для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Поляки знайшли винних у геноциді

До історії українсько-польського протистояння. ... Читати повністю

© Дракон [22.04.2013] | Рейтинг: 44.3/79 | Переглядів: 7187

2 3 4 5 44.3/79




Коментарі

1 2 3 4 5 ... 13   »
27.04.2013 20:58:08
В випадку,коли Україні  зaгpожуватимe окупація з боку Росії і держав ТС,або провокативні заяви про розділ Західно-Українських земель між Польщею,Мадярщиною,Румунією, з приєднанням до них,то...
слід буде подумати про власну безпеку і об'єднання в древнє державоутворення під назвою Велике Галицько-Волинське Князівство в союзі з Закарпаттям і Буковиною.
Слід самим подбати про свою ідентичність і самозбереження!
І нічого страшного,що утворення буде князівством...зате Великий Князь буде дбати реально за Свій Рідний Край...і буде Віра в його справу побудови нового держутворення!
Є ж kнязівствa Люксембург,Британія,Голандія,Бельгія в такому ж ранзі...
Все робити можливе ,але не здаватись ворогам!
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

25.04.2013 14:35:22
Думаю у разі прийняття Сеймом цього законопроекту про УПА та ОУН, варто нашій опозиції, зареєструвати у ВР і прийняти законопроект, про ВИЗНАННЯ  операції  ВІСЛА  актом  геноциду  проти   УКРАЇНЦІВ.
Причому зажадати компенсації переселенцям. Підняти питання про можливість повернення виселених. Дивись і пів Польщі стане українською.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

25.04.2013 08:32:14
Вже і німці знайшли.
 

Німці зняли фільм про поганих українських поліцаїв та хороших нацистів.
 
http://texty.org.ua/pg/news/movchun/read/45411/Nimci_znaly_film_pro_poganyh_ukrajinskyh_policajiv/
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

24.04.2013 20:23:10

laskiw 24.04.2013 16:19:03
Тенденція така, що через який-небудь десяток років світова спільнота так і буде вважати, що в другій світовій війні вся відповідальність за всі злочини лежить на українцях. Німці при своєму гуманізмі їх стримати аж ніяк не могли.

 
Саме так. Війна почалась типу щоб вгамувати кровожерливість українців.
От між іншим євреї і досі вважають Хмельницького нічим не кращим Гітлера. Це так між іншим.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

24.04.2013 20:21:35

инженегр 24.04.2013 16:29:00
А от німці з Вермахту, по розповідям тієї ж бабці вели себе пристойно. За харчі чесно розраховувались, не мародерствували, навіть після постою залишали (дарували) речі не лишні у господарстві.

Але попри таку любов німці протримались набагато менше бандерівців. А от совєти котрих взагалі не терпіли, ще й досі тримають за горло українців. Чим поясните?
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

24.04.2013 20:19:55

laskiw 24.04.2013 16:44:48
Ось і поляки підтягнуться, колісніченки з добкіними ... А інженегри - допоможуть.

 
YesYesYes
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(1/1)

24.04.2013 20:17:57

инженегр 24.04.2013 16:13:25
Але про ОУН(б) завжди висловлювалась у дуже жорсткій тональності.

Вона напевно просто була з МЕЛЬНИКІВЦІВ. Ті ж вважали Бандерівців розкольниками.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

24.04.2013 17:29:56

laskiw 24.04.2013 17:19:37
Не думаю, що я Вас в чомусь переконала,
Облиште, у нашому віці вже люди не піддаються переконанню.
Максимум, що можливо, це добитись того, щоб твоєї думки хоча б дослухались.
Рахую, що незважаючи на складність теми і великої можливості для срачу, всі якраз повели себе стримано і одне другого почули.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

24.04.2013 17:19:37

инженегр 24.04.2013 16:57:26
Напевно цьому є пояснення.
Всьому є пояснення.
Ви вибрали собі найпростіше.
Так зручно. Зайвий раз можна не напружуватись.
Не думаю, що я Вас в чомусь переконала, тому останнє слово лишаю за Вами.
Я втомилась
 
Пирк 24.04.2013 17:10:57
Всі коментарі в темі
Дякую, Пирку!
friends
ukr
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

24.04.2013 17:10:57
laskiw 24.04.2013 16:19:03
laskiw
Всі коментарі в темі 5 555
Востаннє редаговано Пирк 24.04.2013 17:12:30
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

24.04.2013 16:57:26
laskiw 24.04.2013 16:44:48
Але ж - бабуся Вашої дружини - не єдина мешканка Волині. Адже так?
Звичайно, що так.
Але в сумі все склалось так, що симпатики і підтримуючі були в меншості (це Володимир-Волинський район).
Розумієте, для ведення партизанської війни потрібна незаперечна підтримка сільського, в першу чергу, населення. А вони догрались до того (з тих же розповідей), що вимушені були силовими методами забирати харчі у селян, тоб то фактично методами грабунку, чи розбою. Доходило навіть до силової протидії і екзекуцій.
В таких умовах у партизанів шансів НУЛЬ.
От така картинка вималювалась... І все цілком логічно.
А на Галичині все було навпаки. Напевно цьому є пояснення.
Востаннє редаговано инженегр 24.04.2013 17:08:22
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

24.04.2013 16:44:48
инженегр 24.04.2013 16:13:25
Можете вважати, що все що я тут написав, в першу чергу, з її розповідей.
Я зрозуміла. Просто не хотіла чіпати Вашу сім"ю.
Але ж - бабуся Вашої дружини - не єдина мешканка Волині. Адже так?
 
Розповіді бабусі, плюс певна література, служба в совєцькій армії, переконання... Звісно, що все це мало вплив на Ваш світогляд...
 

инженегр 24.04.2013 16:29:00
Так що навісити всіх собак саме на українців не вдасться.
Вдасться.
Вдалося ж німцям засудити Дем"янюка,як самого жорстокого палача другої світової? Хтось їм завадив?
Ось і поляки підтягнуться, колісніченки з добкіними ... А інженегри - допоможуть. Не зі зла, так, просто від нерозуміння... Від бажання відстояти якусь таку свою однобоку істину...
Подумайте над цим.
Я взагалі лише з тією метою і завела з Вами розмову.
Востаннє редаговано laskiw 24.04.2013 16:48:25
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

24.04.2013 16:29:00

laskiw 24.04.2013 16:19:03
через який-небудь десяток років світова спільнота так і буде вважати, що в другій світовій війні вся відповідальність за всі злочини лежить на українцях.
Не думаю, там на початку я виставляв з Ю"Туба чеський фільм. Все більш-менш справедливо.
Щодо поліцаїв. Цього лайна було досить у всіх європейців і гуманністю вони дійсно не відрізнялись, як і СС. А от німці з Вермахту, по розповідям тієї ж бабці вели себе пристойно. За харчі чесно розраховувались, не мародерствували, навіть після постою залишали (дарували) речі не лишні у господарстві. Не від національності це залежить.
Так що навісити всіх собак саме на українців не вдасться.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

24.04.2013 16:19:03
Ось Вам іще інформація для роздумів.
Шкода, що Карлсон в бані, а то Ви б з ним посмакували свіжими фактами про жорстокість українців, не дивлячись на кричущу абсурдність ситуації.
http://texty.org.ua/pg/news/movchun/read/45411/Nimci_znaly_film_pro_poganyh_ukrajinskyh_policajiv
Тенденція така, що через який-небудь десяток років світова спільнота так і буде вважати, що в другій світовій війні вся відповідальність за всі злочини лежить на українцях. Німці при своєму гуманізмі їх стримати аж ніяк не могли. Чому б і ні? На поляків і росіян таких собак повісити не вдасться. Там у відповідь б"ють кулаком.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

24.04.2013 16:13:25

laskiw 24.04.2013 15:59:36
Чи, може, Ви гадаєте, що в разі чого - не знайдеться бажаючих нищити "проклятих бандьоровцев" чи "даунбасерів"?
Навіть не сумніваюсь.
Щодо "оттарабанілі", я ще встиг у Вас там одружитись і тому спілкувався з живими свідками.
Бабця дружини, царство їй небесне, росказувала ці події саме в тому розрізі, якого я притримуюсь під час дискусії на цій гілці.
У неї не було підстав любити совєти. Чоловіка загребли у 44-му на фронт і вона залишилась вдовою з двома дітьми на руках. У її батька і у неї землю і госодарство підгребли у колгосп. Потім виселили з хутору і т.п.
Але про ОУН(б) завжди висловлювалась у дуже жорсткій тональності. І це було вже в часи Незалежності. Тобто боятись КГБ вже не було потреби.
Можете вважати, що все що я тут написав, в першу чергу, з її розповідей.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

24.04.2013 15:59:36

инженегр 24.04.2013 15:48:03
Ви про який рік говорите? Якщо про 44-й, то думаю що помиляєтесь.
Не помиляюсь, Інженегре.
Я ж не "оттарабаніла", як Ви, а живу тут досить довго. І багато про що чула з перших вуст.
Повторю.
Такі були часи.
Не доведи Бог нам таке пережити.
Чи, може, Ви гадаєте, що в разі чого - не знайдеться бажаючих нищити "проклятих бандьоровцев" чи "даунбасерів"?
Питання риторичне, Інженегре.
Не згоден Згоден  Підтримка: 67%(2/3)

24.04.2013 15:48:03

laskiw 24.04.2013 15:43:16
Дуже багато жителів вважають, що ОУН вчинила правильно.
Ви про який рік говорите? Якщо про 44-й, то думаю що помиляєтесь.
Саме тому вони і не змогли протриматись у регіоні, який ідеально підходив для партизанки.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/1)

24.04.2013 15:43:16
инженегр 24.04.2013 14:50:38
Доповідаю голосом.
Бачу, що не зрозуміли.
А я не можу підібрати слів, щоб пояснити те, що має бути зрозумілим саме собою...
Кожен бачить лише те, що хоче побачити. А Ви ще й не можете...  Вам просто свого часу достатньо переконливо пояснили, як Ви маєте оцінювати деякі події... Тобто, "как правільно любіть Родіну"...
 
инженегр 24.04.2013 15:14:36
З точки зору навіть українців жителів Волині ОУН(б) себе цими діями повністю дискредитувало.
Ви помиляєтесь.
Дуже багато жителів вважають, що ОУН вчинила правильно. Мало того, багато хто б і зараз відважився на такі дії... Міжнаціональна ворожнеча - це дуже небезпечна річ. Не варто її плекати.
 
Востаннє редаговано laskiw 24.04.2013 15:50:49
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

24.04.2013 15:34:40

Слово 24.04.2013 15:25:08
Так що ПЕРЕПИСУВАННЯ історії йде повним ходом.
А воно коли небудь зупинялось?
Слово 24.04.2013 15:25:08
А бандерівці, ним не займаються, а лише намагаються відстояти СВОЄ
Та годі Вам. За останні двадцять п"ять років переписали багато, але є сторінки, яких відбілити неможливо, оскільки вони у основі ГЕТЬ БРУДНІ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(1/2)

24.04.2013 15:25:08

инженегр 24.04.2013 15:21:42
Так.

Так що ПЕРЕПИСУВАННЯ історії йде повним ходом.
А бандерівці, ним не займаються, а лише намагаються відстояти СВОЄ. pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/0)

1 2 3 4 5 ... 13   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login