для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Полювання на Власенка

Полювання на Власенка
Ну от, ВАСУ, як основна ланка здійснення процесу полювання на Власенка й виконав відведену йому функцію …
«постановив адміністративний позов голови Верховної Ради Рибака Володимира до народного депутата Власенка Сергія про дострокове припинення повноважень народного депутата України задовольнити у повному обсязі».

Власне в країні переможного поступу правового нігілізму це вже нікого особливо не дивує. Ось декілька ключових висновків суду ...
 
«… народний депутат Власенко, виконуючи функції захисника у кримінальному провадженні, не зупинивши право адвокатської діяльності, займався адвокатською діяльністю».

За цією викривленою логікою, це те ж саме, як стверджувати, що всі хто має водійське посвідчення, а відтак право на управління автотранспортним засобом певної категорії … займаються діяльністю водія.
 
Ще більш контрверсійним є те, що до такого висновку суд прийшов опираючись на висновок  Національної асоціації адвокатів де зазначалось, що «Власенко бере участь в захисті Тимошенко як адвокат». А «найкумедніше», що контора Лілії Ізовітової прийшло до такого висновку на підставі звернення судді Оксани Царевич до дисциплінарної комісії адвокатів м. Києва зі скаргою на дії Власенка!
 
І це тоді, коли в матеріалах справи є рішення дисциплінарної комісії адвокатів Києва, яка саме на це звернення судді Царевич відмовила, зауваживши, що захисник Тиимошенко бере участь у процесі не як адвокат, а як народний депутат, спеціаліст з права.
 
М’яко кажучи дивно, коли ВАСУ робить висновки на підставі заяви судді, яка навіть не спромоглась вірно визначити статус учасника в справі, що знаходиться в її провадженні.
 
Особливо зважаючи на те, що на запит ВАСУ, щодо статусу Власенка в судових процесах по Тимошенко, навіть ГПУ дала цілком вичерпну відповідь – що він діяв як захисник на підставі посвідчення народного депутата.
 
Вже не кажучи про те, що у відповідності до положень ст.44 КПК України, як ми вже з’ясували у першій статті, в якості захисника можуть виступати як адвокати та і інші фахівці в галузі права.
 
Повноваження адвоката в процесі стверджуються свідоцтвом на право зайняття адвокатською діяльністю (посвідченням) та ордером відповідного адвокатського об'єднання чи угодою де він фігурує як адвокат.
 
Повноваження інших фахівців в галузі права відповідно стверджуються  дорученням чи угодою, за наявності диплома про вищу юридичну освіту.
 
Таким чином здійснення адвокатської діяльності, в якій звинувачують Власенка має абсолютно конкретні правові й практичні ознаки, які в даному випадку просто відсутні.
 
Суд також прийшов ще до одного висновку, що протирічить не тільки праву, але й здоровому глузду …
«Власенко мав відповідно до закону про адвокатуру скласти адвокатське посвідчення протягом трьох днів, і не зробивши цього є сумісником».

Єдиний наслідком порушення вимог несумісності (робота на  певних посадах ), як дисциплінарного проступку, відповідно до ст.35 Закону «Про адвокатуру …», тягне за собою наступні дисциплінарні стягнення …

1) попередження;
2) зупинення права на заняття адвокатською діяльністю на строк від одного місяця до одного року;
3) для адвокатів України - позбавлення права на заняття адвокатською діяльністю з наступним виключенням з Єдиного реєстру адвокатів України, а для адвокатів іноземних держав - виключення з Єдиного реєстру адвокатів України.

Але це наслідки тільки для адвоката та у відповідності до Закону «Про адвокатуру …». За якими позбавити депутатського мандату ніяк не виходить.
 
А що стосується Закону України «Про статус народного депутата України» то згідно з п.5, ч.1, ст.3 народний депутат дійсно не має права …

5) залучатись  як  експерт  органами   досудового   слідства, прокуратури, суду, а також займатися адвокатською діяльністю;
Тобто положення виписані таким чином, що вимагають не просто наявності права на цю діяльність, а практичних ознак саме … зайняття адвокатською діяльністю. Які у ВАСУ катастрофічно відсутні.
 
Бо тільки при порушенні цієї вимоги у відповідності з п. 2, ст.5 повноваження народного депутата припиняються достроково на підставі закону за рішенням суду.
 
Саме для підсиленню ефекту начебто доведеності факту зайняття адвокатською діяльністю й було зроблено посилання наче б то на  встановлене «сумісництво».
 
Однак суд трошки не врахував, що у відповідності з пунктом першим Положення №43, затвердженого спільним Наказом Міністерства праці, юстиції та фінансів України «Про затвердження Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» від 28 червня 1993 року …

Сумісництвом вважається виконання працівником, крім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації.
Що за відсутності вказаних ознак, не тільки не підтверджує факт зайняття Власенком адвокатською діяльністю, а навпаки спростовує.
 
Таким чином переважна більшість наявних в матеріалах справи доказів та застосована нормативна база, свідчать, про те, що Власенко жодним чином не вів, не займався і не здійснював практичну діяльність адвоката а про сумісництво навіть й мови ніякої бути не могло.
 
Хоча власне, а до чого тут Закон, коли «суду» просто сказали … «треба».


© Блик [11.03.2013] | Рейтинг: 41.9/42 | Переглядів: 2958

2 3 4 5 41.9/42




Коментарі

1 2 3   »
11.03.2013 14:48:23

Хоча власне, а до чого тут Закон, коли «суду» просто сказали … «треба».
+
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(16/16)

11.03.2013 14:54:49
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

11.03.2013 14:58:32
Бліку, як Ви вважаєте, чи уникнув би Власенко даного рішення, якби своєчасно анулював формальні для нього підстави?
Востаннє редаговано laskiw 11.03.2013 14:59:03
Не згоден Згоден  Підтримка: 60%(6/10)

11.03.2013 15:09:44

laskiw 11.03.2013 14:58:32
чи уникнув би Власенко даного рішення, якби своєчасно анулював формальні для нього підстави?
Ні, його все одно звинуватили б у ... здійсненні адвокатської діяльності, тільки б ще й дописали - незаконної biggrin.
Не згоден Згоден  Підтримка: 94%(17/18)

11.03.2013 15:15:40

Блик 11.03.2013 15:09:44
Ні, його все одно звинуватили б у ... здійсненні адвокатської діяльності, тільки б ще й дописали - незаконної
Он як...
I think
Не згоден Згоден  Підтримка: 57%(4/7)

11.03.2013 16:10:07

Блик 11.03.2013 15:09:44
Ні, його все одно звинуватили б у ... здійсненні адвокатської діяльності, тільки б ще й дописали - незаконної
Для прикладу. Вже почали рити проти адвоката Ю.Луценка.
http://www.pravda.com.ua/news/2013/03/11/6985263/
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

11.03.2013 16:32:28
То, что это шито "белыми нитками" сегодня никого не удивляет и не имеет прикладного значения.
Главное, чтобы когда придет время, были по заслугам оценены работы всех "наперсточников", "кройщиков" и прочих "швей" , руками которых это делалось.
И еще: ЗЕКА ГЕТЬ.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(10/10)

11.03.2013 16:55:18
Бліку..
Вас... та з вашими аргментами..
 
Дивно ,що не запросили адвокатом захисником  ВЛасенка або Тимошенко..
 
миттю би виправдали\звільнили з тюрми..Smoking

    5) залучатись  як  експерт  органами   досудового   слідства, прокуратури, суду, а також займатися адвокатською діяльністю;
 
Тобто положення виписані таким чином, що вимагають не просто наявності права на цю діяльність, а практичних ознак саме … зайняття адвокатською діяльністю. Які у ВАСУ катастрофічно відсутні.

Бо тільки при порушенні цієї вимоги у відповідності з п. 2, ст.5 повноваження народного депутата припиняються достроково на підставі закону за рішенням суду.
278385
 
у ВАСУ катастрофічно відсутні.
-це СУТО ВАШЕ ОСОБИСТЕ ОЦІНОЧНЕ СУДЖЕННЯ.
Востаннє редаговано Pavlotex 11.03.2013 16:56:02
Не згоден Згоден  Підтримка: 11%(1/9)

11.03.2013 17:22:29
- ОО решили поднасрать ПРдонам требуя "персональное голосование".
- У ПРдунцов не нашлось ничего более весомого, чем поднасрать ОО лишив Власенко мандата.
 
Мне тут интересен не Власенко... мне интересно сможет ли ОО проявить характер и как далеко ОО зайдет? Пока что были только слова от Тягныбока, что эта ВР работать уже не будет и призывы Яценюка к "народному вече".
Но обсуждать Яценюка и его призывы - это даже не смешно pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(6/12)

11.03.2013 17:54:15
Тузик_Киевлянски 11.03.2013 17:22:29
мне интересно сможет ли ОО проявить характер и как далеко ОО зайдет?
Не менее интересно когда у людей появится понимание, что все происходящее вокруг имеет к ним самое непосредственное отношение и что единственная сила которая способна все изменить, ... это они сами, используя для достижения своих целей и ту оппозицию какая есть.
Поскольку если люди будут способны "синюкам" бошки отшибить, то  "генеральную линию" движения,  уж наверняка объяснить оппозиции доходчиво смогут.
Не исключено, что и сам "процесс" даст новые лица.
 
Вот только все это  в один тугой узел взаимосвязанных "если" закручен pardon
 
Тузик_Киевлянски 11.03.2013 17:22:29
Мне тут интересен не Власенко
Может и живем так, потому что друг другу не интересны, безразличие ?!
Востаннє редаговано Блик 11.03.2013 18:00:19
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(14/18)

11.03.2013 18:15:41

Блик 11.03.2013 17:54:15
Не исключено, что и сам "процесс" даст новые лица.

   Новые лица это самый большой ужас для всех участников процесса... biggrin
 
       Вовремя не замоченное в сортире новое лицо, неизвестно сколько неприятностей может принести в будущем... Attention
Не згоден Згоден  Підтримка: 56%(5/9)

11.03.2013 18:57:11
Мрачный 11.03.2013 18:15:41
Вовремя не замоченное в сортире новое лицо, неизвестно сколько неприятностей может принести в будущем...
А че, есть группа това...  э-э-э, эстетов, где то даже, для которых весь смысл жизни заключен в этом поиске "новых" лиц.
А как находят, сразу "новое" ищут biggrin
Эй ... Ушастый, ау, ты па шо  Гриценку кинул?!! shok
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

11.03.2013 20:09:05
Блик 11.03.2013 17:54:15
Не менее интересно когда у людей появится понимание, что все происходящее вокруг имеет к ним самое непосредственное отношение и что единственная сила которая способна все изменить, ... это они сами, используя для достижения своих целей и ту оппозицию какая есть.
На эти вопросы прекрасно ответил Луценко, смотрите в блоге Шрайка на УП.
Луценко сказал примерно так "4 миллиона киевлян могли бы смести любую власть, но не видят кого ставить на их место, оттого и не торопятся".
 
А мне всегда казалось, что "оппозиция" должна увлечь, убедить народ пойти за собой. А оказывается, мы - народ, должны смести эту власть "используя какую есть оппозицию".
если я возьму вилы и пойду сносить власть бо уже заебали... и по дороге ко мне примкнут соседи и просто прохожие... то на кой хрен мне нужен "оппозиционер" Яценюк?
Не понимаю pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(9/9)

11.03.2013 20:19:39
laskiw 11.03.2013 14:58:32
Бліку, як Ви вважаєте, чи уникнув би Власенко даного рішення, якби своєчасно анулював формальні для нього підстави?
Вони цього питання непанімають.
Тузик_Киевлянски 11.03.2013 17:22:29
мне интересно сможет ли ОО проявить характер и как далеко ОО зайдет?
Це - проковтнуть, чи не проковтнуть? Запитання теж риторичне.pardon
http://www.pravda.com.ua/columns/2013/03/11/6985247/
Востаннє редаговано Uatumbai 11.03.2013 21:14:32
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(2/4)

11.03.2013 20:25:38
Ригомерзоті закони не писані. Суки падлючі!..
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

11.03.2013 20:37:03
5
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(6/6)

11.03.2013 21:29:48
у відповідності до положень ст.44 КПК України
Блик, ну Вы же в курсе, что это ст.44 УПК УССР от 1960г? Сегодня в Украине действует УПК-2012, где есть ст.45 "Защитник", в которой нет ни единого слова о "специалистах в области права". Другой вопрос - какой УПК применять в случае с Власенко...
 
За цією викривленою логікою, це те ж саме, як стверджувати, що всі хто має водійське посвідчення, а відтак право на управління автотранспортним засобом певної категорії … займаються діяльністю водія.
  Однако, продолжая Вашу аналогию, Власенко, имея "водительское удостоверение", был замечен не в пивной, а именно "за рулем автомобиля", т.е. в суде, где занимался не ремонтом помещений или мытьем полов, а непосредственно защитой обвиняемой, причем, неоднократно публично заявлял, что является защитником Тимошенко и именно на этом основании имеет доступ к материалам дела и к самой ЮВТ.blush2
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(3/6)

11.03.2013 21:59:23
Тузик_Киевлянски 11.03.2013 20:09:05
если я возьму вилы и пойду сносить власть бо уже заебали... и по дороге ко мне примкнут соседи и просто прохожие... то на кой хрен мне нужен "оппозиционер" Яценюк?
Вот именно про эти "если" я и говорил, видимо только не так уж и зае..., раз вам все еще ...
Тузик_Киевлянски 11.03.2013 17:22:29
интересно сможет ли ОО проявить характер и как далеко ОО зайдет?
Увлечь то она может и должна, только вот люди таки все же более заинтересованные лица.
А вот когда вы будете с вилами, то можете на оппозицию внимания уже и не обращать, вот только на политическом уровне все равно представлять интересы людей комуто необходимость возникнет. smile3
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(3/3)

11.03.2013 22:18:05

taipan 11.03.2013 21:29:48
ну Вы же в курсе,
Равно как и вы ...
17. Особи, які на день набрання чинності цим Кодексом беруть участь у кримінальному провадженні в якості захисників і не мають статусу адвоката, продовжують здійснювати повноваження захисника в такому кримінальному провадженні під час досудового розслідування, а також судового провадження у судах першої, апеляційної, касаційної інстанцій та Верховному Суді України.

taipan 11.03.2013 21:29:48
заявлял, что является защитником Тимошенко
Yes в качестве специалиста в праве. pardon и его статус в материалах дела был определен всеми процесуальными документами.
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(2/2)

11.03.2013 22:42:39
Блик 03/11/2013 22:18:05
   Да, я-то в курсе, а остальная публика?  И как там с делом Щербаня - я, честно говоря, хронологию не отслеживал.  Думаю, что вся эта возня попадает еще под старый УПК... Ну, об этом должна была голова болеть у самого Власенко, в первую очередь, - знал, с кем имеет...pardon
Востаннє редаговано taipan 11.03.2013 22:43:32
Не згоден Згоден  Підтримка: 0%(0/2)

1 2 3   »






загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login