для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Поляки знайшли винних у геноциді

До історії українсько-польського протистояння. ... Читати повністю

© Дракон [22.04.2013] | Рейтинг: 44.3/79 | Переглядів: 7187

2 3 4 5 44.3/79




Коментарі

«   1 ... 2 3 4 5 6 ... 13   »
23.04.2013 08:56:53
инженегр 23.04.2013 08:52:30
Але "білих і пухнастих" у тій різанині не було точно. У крайньому разі ОУН(б) по подіях на Волині не може претендувати на звання героїв.
Excellently friends
Абсолютно згоден.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

23.04.2013 09:10:30
Не тільки при Ющенку, а навіть при Кучмі, якщо не помиляюсь, обидва Президенти тисли руки та пропонували залишити протистояння історії,а щодо безпосередньої участі Росії у поданні такого законопроєкту до Сейму- то можна не сумніватись.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(8/8)

23.04.2013 09:15:09

инженегр 23.04.2013 08:52:30
У крайньому разі ОУН(б) по подіях на Волині не може претендувати на звання героїв.

Такова доля солдата.
Иногда приходится совершать неблаговидные поступки, иногда - героические.
 
Именно поэтому награды дают не по сумме, а по эпизодам.
 
Например. За Ржев Жукова стоило бы расстрелять, но за Курск - Герой.
 
Так и в этом случае. За польский хутор можно бы и наказать, но зато этот  позор смыли кровью в борьбе с москалями!
 
Героям слава!
Не згоден Згоден  Підтримка: 64%(9/14)

23.04.2013 09:15:54
http://vorkit.gorodok.net/01.htm
Тут вступна стаття до книги "Чорні дні Волині". Книга була написана не в СРСР і у мене не має підстав не довіряти Автору.
Може у Автора знайдеться можливість перечитати цю книгу і не вставати в ДОНЕЦЬКУ позу, "Хоч і негідники, зате свої"
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(6/10)

23.04.2013 09:17:55

инженегр 23.04.2013 08:52:30
Так що поляки, на жаль, все ж мають РАЦІЮ.
АК, теж лайно ще те у відношенні до мирного населення.

 
Так Польща має рацію чи АК ГІВНО?
Тут знаєте одне з двох.
Адже АК в Польщі ГЕРОЇ pardon
Значить має Польща РАЦІЮ. А ви кажете що АК Гівно?
Доведіть. А то якось дивно виходить, щось тупу ось таке і.................
 

Не згоден Згоден  Підтримка: 71%(5/7)

23.04.2013 09:18:36

ланецкий 23.04.2013 09:15:09
позор смыли кровью в борьбе с москалями!
Угу, только ОУН(б) отметилось ещё и борьбой с ВОЛЫНЯКАМИ.
Найдите книжку и читаните. Там хотя бы очень познавательные моменты по поводу отправки остарбайтеров в Германию и как этому "ни хуя не способствовали" бандеровцы.
Не згоден Згоден  Підтримка: 62%(8/13)

23.04.2013 09:21:02

Слово 23.04.2013 09:17:55
Так Польща має рацію чи АК ГІВНО?
Будеш тролити більше не потисну руки.
Перечитай коментар. "Немає білих і пухнастих". Якщо розбиратись у конкретних подіях по дорослому, то злочинними треба визнавати і АК і ОУН(б). КРАПКА.
Не згоден Згоден  Підтримка: 54%(7/13)

23.04.2013 09:24:19

инженегр 23.04.2013 08:52:30
Цікаво, що за віросповідуванням, вони були підпорядковані Папі, тобто грекокатоликами.

Т.е. имели с поляками общего духовного лидера? Так это плохо или хорошо?
 
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

23.04.2013 09:26:12
инженегр 23.04.2013 09:15:54
Тут вступна стаття до книги "Чорні дні Волині". Книга була написана не в СРСР і у мене не має підстав не довіряти Автору.

 
278385
 
В особі того автора ми просто маємо яскравий приклад ПАДЛЮКИ котра заради власної шкурної вигоди буде казати що завгодно на українців.
Такі є серед всіх народів.
Он можна знайти досить багато євреїв котрі видають книжки де докладно розписано які жиди паскудні, як вони плетуть світову змову і т.д.
 
Ви б пане Інженегр поцікавились би ОСОБОЮ автора книжки.
Він же не був в ОУН бандери. Він був в ОУН  МЕЛЬНИКА pardon
А оскільки задля особистої вигоди Мельник наказав видавати БАНДЕРІВЦІВ  НІМЕЦЬКІЙ   ВЛАДІ. І це мельниківці робили завзято (приблизно як польські комуністи розділувались з вояками АК), то чи є довіра до об'єктивності автора?
Востаннє редаговано Слово 23.04.2013 09:32:48
Не згоден Згоден  Підтримка: 58%(7/12)

23.04.2013 09:28:16

ланецкий 23.04.2013 09:24:19
Так это плохо или хорошо?
Я ж написал "ЦІКАВО".
Суть в том, что вродь как в первую очередь за поножовщину должны были приняться православные, коих на Волыни было подавляющее большинство. А оказалось совсем по другому...
Не згоден Згоден  Підтримка: 40%(2/5)

23.04.2013 09:29:40
инженегр 23.04.2013 09:21:02
Будеш тролити більше не потисну руки.
Перечитай коментар. "Немає білих і пухнастих". Якщо розбиратись у конкретних подіях по дорослому, то злочинними треба визнавати і АК і ОУН(б). КРАПКА.

 
Якщо по дорослому, то злочинними треба визнавати і РККА, і ВЕРМАХТ, і НКВС, і СС і армію Петена і АК і Армію людова і збройні сили Великобританії і мілітаристську японію. Там всі одним миром мазані якщо вже чесно і по дорослому.
Навіть княгині Ользі треба не ставити пам'ятника біля храму, а згадувати як підступну паскуду, ич як вона розібралась з древлянами.................
А от коли починаєтесь щось типу Демянюк злочинець, але начальство його хороше, РККА герої а бандери зрадники, АК герої, а ОУН погані, тоді вибачте це не по дорослому, а ви саме до того ведете. Тоді я вам сам руку не потисну. pardon
Востаннє редаговано Слово 23.04.2013 09:31:51
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(6/7)

23.04.2013 09:30:12

ланецкий 22.04.2013 21:26:36
Главное - не повторить ошибок 17-го века.

biggrinbiggrinbiggrin
 
Бег по граблям - национальная польская забава.
 
Уже повторяют. Добровольно и с энтузиазмом.
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

23.04.2013 09:30:23

инженегр 23.04.2013 09:18:36
Найдите книжку и читаните.

Я щас все брошу и глупые книги возьмусь читать. Так можно и до Бузины с Блокером докатиться.
biggrin
 
Инженегр, брат, формально Янукович - киевлянин,  поэтому некоторые историки типа Вас и Бузины смогут на его примере показать как Свобода боролась с киевлянами.
 
278385
Не згоден Згоден  Підтримка: 89%(8/9)

23.04.2013 09:32:32

Слово 23.04.2013 09:26:12
то чи є довіра до об'єктивності автора?
А Ви прочитайте його книжку лише як свідчення, і Вас попустить.
Слово 23.04.2013 09:26:12
А оскільки задля особистої вигоди Мельник наказав видавати БАНДЕРІВЦІВ  НІМЕЦЬКІЙ   ВЛАДІ.
Угу, і тому нещасні бандерівці під носом у влади вирізали під нуль цілі населенні пункти. Події на хуторі Стефанівка мною наведені не з цієї книжки. Я на тому місті служив.
Бандера з Лебедем і Коновальцем відносно мельниківців були набагато гуманнішими.biggrin Там про СБ теж написано немало...
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(4/8)

23.04.2013 09:34:10

инженегр 23.04.2013 09:28:16
Суть в том, что вродь как в первую очередь за поножовщину должны были приняться православные, коих на Волыни было подавляющее большинство.

Ну эти православные (коих как Вы сказали - большинство) до конца 19-го века были греко-католиками, их "переубедили" московские попы из Синода только перед Первой мировой.
А бандеровцы, что бы Вы понимали - были атеистами и социалистами.
Т.е. за поножовщину первыми принялись пролетарии.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(4/6)

23.04.2013 09:36:02

Слово 23.04.2013 09:29:40
Якщо по дорослому, то злочинними треба визнавати і РККА, і ВЕРМАХТ, і НКВС, і СС і армію Петена і АК і Армію людова
Давайте зупинимось на цьому переліку, хоча б на підставі того, що Вермахт і РККА як і інші Збройні Сили воюючих держав в основному займались іншим, ніж геноцидом...
Не згоден Згоден  Підтримка: 38%(3/8)

23.04.2013 09:36:06

ланецкий 23.04.2013 09:30:23
Я щас все брошу и глупые книги возьмусь читать.

Ось трошки про автора книги:
 
СТЕЦЮК Григорий Николаевич («Кожемяка»). Родился 29.12.1916 в Житомире в семье судьи. В 1920 переехал с семьей на Волынь, работал в с/х. В декабре 1941 вступил в ОУН(М), с апреля 1942 связной Волынского облпровода, с мая 1943 в боевке «Арийца-Белого». После ее разоружения бандеровцами в июле 1943 примкнул к «Интернациональному Легиону» Адама, воевал с бандеровскими СБ и ВПЖ на Владимирщине. В 1944-1945 в Дивизии СС «Галичина», сдался в плен англичанам, в 1947 вывезен в Англию, был членом СУБ. За попытку опубликования своих антибандеровских мемуаров в 1955 исключен из ОУН. Книга «Непоставлений пам’ятник» была напечатана в Канаде в 1988.

Як бачимо Бандерівці котрих він зображує кровожерливими, чомусь ЗАЛИШИЛИ  ЙОМУ  ЖИТТЯ!!! А що він зробив? Почав воювати проти них. Типова шавка.Це просто випадок що він опинивсь в ОУН, трошки поворот долі інший і він би гармонійно вписавсь в СМЕРШі.
Не згоден Згоден  Підтримка: 70%(7/10)

23.04.2013 09:39:39

ланецкий 23.04.2013 09:34:10
А бандеровцы, что бы Вы понимали - были атеистами и социалистами.
Т.е. за поножовщину первыми принялись пролетарии.
Поэтому они и агитировали волынскую молодёжь на работу в Германии...biggrin
Главное, что они были пришлыми, а о "тлеющем конфликте" по границе 14 года я уже Вам когда то коммент писал. Там ментальный раскол покруче "линии ланецкого" будет. Просто он сейчас не в активной фазе.
А вот тогда проявился в полной мере.
Не згоден Згоден  Підтримка: 43%(3/7)

23.04.2013 09:43:04

Слово 23.04.2013 09:36:06
Почав воювати проти них.
... твою мать!!!
Хто і проти кого!?
Він що приїхав воювати проти ОУН(б) під Самбір?
Чи у дивізії СС "Галичина"?
Кінчай навішувати ярлики.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(4/8)

23.04.2013 09:45:37

инженегр 23.04.2013 09:36:02
Давайте зупинимось на цьому переліку, хоча б на підставі того, що Вермахт і РККА як і інші Збройні Сили воюючих держав в основному займались іншим, ніж геноцидом...

 
Давайте без давайте.
 
Ось вам приклад з власної історії.
Коли в нашому селі стояли німці, в хаті діда вони розташували штаб батареї, котра обстрілювала червоних в районі БЦ.
Батько тоді був в колисці і плакав як немовляти часто.
Так от німцю це сильно заважало вести перемовини по рації і він в гніві закричав що пристрелить якщо той не змовкне.
Пощастило. Змовк.
Як ні то пристрелили би.
Як бачите ВЕРМАХТ не був благодійною організацією. Наказу розстрілювати і погрожувати немовлятам цьому вояку ніхто не давав, була ВЛАСНА  ЙОГО  ІНІЦІАТИВА.
 
Так само поводилась і РККА.
Більше того німці типу спитали дозволу на розміщення штабу (ясно що відмовити було рівнозначно розстрілу, так само вчиняли і совєти, правда совєти НАВІТЬ  НЕ  ПИТАЛИ ФОРМАЛЬНОГО  ДОЗВОЛУ.
Причому німці НЕ  ВИГНАЛИ господарів з хати і ще платили якусь копійчину за постій. РККА подібне не практикував. Навіть якщо ви пригадаєте пропагандистський фільм ЧАПАЄВ, то штаб Чапая містивсь в хаті БЕЗ  ГОСПОДАРІВ.
 
Тому якщо СПРАВЕДЛИВІСТЬ то ПОВНА, якщо не можете повну, то інші викрутаси називаються БЛЮЗНІРСТВОМ.
 
Це таке саме блюзнірство як привітання влади з 9 травня, пацаваті герогівські стрічки і різні соплі про перепис історії, в той час як вже 70 р. є сотні тисяж безвісті пропалих
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(6/9)

«   1 ... 2 3 4 5 6 ... 13   »










programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login