для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Свистуни Шустера

Свистуни Шустера
Не знаю, як вас, а мене остання „Свобода” з Савіком Шустером трохи дістала. Вже не дивує, що в студії бачимо одні й ті самі писки. Щовечора на манежі Портніков або Кошкіна. Таке враження, що інших журналістів в Україні просто нема. Хоча Кошкіна після того, як оприлюднила сфальсифіковані матеріали щодо отруєння Ющенка, взагалі не мала би в порядному товаристві з'являтися. Є ж якісь норми журналістської етики, чи нема?
Знову бачимо Іріну Бєрєжную, яка над своїм бюстом та зачіскою попрацювала довше, ніж була на передачі, Володимира Яворівського, який прокидається від сплячки лише тоді, коли це стосується інтересів божественної Афродіти, а ще „морального авторитета” Віталія Коротича. Чому саме він? В Україні сотні пишучих письменників, а запрошують лише одного та й то з Москви, і то не пишучого. Таке враження, що Савік підбирає гостей за національною приналежністю. То хто з нас ксенофоб?
 
Інша ознака деяких гостей: тупість. Коли звучать відверто образливі для будь-якої нації вислови й звинувачення, так звана демократична братія відбувається якимись яловими і пустопорожніми фразами. Їх кусають, а вони дзявкають, махаючи ввічливо хвостиком, або глибокодумно мовчать. Особливо пікантно, коли ці типажі починають розшаркуватися перед опонентом, а точніше перед політичним супротивником: „Я вас дуже поважаю, але...”, „Я вас теж дуже поважаю, але...”
 
Так і хочеться гавкнути: „Кого ти поважаєш? Оцього брехуна? Кого ти називаєш спеціалістом? Недоука? Маркшейдера?”
 
На останню програму запросили до студії такого собі Свістунова, добре відомого у Львові провокатора, який зі своїм „Русскім блоком” ніколи не набрав на виборах більше нуль цілих два десятих. Що такий маргінал робить у студії?
 
Але зробили йому честь, запросили. Для чого? Щоб почути фантазійні небилиці? Що в Криму 85% русскіх і 15% татар? А куди ж поділися українці? Або стару пісеньку про те, що колись в Галичині жили русскіє. І ніхто з присутніх не спромігся заперечити, що „русскіє” і „русини” – це дві великі різниці. А третя різниця – теперішні русини, за яких так Свістунов уболіває разом із кремлівськими паханами. Але коли за самовизначення закарпатських русинів борються свістунови, то я можу спати спокійно.
 
Та що ми чуємо далі? Дають слово кримському осередкові „Русскава блока” і ті городять уже таке, що тут без психіатра не розберешся: „Мєня аскарбляєт (!) украінскій язик, как амаральний (?!), каторава я нє магу убрать (???)”.
 
Яким чином може мова „аскарблять” і як її треба „убірать”, нам відомо. Мабуть, так, як „убіралі” її на Кубані. У 1920-тих роках там видавали понад півсотні українських газет і журналів, у кожній станиці діяла українська школа, кадри для якої постачав цілий педагогічний інститут. Була велика когорта українських письменників, діяли театри, концертували хорові й танцювальні ансамблі. Але у 1932-33 комісари влаштували голодомор, усе це позакривали, мову заборонили, непокірних розстріляли або вивезли, усіх насильно переписали москалями та ще й прізвища поміняли. Таким чином, між іншим, і з Горбача став Горбачов. Не дивно, що під час війни кубанські та донські козаки пішли помагати німцям. А зараз ми чуємо з Кремля, що голодомор був не тільки в Україні, але й... у Росії. От тільки голод на Поволжі відбувався у 20-тих роках, а в 30-тих його там не було, а репресована і виголодніла Кубань не Росія.
 
Але повернімося в студію. „Раді тєми украінско-русскіх атнашеній я прілєтєла с Харькава”, – радісно повідомила Інна Богохульская. А колись заради Коротича і Євгенія Євтушенка, вона відірвалася від улюбленої „сєльодачкі с лучьком” (про це вона повідомила у студії). Не знаю чим цього разу закусювала полум’яна Інна, але її словесні розряди чомусь не знайшли гідного опонента. Чого вартував такий зачовганий аргумент щодо України, як багатонаціональної держави, на тій лише підставі, що у нас живуть представники 135 націй і народностей!
Та в будь-якій країні Європи, окрім деяких балканських, живе не менше, а то й більше представників різних народів. Візьмімо, наприклад, Францію, де африканців та азійців уже понад 10 відсотків. Можна не сумніватися, що представників самих лише африканських народів назбирається там зо дві сотні. Але що з того? Якщо десь і функціонують мусульманські школи, то не за державні гроші. І нікому у Франції язик не повертається проголошувати себе багатонаціональною державою, а тим більше множити кількість державних мов.
 
Потому мадам Інна взялася витлумачити, звідки у нас стільки проблем. Виявляється, усе це тому, що ми „страна сложенная”. То й що? А яка страна нє сложенная? Румунія, Угорщина, Польща, Болгарія? Італія й Німеччина ще в позаминулому сторіччі складалися з самих лише клаптиків. А хіба Росія не складена?
 
Інша не менш зачовгана дурня з репертуару Вітренко це те, що росіяни, українці і білоруси – „братья”. Я не знаю жодної нації в Європі, яка б заявляла, що ще якийсь народ для неї братній. Геть усі сусідні народи воювали між собою, в тій чи іншій мірі асимілювали сусідні терени, захоплювали, повертали, знову захоплювали. Про яке братерство мова? Самі образи. Болгари ображені на македонців, а серби на чорногорців, хорватів і босняків за те, що ті від них відділилися. Чехи – за те саме на словаків. Словаки – на чехів за те, що не поділилися Моравією, чехи – на поляків за Шльонськ, угорці – на румунів за Трансільванію, румуни – на болгар за Добруджу, італійці – на французів за Корсіку, а на хорватів за Істрію, німці – на поляків за Вроцлав і Щецін, іспанці – на французів за Піренеї...
 
Нема народів-братів. На усій земній кулі нема.
А якщо когось і можна назвати братнім народом українців, то хіба австрійців. Ці гарні хлопці відкрили у Львові та у Чернівцях університети, мови не тільки не забороняли, а й самі вивчали, а архикнязь Вільгельм Габсбурґ став полковником Січового Стрілецтва, узяв собі псевдо Василь Вишиваний і вірші писав українською. Таке українофільство братам-росіянам, звісно ж, не сподобалося і у 1948 вони викрали його з Відня та запроторили у Сибіряку. У той час, як брати-росіяни за все ХІХ сторіччя дозволили один-єдиний український журнал „Основа”, який проіснував лише два роки, то в Західній Україні під австріяками видавалося понад дві сотні періодичних видань. Брати-росіяни забороняли українські школи, вивозили патріотів на Сибір, а брати-австріяки не тільки школи дозволи, а ще й конституцію прийняли і дозволили селюхам у баранячих кожухах виступати у віденському парламенті. А коли у 1914 російська братня армія вступила в Галичину, то першим ділом позакривала усі видання і школи, а в читальнях „Просвіти” влаштувала конюшні.
 
Якими б складними не були у нас стосунки з поляками, але вони не влаштовували голодоморів, не знищували цвіту нації. І якщо якийсь бовдур у відгуку на мою попередню публікацію написав, що ніби поляки зганяли українців з тротуарів, то Бог йому суддя. Мені, як авторові кількох книг з історії Львова, це чути просто смішно.
 
Але чому на оті всі дурниці, які лунали з вуст русифікаторів ми не почули аргументів Яворівського? Він що ходить туди демонструвати свої костюми? Моральний Коротич тільки й видав, що „ми сковані одним ланцюгом, але Західна Україна скована іншим ланцюгом”. Ага, як песики біля будки.
 
Але що тут нарікати. Після того, як ми довідалися, хто і як інструктує нашого свободолюбного Савіка перед черговою передачею, то зрозуміло, що переможцями у всіх подібних дискусіях вийдуть маргінали, брехуни і провокатори.
 
Юрій Винничук
http://tsn.ua/analitika/svistuni-shustera.html

Вулик [15.10.2009] | Рейтинг: 44.4/24 | Переглядів: 2631

2 3 4 5 44.4/24




Коментарі

15.10.2009 16:03:25
афтору респект
Excellently
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.967167%(0/9)

U96

U96
15.10.2009 16:20:44
Excellently Відмінно!
Востаннє редаговано U96 15.10.2009 16:28:15
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.948603%(0/7)

15.10.2009 16:22:21
„Я вас дуже поважаю, але...”, „Я вас теж дуже поважаю, але...”
Так і хочеться гавкнути: „Кого ти поважаєш? Оцього брехуна? Кого ти називаєш спеціалістом? Недоука? Маркшейдера?”

 
Сразу узнал говнюка Яворивского. До чего же я не могу терпеть этого скользкого угря. bad
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.958578%(0/7)

15.10.2009 16:23:39
Пока этого сяву на родину не отправим и пока наши клоуны, будь - то депутаты или обычные люди, не перестанут таить в глубине души мечту - хоть раз в жизни торгонуть еблом на экране, до тех пор мы и будем превращаться в ещё один обезьяний зоопарк, подстать америкосам и евросоюзу. Скоро кошкина будет приходить на эфир к сяве полуголой и с портниковым ебаться посреди студии, а в конце передачи, как говорит сява - на закуску, приглашать стриптизёрш с соседних общежитий за 50 гривен. Демократическая свободная Украина семимильными шагами движется в светлое будущее. Свобода слова, как и всеобщая свобода, предоставляет нашему полоумному населению достигнуть блага как в духовной так и в физической сфере. Будем как папуасы - свободны и никому ничего не обязаны. А теперь представим, как это, и что будет, если шести миллиардам папуасам дать безмежную свободуво всех её проявлениях. Это пиздец.
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.321304%(-0/5)

15.10.2009 16:53:54

Одессит 15.10.2009 16:22:21
Сразу узнал говнюка Яворивского. До чего же я не могу терпеть этого скользкого угря.

Вот тут я с вами согласен.
 
А Сонечка Кошкина с ее манерой поведения хамовитой девочки? Ведь если бы себя вел какой-нибудь мальчик, давно бы уже схлопотал по личику. Ведь не смотря на все ее циничное отношение к депутатам я более чем уверен - предложи ей кто место в списке - тут же за него уцепилась бы. Сколько их уже таких было.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.28398%(0/9)

15.10.2009 16:53:58
Гут
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.707043%(0/2)

15.10.2009 16:54:51
Я вже не дивлюсь ніякі свободи-від них маєш тільки огидні відчуття .
Востаннє редаговано solo 15.10.2009 16:57:54
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.924121%(0/4)

15.10.2009 17:01:39
Как-то в средине 90-х, 94-м или 95-м, когда в Украине ещё круглосуточно вешал 1-й канал Российского телевидения, несколько вечеров подряд шла передача о жизни кубанского села. Смотрел я её урывками, но один эпизод врезался в память, забыть его не могу.
Идёт корреспондентка  телеканала по селу, а навстречу её бабушка с хворостиной, подгоняет нескольких козочек. Корреспондентка заговаривает с бабушкой, расспрашивает о житье-бытье и сама всё время говорит по русски, а бабуля ей отвечает натуральной украинской мовою. И корреспондентка спрашивает бабушку:
- А кто Вы будете?
- Як хто – мы селяны.
- Нет, по национальности.
- Мы – руськи.
Почти два с половиной столетия эти люди живут в России, и им всё время вбивают в голову, что они русские, и, несмотря на то, что они не забыли ещё свою мову, обычаи и привычки, но они уже не считают себя украинцами, они уже руськи. Вот вам и решение украинского вопроса по русски. Конечно, ни в какое сравнение с гитлеровским решением еврейского вопроса, но запашок есть.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.756405%(0/8)

15.10.2009 17:17:07

deddon 15.10.2009 17:01:39
Почти два с половиной столетия эти люди живут в России, и им всё время вбивают в голову, что они русские, и, несмотря на то, что они не забыли ещё свою мову, обычаи и привычки, но они уже не считают себя украинцами, они уже руськи. Вот вам и решение украинского вопроса по русски.

Ой... Ну прямо "смотрю в тебя, как в зеркало..." И говорите ведь по-русски, и обычаи-традиции российские, а ведь "украинец".
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.0126777%(-0/9)

15.10.2009 17:18:40
Несколько лет тому в одной из передач новостей российского ТВ (канал не помню) было интервью с сельским жителем какого-то российского села на стыке Белоруссии, России и Украины. Дедулю ограбили, выкопав у него картошку. Печальное событие. Рассказ звучал примерно так:
- Прыйихалы оти кляти украйинци на автобуси, покопали мою картоплю, та й пойихалы у свою Украйину.
Не згоден Згоден  Підтримка: -0.00863952%(-0/7)

15.10.2009 17:59:41
я на эти "шоу", кроме как на сборище имбецилов с речью анацефалов и жестами аутистов, никак иначе и не смотрю.
меня журнаГлисты и спалитологи наши интересуют - кто кому продался, какие вопросы подобраны заказчиками штабов, на какой тематике собираются играть...
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.916821%(0/3)

15.10.2009 18:24:35
У Шустрика собирается (приглашается) одно дерьмо. Якэ йшло - такого й здыбало... "Истеблишмент" блядский.
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.916821%(0/3)

U96

U96
15.10.2009 19:11:05
PiligrimK 15.10.2009 18:24:35
ский.

Та це гівно не тільки у Шустріка збирається, ці клоуни по всім каналам очі нам мозолять. Повбивав би!
Востаннє редаговано U96 15.10.2009 21:20:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.556909%(0/1)

15.10.2009 19:19:04
Шустер-провокатор.Все его тусовки направлены на то,чтобы поссорить Украину и Россию,Галичан и Донецких,Православных и Католиков.Посмотрите с какой ехидной ухмылкой он смотрит на ругань в "его студии".
Не згоден Згоден  Підтримка: 0.917509%(0/4)







загрузка...




programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login