для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Примара українського націоналізму

Примара українського націоналізму
29 січня 2009 р. президент Російської Федерації Дмітрій Мєдвєдєв заявив: «В ряде соседних государств сохранялась нестабильная социально-политическая обстановка, не прекращались попытки расширения НАТО, в том числе и за счёт так называемого ускоренного вступления в альянс Грузии и Украины. Всё это, разумеется, потребовало чёткой и слаженной работы всех специальных силовых структур, правоохранительных органов и весьма высокого уровня координации их деятельности. Должен сразу сказать, что Федеральная служба безопасности в целом успешно выполнила поставленные перед ней задачи».
Відомий російський журналіст, редактор газети «Завтра» Алєксандр Проханов, друг Путіна, заявив: «Мы добились вот этого кризиса на Украине». А першорядне завдання, яке він сьогодні бачить - це «нейтрализовать Ющенко».
 
Що ж, ФСБ працює на совість. Чого не можна сказати про нашу СБУ. За моєї молодості КГБ знав усе, про що ми розмовляли на кухні, а сьогодні СБУ не бачить навіть того, на що увагу звертає преса. Десятки газет по всій Україні займаються оббріхуванням усього, що може у якійсь мірі зашкодити російсько-українському єднанню, вдаючись до відвертої фальсифікації. Так „Газета 2000” опублікувала фото польських дітей, обмотаних колючим дротом, представляючи їх жертвами УПА. Правда, діти ці якось дивно виглядали, надто бідно вбрані й зарослі, як цигани.
 
Але от бульбашка луснула. Польська газета «Rzeczpospolita» нарешті з'ясувала, звідки насправді походить фотографія. Вперше це страхіття приписав українцям у 1992 р. вроцлавський журнал «Na rubieży», твердячи, що тут зображені польські діти, замордовані підрозділом УПА в селі Козові на Тернопільщині. Звідси сенсація поширилася на книжки, присвячені воєнним подіям. Політики і журналісти, історики і письменники з радісним піднесенням використовували ефектну ілюстрацію українських звірств. Правда, при цьому бурхлива уява авторів публікацій та книг зашкалювала і вони додавали все нові й нові подробиці походження фотографії. Проникла вона і в інтернет, де так само обросла легендами, які заперечують одна одну. І саме цю фотографію взяв за основу польський скульптор, працюючи над пам’ятником жертвам УПА.
 
Але, як виявила «Rzeczpospolita», українці до неї мають такий самий стосунок, як китайці до Ейфелевої вежі. Фотку зроблено не у 1943 р., а в 1923-му. І саме тоді її вперше опублікувала тогочасна преса. Отже, сенсація ще й тим цікава, що фотографія не тільки не стосується українців, але й не стосується поляків.
 
На фото – циганські діти, які стали жертвами побутового злочину. І фотографій з цієї події є кілька. Причому те, що скидається на колючий дріт, насправді згини на самій фотографії, бо на інших знімках нічого навіть схожого нема. «Сталося це в ніч на 12 грудня 1923 р., – пише газета. – Чотири жертви – циганські діти, яких убила їхня божевільна мати. Цю подію детально описано у публікаціях із судової медицини 1928 р. та в тогочасній пресі».
 
Найцікавіше, що скульптор після того, як розвіявся міф довкола фальшивки, навіть не збирається вносити якісь зміни до проекту свого пам’ятника. Марно також чекати вибачення від брехливої газети «2000». Але у той час, як поляки бодай мають совість, щоб самим викрити фальшивку, ФСБ і проросійська преса до цього ніколи не опускаються.
 
Одна з найпопулярніших тем, над якими посилено працює ФСБ, це причетність українських націоналістів до єврейських погромів та голокосту. Першою жертвою тривалий час був Петлюра. І дарма, що ідеолог сіонізму і політичний діяч Володимир Жаботинський усе це заперечив у нью-йоркському The Jewish Morning Journal: „Hi Петлюра, ні Винниченко, ні решта видатних членів цього українського уряду ніколи не були тими, як їх називають, "погромниками".
 
То й що? 28 травня 2009 р. російський сенатор і голова «Всемирного конгресса русскоязычного еврейства» Боріс Шпіґєль, зустрівшись з прем’єр-міністром Ізраїлю Біньяміном Нетаніягу, застеріг: в Україні «відроджують старих національних героїв», що чинили злочини проти євреїв, і «переписують історію, вибілюючи цих людей». І при цьому назвав Симона Петлюру.
 
Антисемітизм намагалися приписати Ющенкові, витягнувши фальшивку про його батька, який буцімто був табірним поліцаєм. Булька теж луснула. Але привид українського неонанацизму „являющийся квазиофициальной идеологией «оранжевого» режима Ющенко” пішов гуляти по російських і українських проросійських ЗМІ.
 
Нещодавно „главный раввин России Берл Лазар выразил глубокую озабоченность в связи с возрождением нацизма на Украине и в Прибалтике. Он рассказал о присуждении награды героя Украины палачу СС Шухевичу. Главный раввин подчеркнул, что следует предотвратить вступление Украины в ЕС и иные международные организации, он призвал гостей воспользоваться своими связями и своим авторитетом в борьбе с реставрацией нацизма”. Постійний представник Російської Федерації при ООН Віталій Чуркін на прес-конференції 28 жовтня 2008 р. сказав: „Президент Украины в приказе о награждении назвал героем одного из одиозных членов украинского нацистского движения господина Шухевича, который был нацистом... Вы припоминаете, что на территории Киева были убиты тысячи евреев? Большинство из этих людей, которые убивали евреев в Бабьем Яру, были украинские нацисты».
 
Роман Шухевич – зараз найпопулярніший герой російських фальшивок. Не втомлюються сипати на нього громи і наші депутати. Один заявляє, що Шухевич був «капітаном СС», хоча такого звання взагалі не існувало, другий – що був «оберштурмфюрером», хоча до «СС» приймали лише арійців, третій – що Роман Шухевич отримав військову нагороду з рук Гітлера, хоча Шухевич ніколи не отримав жодної німецької нагороди і це підтвердили німецькі архіви. Але ФСБ продовжує працювати у поті чола. Про українських націоналістів невтомно глаголить російське телебачення. Про загрозу націоналізму пише й наша преса.
 
Але все це така сама бульбашка, як і всі решта. Націоналістів в Україні нема. Марші зі смолоскипами, викидання правиць вгору і скандування гасел, які нам демонструє російське телебачення – це дитячі забави. До війни в Галичині оунівці маршами не ходили, – а робили конкретну справу. Організовували бойкот польських крамниць і польських товарів, виганяли корчмарів із сіл, влаштовували гучні політичні замахи і вбивства. Згадаймо вбивство російського консула у Львові як протест проти голодомору.
 
А що бачимо зараз? Відбитий ніс у Леніна? Хлопці замість того, щоб тихенько зрізати йому голову пилкою і кинути у Дніпро, взялися „лупати сю скалу” молотом. Уявіть собі, що який-небудь іспанський чиновник раптом заявив би, що баскська мова – це пародія і заперечив саме право на існування баскської мови. Як ви гадаєте, чи дожив би цей чиновник до найближчого вікенду? А от регіонал Нікалай Лєвчєнка, який те саме заявив про українську мову, живий, здоровий, постійний гість розмаїтих шоу. І дай йому Бог здоров'я, хай живе і мучиться від хронічного опромінення українською мовою. Як і футболіст Мілєвскій, який перестав ходити у кіно, „коли почали показувати фільми українською мовою”. І при цьому щиро дивується „як можна дивитися серйозні фільми нею. Це смішно».
 
Нема, нема в нас націоналістів. Є тільки блазні і коміки.
 
Юрій Винничук
http://tsn.ua/analitika/primara-ukrayinskogo-natsionalizmu.html

Вулик [21.10.2009] | Рейтинг: 38.3/29 | Переглядів: 1609

2 3 4 5 38.3/29




Коментарі

1 2   »
21.10.2009 14:52:07
Cтатья бредовая,  причем во всемbad
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.858012%(-0/16)

U96

U96
21.10.2009 15:05:44
Excellently Excellently
 
Против России плетут "мировой националистический заговор". biggrin
И только в России нет национализма. Там великодержавный шовинизм!
 
А своих сограждан не славянской национальности, они милозвучно называют "чурками", патамуша интернационалисты.
Востаннє редаговано U96 21.10.2009 17:00:40
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.774859%(0/16)

21.10.2009 15:15:31
хоча до «СС» приймали лише арійців
 
А як же! Наприклад, 14-та дивізія СС "Галичина" складалася виключно з арійців.
 
Марші зі смолоскипами, викидання правиць вгору і скандування гасел, які нам демонструє російське телебачення – це дитячі забави.

В Німеччині свого часу саме з таких забав і починалось.
 
А от регіонал Нікалай Лєвчєнка, який те саме заявив про українську мову, живий, здоровий, постійний гість розмаїтих шоу.

А от помаранчевий міністр культури Вовкун, відомий заявою про "собачу мову", досі спокійно залишається при владі, хоча в порядній країні після таких висловлювань його б не залишили в міністерстві навіть прибиральником.
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.185335%(-0/14)

21.10.2009 15:23:38
Excellently
Respect
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.757237%(0/6)

21.10.2009 15:24:26
Автор, а если Милевский начнет в кино ходить и разговаривать на державній, он что в футбол лучше станет играть?
После очередной такой статьи соглашаешся с автором: в нас націоналісти - тільки блазні і коміки.
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.536632%(-0/12)

21.10.2009 15:30:51

U96 21.10.2009 15:05:44
U96
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.356903%(0/4)

21.10.2009 15:57:15
Excellently
 
inorganik 21.10.2009 15:15:31
...А от помаранчевий міністр культури Вовкун, відомий заявою про "собачу мову", досі спокійно залишається при владі, хоча в порядній країні після таких висловлювань його б не залишили в міністерстві навіть прибиральником...
С одной стороны, хорошо, что мы все еще не "порядна країна" - национальные кадры у власти могут удержаться, не отдавая места под солнцем разным толерастам или "вєлікодєржавним".
 
Триа 21.10.2009 15:24:26
Автор, а если Милевский начнет в кино ходить и разговаривать на державній
У футболиста совсем другая работа. Футболисту, чтобы за умного сойти, вообще насчет языковых и прочих глобальных проблем публично всказываться не нужно... biggrin
Востаннє редаговано Yark 21.10.2009 16:05:20
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.811455%(0/9)

21.10.2009 16:14:43

Yark 21.10.2009 15:57:15
У футболиста совсем другая работа. Футболисту, чтобы за умного сойти, вообще насчет языковых и прочих глобальных проблем публично всказываться не нужно...
Ваша братия первая же его в пример бы ставила и в задницу целовала, еслиб насчет языковых и прочих глобальных проблем он высказывался в нужном вам русле.
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.543867%(-0/10)

21.10.2009 16:57:12

inorganik 21.10.2009 15:15:31
А от помаранчевий міністр культури Вовкун, відомий заявою про "собачу мову",
А ти читав ЙОГО висловлювання, чи перегавкування biggrin журналюг?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.655738%(0/6)

21.10.2009 18:01:35

Лік ім.Павлова 21.10.2009 16:57:12

Ему журнашлюх Чаленко, гордящийся тем, что он внук палача НКВД, из украинофобской газетенки "Сегодня", выпускаемой чугунной партией одного региона,  это сообщил.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.671172%(0/5)

21.10.2009 18:22:54

Триа 21.10.2009 15:24:26
Автор, а если Милевский начнет в кино ходить и разговаривать на державній, он что в футбол лучше станет играть?
У Вас з логікою проблеми.
біда що Ви у футбол не граєте бодай як Мілевський Well
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.649333%(0/5)

21.10.2009 18:25:24

Триа 21.10.2009 16:14:43
Ваша братия первая же его в пример бы ставила и в задницу целовала, еслиб насчет языковых и прочих глобальных проблем он высказывался в нужном вам русле.
а якби Мілевський сказав, що Ви - типовий недоумкуватий дятел, Ваше б "русло" змінилося чи ні?
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.658891%(0/5)

21.10.2009 18:28:33
Нема, нема в нас націоналістів. Є тільки блазні і коміки.
Відбитий ніс у Леніна? Хлопці замість того, щоб тихенько зрізати йому голову пилкою і кинути у Дніпро,
 
Ну Вы, уважаемый, и загнули.Это национализм должен показать себя в секир-башка памятнику,а потом видно будет?
В церковь ни разу не ходили?Библию не читали?
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.904545%(-0/3)

21.10.2009 18:54:44
Як і футболіст Мілєвскій, який перестав ходити у кіно, „коли почали показувати фільми українською мовою”
А що автор хоче від Мілевського? Білоруси вже своєї рідної мови не пам'ятають (за винятком Бацька), а ви хочете, щоб вони вам вчили українську.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.325143%(0/3)

21.10.2009 18:56:07
Нема, нема в нас націоналістів
 
Мда, от Украины всё настойчивей несёт нацизмом. Печально это.
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.386788%(-0/9)

21.10.2009 18:56:09

Netko 21.10.2009 18:22:54
У Вас з логікою проблеми.
Увас она отсутствует по определению, не надо все понимать буквально.
 
Netko 21.10.2009 18:25:24
а якби Мілевський сказав, що Ви - типовий недоумкуватий дятел, Ваше б "русло" змінилося чи ні?
Вот оно, типичное высказывание недалекого блазня і коміка.
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.607467%(-0/5)

21.10.2009 20:08:57
А что за дедушко со свечечкой? Наверно какой то деятель от культуры получающий свои % от насильной украинизации?
Как же вы уже обрыдли засранцы ,зарабатывая баблос на всей этой хрени, вы пересрали и язык и идею
Востаннє редаговано Kraftwerk 21.10.2009 20:09:16
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.214367%(0/3)

21.10.2009 20:11:25
Янык с Йулей задолбались бекать мэкать, ну ниче,ниче))) с нового года наладится))
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.271313%(-0/3)

21.10.2009 20:15:45

Yark 21.10.2009 15:57:15
С одной стороны, хорошо, что мы все еще не "порядна країна" - национальные кадры у власти могут удержаться, не отдавая места под солнцем разным толерастам или "вєлікодєржавним".
Как-то в одной непорядной африканской стране национальный кадр Бокасса не отдал места под солнцем разным толерастам и французским "великодержавным". Потом этот кадр съел значительную часть своего электората. Нам есть на кого равняться!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.214367%(0/3)

21.10.2009 20:37:57
    * Бельгия
    * Бенин
    * Буркина Фасо
    * Бурунди
всего 27 стран в мире франкоязычные..и что,  они  великодержавные? или как обозвать?
Востаннє редаговано Kraftwerk 21.10.2009 20:56:28
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.00768066%(0/2)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login