Читаю коментарі на різних сайтах та у різних блогах. Звернув увагу і задумався…
Ну чому творці партії Регіонів свого часу так зекономили на PR-щиках?
У чому це полягає.
Кожен PR-щик знає правила вибору назви та символіки. Знає, що треба аналізувати, як звучатиме повна назва, її скорочення не тільки мовою оригіналу, а й основними світовими мовами (а то буде, як з blue water). Має передбачити, які мовні форми та близькі слова можна утворити з назви, повної та скороченої. Має передбачити трактування вибраного кольору символіки.
І що ми маємо?
1. БЮТ, Батьківщина - …
2. УДАР - ….
3. Свобода – сволота…
4. Наша Україна – нашисти…
5. КПУ – комуняки…
З чуток, була партія, яку хотіли назвати «За єдину багату Україну», але одумались.
А що ж з партією Регіонів:
1. ПРидурки
2. ПерДуни
3. ПаРаноїки
4. ПРимітиви
5. ПаРаша
6. ПРидурки
7. ПРигуни
8. ПРовокатори
9. Ригі
10. РигоАнали
11. Під-Ри
12. Пед-Расти
13. ПРоституткі …
До того ж до останніх чотирьох ще й колір символіки тематичний – голубий (то й що, що насправді синій з білим?).
От до чого призводить економія, якщо мізків немає.
*** Всі назви взято з коментарів різних сайтів.
|