.
і Чєчєтов сказав -ми їх "розвели как котят"..
 
І Захід Подумав -ДЕБІЛИ..Devil
 
бо Захід "блюдьот закони"..
Регіонали теж..
Саме у частині ЛЕГІМІТИЗАцїї  власної влади.Саме в очах Заходу..
 
А якщо опозиція періодично "розсуває ніжки","бажаючи попрацювати" -ну то хто їй  винен..
 
отже немає чого кричати ,що її гвалтують!
Востаннє редаговано Pavlotex 08.06.2013 09:10:37
Не згоден Згоден  Підтримка: 35%(6/17)

08.06.2013 09:14:23
Pavlotex 08.06.2013 08:57:27
Зауважте..
Волков маскувався не під ФЗ,чи "Свободу".
А саме під "Батьківщину"

Вибачте, самоцитата:
Хоча був самовисуванцем, але, природно, позиціонував себе з самим популярним на Сумщині ВО «Батьківщина»
В згаданому окрузі Батьківщина набрала 42%,  на 26% випередивши найближчого суперника - регіоналів. Маскуватися під інші плітсили не було сенсу.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(20/20)

08.06.2013 09:23:26
Pavlotex 08.06.2013 09:08:59
А якщо опозиція періодично "розсуває ніжки","бажаючи попрацювати" -ну то хто їй  винен..
 
отже немає чого кричати ,що її гвалтують!
При бажанні міг би обсирати опозицію не гірше. Але стану це робити, тільки коли вона прийде до влади.  
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(16/16)

08.06.2013 09:36:08
Прокопе, при всій повазі, не погоджусь з висновком. При існуючому вибірковому законодавстві ця блядська печерсько-блатна система законсервована на віки. Замкнуте коло гіперцентралізациї - всі ніштяки в Київ і всю владу туди ж . Бандустан , еРеФія ХХ1-го віку на європейській території ! Цю скалу можно було б зрушити або 100-відсотковою мажоритаркою, або відкритими партійними списками, або нульовим бар"єром. Хто-зна чи пройшов би Волков без партійно-блатного освячення. В решті-решт на чистій мажоритарці це був би відносно справжній вибір тамтешнього народу. А це і є демократія, чорти б її побрали !
Здогадуюсь, що цей комент не принесе мені балів, здогадуюсь навіть чому, але чи ж ми приречені ходити по колу ?
Хіба не очевидно людям думаючим чому росте процент противсіхів ? Бо серед пропонованих немає задовольняючих.
Піну, яка піднялась у владу таку ситуація цілком влаштовує. І боронитимуть вони своє ексклюзивне право до скону.
...Або до революції, бо ми хоч і воли, але все ж таки не мексіканос і не брати-рассєянє...
Коли б сталося так, як гадається, тоді майбутніх противсіхів можна було б перейменувати в пофігістів - бо це істинно так.
Не згоден Згоден  Підтримка: 82%(14/17)

08.06.2013 09:37:22
prokop14 08.06.2013 09:23:26
При бажанні міг би обсирати опозицію не гірше. Але стану це робити, тільки коли вона прийде до влади. 
гівно (безідеологічну партію лідерського типу "Батьківщина",у якій сам Лідер -лише символ,прапор,партію -постачальника "тушок " владі),обсирати немає смислу.
 
Я не обсираю.
Я НАГадуЮ ФАКТИ.Devil
 
тим,хто вперто намагається "навести тєнь на плєтєнь"
Востаннє редаговано Pavlotex 08.06.2013 09:47:29
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(6/14)

08.06.2013 09:46:08
Дюма 08.06.2013 09:36:08
Здогадуюсь, що цей комент не принесе мені балів, здогадуюсь навіть чому, але чи ж ми приречені ходити по колу ?
Бо коли я пробую "заїкнутись про федералізм ,як ШЛЯХ зміни СИСТЕМИ, "СОВОК" "напрягається" і починає волати про соборність (
Не згоден Згоден  Підтримка: 30%(3/10)

08.06.2013 09:52:20
Дюма 08.06.2013 09:36:08
Цю скалу можно було б зрушити або 100-відсотковою мажоритаркою, або відкритими партійними списками, або нульовим бар"єром. Хто-зна чи пройшов би Волков без партійно-блатного освячення. В решті-решт на чистій мажоритарці це був би відносно справжній вибір тамтешнього народу.
Справа не у СИТЕМІ виборів.
 
ПропорЦійка..мажоритарка -не так і важливо...
 

1.Важливіше переконаність інформованість виборЦя даного округу..
 
А як ви переконаєте виборЦя,для прикладу  в Василькові,якщо до виборів часу "всього нічого", а опозиЦія ніяк не визначиться з одним кандидатом.
 
МОвчу ,що х..й знайдеш навіть в інтернеті якісь конкретні пункти його програми...
2. Львівський досвід.
 
-ВиборЦі зараз більше довіпяють ПРЕДСТАВНИКАМ ПАРТІЙ навіть по мажоритарЦі .
Наприклад,йшов у Львові письмениик Шкляр ..Лауреат шевченківської премії і "патріот НА П...ЄЦ"..
ПО..УЙ.
Він не йшов від ОпозиЦійної партії.
ВибореЦь його "прокотив"
 
-довибори у львівську обласну Раду.
пройшли лише представники ОО. "заплющивши очі"
Востаннє редаговано Pavlotex 08.06.2013 09:59:40
Не згоден Згоден  Підтримка: 29%(2/7)

08.06.2013 09:55:15
Pavlotex 08.06.2013 09:46:08
Бо коли я пробую "заїкнутись про федералізм ,як ШЛЯХ зміни СИСТЕМИ, "СОВОК" "напрягається" і починає волати про соборність (

Біда в тому, що у нас і соціологія входить в печерсько-блатний пул і працює на збереження статус-кво. Аби ж то хтось спонсорував чесних, незалежних соціологів та попитати людність та показати товар ліцом ! Якого мера хотіли б ті васильківці, які не пішли на вибори? Якого мера хочуть ті кияни, які не прийдуть на вибори ? Та страшно "обраним" почути правду, еге ?....(((
До речі, був цікавий сюжет на ТВ, питалися жартома, чи голосували б за Мілю (!) на мерських виборах ? І, знаєте, пройшлов би! Посміялися.., а з іншого боку чи то не є справжня ціна порошенкам-черновецьким-катеринчукам.....  
Востаннє редаговано Дюма 08.06.2013 10:22:17
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

08.06.2013 09:55:50
Дюма 08.06.2013 09:36:08
Дюма
Поважаю Вашу думку, але залишаюсь при своїй.
або відкритими партійними списками
А ось на це в мене якась надія є.
Востаннє редаговано prokop14 08.06.2013 09:58:38
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(5/5)

08.06.2013 10:02:05
Дюма 08.06.2013 09:36:08
Хіба не очевидно людям думаючим чому росте процент противсіхів ? Бо серед пропонованих немає задовольняючих.
ні..
 
просто вони НІЧОГО не пропонують.
 
КРім себе,"хороших і красивих"..
Востаннє редаговано Pavlotex 08.06.2013 10:03:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 41%(7/17)

08.06.2013 10:15:23
prokop14 08.06.2013 09:55:50
А ось на це в мене якась надія є.

В ідеалі я б бажав своїй країні диктатури здорового глузду (симптоми здорового глузду - фаховість, прагматизм, стратегічність мислення, приверженність національній ідеї). Але як вже не можна оминути демократію, то, давайте, її запустимо в повній мірі. От скажіть мені, як так сталося, що в країні, де кожний другий соціаліст, соціалістична партія не представлена в парламенті. Як не зрозуміти, що в цьому випадку відбувається делегування сподівань на ерзац-партії, хтось купується на комуністів, хтось на Свободу, хтось на БЮТ-Батьківщину, але ж не ті не інші не є провідниками соціалістичних ідей. Схожа ситуація, але менш масштабна, з республіканцями, федералістами-децентралізаторами, доморощеними мілкими і середніми буржуа. Делегуємо тим, які, начебто, умовно і за "наше". А вони ж ні хріна не за наше, а тільки жнуть там де не сіяли. ....І ростуть ряди противсіхів..
Уважний спостерігач, побачивши явку в 30%, мав би замислитись. Це ж не 30 "за" вибір із більшого менше, а це 70 - проти !  70% ладні проголосувати за чупакабру, тільки б не перекладати гній з купи на купу...
...між іншим, це гріх, бо народ - діти, а сказано ж "хто спокусить малих сих...."
хоча...де там ті політики, які тримали Біблію в руках...
 
Востаннє редаговано Дюма 08.06.2013 10:24:34
Не згоден Згоден  Підтримка: 91%(10/11)

08.06.2013 11:02:01
friends
 
Я перед последними выборами сфотографировал агитационный автобус Волкова с плакатами "Свободу Юле" и написал "Вот потенциальный предатель". Некоторые стали падать в обморок и слать в мой адрес нехорошие комплименты. Так это на ДД, где обитает не самая глупая часть украинского народа. А что говорит о простых селянах, кот. он покупал за бутылку водки.
Не згоден Згоден  Підтримка: 95%(19/20)

08.06.2013 11:09:48
Дюма 08.06.2013 10:15:23
Дюма
Якщо я правильно зрозумів, ми мислимо приблизно в одному руслі. Тільки я відштовхуюсь від жорстких реалій сьогодення, а Ви не боїтесь заглядати в глибину. Я ж туди зазирати, принаймні публічно, не хочу. Бо обов"язково натикнусь на такого страшного звіра, як ментальність українського народу. Чипати цю болючу і вразливу тему, не маючи інструменту (відповідної освіти), для мене - табу.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

08.06.2013 11:15:51
Alihan 08.06.2013 11:02:01
Alihan
Yes
drinks
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

08.06.2013 11:32:39
prokop14 08.06.2013 11:09:48
такого страшного звіра, як ментальність українського народу.

Це той "страшний звір", Прокопе, де, принаймі для мене, майже не існує авторитетів. Бо живу я тут і сам такий smile3
Виходив зараз, по буханець хліба до генделика.
Коло двору шовковиця, начебто моя бо на моїй території, а начебто й ні, бо не за парканом.
Під деревом сусідка, збирає.
- Не будеш сваритися, я трохи позбираю ?
- Не буду, кажу, часу не маю, вже як шо - то на зворотньому шляху, докечаєшся ?
сміється..
та і я собі, у вуса....
то хто мене проконсультує на рахунок металітету ? smile3
Держава (президент, влада) в моєму розумінні, мала б бути як добродійний батько- комусь всипати, когось умовити, від сильнішого взяти, слабшому дати, але так аби сім"я жила і процвітала. Соціальні групи - це діти. Різні за здібностями і потребами. Кожен буде свою лінію гнути і як дати волю - розірвуть сім"ю
А мама  в тій сім"ї - профспілка..
Зараз, скидається на те, що батько дбає за найуспішного і разом з тим найхамовитішого, а на решту плює.
..та ще й коханку завів.
Сім"ю тримає шантажем, розлучення не дає і з хати по-доброму йти не збирається. Вітчим чи що ?
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

08.06.2013 11:33:00
Волков-это чисто на совести Тимошенко.Не знаю какие там у него заслуги перед Юлькой и чем она ему должна но вся кампания ОО была построена на его победу,при условии что они сами понимали что он будет предателем сразу на следующий день.
Востаннє редаговано Valekha 08.06.2013 11:33:53
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(6/16)

08.06.2013 11:40:18
5
prokop14 08.06.2013 11:09:48
Бо обов"язково натикнусь на такого страшного звіра, як ментальність українського народу.
Саме так.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(7/7)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login